|
|
Rotterdam22
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 16:13 schreef Barabas het volgende:Liever ook geen Botteghin.... Nu we toch bezig zijn. Als we al een extra cv halen dan moet hij m.i. opbouwend minstens zo goed als Sven en Terence zijn. Verdedigen ook niet belangrijk?? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zeker wel, maar we komen opbouwend al tekort. Gisteren zeer duidelijk te zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Beek kan t wel. Kongolo niet. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dat schijnt jan arie toch goed te kunnen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kongolo is overigens nog steeds een dijk van een speler en 2 klassen beter dan Botteghin.
El Ahmadi was gisteren ook niet goed genoeg. Vond hem zelfs zwak. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Geen verdediger.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
El Ahmadi eruit, Kan-arie erin dus.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Of drie CV's en 5 middenvelders opstellen.... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Valt wel lekker veel te schuiven met deze selectie. In de breedte zijn we vele malen sterker geworden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gelukkig wel. Was misschien nog wel het meest dringend. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
El ahmadi was juist goed. agressief jagen plus een assist niks mis mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ahmadi speelde zeker niet verkeerd maar zie jij hem liever niet wat meer naar achteren voetballen en Vejinovic wat meer naar voren. Ik denk dat Vejinovic dan beter rendeert. Speelt zowat in de verdediging.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] ahmadi speelde zeker niet verkeerd maar zie jij hem liever niet wat meer naar achteren voetballen en Vejinovic wat meer naar voren. Ik denk dat Vejinovic dan beter rendeert. Speelt zowat in de verdediging.. Misschien zet gio hem daar neer omdat onze verdediging niet zo goed opbouwt? |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] ahmadi speelde zeker niet verkeerd maar zie jij hem liever niet wat meer naar achteren voetballen en Vejinovic wat meer naar voren. Ik denk dat Vejinovic dan beter rendeert. Speelt zowat in de verdediging.. Met el ahmadi op die plek hebben we denk ik geen voetbal van achteruit, daarom staat marko daar. Nu kan el ahmadi ze energie kwijt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou kunnen want ik werd af en toe gek van al dat gebrei achterin, maar dan nog zie ik liever Ahmadi dat doen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 16:40 schreef Rotterdam22 het volgende:[..] Met el ahmadi op die plek hebben we denk ik geen voetbal van achteruit, daarom staat marko daar. Nu kan el ahmadi ze energie kwijt. Okay, ik denk juist van wel. In balbezit schat ik Vejinovic hoger in dan ahmadi voorin.. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Marko is onze best middenvelder tuurlijk kan hij daar ook spelen. maar je moet een goede passer hebben op cvm dat is el ahmadi niet. en peter bosz heeft heeft hem juist van 10 op 6 gezet zal niet voor niks zijn gewesst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, als dat zo is prima, jammer dat wel. Overigens heb ik Karsdorp en ook van Beek een paar aardige passen zien geven over afstand.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overigens nog steeds geen nieuws uit Groningen.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Geen nieuws is goed nieuws , Toch? |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Zag karsdorp ook de hele tijd heel hard voorbij komen, die gozert is goed snel en fit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vorig seizoen ook al, komt lekker mee op, verdedigend wil het er nog wel eens aan schorten.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is ook geen back.... Klassieke rechtshalf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep, maar ik kreeg het gevoel dat Martin vandaag de deal wel zou rond maken.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Nog tijd zat , en anders lekker stappen in groningen. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Wat ik wel frappant vind is dat we bijna Dijks binnen hadden, en die speelt zeer verdienstelijk bij die neuzen. Goed het gaat uiteindelijk niet door. Is er dan echt geen goede haalbare LB? Nelom moet lekker bij excelsior gaan spelen ofzo. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
