BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Scoutert
 Scoutert - zondag 02 augustus 2015 - 01:08   quote  deeplink  
4 - 4 - 2

Kuyt

Kazim
-kaatsende schaduw

reserves: Achahbar, Manu

Boetius Vejinovic Ahmadi Toornstra

reserves: Immers, Bilal, Sleegers, Gustavson en Nieuwkoop

Kongolo/Nelom Botteghin V Beek Karsdorp

reserves: Woudenberg, Kongolo, Vd Heijden, Wilkshire, Dammers, Lopes Cabral)

Vermeer
(Hahn)

Hoef je alleen Botteghin te kopen, desnoods voor 3,5 mln
En als Boetius vertrekt Kalou of Elia te halen

Kleine maar....Toornstra is en blijft hopeloos uit vorm :( en Vejinovic moet wel verder vooruit gaan spelen

Transferlisted:
Te Vrede
Vilhena

Bij verkoop Te V. en Vilh. kun je dan evt. nog een reservespits halen of een goede linksback

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2015 door Scoutert --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 01:17   quote  deeplink  
Kuyt: 20 goals
Veijnovic: 10 goals
Bilal: 5 goals
Toornstra: 5 goals
Manu-Kazim-Achacbar 10 goals
De rest: 10 goals

Ook een wild guess. Veel te weinig.
Spits nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 01:18   quote  deeplink  
Immers 13..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 01:20   quote  deeplink  
Hehehe...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 augustus 2015 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 01:17 schreef FR-Henk het volgende:
Kuyt: 20 goals
Veijnovic: 10 goals
Bilal: 5 goals
Toornstra: 5 goals
Manu-Kazim-Achacbar 10 goals
De rest: 10 goals

Ook een wild guess. Veel te weinig.
Spits nodig.
Noem het een wild guess, maar ik die aantallen die ik noemde hebben die spelers eerder gehaald.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 01:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Noem het een wild guess, maar ik die aantallen die ik noemde hebben die spelers eerder gehaald.
Tuurlijk. Het is een mogelijk scenario. 1 van de vele.
Ik heb daar een minder florissante kijk op.
Juist een spits (dat is m'n betoog) kan de bliksemafleider zijn om anderen meerdere goals te laten maken, biedt daarmee veel meer variatie en lastig te bespelen vor een tegenstander. Los van de scorende spits zelf.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 augustus 2015 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 01:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tuurlijk. Het is een mogelijk scenario. 1 van de vele.
Ik heb daar een minder florissante kijk op.
Juist een spits (dat is m'n betoog) kan de bliksemafleider zijn om anderen meerdere goals te laten maken, biedt daarmee veel meer variatie en lastig te bespelen vor een tegenstander. Los van de scorende spits zelf.
Sure. Maar mijn scenario lijkt me niet onwaarschijnlijk. Het zit binnen redelijke verwachting vind ik. Jouw aantallen zitten aan de onderkant van de verwachting, de mijne aan de bovenkant. Ik ben ervan overtuigd dat als Feyenoord voetballend eenmaal draait er voldoende goals in de selectie zitten. Meer dan vorig seizoen. En natuurlijk kan een spits zijn bedrage hebben tot meer variatie. Aan de andere kant kan het ook wat verlammend werken. Kijk maar naar het Feyenoord met Pellè. Dus ook dat kan twee kanten opwerken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 01:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Sure. Maar mijn scenario lijkt me niet onwaarschijnlijk. Het zit binnen redelijke verwachting vind ik. Jouw aantallen zitten aan de onderkant van de verwachting, de mijne aan de bovenkant. Ik ben ervan overtuigd dat als Feyenoord voetballend eenmaal draait er voldoende goals in de selectie zitten. Meer dan vorig seizoen. En natuurlijk kan een spits zijn bedrage hebben tot meer variatie. Aan de andere kant kan het ook wat verlammend werken. Kijk maar naar het Feyenoord met Pellè. Dus ook dat kan twee kanten opwerken.
Feyenoord heeft meer scorend vermogen in huis. Een Pelle nu in de spits zou gegarandeerd veel meer goals opleveren,
Bilal's voorzetten zagen er trouwens vandaag goed uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 augustus 2015 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 01:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Feyenoord heeft meer scorend vermogen in huis. Een Pelle nu in de spits zou gegarandeerd veel meer goals opleveren,
Bilal's voorzetten zagen er trouwens vandaag goed uit.
Pellè zou waarschijnlijk meer goals maken dan welke speler binnen Feyenoord dan ook. Maar je stelt ook je spel af op zo'n speler, dus je raakt ook her en der wat goals kwijt. Al heb ik Pellè er natuurlijk liever wel dan niet bij.

