|
|
Stylzz
|
|
|
Nou eigenlijk niet. Dat is t AD. Telegraaf heeft t de laatste tijd juist eng vaak goed. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Klopt , de ooit Rotterdamse krant is aardig ver020t. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Telegraaf=Metro=mediapartner Feyenoord |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Volgens Kramer zelf het AD dus, nog geen accoord. 3 miljoen ADO? Bye Bye zwaai zwaai......... |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
Als Te Vrede maar 500k moet kosten, dan is alles boven 1,5m voor Kramer op dit moment gewoon teveel. Geef dan Kazim/Anas/Kuyt maar een kans op de spitspositie. We hebben meer dreiging daar omheen nu met Elia/Bilal/Jens/Manu. Denk dat de afwisseling hierin een wapen kan zijn, zolang ze maar ingespeeld raken |
|
|
|
|
FRleiden
|
|
|
Heb liever dat ze haast met botteghin maken.. En 3 miljoen voor kramer 1 leukseizoen gespeeld?? Dan gaat het echt niet goed als je dat er voor overheb nogmaals liever botteghin dan als boetius voor 2.5 miljoen weggaat en kramer voor 3 haalt hahahahaha |
|
|
|
|
FRleiden
|
|
|
Zou ik liever dat geld voor een echte spits neer tellen of een goede verdediger halen die kramer 26 jaar daarvoor nooit iemand van hem gehoord en dan nog 3 miljoen vragen ik vind het knap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op weg naar medische keuring ergens? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Zou hij meezingen bij het Friese volkslied ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Naar Heerenveen neem je geen koffer mee, me dunkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt toch Heerenveen te zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Kazim ook nog Mitchell overtuigd heeft om naar Heerenveen te gaan is t echt een held :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, Friesland is praktisch buitenland..
Zal wel in een hotelletje verblijven. |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je weet nooit hoe lang het aan de grens duurt hè ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Misschien kan 'ie Immers ook vertellen hoe prachtig Engeland is, Vermeer dat het op zijn leeftijd hèt moment is voor een transfer om vervolgens samen met El Ahmadi ergens voor veel geld in een zandbak te gaan spelen?
Dan krijgt 'ie wat mij betreft een standbeeld ;-P |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Nou laten ze eerts Manu, kazim, nelom, wilkshire maar weg doen .Emanuelson als links back ophalen heeft geen club,Botteghin en finnbogason erbij wordt je kampioen of tweede. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Finnbogason heeft sinds enkele weken al een nieuwe club Sambo. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Lees ik nou, Emanuelson ophalen? Dat was hopelijk cynisch bedoeld? Te Vrede naar Heerenveen. Mooi voor hem, is 'm gegund. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Emanuelson zou ik toejuigen, waarom niet? Goeie back. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Verhuurd met optie tot koop aan Olymiakos |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Nee hoor hij is beter dan Nelom en is transfervrij , heeft is ervaren dus waarom niet beter als de knoeiert wie er nou staat. Finnbogason in de winter dan maar ophalen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wanneer heeft die een goede wedstrijd als back gespeeld? Denk dat je er niet eentje kan vinden. Maar al was het de tweede Cruijff is het een speler die ik never nooit niet in ons shirt - zelfs niet in het uit-shirt - zou willen zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebben nu wel genoeg snavels he.. |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Als je goeie spelers kunt kopen , huren of transfervrij maakt toch niet uit van waar die komt .als de speler Feyenoord beter maakt is toch goed . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik ben het eigenlijk met jullie allebei eens. Bij twijfel niet doen dus! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Altijd voorbereid naar het buitenland Stylzz. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 12:30 schreef sambo het volgende:Nee hoor hij is beter dan Nelom en is transfervrij , heeft is ervaren dus waarom niet beter als de knoeiert wie er nou staat. Finnbogason in de winter dan maar ophalen. Mee eens, altijd blijven door selecteren, alle posities moeten dubbel bezet zijn, waar ze vandaan komen maakt daarbij niets uit. Als de eigen jeugd beter is dan wat we kunnen kopen stellen we die op en andersom.
