BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stefano van der vijv
 Stefano van der vijv - zaterdag 01 augustus 2015 - 00:36   quote  deeplink  
Maarja vlg mij houd m.van geel niet zo erg van moeite doen en goed zoeken
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 00:37   quote  deeplink  
Nou nou en dat voor maar 3 miljoen..vast over de datum..
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 00:36 schreef Stefano van der vijv het volgende:
Maarja vlg mij houd m.van geel niet zo erg van moeite doen en goed zoeken
Daar lijkt het verdomd veel op ja.
nr 10
 nr 10 - zaterdag 01 augustus 2015 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, die had ik al een keer gemeld, dit was een voorbeeld.
Maar let morgen maar eens op. Het strakke passen is een drama.
Eensch. Maar ik erger me er nog meer aan dat elke bal altijd achter een speler wordt gegeven en nooit mee in zijn loop.
het kale mannetje
 het kale mannetje - zaterdag 01 augustus 2015 - 07:19   quote  deeplink  
Matchday......zin in giros:)
MMM
 MMM - zaterdag 01 augustus 2015 - 07:26   quote  deeplink  
Botteghin 2.5 miljoen en Kramer 1.5 miljoen. Verder wil Feyenoord niet gaan.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2015 - 07:39   quote  deeplink  
Wisselende bedragen hoor ik.
Botteghin moet je nu geen 2.5 voor neerleggen.
Kramer is 1,5 miljoen weggegooid.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2015 - 08:02   quote  deeplink  
Eerst verkopen schijnt.
Geloof ik niet zo, daar voor te veel gerommel de afgelopen dagen.
Jupri
 Jupri - zaterdag 01 augustus 2015 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 00:16 schreef Stefano van der vijv het volgende:
Nicolas castillo zou ik als spits halen als ik Feyenoord was zeer technische spits komt ook uit voor het chileens elftal speelt momenteel bij club brugge zou 3 miljoen moeten kosten .
Is hij te koop dan? Contract loopt door tot 2018.

