BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Heb je hem tegen Utrecht zien werken met tien man..ja daar was ik dik tevreden over..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:34   quote  deeplink  
L. heeft een aandachtspunt.
Hoe bouw je dit seizoen al verder door naar een nog betere selectie voor het nieuwe seizoen?
Visie is een groot goed.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 16:34 schreef FR-Henk het volgende:
L. heeft een aandachtspunt.
Hoe bouw je dit seizoen al verder door naar een nog betere selectie voor het nieuwe seizoen?
Visie is een groot goed.
Das niet waar Feyenoord mee bezig gezien het aankoopbeleid dit jaar, das echt op dit seizoen gericht en niet zo zeer naar de toekomst..
Wat dat betreft moeten we ff wachten hoe van Geel dit uit gaat leggen per 1 september..
ly'83
 ly'83 - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Sleegers en Manu horen gewoon bij de club Feyenoord omarmt zelf het Feyenoord gevoel dat leeft in mij niet meer. Ik merk het al een tijdje. Sleegers wat ik lees is een briljantje en Manu kom op hij straalt het Feyenoord gevoel uit hij is misschien niet beter maar voor erbij is het prima. Maar ja hij is al afgewezen en die breuk is niet te lijmen. Merkte al dat als de tegenstander de bal uit speelt voor een blessure wij al paar keer de bal niet eens terug gaven. Supporters die op het toppunt van arrogantie zitten en met geweld en schelden onze club voor schut zetten. Dat is echt niet het Feyenoord gevoel dat ik in mijn hart draag.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:50   quote  deeplink  
Je kunt je daar ook van distantieren he. Dat gevoel voor Feyenoord kan je toch nooit kwijt raken..(?)
ly'83
 ly'83 - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Kijk ik zie dat er sowieso glorie in dat de club weer wilt meedraaien ook in Europa maar dit beleid van die mensen bovenin schopt me gewoon tegen de schenen. Stel elia raakt geblesseerd of raakt niet in vorm. En verhaal Sleegers laat hem gewoon erbij zitten om kampioen te worden en het niveau te leren kennen. Daar gaat het mij om ik ben blij met de aankopen maar weet waar je vandaan komt en wie je bent. Feyenoord til i die
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:57 schreef ly'83 het volgende:
Kijk ik zie dat er sowieso glorie in dat de club weer wilt meedraaien ook in Europa maar dit beleid van die mensen bovenin schopt me gewoon tegen de schenen. Stel elia raakt geblesseerd of raakt niet in vorm. En verhaal Sleegers laat hem gewoon erbij zitten om kampioen te worden en het niveau te leren kennen. Daar gaat het mij om ik ben blij met de aankopen maar weet waar je vandaan komt en wie je bent. Feyenoord til i die
Snap je grieven, ik vind het van Joey ook jammer. Maar het schijnt dat ie het gevraagde niveau niet aan kan tikken. Laat hem het maar bewijzen dat Feyenoord ernaast zat en ze hem straks voor dik geld terug moeten kopen. We kunnen nu eenmaal niet met een selctie van 30+ aan het seizoen beginnen dan moet je mensen teleurstellen.
Dit beleid heeft ervoor gezorgd dat we uit dat diepe dal zijn geklommen en nu moet er door gepakt gaan worden willen we weer wat van betekenis zijn in Nederland en Europa.
Onze beleidsbepalers zijn geen Feyenoorders, ze zullen het absoluut goed voor hebben met onze club, maar bezitten niet dat roodwitte bloed wat wij hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door RenatoBos --
ly'83
 ly'83 - dinsdag 18 augustus 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Bedankt voor je response Renato ik waardeer moest het even kwijt aan mijn kameraden. Ik lees met veel plezier dit forum bedankt allemaal.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 18:44   quote  deeplink  
Haha mooi man..
van geil
 van geil - dinsdag 18 augustus 2015 - 18:47   quote  deeplink  
nog 4 opbokken.
1 goede erbij, Coolsingel op zeker.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 augustus 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 18:47 schreef van geil het volgende:
nog 4 opbokken.
1 goede erbij, Coolsingel op zeker.
Nog wel wat meer dan 4.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Sleegers en Manu bijna op zeker weg daar er voldoende interesse blijkt te zijn..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 20 augustus 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 18:47 schreef van geil het volgende:
nog 4 opbokken.
1 goede erbij, Coolsingel op zeker.
Welke 4 opbokken en wie erbij?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door lijdensweg --
JanM
 JanM - donderdag 20 augustus 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 16:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Welke 4 opbokken en wie erbij?
JIJ, Fer1, Nenam en die andere snavel. Erbij: een lekker blond wijf met flinke pluspunten?
VVout
 VVout - donderdag 20 augustus 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Fijn hebben we hier binnenkort een tupperware party.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 20 augustus 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:19 schreef JanM het volgende:

[..]