Dat die Urby bij Ajax heeft gespeeld interesseert me weinig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 12:30 schreef sambo het volgende:Nee hoor hij is beter dan Nelom en is transfervrij , heeft is ervaren dus waarom niet beter als de knoeiert wie er nou staat. Finnbogason in de winter dan maar ophalen. Lekker realistische kijk op zaken.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 13:20 schreef moa het volgende:[..] Mee eens, altijd blijven door selecteren, alle posities moeten dubbel bezet zijn, waar ze vandaan komen maakt daarbij niets uit. Als de eigen jeugd beter is dan wat we kunnen kopen stellen we die op en andersom. Dat die Urby bij Ajax heeft gespeeld interesseert me weinig. We hebben die Urpie helemaal niet nodig.... |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Als Botteghin niet komt zou dan Douglas niet wat zijn , een erg goede verdediger vond ik bij fc duitsland. Schijn drie miljoen te moeten kosten, of is hij al verkocht. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dan ook niet meer huilen over door selecteren en Nelom. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Echt wel.... Zeuren over Nee-lom dan hè.... Is er overigens al interesse voor hem? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 13:22 schreef sambo het volgende:Als Botteghin niet komt zou dan Douglas niet wat zijn , een erg goede verdediger vond ik bij fc duitsland. Schijn drie miljoen te moeten kosten, of is hij al verkocht. Goed idee.... Is alleen weer een onhaalbaar geval. Beetje Ricky/Alfred-verhaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 13:20 schreef moa het volgende:[..] Mee eens, altijd blijven door selecteren, alle posities moeten dubbel bezet zijn, waar ze vandaan komen maakt daarbij niets uit. Als de eigen jeugd beter is dan wat we kunnen kopen stellen we die op en andersom. Dat die Urby bij Ajax heeft gespeeld interesseert me weinig. Mooi laten we Milik halen..😁 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Haha, niet overdrijven, we moeten er wel wat aan hebben. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Feyenoord, ADO en Kramer zijn er uit, aldus Rijnmond. (Twitter) |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Klopt, foto erbij van Kramer in d Kuip.... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Opvallend Gio ziet Woudenberg niet als eerste of tweede Lb. Zal wel verhuurd gaan worden. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: Wie zijn dat dan wel, aangezien Nelom nummer 3 is :P |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik neem aan Nelom en Vilhena (of Kongolo of van der Heijden). |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Godverdomme, mijn scherm onder de cola. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Inderdaad opvallend. Dan moet er dus sowieso nog een linksback komen aangezien Vilhena daar echt nooit meer mag spelen, trouwens überhaupt niet meer!
Nelom zou juist stevige concurrentie moeten hebben om het misschien nog iets te laten worden. Nu is hij de enige optie ... |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
Hou nu toch op zeg, hoe kan Vilhena nu een LB zijn, wil Gio mijn telefoonnummer dan ook direct? Vilhena is een dribbelaar, spelmakertje. Hij is traag, dekt natuurlijk aan de verkeerde kant Hebben we 1x geprobeerd een speler van aanval naar verdediging te brengen, denken ze dat ze dat met iedereen kunnen doen. Ja want Kuyt kon het ook
Ja maar Kuyt is een door douwer, geen Vilhena. Kijk naar Leerdam die is nu ook kapot gemaakt door op 17 plaatsen in het veld te zijn ingezet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 14:29 schreef JanM het volgende:[..] Inderdaad opvallend. Dan moet er dus sowieso nog een linksback komen aangezien Vilhena daar echt nooit meer mag spelen, trouwens überhaupt niet meer! Nelom zou juist stevige concurrentie moeten hebben om het misschien nog iets te laten worden. Nu is hij de enige optie ... Kongolo en Jan-Arie zijn ook nog mogelijkheden.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
Kongolo 1x LB en hij gaat lopen zeiken, zie hem er ook nog wel voor aan om gewoon 1x LB extra slecht te spelen zodat hij voor CB staat of bank zit. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Gaat wel lekker vlot dit seizoen met de aankopen. Kan me van vorige jaren herinneren dat er pas in de laatste dagen van de transferwindow spijkers met koppen geslagen werden.
Nu alleen nog Botteghin halen en dan zijn we klaar. Kunnen er hooguit nog een paar overbodige spelers verkocht worden. Hele goed zaak! |
|
|
|