BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 02 augustus 2015 - 19:50   quote  deeplink  
Elia zou ik een topaankoop vinden.
28 jaar,geen restwaarde ok maar een directe versterking voor Feyenoord.
Die andere 2 ben ik niet kapot van.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 augustus 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 07:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Poeh 10 voor Vejinovic, Toornstra en Bilal vind ik hoog ingeschat. En ik weet niet wat we van Kuyt mogen verwachten. Met je opstelling ben ik het wel eens!
Die aantallen zijn uiteraard wel onder de premisse dat Feyenoord aan het voetballen komt en een redelijk tot goed seizoen draait. Loopt het niet, dan komen die speler uiteraard ook niet aan dergelijke aantallen.

Maar goed, Vejinovic maakte er vorig seizoen 10. Toornstra maakt er al 3 seizoen achter mekaar zo'n 10 per jaar (10, 12 en 8). Bilal is een groter vraagteken, want heeft nog nooit een volledig seizoen gedraaid, al liet ie bij Heerenveen wel zien over scorend vermogen te beschikken. Kuyt is inderdaad een nog groter vraagteken. Scoorde de afgelopen seizoenen vergelijkbare aantallen als Toornstra in de competitie (8, 10 en 8), maar dat was wel op een ander niveau en belangrijker, op een andere positie. In zijn Feyenoord tijd zat Dirk altijd boven de 20 geloof ik.

Maar goed, die spelers hebben wel goals in zich, kijk, een El Ahmadi scoort zo weinig dat je daar niet op kan vertrouwen, maar de rest van spelers die ik genoemd hebben, hebben het al eens bewezen. Ik acht het mogelijk.
sambo
 sambo - zondag 02 augustus 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Elia een topaankoop echt niet , assaidi stukken beter maar iedereen zijn eigen meening. En ff goede spits erbij en bottebhin kan het nog wat worden dit jaar.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 augustus 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Fer naar PSV?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 22:52   quote  deeplink  
Beter forum inderdaad..
FRleiden
 FRleiden - maandag 03 augustus 2015 - 01:11   quote  deeplink  
Vermeer
Vanbeek botteghin v.heijden kongolo

Vejinovic. El ahmadi

Gustafsson/ toornstra

Bilal. Kuyt. Kalou/Elia/Assaidi
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 augustus 2015 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 19:50 schreef ar het volgende:
Elia zou ik een topaankoop vinden.
28 jaar,geen restwaarde ok maar een directe versterking voor Feyenoord.
Die andere 2 ben ik niet kapot van.
Wil ook een topsalaris, dus laat maar lekker in Bremen ...
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 03 augustus 2015 - 07:20   quote  deeplink  
Laat die elia lekker links liggen... iemand die roept dat ie ooit nog eens voor 020 wil voetballen moeten wij niet willen halen! is een jongen die alleen maar problemen veroorzaakt "een wannabee vedette" niks bereikt en ook nooit iets zal bereiken! assaidi en labyrat idem deze denken eerst aan geld en leuke auto's en dan pas voetballen . Martin pak het vliegtuig naar zuid amerika en verdiep je eens in die cultuur en de jonge spelers.. daar lopen echt goede spelers rond voor weinig geld die wel willen bikkelen en werken...
Chiappucci
 Chiappucci - maandag 03 augustus 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Ja Elia heeft alweer te hoge salariseisen, laat hem dan alstublieft niet komen met zijn praatjes....hij moet dankbaar zijn dat Feyenoord hem wil overnemen, wanneer heeft deze jongen zijn laatste goede wedstrijd gespeeld......10 jaar terug bij Twente.....
FRleiden
 FRleiden - maandag 03 augustus 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Jullie nemen alles aan wat er geschreven wordt staat toch ookdat hij flink moet inleveren logisch!?
Verder kan ik nou niet zeggen dat wij een speler in de selectie hebben die beter is als hij ofwaar meer dreiging afkomt wiemoet dit dan zijn manu?? Die gozer die raakt geen skippybal dus zie ik liever elia komen of assaidi al zou ik kalou ook niet verkeerd vinden waar je teminste gelijk wat aan heb dat is mijn mening erover.
Kan niet altijd dubbeltje op de eerste rij zitten en denken dat je dan prijzen gaat winnen ook nog
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Klopt. Maar 2 miljoen per jaar salaris kan je bijvoorbeeld beter investeren in een spits.
Chiappucci
 Chiappucci - maandag 03 augustus 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Let maar op Bottehgin en Kramer haken zometeen af en dan moet je weer verder met wat je nu hebt......meedoen voor de plaatsen 4 t/m 8
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 12:11   quote  deeplink  
Botteghin ontbreekt vandaag op de training bij Groningen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 12:24   quote  deeplink  
En. Van de Looi heeft aangegeven een noodscenario klaar te hebben liggen. Bij. Een vertrek van Botteghin..
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Ja, Reijnen zeker.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Of vd Hoorn.
1 van de 2.
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 01:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wil ook een topsalaris, dus laat maar lekker in Bremen ...
Bovendien lijkt er met Assaidi een veel betere speler beschikbaar te zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 12:26 schreef Stylzz het volgende:
Ja, Reijnen zeker.
Waarschijnlijk ja..
kenny
 kenny - maandag 03 augustus 2015 - 12:58   quote  deeplink  
elia heeft in zijn twente tijd goed gespeeld is daarna nooit meer gepresteerd , ik vind het een risico , koeman vraagt hem ook niet terug terwijl hij niet veel kost voor engelsen begrippen
ik zou mijn pijlen op assaidi richten , dat mannetje kan voetballen en kan een verdediging flink bezig houden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 augustus 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 22:41 schreef Stylzz het volgende:
Fer naar PSV?
Huh?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Dat was een gerucht, wat inmiddels ontkracht is door PSV..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 augustus 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Zou wel goed passen bij zijn mentale keuzes...
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 12:58 schreef kenny het volgende:
elia heeft in zijn twente tijd goed gespeeld is daarna nooit meer gepresteerd , ik vind het een risico , koeman vraagt hem ook niet terug terwijl hij niet veel kost voor engelsen begrippen
ik zou mijn pijlen op assaidi richten , dat mannetje kan voetballen en kan een verdediging flink bezig houden
Dat kunnen ze alle drie.
Zijn maar marginaal verschillend.
Alle drie lastige types.