Op video's te zien lijkt hij wat op een betere variant van Kazim. Zou wel eens een verassing willen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2015 door Jupri --
Chiappucci
 Chiappucci - zaterdag 01 augustus 2015 - 09:21   quote  deeplink  
Gaat van Geel nu weer wachten totdat de competitie alweer een paar weken op weg is, gewoon halen die 2 spelers, je kunt toch ook daarna nog spelers verkopen of verhuren.
Kramer maakt er 17 bij ADO, Pelle....Guidetti, Kazim...die werden gehaald terwijl die nog helemaal nooit ergens een doelpunt hadden gemaakt. Nu snel handelen Martin, volgende week begint de competitie en niet op 31 augustus.....We moeten beginnen met 9 punten uit 3 wedstrijden voordat we afreizen richting Eindhoven. Niet al met een achterstand van 5 punten beginnen want dan kunnen we gelijk wel weer stoppen..!!!!
Chiappucci
 Chiappucci - zaterdag 01 augustus 2015 - 09:21   quote  deeplink  
!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2015 door Chiappucci --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:
Eerst verkopen schijnt.
Geloof ik niet zo, daar voor te veel gerommel de afgelopen dagen.
Te afwachtend weer..
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 01 augustus 2015 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 00:16 schreef Stefano van der vijv het volgende:
Nicolas castillo zou ik als spits halen als ik Feyenoord was zeer technische spits komt ook uit voor het chileens elftal speelt momenteel bij club brugge zou 3 miljoen moeten kosten .
Hoeveel doelpunten heeft hij daar gemaakt is dat bekend
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 01 augustus 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Als het waar is dat er eerst spelers verkocht moeten worden, is de RvC dan ziende blind? Of is het toch weer een bewijs van onvermogen en zijn ze niet in staat de directie op de juiste wijze aan te sturen? Mensen zonder voetbalvisie? Lijkt er steeds meer op dat deze mensen niets meer of minder dan ordinaire pluche-klevers zijn.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Ik snap wel dat ze geen selectie van 30+ willen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Lijkt me ook niet. Word nog wel wat versleten en anders gewoon saneren..
kenny
 kenny - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:27   quote  deeplink  
2,5 voor bottegin vind ik veel geld , ik heb liever dat ie voor die 4 milj eens een geschikte spits zoekt
VVout
 VVout - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Van 4xx naar 413 en zomaar is het matchday vandaag, we gaan ze aan het spies reigen rijp voor de sazikisaus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2015 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Daar komen matroosjes van he..
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Wat loopt die Nijland nou weer te zeuren? Alsof hij zelf niet weet hoe het werkt in de voetballerij. Pot verwijt de ketel....
nr 10
 nr 10 - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Ik kan me nog iets met sneuarez herinneren. Bottehgin gewoon een arbitragezaak aanspannen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Zo ver zal het vast niet komen. Daar heeft Grûnn echt geen baat bij lijkt me zo....
Fr-QQ
 Fr-QQ - zaterdag 01 augustus 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Heel het jaar door lees ik met veel plezier op dit forum. Ik heb vaak gelachen om jullie commentaar, jullie creatieve ideeen maar vooral wat op viel is de liefde voor onze prachtige club. Toch moet mij iets van het hart. Mijn irritatie grens is de laatste tijd vaak bereikt en ook nog wel eens overschreden door het onzinnige en ongefundeerde commentaar op onze clubleiding en in het bijzonder op onze TD. Bij geen enkele club in Nederland ligt de TD zo onder een vergrootglas als Van Geel bij ons. En bij geen enkele club heeft de TD zulk goed werk als onze TD de afgelopen 4 jaar (afgelopen jaar is bediscuseerbaar). Ik dank onze lieve heer nog elke dag op m'n blote knieën dat we verlost zijn van Beenhakker, Been, de GKL, Wotte en Gullit.. 10-0 zal ik nooit meer vergeten en heeft mij, en vele met mij, heel veel pijn gedaan.
Ik heb er daarom heel veel vertrouwen in dat we komend seizoen weer een goed jaar gaan draaien en in GIO we trust. We hebben eindelijk weer centen op de bank en ook eindelijk een TD die niet roekeloos met geld aan het smijten is. Ook dit jaar heb ik weer zonder twijfel mijn SK verlengd omdat ik onvoorwaardelijke steun en onvoorwaardelijke liefde heb voor onze club. Facta non Verba
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Helemaal top QQ! Steun je club.... en de mensen die het doen!
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 15:36 schreef Fr-QQ het volgende:
