|
|
moa
|
|
|
quote: Ach Bilal moet gewoon laten zien dat hij beter is dan Kuyt of Elia, zo simpel is het denk ik. Bepaalde wedstrijden zullen misschien om een aanvallende 4-4-2 vragen, dan speel je mogelijk met Kramer en Kuyt of Kazim in de spits en heb je voor de flanken Elia, Bilal, Manu en Sleegers. Middenveld Vejinovic, El Ahmadi en Toornstra.
Zo op het eerste gezicht lijkt er niemand 100% zeker van een basisplaats en denk ik dat we voor elke positie juist wel een gezonde concurrentie hebben, en daarmee mogelijkheden om onszelf in de wedstrijd te helpen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wie willen we in de zomer graag halen? Wie zal er daadwerkelijk gehaald worden? En wie zie je liever ophoepelen?
Nog een keertje plakken anders ben ik em weer kwijt. :)
quote:
Laatste Update: 07-08-2015
=========================================================== HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE ) =========================================================== DOELMANNEN
Kenneth Vermeer _________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 6.000.000 Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 2.500.000 (NIEUW) Was verhuurd. Kamil Miazek ____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 50.000 (NIEUW)
VERDEDIGING
Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 5.000.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 4.500.000 Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 3.000.000 (NIEUW) Luke Wilkshire __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 1.000.000 Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 800.000 Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 500.000 Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 250.000 Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 150.000 (NIEUW) Eigen jeugd. Rodny Lopes Cabral ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000 Stef Gronsveld __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 50.000 (NIEUW) Eigen jeugd.
MIDDENVELD
Jens Toornstra __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 6.000.000 Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2016 ) € 4.000.000 Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 3.500.000 (NIEUW) Karim El Ahmadi__________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.500.000 Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 Simon Gustafson _________ ( Contract tot 30.06.2019) € 1.000.000 (NIEUW) Jari Schuurman __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 50.000 (NIEUW) Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 50.000 (NIEUW)
AANVAL
Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.500.000 Eljero Elia _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 2.500.000 (NIEUW) Michiel Kramer __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.500.000 (NIEUW) Kazim Richards __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 2.250.000 (NIEUW) Was gehuurd Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 2.000.000 Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.000.000 (NIEUW) Anass Achabar ___________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.000.000 Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 450.000 (NIEUW) Was verhuurd
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
N.V.T.
=========================================================== MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten) ===========================================================
Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 >> Watford ? Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2016 ) € 4.000.000 >> Ontevreden en aflopend contract.
=========================================================== MOGELIJKE NIEUWELINGEN ===========================================================
Ron Vlaar _______________ ( Transfervrij ) € 6.000.000 Eric Botteghin __________ ( FC Groningen ) € 3.000.000 (Bod uitgebracht?!)
=========================================================== VERTOKKEN SPELERS ===========================================================
Jean-Paul Boëtius _______ ( € 2.500.000 ) >> Basel Jordy Clasie ____________ ( € 15.000.000 ) >> Southampton Mitchell te Vrede _______ ( € 500.000 ) >> SC Heerenveen Wesley Verhoek __________ ( Transfervrij ) Ronald Graafland ________ ( Transfervrij ) Erwin Mulder ____________ ( Transfervrij ) >> SC Heerenveen Joris Mathijsen _________ ( Transfervrij ) Khalid Boulahrouz _______ ( Transfervrij ) Matthew Steenvoorden ____ ( Transfervrij ) Kostas Lamprou __________ ( Transfervrij ) >> Willem II
=========================================================== NIEUWE SPELERS ===========================================================
Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 3.500.000 >> Vitesse Eljero Elia _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) Transfervrij >> Werder Bremen Simon Gustafson _________ ( Contract tot 30.12.2019 ) € 1.500.000 >> BK HACKEN Kazim Richards __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) >> Bursaspor Transfervrij Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) >> Fehnerbace Transfervrij Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 30.06.2018 ) >> Vitesse Transfervrij Michiel Kramer __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 1.500.000 (NIEUW) Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) >> EIGEN JEUGD Stef Gronsveld __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) >> EIGEN JEUGD Kamil Miazek ____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) >> EIGEN JEUGD Jari Schuurman __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) >> EIGEN JEUGD Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) >> EIGEN JEUGD Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) >> EIGEN JEUGD
===========================================================
TOTAAL GEKOCHT: € 6.500.000 TOTAAL VERKOCHT: € 18.000.000 RESULTAAT: + 11.500.000
TOTALE WAARDE SELECTIE: € 61.150.000
===========================================================
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2015 door moa -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 18:33 schreef Stylzz het volgende:Te Vrede is jonger. Met hetzelfde aantal minuten in de benen als Kramer denk ik dat Te Vrede misschien zelfs wel beter had kunnen zijn. Speculatief. Overigens, zit ik op allebei niet te wachten :) Mja, de meningen mogen verdeeld zijn uiteraard, Kramer is toch een beetje langer dan te Vrede, en volgens mij ook sterker en sneller. Qua afmaken vond ik te Vrede vaak onzeker, bij Kramer zie ik veel meer drang naar het doel.