zei gisteren nog de die Nijland 4 mln wilde hebben. Nu hoor ik op radio 1 dat van geel 3,5 mln bereid is om te betalen. Mag hopen dat dit een broodje aap verhaal is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vast wel... Paar miljoen teveel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vind Karsdorp tot zijn rode kaart één van de meer overtuigende spelers in de wedstrijd van gisteren |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Misschien kazim een vakntie aanbieden, die vind vast wel wat beters als martin. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Daarnaast moet ik zeggen dat ik wel tevreden ben met Kramer erbij. Maar ik heb die Veldwijk aan het werk gezien bij excelsior in de playoffs 2 jaar terug, echt een beest toen 21 die ging naar notingham voor 6ton. en wij haalde Kazim heb ik nooit begrepen. Die jongen is nu gehuurd door Zwolle met optie tot koop. Die word een sensatie in de eredivisie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als woudenberg niet de kans krijgt,moet er een back bijkomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In de Nieuwstad zeker..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 17:25 schreef koekie het volgende:zei gisteren nog de die Nijland 4 mln wilde hebben. Nu hoor ik op radio 1 dat van geel 3,5 mln bereid is om te betalen. Mag hopen dat dit een broodje aap verhaal is. Das veel te veel.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kongolo op links vindt ik kut. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Graag met een uitleg waarom een zelf opgeleide speler de kans niet heeft gekregen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik ook. Kan-arie en Botteghin zijn allebei niet zo goed als Terence. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wachten wachten en wachten nu worden de spelers die we nodig hebben een beetje duurder dan een aantal weken geleden.Eigenlijk heeft de vvf te lang gewacht met M.v.Geel, om te stoppen met middenvelders binnen te halen.Maar bottegin komt wel ,zij zullen daar in groningen toch wel begrijpen datje een persoon niet tegen zijn wil en plezier in kan laten spelen,dat gaat tegen werken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou dan zetten we toch lekker Nelom neer..😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Helaas is Mulder weg... weet zeker dat hij het beter zou invullen dan Miquel... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo ongeveer alles wat nu is binnengehaald deze transferperiode..behalve Kuyt en Gustafson volgens mij.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 16:13 schreef Barabas het volgende:Liever ook geen Botteghin.... Nu we toch bezig zijn. Als we al een extra cv halen dan moet hij m.i. opbouwend minstens zo goed als Sven en Terence zijn. De opbouwende kwaliteiten van Kongolo zijn minimaal. Die van Van Beek zijn wel goed en die heeft ook nog een goede lange pass in de benen. Zie je hem overigens steeds minder doen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 18:29 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zo ongeveer alles wat nu is binnengehaald deze transferperiode..behalve Kuyt en Gustafson volgens mij.. Dus iedereen die op een blauwe maandag bij de joden in de jeugd heeft gespeeld is een neus?
Dan zijn Ake, el Ghazi en Ebecilio ook échte Feyenoord mannen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gisteren een paar keer gezien Haan, zou tie meer moeten doen, gewoon Kongolo en Nelom overslaan en de bal op Bilal geven in de ruimte. Daar lagen mogelijkheden. Karsdorp heeft ook een aardige pass trouwens..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 18:29 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zo ongeveer alles wat nu is binnengehaald deze transferperiode..behalve Kuyt en Gustafson volgens mij.. Als je ooit op de coolsingel staat moet je dat vooral roepen !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 18:37 schreef moa het volgende:[..] Dus iedereen die op een blauwe maandag bij de joden in de jeugd heeft gespeeld is een neus? Dan zijn Ake, el Ghazi en Ebecilio ook échte Feyenoord mannen. Ook neuzen, iedereen is jood behalve wij.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nog steeds veel beter dan die van Botteghin. Wel eens een wedstrijd bekeken van hem? Is echt alleen maar afpakken en meteen bij een medespeler inleveren. En verdedigend vind ik hem ook niet per definitie beter dan Terence.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 18:38 schreef RenatoBos het volgende:Gisteren een paar keer gezien Haan, zou tie meer moeten doen, gewoon Kongolo en Nelom overslaan en de bal op Bilal geven in de ruimte. Daar lagen mogelijkheden. Karsdorp heeft ook een aardige pass trouwens.. Klopt, maar nog te weinig gezien de momenten die er genoeg waren. Bilal volkomen vrij en dan niet geven, maar dat breed achterin schuiven. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 18:39 schreef Barabas het volgende:[..] Nog steeds veel beter dan die van Botteghin. Wel eens een wedstrijd bekeken van hem? Is echt alleen maar afpakken en meteen bij een medespeler inleveren. En verdedigend vind ik hem ook niet per definitie beter dan Terence. Botteghin is een verdediger en hoort in de eerste plaats te verdedigen. In Nederland vinden we dat een aanvaller moet mee verdedigen en zijn de verdedigende kwaliteiten zowat belangrijker dan de aanvallende en andersom ook. De opbouw hebben we nu juist goede spelers voor als Vejinovic. Dus Botteghin moet een bal afpakken en inleveren bij een creatieve speler. Zo simpel is voetbal. |
|
|
|