Heel het jaar door lees ik met veel plezier op dit forum. Ik heb vaak gelachen om jullie commentaar, jullie creatieve ideeen maar vooral wat op viel is de liefde voor onze prachtige club. Toch moet mij iets van het hart. Mijn irritatie grens is de laatste tijd vaak bereikt en ook nog wel eens overschreden door het onzinnige en ongefundeerde commentaar op onze clubleiding en in het bijzonder op onze TD. Bij geen enkele club in Nederland ligt de TD zo onder een vergrootglas als Van Geel bij ons. En bij geen enkele club heeft de TD zulk goed werk als onze TD de afgelopen 4 jaar (afgelopen jaar is bediscuseerbaar). Ik dank onze lieve heer nog elke dag op m'n blote knieën dat we verlost zijn van Beenhakker, Been, de GKL, Wotte en Gullit.. 10-0 zal ik nooit meer vergeten en heeft mij, en vele met mij, heel veel pijn gedaan.
Ik heb er daarom heel veel vertrouwen in dat we komend seizoen weer een goed jaar gaan draaien en in GIO we trust. We hebben eindelijk weer centen op de bank en ook eindelijk een TD die niet roekeloos met geld aan het smijten is. Ook dit jaar heb ik weer zonder twijfel mijn SK verlengd omdat ik onvoorwaardelijke steun en onvoorwaardelijke liefde heb voor onze club. Facta non Verba
Helemaal mee eens!
lecock
 lecock - zaterdag 01 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 15:36 schreef Fr-QQ het volgende:
Heel het jaar door lees ik met veel plezier op dit forum. Ik heb vaak gelachen om jullie commentaar, jullie creatieve ideeen maar vooral wat op viel is de liefde voor onze prachtige club. Toch moet mij iets van het hart. Mijn irritatie grens is de laatste tijd vaak bereikt en ook nog wel eens overschreden door het onzinnige en ongefundeerde commentaar op onze clubleiding en in het bijzonder op onze TD. Bij geen enkele club in Nederland ligt de TD zo onder een vergrootglas als Van Geel bij ons. En bij geen enkele club heeft de TD zulk goed werk als onze TD de afgelopen 4 jaar (afgelopen jaar is bediscuseerbaar). Ik dank onze lieve heer nog elke dag op m'n blote knieën dat we verlost zijn van Beenhakker, Been, de GKL, Wotte en Gullit.. 10-0 zal ik nooit meer vergeten en heeft mij, en vele met mij, heel veel pijn gedaan.
Ik heb er daarom heel veel vertrouwen in dat we komend seizoen weer een goed jaar gaan draaien en in GIO we trust. We hebben eindelijk weer centen op de bank en ook eindelijk een TD die niet roekeloos met geld aan het smijten is. Ook dit jaar heb ik weer zonder twijfel mijn SK verlengd omdat ik onvoorwaardelijke steun en onvoorwaardelijke liefde heb voor onze club. Facta non Verba
Blij dat er ook nog forum leden zijn die rationeel kunnen en willen denken.
Jupri
 Jupri - zaterdag 01 augustus 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 15:36 schreef Fr-QQ het volgende:
Heel het jaar door lees ik met veel plezier op dit forum. Ik heb vaak gelachen om jullie commentaar, jullie creatieve ideeen maar vooral wat op viel is de liefde voor onze prachtige club. Toch moet mij iets van het hart. Mijn irritatie grens is de laatste tijd vaak bereikt en ook nog wel eens overschreden door het onzinnige en ongefundeerde commentaar op onze clubleiding en in het bijzonder op onze TD. Bij geen enkele club in Nederland ligt de TD zo onder een vergrootglas als Van Geel bij ons. En bij geen enkele club heeft de TD zulk goed werk als onze TD de afgelopen 4 jaar (afgelopen jaar is bediscuseerbaar). Ik dank onze lieve heer nog elke dag op m'n blote knieën dat we verlost zijn van Beenhakker, Been, de GKL, Wotte en Gullit.. 10-0 zal ik nooit meer vergeten en heeft mij, en vele met mij, heel veel pijn gedaan.
Ik heb er daarom heel veel vertrouwen in dat we komend seizoen weer een goed jaar gaan draaien en in GIO we trust. We hebben eindelijk weer centen op de bank en ook eindelijk een TD die niet roekeloos met geld aan het smijten is. Ook dit jaar heb ik weer zonder twijfel mijn SK verlengd omdat ik onvoorwaardelijke steun en onvoorwaardelijke liefde heb voor onze club. Facta non Verba
Precies de reden waarom ik na jaren een account had aangemaakt en vrijwel hetzelfde wat mijn eerste post was op het forum ;-). Helemaal mee eens.
MMM
 MMM - zaterdag 01 augustus 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Nijland moet niet zeiken. Bovendien vind ik 2.5 miljoen al teveel
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 15:36 schreef Fr-QQ het volgende:
Heel het jaar door lees ik met veel plezier op dit forum. Ik heb vaak gelachen om jullie commentaar, jullie creatieve ideeen maar vooral wat op viel is de liefde voor onze prachtige club. Toch moet mij iets van het hart. Mijn irritatie grens is de laatste tijd vaak bereikt en ook nog wel eens overschreden door het onzinnige en ongefundeerde commentaar op onze clubleiding en in het bijzonder op onze TD. Bij geen enkele club in Nederland ligt de TD zo onder een vergrootglas als Van Geel bij ons. En bij geen enkele club heeft de TD zulk goed werk als onze TD de afgelopen 4 jaar (afgelopen jaar is bediscuseerbaar). Ik dank onze lieve heer nog elke dag op m'n blote knieën dat we verlost zijn van Beenhakker, Been, de GKL, Wotte en Gullit.. 10-0 zal ik nooit meer vergeten en heeft mij, en vele met mij, heel veel pijn gedaan.
Ik heb er daarom heel veel vertrouwen in dat we komend seizoen weer een goed jaar gaan draaien en in GIO we trust. We hebben eindelijk weer centen op de bank en ook eindelijk een TD die niet roekeloos met geld aan het smijten is. Ook dit jaar heb ik weer zonder twijfel mijn SK verlengd omdat ik onvoorwaardelijke steun en onvoorwaardelijke liefde heb voor onze club. Facta non Verba
