BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 01:27 schreef moa het volgende:

[..]

Ging als links back voor 15 miljoen naar Real Madrid, dan heb je vast wel iets goed gedaan.
Hahaha idd
Snotjesplakken
 Snotjesplakken - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Jeugd EK of WK, waar hij uitblonk, en een redelijk seizoen met als enorme uitschieter wat mij betreft PSV thuis. Daar ging hij met kramp van het veld, hij had misschien wel een marathon gelopen. Bij wijze van...
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Kwestie Nelom is heel simpel.

1. Is Nelom goed genoeg? Ja: laten staan, nee: ga verder naar 2.
Dus we gaan verder naar 2 ;)
2. Is onze 2e linksback goed genoeg om de klus te klaren? In dit geval denk ik aan Woudenberg. Ja: geeft die jongen eindelijk eens een kans voor meer wedstrijden. Nee: verkoop die jongen en ga door naar 3.
3. Feyenoord heeft versterking op links nodig en hiervoor zie ik 2 goede kandidaten. 1. Royston Drenthe. Hij zou een gigantische verbetering zijn t.o.v. Nelom en is sinds zijn turkse avontuur een stukje rustiger geworden. 2. Urby. Heb ik altijd een goeie linksback gevonden en ondanks zijn ajax verleden zou ik heb zeker welkom heten als hij onze nieuwe lb wordt.

Een goede linksback vinden is moeilijk, helemaal een linksback die je ook in aanvallend opzicht kan gebruiken. Een linksback moet:
1. Verdedigend vaardig zijn: ( tacklen, koppen enz )
2. Technisch vaardig zijn: tegenstander kunnen uitspelen, aangezien er niemand achter hem staat om terug te spelen
3. Snelheid hebben: hij moet immers in de omschakeling vanaf de cornervlag terug kunnen rennen naar zn positie voor de bal bij rechteraanvaller komt
4. Een vlekkeloze voorzet hebben. Wanneer een back een voorzet geeft is ie uit positie, dus een bal direct na voorzet kwijtraken laat je achterin open

Ik zou graag zien dat Woudenberg de kans krijgt maar ik denk dat hij er nog niet klaar voor is en dat we urby of royston moeten halen voor de moeilijkere wedstrijden en woudenberg dan in potjes tegen cambuur etc zijn ervaring laten opdoen. Dan is woudenberg volgend seizoen een volwaardige zelf opgeleide lb.

Dat is hoe ik het zou spelen in FM :D :D
V town madness
 V town madness - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:19 schreef BertusBadeend het volgende:
Kwestie Nelom is heel simpel.

1. Is Nelom goed genoeg? Ja: laten staan, nee: ga verder naar 2.
Dus we gaan verder naar 2 ;)
2. Is onze 2e linksback goed genoeg om de klus te klaren? In dit geval denk ik aan Woudenberg. Ja: geeft die jongen eindelijk eens een kans voor meer wedstrijden. Nee: verkoop die jongen en ga door naar 3.
3. Feyenoord heeft versterking op links nodig en hiervoor zie ik 2 goede kandidaten. 1. Royston Drenthe. Hij zou een gigantische verbetering zijn t.o.v. Nelom en is sinds zijn turkse avontuur een stukje rustiger geworden. 2. Urby. Heb ik altijd een goeie linksback gevonden en ondanks zijn ajax verleden zou ik heb zeker welkom heten als hij onze nieuwe lb wordt.

Een goede linksback vinden is moeilijk, helemaal een linksback die je ook in aanvallend opzicht kan gebruiken. Een linksback moet:
1. Verdedigend vaardig zijn: ( tacklen, koppen enz )
2. Technisch vaardig zijn: tegenstander kunnen uitspelen, aangezien er niemand achter hem staat om terug te spelen
3. Snelheid hebben: hij moet immers in de omschakeling vanaf de cornervlag terug kunnen rennen naar zn positie voor de bal bij rechteraanvaller komt
4. Een vlekkeloze voorzet hebben. Wanneer een back een voorzet geeft is ie uit positie, dus een bal direct na voorzet kwijtraken laat je achterin open

Ik zou graag zien dat Woudenberg de kans krijgt maar ik denk dat hij er nog niet klaar voor is en dat we urby of royston moeten halen voor de moeilijkere wedstrijden en woudenberg dan in potjes tegen cambuur etc zijn ervaring laten opdoen. Dan is woudenberg volgend seizoen een volwaardige zelf opgeleide lb.