Ik loop het risico dat Renato van de leg raakt als ik het benoem, maar ik zeg het toch maar weer. Er is een club uit Noord-Holland die al jaren zonder topspits speelt, maar wel meer goals maakt en meer punten behaald.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 augustus 2015 - 01:58   quote  deeplink  
En Bilal was weer een van de beteren ja. Die lijkt zich in het elftal te hebben gespeeld.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 01:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Pellè zou waarschijnlijk meer goals maken dan welke speler binnen Feyenoord dan ook. Maar je stelt ook je spel af op zo'n speler, dus je raakt ook her en der wat goals kwijt. Al heb ik Pellè er natuurlijk liever wel dan niet bij.

Ik loop het risico dat Renato van de leg raakt als ik het benoem, maar ik zeg het toch maar weer. Er is een club uit Noord-Holland die al jaren zonder topspits speelt, maar wel meer goals maakt en meer punten behaald.
Ah, Telstar. ;)
Tsja T, er was een club in Rotterdam die een seizoen geen spits had. Maar ook hier: kip of ei.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 02:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 01:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Pellè zou waarschijnlijk meer goals maken dan welke speler binnen Feyenoord dan ook. Maar je stelt ook je spel af op zo'n speler, dus je raakt ook her en der wat goals kwijt. Al heb ik Pellè er natuurlijk liever wel dan niet bij.

Ik loop het risico dat Renato van de leg raakt als ik het benoem, maar ik zeg het toch maar weer. Er is een club uit Noord-Holland die al jaren zonder topspits speelt, maar wel meer goals maakt en meer punten behaald.
Hou je in de gaten T..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 augustus 2015 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 02:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ah, Telstar. ;)
Tsja T, er was een club in Rotterdam die een seizoen geen spits had. Maar ook hier: kip of ei.
Mijn punt is dat we ons niet blind moeten staren op 1 spits die er 30 intrapt. Er zijn meerdere wegen die naar Rome of in dit geval 70-80 goals in 1 seizoen leiden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 augustus 2015 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 02:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hou je in de gaten T..
Ja baas..
MMM
 MMM - zondag 02 augustus 2015 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 23:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Sorry, heb gezocht maar kan het op dit moment niet vinden. Ik weet nog dat het een reactie was op een post van Van Geil. (die zelf ook goals aan het tellen was). Maar in welk topic het precies was...

Maar goed, een samenvatting:

Kuyt 20
Bilal 10
Boëtius 10
Vejinovic 10
Toornstra 10

Dan zit je al op 60 goals. Dan maakt je verdediging er nog een paar, El Ahmadi scoort er nog 2. Je invallers/alternatieve basisspelers maken goals. Kazim, Immers, Manu maken er elk al snel 5 in dat geval. Dan zit je al richting de 80 goals. Ik vind dat niet heel vergezocht, een en ander hangt er natuurlijk vanaf of Feyenoord gaat draaien.

En natuurlijk zullen niet alle bovenstaande spelers die aantallen halen, afhankelijk van de vorm en of ze er überhaupt in staan. Alle spelers hebben die aantallen al eens gehaald in hun carrière of zijn daar overheen geweest. Met uitzondering van Bilal overigens, maar die heeft nooit een volledig seizoen in de basis gestaan. Scoorde 6 in 22 bij Heerenveen. Afgerond zijn dat 9 goals in een heel seizoen.

EDIT

Bij bovenstaand lijstje hoort een dergelijke opstelling:

Vermeer
Karsdorp-Van Beek-Kongolo-Nelom
Toornstra-Vejinovic-El Ahmadi
Bilal-Kuyt-Boëitius

Niet per se de beste of mijn favoriete opstelling (al komt dat op Nelom na goed in de buurt), maar een opstelling die toen aardig dicht in de buurt kwam van waar Gio naar toe leek te werken. Inmiddels is het wellicht iets achterhaald.
Poeh 10 voor Vejinovic, Toornstra en Bilal vind ik hoog ingeschat. En ik weet niet wat we van Kuyt mogen verwachten. Met je opstelling ben ik het wel eens!
het kale mannetje
 het kale mannetje - zondag 02 augustus 2015 - 07:58   quote  deeplink  
Wat ik gisteren zag was dat het middenveld met Toonstra Elhamadi en vejinovic totaal niet goed samenwerkte omdat Toonstra niet bij Dirk in de buurt kwam.

Ik ben zeker geen fan van Immers maar die vulde deze positie beter in,
en vejinovic zal echt beter moeten gaan spelen had veel balverlies en slechte passes.

Het gemis van Clasi gaan wij voelen.
impreza
 impreza - zondag 02 augustus 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Kramer had die kansen van Kuyt en Manu wel afgemaakt!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Schalke toont interesse in Botteghin..
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius tekent mogelijk deze week al een contract bij FC Basel. De vleugelaanvaller wil dolgraag naar de Zwitserse kampioen en de Champions League-club heeft een bod van twee miljoen euro neergelegd bij Feyenoord, dat drie miljoen verlangt.