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 15:36 schreef Fr-QQ het volgende:
Heel het jaar door lees ik met veel plezier op dit forum. Ik heb vaak gelachen om jullie commentaar, jullie creatieve ideeen maar vooral wat op viel is de liefde voor onze prachtige club. Toch moet mij iets van het hart. Mijn irritatie grens is de laatste tijd vaak bereikt en ook nog wel eens overschreden door het onzinnige en ongefundeerde commentaar op onze clubleiding en in het bijzonder op onze TD. Bij geen enkele club in Nederland ligt de TD zo onder een vergrootglas als Van Geel bij ons. En bij geen enkele club heeft de TD zulk goed werk als onze TD de afgelopen 4 jaar (afgelopen jaar is bediscuseerbaar). Ik dank onze lieve heer nog elke dag op m'n blote knieën dat we verlost zijn van Beenhakker, Been, de GKL, Wotte en Gullit.. 10-0 zal ik nooit meer vergeten en heeft mij, en vele met mij, heel veel pijn gedaan.
Ik heb er daarom heel veel vertrouwen in dat we komend seizoen weer een goed jaar gaan draaien en in GIO we trust. We hebben eindelijk weer centen op de bank en ook eindelijk een TD die niet roekeloos met geld aan het smijten is. Ook dit jaar heb ik weer zonder twijfel mijn SK verlengd omdat ik onvoorwaardelijke steun en onvoorwaardelijke liefde heb voor onze club. Facta non Verba
Eeens, maar sinds vandaag met de aantekening dat van Geel het -vooralsnog- ernstig laat liggen. Eerdere jaren naar behoren gedaan. Zeker.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Alleen op verkopen. De rest is wel op schema
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 18:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Eeens, maar sinds vandaag met de aantekening dat van Geel het -vooralsnog- ernstig laat liggen. Eerdere jaren naar behoren gedaan. Zeker.
Kwestie van perspectief. Ik vind persoonlijk dat de selectie qua inkomende transfers eigenlijk al zo goed als rond is. En dat op tijd met de komst van Van der Heijden, zo'n 2 weken voor het begin van de competitie.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Gezien de saamhorigheid valt het wel mee met die negativiteit richting Martin, zijn er een paar die constant op die man moeten afgeven. Ik lees die onzin al niet een haast meer. Die man heeft afgelopen seizoen wat fouten gemaakt maar overall mogen we blij met hem zijn..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 18:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kwestie van perspectief. Ik vind persoonlijk dat de selectie qua inkomende transfers eigenlijk al zo goed als rond is. En dat op tijd met de komst van Van der Heijden, zo'n 2 weken voor het begin van de competitie.
Een spits, een targetman. Dat was het hoofddoel.
Die zie ik niet.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 01 augustus 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 19:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een spits, een targetman. Dat was het hoofddoel.
Die zie ik niet.
Dat was uiteindelijk niet wat Gio belangrijk vond. Die zag versterking van de verdediging als eerste prioriteit. En die versterking is deels al binnen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2015 - 19:05   quote  deeplink  
Kost wat. Moet ook willen. Moet ook ruimte zijn.
moa
 moa - zaterdag 01 augustus 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Die spits komt er vast nog wel, en Botteghin verwacht ik er ook nog wel bij, er komen zoveel piepende geluiden uit de provincie dat het er alle schijn van heeft dat ze in Groningen zelf ook wel weten dat die wel gaat vertrekken.
moa
 moa - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Eljero Elia genoemd als vervanger voor Boëtius.
Chiappucci
 Chiappucci - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Elia....alstublieft niet zeg....
MMM
 MMM - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 18:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kwestie van perspectief. Ik vind persoonlijk dat de selectie qua inkomende transfers eigenlijk al zo goed als rond is. En dat op tijd met de komst van Van der Heijden, zo'n 2 weken voor het begin van de competitie.
Absoluut niet klaar. Tel de doelpunten en je weet dat het weer niks word.
van geil
 van geil - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 22:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Absoluut niet klaar. Tel de doelpunten en je weet dat het weer niks word.
Precies.
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Elia..?
Goede speler,maar waar willen ze die van betalen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 22:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Absoluut niet klaar. Tel de doelpunten en je weet dat het weer niks word.
Heb ik van de week al gedaan. Ik tel er genoeg. Er zitten goals in deze ploeg. Een echte nummer 9 erbij zou geen kwaad kunnen, maar het is misschien niet eens noodzakelijk voor een goed seizoen.
MMM
 MMM - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Die post heb ik gemist, kan je dat lijstje nogmaals plaatsen?