Dat is hoe ik het zou spelen in FM :D :D
Je slaat de spijker op z'n kop badeend.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:20 schreef V town madness het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop badeend.
Dank :)
nr 10
 nr 10 - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:19 schreef BertusBadeend het volgende:
Kwestie Nelom is heel simpel.

1. Is Nelom goed genoeg? Ja: laten staan, nee: ga verder naar 2.
Dus we gaan verder naar 2 ;)
2. Is onze 2e linksback goed genoeg om de klus te klaren? In dit geval denk ik aan Woudenberg. Ja: geeft die jongen eindelijk eens een kans voor meer wedstrijden. Nee: verkoop die jongen en ga door naar 3.
3. Feyenoord heeft versterking op links nodig en hiervoor zie ik 2 goede kandidaten. 1. Royston Drenthe. Hij zou een gigantische verbetering zijn t.o.v. Nelom en is sinds zijn turkse avontuur een stukje rustiger geworden. 2. Urby. Heb ik altijd een goeie linksback gevonden en ondanks zijn ajax verleden zou ik heb zeker welkom heten als hij onze nieuwe lb wordt.

Een goede linksback vinden is moeilijk, helemaal een linksback die je ook in aanvallend opzicht kan gebruiken. Een linksback moet:
1. Verdedigend vaardig zijn: ( tacklen, koppen enz )
2. Technisch vaardig zijn: tegenstander kunnen uitspelen, aangezien er niemand achter hem staat om terug te spelen
3. Snelheid hebben: hij moet immers in de omschakeling vanaf de cornervlag terug kunnen rennen naar zn positie voor de bal bij rechteraanvaller komt
4. Een vlekkeloze voorzet hebben. Wanneer een back een voorzet geeft is ie uit positie, dus een bal direct na voorzet kwijtraken laat je achterin open

Ik zou graag zien dat Woudenberg de kans krijgt maar ik denk dat hij er nog niet klaar voor is en dat we urby of royston moeten halen voor de moeilijkere wedstrijden en woudenberg dan in potjes tegen cambuur etc zijn ervaring laten opdoen. Dan is woudenberg volgend seizoen een volwaardige zelf opgeleide lb.

Dat is hoe ik het zou spelen in FM :D :D
Voor het grootste deel met je eens. alleen hoeft Woudenberg er niet uit voor de grote wedstrijden. Hij voldeed immers ruimschoots in de wedstrijd tegen Standard Luik. Ik zie niet in dat bijvoorbeeld PSV lastiger is. En bij Groningen uit kun je ook problemen krijgen.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:30   quote  deeplink  
5. Je koopt Botteghin en je zet Kongolo LB.

Ik zeg niet dat dit de beste optie is, maar hij hoort er als mogelijkheid wel bij, vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door windoweyes --
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:30 schreef windoweyes het volgende:
5. Je koopt Botteghin en je zet Kongolo LB.

Ik zeg niet dat dit de beste optie is, maar hij hoort er wel bij, vind ik.
Theoretisch een optie ja, maar ik vind dat Kongolo alleen verdedigend de kwaliteiten heeft om LB te staan. Aanvallend zou hij niets toevoegen en daarom is het meer een noodoplossing. Maar misschien beter dan Nelom daar houden. Kongolo wil zelf trouwens ook geen linksback zijn dus die gaat naar de bank zodra botteghin komt
VVout
 VVout - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:20 schreef V town madness het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop badeend.
Aanvullend Verdonk ook nog als optie is ook een linksbenige speler met talent en anders inderdaad de genoemde spelers eens proberen te halen. Nelom gaat je punten kosten, het ziet er nu niet goed uit bij hem.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:29 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Voor het grootste deel met je eens. alleen hoeft Woudenberg er niet uit voor de grote wedstrijden. Hij voldeed immers ruimschoots in de wedstrijd tegen Standard Luik. Ik zie niet in dat bijvoorbeeld PSV lastiger is. En bij Groningen uit kun je ook problemen krijgen.
Hij heeft toen inderdaad heel behoorlijk gespeeld, maar wanneer Gio (zelf linksback geweest) hem niet daar neerzet wanneer Nelom zo lang zo slecht speelt dan zal hij er een goede reden voor hebben. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik denk dat woudje er nog niet klaar voor is.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:33 schreef VVout het volgende:

[..]