Een akkoord wordt dan ook op zéér korte termijn verwacht. In De Kuip kunnen ze dan ook op zoek naar een opvolger van het eigen jeugdproduct. Als vervanger van Boëtius denkt Feyenoord volgens Voetbal International aan Eljero Elia, terwijl ook de namen van Oussama Assaidi (Al-Ahli) en Zakaria Labyad (Sporting Lissabon) rondgaan in Rotterdam.
Feyenoorder voor alt
 Feyenoorder voor alt - zondag 02 augustus 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 11:42 schreef RenatoBos het volgende:
Schalke toont interesse in Botteghin..
En dus is Martin weer te laat straks. Geen nood, gisteren gezien dat de verdediging staat als een huis. Dit wordt overgangsjaar nummer 16!
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Heerlijk die conclusies :)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Weer iemand die feitelijk zegt: ik kijk dit jaar niet meer.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Feyenoord blijkt nu aan asaidi of Labyrat te denken..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Geschikt of ongeschikt..:

O: Elia

O: Labyad

O: Assaidi
sambo
 sambo - zondag 02 augustus 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Assaidi graag en Labyad liever niet .
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Eigenlijk alle drie niet. Drie potentiële splijtzwammen in je selectie.
Al zou Labyad gezellig zijn voor Kazim.
Feyenoorder voor alt
 Feyenoorder voor alt - zondag 02 augustus 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Heerlijk die conclusies :)
Gewoon realistisch zijn noemt men dat.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:40 schreef Stylzz het volgende:
Eigenlijk alle drie niet. Drie potentiële splijtzwammen in je selectie.
Al zou Labyad gezellig zijn voor Kazim.
O ja ghehe..😁
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:45 schreef Feyenoorder voor alt het volgende:

[..]

Gewoon realistisch zijn noemt men dat.
Nee, dit is redelijk voorbarig.
R()b
 R()b - zondag 02 augustus 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Elia en Assaidi goede spelers.
Ik denk alleen dat Elia veel te duur is, en Assaidi zit net een paar maanden bij Al Ahli.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Schaken hield het ook niet lang vol..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:45 schreef Feyenoorder voor alt het volgende:

[..]

Gewoon realistisch zijn noemt men dat.
Op basis van oefenwedstrijden.
peer 2
 peer 2 - zondag 02 augustus 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Zie liever terugkeer van Kalou
Alexmem
 Alexmem - zondag 02 augustus 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Ik zie een top Assaidi of Elia graag komen, maar ik betwijfel zeer of die gasten ooit weer top zijn/ worden.
ar
 ar - zondag 02 augustus 2015 - 13:22   quote  deeplink  
Ik zou wel eens een verrassing willen zien.
Alexmem
 Alexmem - zondag 02 augustus 2015 - 13:26   quote  deeplink  
Ik niet, er zijn clubs die 'in den vreemde' veel beter ingevoerd zijn. Dan heb je het over C-keuze straks. Das dan pas echt een zondagsschot.
R()b
 R()b - zondag 02 augustus 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 13:22 schreef ar het volgende:
Ik zou wel eens een verrassing willen zien.
Ik ook wel, alleen verrassingen kosten meestal een zak geld ;-)
Die heeft Martin (nog) niet.
netsurfer
 netsurfer - zondag 02 augustus 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:40 schreef Stylzz het volgende:
Al zou Labyad gezellig zijn voor Kazim.
Inderdaad. Helemaal als dit hem ook zijn kans op basisplek gaat kosten. 😃
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 02 augustus 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Waarom geen Kalou?
Chiappucci
 Chiappucci - zondag 02 augustus 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:23 schreef Feyenoorder voor alt het volgende:

[..]

En dus is Martin weer te laat straks. Geen nood, gisteren gezien dat de verdediging staat als een huis. Dit wordt overgangsjaar nummer 16!
Klopt, het duurt allemaal veel te lang, nog 6 dagen en dan begint de competitie met een zeer lastige thuiswedstrijd tegen FC Utrecht wat naar alle waarschijnlijkheid met een leuk en fris elftal naar de Kuip komt. Ik verbaas me altijd over die kleine clubs waar elk jaar de beste spelers weggaan. In het nieuwe jaar staat er altijd weer een leuk elftal in het veld.\
Waar lukt dit Feyenoord nu niet. Staan we straks op 31 augustus weer met 4 punten uit 3 wedstrijden op plaats 9......Volgende week moet het elftal er staan Martin...ACTIE NU...!!
ar
 ar - zondag 02 augustus 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 13:30 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik ook wel, alleen verrassingen kosten meestal een zak geld ;-)
Die heeft Martin (nog) niet.
Er zijn echt wel mogelijkheden hoor,gewoon wat breder oriënteren.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 14:11   quote  deeplink  
Garry Mendes Rodrigues kan naar een nieuwe club. Het contract van de 25-jarige aanvaller is ontbonden vanwege de grote financiële problemen waarin zijn club Elche zich momenteel bevind. Dat meldt VI.nl. De club werd door de Spaanse Voetbalbond zelfs teruggezet naar de Segunda Division, ondanks de 13e positie op de ranglijst van het afgelopen seizoen.