Je bent niks verder dan vorig jaar wat mij betreft.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 augustus 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 22:55 schreef MMM het volgende:
Die post heb ik gemist, kan je dat lijstje nogmaals plaatsen?

Je bent niks verder dan vorig jaar wat mij betreft.
Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.
MMM
 MMM - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:06   quote  deeplink  
Boëtius verkopen en dan Elia halen voor 3 miljoen? Tja..

Keuze voor Kazim vorige week schijnt bij Boëtius (en Manu maar dat is niet belangrijk) zwaar gevallen te zijn. En terecht. Weer geen vertrouwen. Keuze van Gio was ook lachwekkend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2015 door MMM --
R()b
 R()b - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 22:44 schreef ar het volgende:
Elia..?
Goede speler,maar waar willen ze die van betalen?
Geen idee, die moet zijn auto ook onderhouden haha.
Wel een goede speler.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 22:55 schreef MMM het volgende:
Die post heb ik gemist, kan je dat lijstje nogmaals plaatsen?

Je bent niks verder dan vorig jaar wat mij betreft.
Sorry, heb gezocht maar kan het op dit moment niet vinden. Ik weet nog dat het een reactie was op een post van Van Geil. (die zelf ook goals aan het tellen was). Maar in welk topic het precies was...

Maar goed, een samenvatting:

Kuyt 20
Bilal 10
Boëtius 10
Vejinovic 10
Toornstra 10

Dan zit je al op 60 goals. Dan maakt je verdediging er nog een paar, El Ahmadi scoort er nog 2. Je invallers/alternatieve basisspelers maken goals. Kazim, Immers, Manu maken er elk al snel 5 in dat geval. Dan zit je al richting de 80 goals. Ik vind dat niet heel vergezocht, een en ander hangt er natuurlijk vanaf of Feyenoord gaat draaien.

En natuurlijk zullen niet alle bovenstaande spelers die aantallen halen, afhankelijk van de vorm en of ze er überhaupt in staan. Alle spelers hebben die aantallen al eens gehaald in hun carrière of zijn daar overheen geweest. Met uitzondering van Bilal overigens, maar die heeft nooit een volledig seizoen in de basis gestaan. Scoorde 6 in 22 bij Heerenveen. Afgerond zijn dat 9 goals in een heel seizoen.

EDIT

Bij bovenstaand lijstje hoort een dergelijke opstelling:

Vermeer
Karsdorp-Van Beek-Kongolo-Nelom
Toornstra-Vejinovic-El Ahmadi
Bilal-Kuyt-Boëitius

Niet per se de beste of mijn favoriete opstelling (al komt dat op Nelom na goed in de buurt), maar een opstelling die toen aardig dicht in de buurt kwam van waar Gio naar toe leek te werken. Inmiddels is het wellicht iets achterhaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2015 door T-FeYeN00rD --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Rustig komt allemaal goed, Feyenoord heeft nog nooit een goede oefenwedstrijd gespeeld. Tijd tijd er is wel wat weggegaan he
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Rustig komt allemaal goed, Feyenoord heeft nog nooit een goede oefenwedstrijd gespeeld. Tijd tijd er is wel wat weggegaan he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2504191