Aanvullend Verdonk ook nog als optie is ook een linksbenige speler met talent en anders inderdaad de genoemde spelers eens proberen te halen. Nelom gaat je punten kosten, het ziet er nu niet goed uit bij hem.
Ik ben helemaal niet gecharmeerd van Verdonk als CV. Als LB zou een leuke gok zijn maar dan eerst ff bij de beloftes uitproberen. Hij heeft wel de aanvallende capaciteiten voor LB, maar ik denk dat hij te vaak op de verkeerde plek zal staan. Een rasechte verdediger voelt zijn positie beter aan...
VVout
 VVout - dinsdag 11 augustus 2015 - 13:09   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.de/calvin-verdonk/leistungsdatendetails/spieler/258364/saison/2014/wettbewerb/NLBE/verein/24366#ath kon toch goed uit de voeten bij de beloften als Lb ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door VVout --
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Een club als Feyenoord moet gewoon een goede lb hebben. Dan kan jeugd zich erachter in de luwte ontwikkelen. Een nieuweling als Calvin Verdonk voor de leeuwen gooien was 4 jaar geleden de beste optie geweest, maar als royston en urby beschikbaar zijn, dan moet je daar voor gaan
JanM
 JanM - dinsdag 11 augustus 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 14:04 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Een club als Feyenoord moet gewoon een goede lb hebben. Dan kan jeugd zich erachter in de luwte ontwikkelen. Een nieuweling als Calvin Verdonk voor de leeuwen gooien was 4 jaar geleden de beste optie geweest, maar als royston en urby beschikbaar zijn, dan moet je daar voor gaan
Die van 020 liever niet maar Drenthe zou ik echt te gek vinden! Staat alleen nog gewoon onder contract in Turkije hè ...
VVout
 VVout - dinsdag 11 augustus 2015 - 14:56   quote  deeplink  
Drenthe vond ik ook een aardige optie, vraag me dan ook af wat er met Woudenberg aan de hand is.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Pffff dat doen we allemaal zo onderhand wel..
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:32 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Kongolo wil zelf trouwens ook geen linksback zijn
Ik vind dit zo'n grote onzin. Dus een jongetje van nog geen 22 bepaalt zelf waar hij speelt in het elftal? En anders gaat hij weg? Het is toch te triest voor woorden hoe de voetballerij zich ontwikkelt en hoeveel macht de jonge spelers (eigenlijk hun zaakwaarnemers) hebben.

Nou, als meneer geen linksback wil spelen, lazert hij wat mij betreft op, of zit het restant van zijn nog 2 jaar lopende contract op de tribune.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door netsurfer --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Mocht het verhaal kloppen dan eens..
VVout
 VVout - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Eerst maar eens kijken en als ie zich daar niet lekker voelt heeft ie het recht dat te zeggen. De gevolgen moet hij dan maar nemen zoals die zijn, niet achteraf beginnen te janken.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:24 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Ik vind dit zo'n grote onzin. Dus een jongetje van nog geen 22 bepaalt zelf waar hij speelt in het elftal? En anders gaat hij weg? Het is toch te triest voor woorden hoe de voetballerij zich ontwikkelt en hoeveel macht de jonge spelers (eigenlijk hun zaakwaarnemers) hebben.

Nou, als meneer geen linksback wil spelen, lazert hij wat mij betreft op, of zit het restant van zijn nog 2 jaar lopende contract op de tribune.
Hij zal niet weigeren maar je heb wel een ongemotiveerde speler op het veld staan dan. Ik denk juist dat ie vol voor LB positie moet gaan. Is ie binnen een jaar NL top op de linkerflank
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:37 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik denk juist dat ie vol voor LB positie moet gaan. Is ie binnen een jaar NL top op de linkerflank
Vilhena zou dit ook moeten doen. Laten we eerlijk zijn, als middenvelder gaat hij geen topper worden. Dan had hij namelijk Immers en Toornstra wel uit de basis gespeelt, want de trainer stelt hun echt niet op omdat ze aardiger zijn. En zeker niet 2 trainers op rij.