JIJ, Fer1, Nenam en die andere snavel. Erbij: een lekker blond wijf met flinke pluspunten?
Oh , jij schaart ons onder de voetballers? Prima man !!
moa
 moa - donderdag 20 augustus 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das niet waar Feyenoord mee bezig gezien het aankoopbeleid dit jaar, das echt op dit seizoen gericht en niet zo zeer naar de toekomst..
Wat dat betreft moeten we ff wachten hoe van Geel dit uit gaat leggen per 1 september..
Er is niet alleen voor dit seizoen ingekocht, er zijn eindelijk spelers gehaald in misschien wel de belangrijkste leegtijdscategorie. Met spelers als Vejinovic, Botteghin e.d. leg je denk ik juist de basis voor de komende 4-5 seizoenen. (Los van of ze het gaan maken in de Kuip)

Onze huidige selectie heeft een gemiddelde leeftijd van 23 jaar, met slechts 2 dertigers, groeimogelijkheden genoeg lijkt me.
R()b
 R()b - donderdag 20 augustus 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:57 schreef ly'83 het volgende:
Kijk ik zie dat er sowieso glorie in dat de club weer wilt meedraaien ook in Europa maar dit beleid van die mensen bovenin schopt me gewoon tegen de schenen. Stel elia raakt geblesseerd of raakt niet in vorm. En verhaal Sleegers laat hem gewoon erbij zitten om kampioen te worden en het niveau te leren kennen. Daar gaat het mij om ik ben blij met de aankopen maar weet waar je vandaan komt en wie je bent. Feyenoord til i die
Janmaat kwam ook gewoon weer terug via een omweg, soms duurt het even wat langer.
Maar die basisjaren kan hij beter ergens anders op doen, daar hebben wij geen tijd voor.
Roda, Willem II, Graafschap om te beginnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 augustus 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Oh , jij schaart ons onder de voetballers? Prima man !!
Heeft wel iets...geeft ook wel aan hoe open minded hij is(niet)...je kan hem zo door schuiven naar Den Haag...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door Nenam_tiL --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 augustus 2015 - 22:51   quote  deeplink  
Goedenavond.
Nog geruchten?
R()b
 R()b - donderdag 20 augustus 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:51 schreef FR-Henk het volgende:
Goedenavond.
Nog geruchten?
goedenavond weinig... Vilhena weg?
JanM
 JanM - vrijdag 21 augustus 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heeft wel iets...geeft ook wel aan hoe open minded hij is(niet)...je kan hem zo door schuiven naar Den Haag...
Ik spreek jou uitsluitend aan op jouw eigen belofte dat je op zou tyfen zodra het seizoen van start ging. En neem L, Fer1 en je gesnavelde vriendjes s.v.p. mee!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 augustus 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 00:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik spreek jou uitsluitend aan op jouw eigen belofte dat je op zou tyfen zodra het seizoen van start ging. En neem L, Fer1 en je gesnavelde vriendjes s.v.p. mee!
Jij mag me voor van alles uit maken , maar geen snavel! Dat ben ik zeer zeker niet ...
R()b
 R()b - vrijdag 21 augustus 2015 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 00:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij mag me voor van alles uit maken , maar geen snavel! Dat ben ik zeer zeker niet ...
Kerel ga slapen man, oogjes dicht en :> :> :> toe !
JanM
 JanM - vrijdag 21 augustus 2015 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 00:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij mag me voor van alles uit maken , maar geen snavel! Dat ben ik zeer zeker niet ...
Lezen blijft moeilijk ...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 augustus 2015 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 00:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik spreek jou uitsluitend aan op jouw eigen belofte dat je op zou tyfen zodra het seizoen van start ging. En neem L, Fer1 en je gesnavelde vriendjes s.v.p. mee!
Heb je zonder meer gelijk in...maar waar ligt het probleem... Lijdensweg en Fer zijn Feijenoorders...wat voor een forum wil jij dan, eentje die alleen in jouw straatje lult ??
Het is openbaar JanM en ik heb evenveel rechten en plichten als jij...ik scheld niet en provoceer zo min mogenlijk...mijn avatar kan provocerend overkomen maar die ga ik niet veranderen.