Ik hoop op wat anders.
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Alleen Labyad is tweebenig, maar een lastpost. Elia en Assaidi zijn rechtspoten op links, waar m.i. een linksbenige speler moet staan als je het 'klassieke 4-3-3' wilt spelen dat Gio voorstaat ...

Moet ik trouwens wel bij zeggen dat Bilal zaterdag een schitterende voorzet vanaf links gaf met buitenkantje rechts!
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 13:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zou wel goed passen bij zijn mentale keuzes...
En dan blijft het een geweldige speler
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Die Jahanbakhsh ging toch naar Engeland ??? Lees nu dat AZ rond is met hem ?!?!?!?!?!?
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 15:20   quote  deeplink  
Prima. Heb je niets aan.
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 03 augustus 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 13:52 schreef JanM het volgende:
Alleen Labyad is tweebenig, maar een lastpost. Elia en Assaidi zijn rechtspoten op links, waar m.i. een linksbenige speler moet staan als je het 'klassieke 4-3-3' wilt spelen dat Gio voorstaat ...

Moet ik trouwens wel bij zeggen dat Bilal zaterdag een schitterende voorzet vanaf links gaf met buitenkantje rechts!
Klopt een mooie voorzet....die had Dirk wel mogen maken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Anders Manu wel.
kenny
 kenny - maandag 03 augustus 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat kunnen ze alle drie.
Zijn maar marginaal verschillend.
Alle drie lastige types.

Ik hoop op wat anders.
vind labyat de minste van de 3 , ben niet zo kapot van hem , assaidi is veruit de beste van de 3
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 22:54   quote  deeplink  
@fryouri1908: #Elia #Feyenoord Wie heeft deze ook gezien? Werd meteen verwijderd! @FR_BrianS010 @FRNout12 http://twitter.com/fryouri1908/status/628307543153111040/photo/1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 augustus 2015 - 23:12   quote  deeplink  
Iemand maakt een opmerking dat als het bericht meteen verwijderd zou zijn, waarom staat er dan 2hr geleden??

Zit wat in.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 23:13   quote  deeplink  
Klopt. Is nep
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Feyenoorder Joey Sleegers komt niet voor in de plannen van de technische staf voor aankomend seizoen. De winnaar van 'het talent van de eerste divisie' van vorig seizoen leek in de voorbereiding een goede indruk te maken, maar lijkt niet in aanmerking te komen voor speelminuten en mag waarschijnlijk op huurbasis Feyenoord verlaten, dat denkt althans Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad.

Sleegers die vorig jaar op huurbasis uitkwam voor FC Eindhoven leek in de voorbereiding een serieuze kans te maken. Maar ondanks het vertrek van Jean-Paul Boëtius lijkt de linksbuiten annex aanvallende middenvelder niet voor te komen in de plannen van Giovanni van Bronckhorst. Eerder liet oud-trainer van FC Eindhoven Jean-Paul de Jong al weten Sleegers graag naar FC Utrecht te halen als die mogelijkheid zich voordoet.
G-child
 G-child - maandag 03 augustus 2015 - 23:17   quote  deeplink  
Zonde van Sleegers... Geen garantie dat Elia het beter kan invullen. Manu zeer zeker niet...
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 23:18   quote  deeplink  
Opmerkelijk
G-child
 G-child - maandag 03 augustus 2015 - 23:23   quote  deeplink  
Ben je de best nr 10 van de a-jeugd dan wordt je rechtsback. Talent van het jaar tijdens je uitleenperiode en dan moet je de blinden paarden Manu en Kazim voor je laten gaan...
G-child
 G-child - maandag 03 augustus 2015 - 23:24   quote  deeplink  
Goed genoeg is oud genoeg moet bij onze club nog uitgevonden worden.
R()b
 R()b - maandag 03 augustus 2015 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:23 schreef G-child het volgende:
Ben je de best nr 10 van de a-jeugd dan wordt je rechtsback. Talent van het jaar tijdens je uitleenperiode en dan moet je de blinden paarden Manu en Kazim voor je laten gaan...
Benchwarmers

quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:24 schreef G-child het volgende:
Goed genoeg is oud genoeg moet bij onze club nog uitgevonden worden.
Fer 17 a 18 jaar en een Wijnaldum was 16 toch, kan er verder niet veel noemen inderdaad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 augustus 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:14 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoorder Joey Sleegers komt niet voor in de plannen van de technische staf voor aankomend seizoen. De winnaar van 'het talent van de eerste divisie' van vorig seizoen leek in de voorbereiding een goede indruk te maken, maar lijkt niet in aanmerking te komen voor speelminuten en mag waarschijnlijk op huurbasis Feyenoord verlaten, dat denkt althans Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad.

Sleegers die vorig jaar op huurbasis uitkwam voor FC Eindhoven leek in de voorbereiding een serieuze kans te maken. Maar ondanks het vertrek van Jean-Paul Boëtius lijkt de linksbuiten annex aanvallende middenvelder niet voor te komen in de plannen van Giovanni van Bronckhorst. Eerder liet oud-trainer van FC Eindhoven Jean-Paul de Jong al weten Sleegers graag naar FC Utrecht te halen als die mogelijkheid zich voordoet.
Hij zal op de traingingen niet overtuigd hebben. De stap van top eerste divisie naar top eredivise is natuurlijk ook vrij groot. Anyway, vind het lastig te zeggen waar ie momenteel staat qua niveau. Een jaar verhuur aan Utrecht is misschien wel logisch.
Els
 Els - dinsdag 04 augustus 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:35 schreef R()b het volgende:

[..]

Benchwarmers

[..]

Fer 17 a 18 jaar en een Wijnaldum was 16 toch, kan er verder niet veel noemen inderdaad.
Moulijn.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 00:16   quote  deeplink  
Trainingen zeggen weinig. De wedstrijden daarin zal je het moeten laten zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door G-child --
Els
 Els - dinsdag 04 augustus 2015 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:35 schreef R()b het volgende:

[..]

Benchwarmers

[..]

Fer 17 a 18 jaar en een Wijnaldum was 16 toch, kan er verder niet veel noemen inderdaad.
Caïro. Vilhena. Boetius.
Het debuut is meestal niet het probleem, de lange terugval daarna wel.
R()b
 R()b - dinsdag 04 augustus 2015 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 00:27 schreef Els het volgende:

[..]

Caïro. Vilhena. Boetius.
Het debuut is meestal niet het probleem, de lange terugval daarna wel.
Ja dat zijn ook een paar recente voorbeelden.
Leonardo was ook 17 zoiets.
De lange terugval is zeker opvallend Els
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 04 augustus 2015 - 06:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:35 schreef R()b het volgende:

[..]

Benchwarmers

[..]

Fer 17 a 18 jaar en een Wijnaldum was 16 toch, kan er verder niet veel noemen inderdaad.
De vrij & Castaignos
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 augustus 2015 - 06:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:14 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoorder Joey Sleegers komt niet voor in de plannen van de technische staf voor aankomend seizoen. De winnaar van 'het talent van de eerste divisie' van vorig seizoen leek in de voorbereiding een goede indruk te maken, maar lijkt niet in aanmerking te komen voor speelminuten en mag waarschijnlijk op huurbasis Feyenoord verlaten, dat denkt althans Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad.

Sleegers die vorig jaar op huurbasis uitkwam voor FC Eindhoven leek in de voorbereiding een serieuze kans te maken. Maar ondanks het vertrek van Jean-Paul Boëtius lijkt de linksbuiten annex aanvallende middenvelder niet voor te komen in de plannen van Giovanni van Bronckhorst. Eerder liet oud-trainer van FC Eindhoven Jean-Paul de Jong al weten Sleegers graag naar FC Utrecht te halen als die mogelijkheid zich voordoet.
Ze hadden beter Manu en Kazim kunnen verhuren cq verkopen ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 06:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ze hadden beter Manu en Kazim kunnen verhuren cq verkopen ...
Die wil niemand
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 07:27   quote  deeplink  
Vandaag transfer nieuws verwacht
impreza
 impreza - dinsdag 04 augustus 2015 - 07:44   quote  deeplink  
Hoop dat het met Kramer eindelijk rond is.
Nibke
 Nibke - dinsdag 04 augustus 2015 - 07:53   quote  deeplink  
Verhuur van enkele spelers?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2679100