Hij zal moeten constateren dat zijn ontwikkeling is stilgevallen en hij niet veel beter is geworden dan een paar jaar terug. De grote clubs in Europa staan niet meer voor hem in de rij.

Als hij zich volledig op de linksback positie gaat richten, heeft hij daar een 2e kans. Eerst bij Feyenoord en wie weet later bij grotere clubs. Blijft toch een aparte positie, waar best een gat in de markt voor bestaat.
VVout
 VVout - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Toch is het verdedigend een matige speler, gaat ie het daar dan wel mee redden in de top. Ik denk zelf van niet, zal zich gewoon als middenvelder moeten herpakken en weer lekker doorgroeien.
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:04   quote  deeplink  
Het barst weer van de goede bedoelingen en slechte ideeën....
R()b
 R()b - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:04 schreef Barabas het volgende:
Het barst weer van de goede bedoelingen en slechte ideeën....
Hahahahaha tja :D
van geil
 van geil - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Zijn ze al weg?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Ff wachten nog geile..
van geil
 van geil - dinsdag 11 augustus 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 19:27 schreef moa het volgende:
Wie willen we in de zomer graag halen? Wie zal er daadwerkelijk gehaald worden? En wie zie je liever ophoepelen?

[..]

30 man.
worden er 31.
Dan zou ik er 8 onderbrengen elders.
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 18:48   quote  deeplink  
NEC wil vast wel 1 of 2 spelers huren.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 18:48 schreef Barabas het volgende:
NEC wil vast wel 1 of 2 spelers huren.
Daar zou ik Sleegers voor een jaartje stallen. Vorig jaar beste in Jupiler League. Nu een jaartje Eredivisie. Zoveel minuten gaat ie met de huidige selectie niet maken bij ons en bij NEC zullen ze heel blij met hem zijn. Zelfde geldt voor Dammers en Gronsveld
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Met Sleegers zijn ze zeker blij , maar die zie ik nou juist graag blijven. Schuurman ook. Dammers Gronsveld Nee-lom... Dat zijn volgens mij degenen die we moeten verhuren.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 augustus 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Las gisteren de selecties (dd ma 10 aug) van alle 18 eredivisie-clubs.
Feyenoord heeft veruit de grootste selectie.
Vrijwel allen zitten rond 22-24 spelers. Wij 30....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Werk aan de winkel Martin..
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 18:56 schreef FR-Henk het volgende:
Las gisteren de selecties (dd ma 10 aug) van alle 18 eredivisie-clubs.
Feyenoord heeft veruit de grootste selectie.
Vrijwel allen zitten rond 22-24 spelers. Wij 30....
Komt ook omdat wij de grootste directe kwaliteitsinjectie nodig hadden plus jeugd hebben laten doorstromen. Ik zie nog wel een aantal spelers verhuurd worden:
- Dammers
- Verdonk
- Gronsveld
- Schuurman of Nieuwkoop
- Immers naar PL
- Manu wordt verkocht
misschien sleegers nog verhuur

Ik vind dat Martin het na een minder jaar toch goed heeft opgepakt. We hebben de kwaliteitsinjecties die nodig waren en nu kan hij zich focussen op de verkoop. Uiteraard zullen de meeste verkopen eind augustus worden gedaan. Dan is het meeste weg en dan willen clubs die een speler als manu op willen pikken toch dieper in de buidel tasten
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:06 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Komt ook omdat wij de grootste directe kwaliteitsinjectie nodig hadden plus jeugd hebben laten doorstromen. Ik zie nog wel een aantal spelers verhuurd worden:
- Dammers
- Verdonk
- Gronsveld
- Schuurman of Nieuwkoop
- Immers naar PL
- Manu wordt verkocht
misschien sleegers nog verhuur