Beste JanM een voetbal competitie heeft meerdere clubs....en als jij zo bekrompen ben dat alleen Feijenoorders hier mogen reageren dan vraag ik me af wat jij hier doet....Ajax en Feijenoord kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder.

Ik heb persoonlijk niets tegen jou....zou niet weten waarom....jij daar in tegen wel tegen mij...maar dat is meer een probleem van jou

Ik kan met een aantal mede forumers van jou vinden...hoef ook niet te zeggen wie
R()b
 R()b - vrijdag 21 augustus 2015 - 01:31   quote  deeplink  
4 miljoen voor Vilhena, mooi bedrag?

Ik zeg verkopen met een leuke doorverkoop % erbij.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 05:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:08 schreef moa het volgende:

[..]

Er is niet alleen voor dit seizoen ingekocht, er zijn eindelijk spelers gehaald in misschien wel de belangrijkste leegtijdscategorie. Met spelers als Vejinovic, Botteghin e.d. leg je denk ik juist de basis voor de komende 4-5 seizoenen. (Los van of ze het gaan maken in de Kuip)

Onze huidige selectie heeft een gemiddelde leeftijd van 23 jaar, met slechts 2 dertigers, groeimogelijkheden genoeg lijkt me.
Dan ga je er vanuit dat die spelers 4-5 jaar blijven, en hun contract uit dienen. Ik denk dat dat niet het geval is namelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 05:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 00:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij mag me voor van alles uit maken , maar geen snavel! Dat ben ik zeer zeker niet ...
Pffff dat staat er niet..
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 05:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pffff dat staat er niet..
Klopt, maar ik heb ook nergens gelezen dat hij geen snavel is. :-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Meen je dat nou😉
JanM
 JanM - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 00:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb je zonder meer gelijk in...maar waar ligt het probleem... Lijdensweg en Fer zijn Feijenoorders...wat voor een forum wil jij dan, eentje die alleen in jouw straatje lult ??
Het is openbaar JanM en ik heb evenveel rechten en plichten als jij...ik scheld niet en provoceer zo min mogenlijk...mijn avatar kan provocerend overkomen maar die ga ik niet veranderen.

Beste JanM een voetbal competitie heeft meerdere clubs....en als jij zo bekrompen ben dat alleen Feijenoorders hier mogen reageren dan vraag ik me af wat jij hier doet....Ajax en Feijenoord kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder.

Ik heb persoonlijk niets tegen jou....zou niet weten waarom....jij daar in tegen wel tegen mij...maar dat is meer een probleem van jou

Ik kan met een aantal mede forumers van jou vinden...hoef ook niet te zeggen wie
Een aantal van mijn beste vrienden zijn voor die grafclub van jou maar die komen hier niet (provoceren) net zoal ik niet op dat forum van jullie kom. Ik heb ook geen probleem met jou maar vind dat ik wel weer lang genoeg naar die avatar van je heb moeten loeren. Bovendien zijn het jouw eigen woorden dat je weer zou opkrassen zodra het seizoen zou beginnen.

Wat ik verder vind van bepaalde Feyenoorders kan ik prima met hun 'uitvechten'. Heb met vrijwel niemand een probleem en vind andere meningen juist leuk, maar dan wel graag discussie obv feiten. Van geblaat, getroll en eindeloze herhalingen krijg ik jeuk.

Veel succes met je cluppie!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 10:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Een aantal van mijn beste vrienden zijn voor die grafclub van jou maar die komen hier niet (provoceren) net zoal ik niet op dat forum van jullie kom. Ik heb ook geen probleem met jou maar vind dat ik wel weer lang genoeg naar die avatar van je heb moeten loeren. Bovendien zijn het jouw eigen woorden dat je weer zou opkrassen zodra het seizoen zou beginnen.

Wat ik verder vind van bepaalde Feyenoorders kan ik prima met hun 'uitvechten'. Heb met vrijwel niemand een probleem en vind andere meningen juist leuk, maar dan wel graag discussie obv feiten. Van geblaat, getroll en eindeloze herhalingen krijg ik jeuk.