Mendes Rodrigues is afkomstig uit de opleiding van Feyenoord, waar hij in 2007 werd weggestuurd. Via FC Dordrecht en Levski Sofia kwam de aanvaller terecht in de Primera Division bij Elche, waar hij zich tevens opwerkte tot international van Kaapverdië. In 2013 was er nog even sprake van een eventuele terugkeer van Rodrigues naar Feyenoord, maar deze interesse werd nooit concreet.
netsurfer
 netsurfer - zondag 02 augustus 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:
Garry Mendes Rodrigues kan naar een nieuwe club. Het contract van de 25-jarige aanvaller is ontbonden vanwege de grote financiële problemen waarin zijn club Elche zich momenteel bevind. Dat meldt VI.nl. De club werd door de Spaanse Voetbalbond zelfs teruggezet naar de Segunda Division, ondanks de 13e positie op de ranglijst van het afgelopen seizoen.

Mendes Rodrigues is afkomstig uit de opleiding van Feyenoord, waar hij in 2007 werd weggestuurd. Via FC Dordrecht en Levski Sofia kwam de aanvaller terecht in de Primera Division bij Elche, waar hij zich tevens opwerkte tot international van Kaapverdië. In 2013 was er nog even sprake van een eventuele terugkeer van Rodrigues naar Feyenoord, maar deze interesse werd nooit concreet.
Dat zijn leuke weetjes. Bedankt.
ar
 ar - zondag 02 augustus 2015 - 14:13   quote  deeplink  
Voorbeeldje dus hier..
Feyenoorder voor alt
 Feyenoorder voor alt - zondag 02 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, dit is redelijk voorbarig.
Keep on dreaming! Steek je kop maar in het zand of sluit je ogen maar voor de realiteit. Heeft ook één voordeel: Hoef je het zeer bedroevende niveau van onze mooie club ook niet te zien.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 14:15 schreef Feyenoorder voor alt het volgende:

[..]

Keep on dreaming! Steek je kop maar in het zand of sluit je ogen maar voor de realiteit. Heeft ook één voordeel: Hoef je het zeer bedroevende niveau van onze mooie club ook niet te zien.
Oh oké, sorry, ik heb inderdaad gemist dat Botteghin al bij Schalke getekend had.
Feyenoorder voor alt
 Feyenoorder voor alt - zondag 02 augustus 2015 - 14:46   quote  deeplink  
ik verwacht van jou iets meer niveau Stylzz. Maar je hebt blijkbaar gemist dat er in de gehele voorbereiding nog niet één fatsoenlijke wedstrijd is gespeeld. Het niveau van dit elftal is zwaar onder de maat omdat we nog met dezelfde slechte verdediging staan als vorig seizoen en de aanval is alleen versterkt met Kuyt die al lang geen goalgetter meer is.

We krijgen dus straks wer veel goals tegen en maken er zelf veel te weinig. De gehele voorbereiding is dit al zichtbaar maar er zijn blijkbaar niet veel mensen die dat willen inzien. Discussie gesloten!
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Daar hadden we t niet over. Althans ik niet.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 augustus 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 14:46 schreef Feyenoorder voor alt het volgende:
ik verwacht van jou iets meer niveau Stylzz. Maar je hebt blijkbaar gemist dat er in de gehele voorbereiding nog niet één fatsoenlijke wedstrijd is gespeeld. Het niveau van dit elftal is zwaar onder de maat omdat we nog met dezelfde slechte verdediging staan als vorig seizoen en de aanval is alleen versterkt met Kuyt die al lang geen goalgetter meer is.

We krijgen dus straks wer veel goals tegen en maken er zelf veel te weinig. De gehele voorbereiding is dit al zichtbaar maar er zijn blijkbaar niet veel mensen die dat willen inzien. Discussie gesloten!
Dat woordje 'dus'in jouw bericht...
Krijg daar een Telegraaf-allergie van. 'Dus'...Het kutwoord van de beterweter.
kenny
 kenny - zondag 02 augustus 2015 - 14:55   quote  deeplink  
als het waar is hoop ik dat v Geel Assaidi kan aan trekken , ik heb hem niet meer gevolgd nadat hij naar liverpool vertrok , maar in zijn heereveen vond ik hem geweldig , dit is een speler waarvoor je naar het stadion gaat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2448949