Ik vind dat Martin het na een minder jaar toch goed heeft opgepakt. We hebben de kwaliteitsinjecties die nodig waren en nu kan hij zich focussen op de verkoop. Uiteraard zullen de meeste verkopen eind augustus worden gedaan. Dan is het meeste weg en dan willen clubs die een speler als manu op willen pikken toch dieper in de buidel tasten
Exact.
Clubs gaan in de laatste 2 weken nerveuzer worden. Groot verschil met vorig jaar: klaar met inkopen (bijna dan), in een zetel je overbodige materiaal verkopen/verhuren.
van geil
 van geil - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 18:56 schreef FR-Henk het volgende:
Las gisteren de selecties (dd ma 10 aug) van alle 18 eredivisie-clubs.
Feyenoord heeft veruit de grootste selectie.
Vrijwel allen zitten rond 22-24 spelers. Wij 30....
Maak er 31 van Met Botteghin.
Dat is dus ook n groot punt van kritiek wat velen hier hebben op v Geel.(ik ook)
Als je hier 8 spelers van verwijderd, de juiste. Dan gaan de mogelijkheden enorm worden.
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Exact.
Clubs gaan in de laatste 2 weken nerveuzer worden. Groot verschil met vorig jaar: klaar met inkopen (bijna dan), in een zetel je overbodige materiaal verkopen/verhuren.
Botteghin erbij dan heb martin een 7.5. De rest erbij verdienen met verkopen tegen goede prijs
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Maak er 31 van Met Botteghin.
Dat is dus ook n groot punt van kritiek wat velen hier hebben op v Geel.(ik ook)
Als je hier 8 spelers van verwijderd, de juiste. Dan gaan de mogelijkheden enorm worden.
Dan heb je salaris en transferruimte voor een ekte ekte linksback :)
van geil
 van geil - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:19   quote  deeplink  
En dat hadden moeten zijn
Wilkshire Kazim en Nelom die bijtekenden.
Immers El en Vilhena.
En twee spelers verhuren (eigen jeugd)
in mijn ogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door van geil --
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:19 schreef van geil het volgende:
En dat hadden moeten zijn
Wilkshire Kazim en Nelom die bijtekenden.
Immers en El.
En twee spelers verhuren (eigen jeugd)
in mijn ogen.
Wilk is een angstverlenging omdat Cabral er nog niet klaar voor is. Kazim vind ik een logische verlenging. Ik denk dat ie wel degelijk van waarde kan zijn voor Feyenoord dit seizoen en dat ze hem aan het eind van het seizoen voor 4M+ verkopen
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:20 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Wilk is een angstverlenging omdat Cabral er nog niet klaar voor is. Kazim vind ik een logische verlenging. Ik denk dat ie wel degelijk van waarde kan zijn voor Feyenoord dit seizoen en dat ze hem aan het eind van het seizoen voor 4M+ verkopen
Niet waar. Als hij in het eerste jaar 20 wedstrijden of meer zou spelen dan werd zijn contract automatisch met een jaar verlengd. Niets van te zeggen.
Nibke
 Nibke - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Is die Te Vrede van Heerenveen niets voor ons, gaat er dit seizoen zeker een stuk of 20 maken! Is bijna bij iedere aanval betrokken, lijkt me echt iets voor Feyenoord.
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Te duur....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 21:25 schreef Nibke het volgende:
Is die Te Vrede van Heerenveen niets voor ons, gaat er dit seizoen zeker een stuk of 20 maken! Is bijna bij iedere aanval betrokken, lijkt me echt iets voor Feyenoord.
Ghehe..
V town madness
 V town madness - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Zal wel weer naar psv gaan.....
van geil
 van geil - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 21:25 schreef Nibke het volgende:
Is die Te Vrede van Heerenveen niets voor ons, gaat er dit seizoen zeker een stuk of 20 maken! Is bijna bij iedere aanval betrokken, lijkt me echt iets voor Feyenoord.
Ruilen met Kramer?
of Kazim?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door van geil --
nr 10
 nr 10 - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 21:29 schreef V town madness het volgende:
Zal wel weer naar psv gaan.....
of Twente

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door nr 10 --
kenny
 kenny - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:55   quote  deeplink  
ik vind die linksback van herenveen wel wat , toch een missertje van v geel , die was voor weinig op te pikken bij de graafschap , weer een jaar naar nelom kijken wordt ik niet vrolijk van
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Clavan of zo, leuk om te zien inderdaad..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 11 augustus 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Gooi nelom bij heerenveen doet hij ook goed mee.
ik ken clavan niet, maar is toch wel niveauverschil en meer druk bij ons.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 augustus 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Ze spelen een keer een beetje wedstrijd en hup fout van v Geel , Botteghin of anders niets denk ik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2532370