Veel succes met je cluppie!
Zal ik het nogmaals herhalen, speciaal voor JanM.
Opzouten met : Nelom, Immers, Manu en Kazim ... en elke andere droplul binnen de selectie die Feyenoord NIET beter maakt !!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Jij spoort echt niet L. Je leest gewoon niet. Lees het verhaal vooraf eens en dan zie je dat je antwoord kant nog wal raakt..
moa
 moa - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 05:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan ga je er vanuit dat die spelers 4-5 jaar blijven, en hun contract uit dienen. Ik denk dat dat niet het geval is namelijk..
Of ze blijven of niet zal de tijd wel uitwijzen, ideaal is als je ze met 29-30 jaar oud nog voor een goede prijs kan verkopen. Dat dat kan heeft Pelle bewezen. Maar als een Vejinovic tot en met zijn 32e een goed niveau haalt is het helemaal niet erg dat je hem niet meer verkopen kan, dat soort spelers zorgt voor de nodige stabiliteit in een elftal. ( Combinatie van kwaliteit, leeftijd, ervaring e.d. )
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 12:56 schreef moa het volgende:

[..]

Of ze blijven of niet zal de tijd wel uitwijzen, ideaal is als je ze met 29-30 jaar oud nog voor een goede prijs kan verkopen. Dat dat kan heeft Pelle bewezen. Maar als een Vejinovic tot en met zijn 32e een goed niveau haalt is het helemaal niet erg dat je hem niet meer verkopen kan, dat soort spelers zorgt voor de nodige stabiliteit in een elftal. ( Combinatie van kwaliteit, leeftijd, ervaring e.d. )
Als Vejinovic een goed nieveau behaalt wat ik overigens wel verwacht zie ik hem, eerder ook al aangegeven, hem met een jaartje of twee voor meer weg gaan dan Jordy..
We moeten tenslotte ook knaken maken als 'bedrijf' zijnde..
Milo
 Milo - zaterdag 22 augustus 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Ik ga weer eens wat raars zeggen. Ik zou ons kind soldaat terug halen voor de rb positie.
VVout
 VVout - zaterdag 22 augustus 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Wie?
R()b
 R()b - zaterdag 22 augustus 2015 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 09:40 schreef VVout het volgende:
Wie?
Leerdam
ar
 ar - zaterdag 22 augustus 2015 - 10:33   quote  deeplink  
Leerdam op rb is geen succes.
Sliding is penalty..
moa
 moa - zaterdag 22 augustus 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Karsdorp kan toch prima rechts back? Ik zie die alleen maar beter worden.
ar
 ar - zaterdag 22 augustus 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Opkomend prima.
Alleen puur verdedigend niet top.
moa
 moa - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 13:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als Vejinovic een goed nieveau behaalt wat ik overigens wel verwacht zie ik hem, eerder ook al aangegeven, hem met een jaartje of twee voor meer weg gaan dan Jordy..
We moeten tenslotte ook knaken maken als 'bedrijf' zijnde..
Dat verwacht ik ook, ik geef alleen maar aan dat spelers in de categorie 24-28 jaar erg belangrijk voor een team zijn en voor continuïteit zorgen. Je hoeft echt niet alleen maar spelers van 18-19 te scouten om ze nog te kunnen verkopen.

En als je een Veijnovic toevallig niet verkoopt is er niks aan de hand want dan heb je gewoon voor de komende jaren een goede middenvelder en verdient hij zichzelf wel terug.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Eensert moa..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Feyenoord scout Mikka Lipponen was donderdagavond aanwezig bij de wedstrijd tussen Viktoria Plzen en Vojvodina Novi Sad, zo meldt Kuip Talk. Waarschijnlijk zat Lipponen daar voor de 21-jarige Servische spits Ognjen Oegović. De wedstrijd vond plaats in het stadion van de Tsjechische club, die ook overtuigend won met 3-0.

Twee doelpunten kwamen op naam van Viktoria's nummer tien Jan Kopic en de andere goal werd gemaakt door Ondrej Vanek. Oegović startte in de basis bij Vojvodina en werd na 88 minuten gewisseld. De spits is sinds de start van het seizoen al goed op dreef. In vier competitieduels was de 1.80 lange centrumaanvaller al drie keer trefzeker voor zijn ploeg.

Ook in de kwalificatierondes van de Europa League vond al meerdere keren het net: in vier wedstrijden scoorde hij twee keer en leverde de spits één assist af. Naast de spitspositie kan de Serviër ook uit de voeten op zowel de rechter- als linkerflank. Het contract van de tweebenige aanvaller loopt bij Vojvodina nog wel door tot medio 2018.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Knappe goal hoor..😃
VVout
 VVout - zaterdag 22 augustus 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 14:49 schreef RenatoBos het volgende:
Knappe goal hoor..😃
Mooie shirtjes hebben ze ook :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Dat zal hem dan vertrouwt zitten..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 augustus 2015 - 15:34   quote  deeplink  
Die komt dus niet.
nr 10
 nr 10 - zaterdag 22 augustus 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Tenzij heel Europa achter hem aan zit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2532610