Daarbij moet wel gezegd dat ik Kramer vrijwel nooit 90 minuten heb gezien :)
Staat wel een leuke voorhoede trouwens: Elia - Kramer - Kuyt Reserve: Manu - Achabar/Kazim - Bilal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door moa -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Maar wel positief dat is wat jullie willen nu bij deze,ik hoop echt dat we de eerste 10 wedstrijden gaan winnen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Moa het gaat om de juiste momenten als hij er dan staat en scoord vind ik het goed als ik hem de hele wedstrijd dan niet ziet teld het resultaat |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 19:04 schreef Fer 1 het volgende:Moa het gaat om de juiste momenten als hij er dan staat en scoord vind ik het goed als ik hem de hele wedstrijd dan niet ziet teld het resultaat Denk wel dat het het type spits is dat een onzichtbare wedstrijd kan spelen en er dan ineens staan, acties van Elia en Bilal wordt hopelijk genieten. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En wie weet toch nog een kampioenschap of beker nu geef ik ons de kans op resultaat.We hebben nu 4 mensen lopen die echt doelgericht zijn . |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Wat wel jammer is dat Dirk nu naar de rechterkant verhuisd ten koste van Bilal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Bilal moet gewoon laten zien dat hij beter is dan speelt hij wel, als hij zich niet aan het niveau van Kuyt en Elia kan optrekken en overtreffen dan is hij gewoon niet zo'n topper als wij hopen en verdient hij geen speeltijd. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Bilal hadden we al en kuyt is daar voor aangetrokken ,bilal heeft het nog niet echt laten zien vind ik. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Maar als er onderlingen concurentie is op deze plaats dan krijgje ook wat meer te zien dan afgelopen seisoen . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:29 schreef JanM het volgende:[..] Dat zeker. Geen echte toppers, maar wel een selectie met redelijk gelijkwaardige basiskrachten en vervangers, op de backposities na dan. Deze 3 transfers nu afronden en dan de turbo aan om de nodige spelers te verkopen/verhuren: - Vermeer: this is the moment! - Wilkshire: wil niemand hebben denk ik en ik weet niet of Lopes Cabral al fit is - Dammers: verhuren? - Gronsveld: verhuren? - Verdonk: verhuren? - Vilhena: verkopen! - Nieuwkoop: verhuren? - Immers: verkopen! - Manu: verkopen! - Kazim: twijfelgeval - Te Vrede: desnoods contract ontbinden Dan hou je als selectie over: Hahn (Miazek en nog een jonge derde keeper zoals Bijlow) Karsdorp (Lopes Cabral) - Van Beek (Botteghin)- Kongolo (V/d Heijden) - Nelom (Woudenberg) Vejinovic (El Ahmadi) Kuijt (Toornstra) - Schuurman (Gustafson) Bilal (Kazim) - Kramer (Achahbar) - Elia (Sleegers) Geld van verkopen kan dan desgewenst nog in een goede back en een rechtsbuiten (als Kazim ook verkocht zou worden) worden gestoken. Of misschien kan er nog iemand gehuurd worden van Barcelona of Arsenal. HUP Martin! UPDATE:
Vermeer verkopen zal nu wel niet meer gebeuren. Hopelijk blijft het bij één Vermeertje, anders echt Hahn erin!
Karsdorp Geschorst? Wie dan? Wilkshire dan toch maar? Hopelijk wordt die rode kaart geseponeerd!
Als Botteghin niet komt, Dammers er dan toch maar bijhouden als stand-in, of toch een andere zoeken en halen? Suggesties?
Woudenberg verhuren als hij niet in aanmerking komt voor de linksbackpositie, maar er moet wel een vervanger voor Nelom komen! Vilhena heeft wat mij betreft bewezen dat NIET te zijn, maar mogelijk dat hij daar na zijn optreden van vandaag toch weer aanspraak op gaat maken ... En misschien leidt dat alsnog tot bijtekenen? Zo niet, dan toch zien te verkopen voor het einde van de maand!
Waar gaat Kuijt spelen zodra Elia basis staat? Vrees dat dat toch ten koste zal gaan van Bilal en dat zou ik betreuren! Zeker nu Toornstra het (nog?) niet heeft zou ik toch echt met Kuijt op die plek gaan spelen. Maakt niet uit waar hij staat, nuttig is 'ie altijd als aanvoerder, aanjager en penalty-nemer en dan kan Bilal alleen maar beter worden! Maar zal natuurlijk ook mede afhangen van of Immers verkocht wordt ...
Kazim zou ik zeker na vandaag helemaal niet verkopen en er gewoon bijhouden. Pakt zijn minuten en goaltjes wel mee en (b)lijkt ook vanaf de bank bloedfanatiek voor 'zijn' Feyenoord!
Compliment voor Martin dat hij voor Te Vrede toch nog geld gebeurd heeft! Nu Immers, Manu en eventueel dus Vilhena nog verkopen en Botteghin of een andere RCV binnenhalen. En doet zich nog een kans voor om een fatsoenlijke linksback te halen, meteen doen. Liefst in een ruildeal met Nelom!
Een goed begin is het halve werk, maar nu eerst vakantie! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Martin van Geel heeft zich gemeld in #Groningen. Maar nog geen overeenstemming met Nijland over Botteghin. #Feyenoord heeft wel goede hoop. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
heb liever een een goede linksback |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
bottegin ruilen voor manu , sla martin 2 vliegen in 1 klap |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen verkeerd plan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe Nelom er dan bij.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:Martin van Geel heeft zich gemeld in #Groningen. Maar nog geen overeenstemming met Nijland over Botteghin. #Feyenoord heeft wel goede hoop. Als het maar niet de hoofdprijs word die nijlamd in zijn kop heeft.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Martin van Geel heeft vandaag de onderhandelingen geopend met Nijland over een transfer van Botteghin. De Rotterdammers hopen de verdediger snel aan de selectie toe te voegen. Volgens eerdere berichtgeving moet de verdediger 2,5 miljoen euro kosten.
Martin van Geel heeft zich gemeld in #Groningen. Maar nog geen overeenstemming met Nijland over Botteghin.#Feyenoord heeft wel goede hoop.
Mikos Gouka (@MikosGouka) August 9, 2015 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote: Niet gelezen,slechte wifi hier in Italie |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik zou toch graag zien dat er concurrentie voor de LB plaats komt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: beter gezegd vervanging , nelom heeft weer aangetoond niet geschikt te zijn , liefst zie ik hem vertrekken |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wil je investeren in LB dan Buttner o.i.d. ophalen, kost je waarschijnlijk 5-6 miljoen maar dan maak je wel stappen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Rechtsback is Eboue nog transfervrij, al wel weer 32 jaar maar een topper. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ahaa ja dat verklaard een hoop..😜 |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Heeft iemand een idee wie ze naast botteghin op het oog hebben ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Emanuelson past in het v Geel plaatje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha das waar, zit weer snavelbloed in.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tja, en waarom niet, betaalbare opties die beter zijn dan hem zijn lastig te vinden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
maakt mij geen fuck uit , als v geel hem voor niks kan oppakken prima , is een snavel maar goede speler en als hij feyenoord beter maakt prima , alles beter dan nelom |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is wel een van hun, maar heb t nooit echt een snavel gevonden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij bereid je mentaal voor op zijn komst met zulke uitlatingen 😁 |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Wil ook geen back spelen denk ik. zou ze vriendin wel live willen zien. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Haha.....het grote indekken is begonnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t altijd een bescheiden ventje. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vond hem nooit zo'n goede voetballer... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens hoef ik m niet hoor. Liever een echte back. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 15:48 schreef kenny het volgende:maakt mij geen fuck uit , als v geel hem voor niks kan oppakken prima , is een snavel maar goede speler en als hij feyenoord beter maakt prima , alles beter dan nelom Maar het worden er wel veel zo.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Liever ook geen Botteghin.... Nu we toch bezig zijn. Als we al een extra cv halen dan moet hij m.i. opbouwend minstens zo goed als Sven en Terence zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Straks kan ik het zonder westenwind uit de richting Rotterdam ruiken.... stinkt behoorlijk.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|