|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daarom is dat nieuw stadion o zo belangrijk! Dan kunnen de lonen omhoog en gaan de transferwaardes vanzelf mee omhoog ... Maar de meeste kippen kiezen liever voor een opgeknapte kuip. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weet jij waar de eitjes voor een splinternieuw stadion vandaan moeten komen L ? En hebben we dan nog minder te vertellen dan we nu al doen ? |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Volgens mij is scoren als spits een belangrijk onderdeel van voetballen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: volgens mij zei ik er bij dat het een mooie bijkomstigheid is, zeikweg...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 april 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe..
Bevestiging van wat we eigenlijk al wisten/vermoeden.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
wel grappig dat Kongolo zijn gesprekken uitstelt tot begin mei.. heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat hij misschien mee mag naar Brazilie.. dan kan hij meer salaris vragen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of eerst even t seizoen af wilt maken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
In beide gevallen zijn goed recht lijkt me.... Ik hoop zo dat hij nog jaren blijft. Ik ben he-le-maal om wat die jongen betreft (was ik al, maar sinds hij zijn plekkie in de basis heeft veroverd helemaal). Supertalent in mijn ogen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geruchten:
Feyenoord aast op Uruguayaanse aanvaller
Feyenoord wil volgend seizoen graag gebruik maken van de diensten van de Uruguayaanse aanvaller Gonzalo Bueno. De 21-jarige speler van het Russische Kuban Krasnodar wil graag 'de sterren van de hemel spelen in Rusland', maar krijgt daar niet de kans voor. Feyenoord hoopt de aanvaller een seizoen te huren. Verschillende clubs uit Spanje, Italie en Frankrijk toonde ook al interesse in Uruguayaan. De Rotterdamse club heeft goede banden met Russische leiders, en lijkt daardoor de beste papieren te hebben. (Tenfield)
Enig beeldmatriaal van die gozert.. http://youtu.be/DbpHFMAI6p0
http://youtu.be/Ny-tsdTkpNI
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 april 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goede banden met Russische leiders ? Nu word ik toch een beetje nieuwsgierig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iwanov Kapotjeplov komt regelmatig bij van Geel. Algemeen bekend toch? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Via Igor Korneev misschien? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 april 2014 - 15:18 schreef kuipje het volgende:wel grappig dat Kongolo zijn gesprekken uitstelt tot begin mei.. heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat hij misschien mee mag naar Brazilie.. dan kan hij meer salaris vragen Hij moet gewoon bij de best betaalde spelers gaan horen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja das ff schrikken he, eens komt de waarheid toch naar boven.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geruchten:
'United en Juventus richten hun pijlen op Vilhena'
Manchester United en Juventus behoren tot de clubs die interesse hebben in Tonny Vilhena. De clubs hopen Vilhena deze zomer over te nemen van Feyenoord. De topclubs uit Engeland en Italië hebben de 19-jarige middenvelder al bekeken en zijn onder de indruk van hem. De Engelse grootmacht hoopt Vilhena voor een slordige 5 miljoen pond (ruim 6 miljoen euro) over te nemen van de Rotterdamse club. (Mirror) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat jij uit de kast komt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je wijkt van het onderwerp af gozert, het ging erom dat jij toch voor 020 blijkt te zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fuck it, de transfergeruchtentijd barst weer los, 80% luchtfietsnieuws over je heen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De laatse 13 jaar waren dat de spannendste tijden voor de Feyenoord supporter, zodra het seizoen begon was t snel weer over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2014 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:[..] De laatse 13 jaar waren dat de spannendste tijden voor de Feyenoord supporter, zodra het seizoen begon was t snel weer over. Tijden van high hopes en ultimate fear. Drama en geluk als theater, daarna weer de tegenvallende realiteit weer meemaken.
Het went allemaal. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2014 - 09:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tijden van high hopes en ultimate fear. Drama en geluk als theater, daarna weer de tegenvallende realiteit weer meemaken. Het went allemaal. +1908 |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2014 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:[..] De laatse 13 jaar waren dat de spannendste tijden voor de Feyenoord supporter, zodra het seizoen begon was t snel weer over. Klopt, maar zo spannend was het ook weer niet, aangezien we al 5 jaar geen geld hebben. Alleen die zomer met mackaay v bronchhorst ed was het spannend. Daarna kwamen er onbekende spelers als Guidetti en slechte spelers als Pelle (dacht iedereen toen)
Dat dit allemaal meeviel is puur geluk denk ik zo.
Maar goed, zou leuk zijn als we zo'n Uruguayaan kunnen overnemen voor 2 miljoen, aangezien kazan het nogal lastig heeft financieel, hebben we een stuk meer aan dan hem te huren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2014 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:[..] De laatse 13 jaar waren dat de spannendste tijden voor de Feyenoord supporter, zodra het seizoen begon was t snel weer over. Tja....zit wat in ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geruchten
West Ham United geïnteresseerd in Clasie'
Sam Allardyce, trainer van het Engelse West Ham United, wil Jordy Clasie graag toevoegen aan zijn selectie voor volgend seizoen. De middenvelder maakt een goede indruk op de Engelse manager, maar niet alleen West Ham ziet de Nederlander zitten. Meerdere Engelse clubs hebben interesse naar de diensten van Clasie. (talkSPORT) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2014 - 14:04 schreef RenatoBos het volgende:GeruchtenWest Ham United geïnteresseerd in Clasie'Sam Allardyce, trainer van het Engelse West Ham United, wil Jordy Clasie graag toevoegen aan zijn selectie voor volgend seizoen. De middenvelder maakt een goede indruk op de Engelse manager, maar niet alleen West Ham ziet de Nederlander zitten. Meerdere Engelse clubs hebben interesse naar de diensten van Clasie. (talkSPORT) Clasie vmoet nog een jaar bij ons blijven en dan een grote klap maken naar een TOP CLUB |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
GONZALO BUENO zeer goeie speler als Pellè weg gaat , hem direkt halen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 17 april 2014 - 15:18 schreef kuipje het volgende:wel grappig dat Kongolo zijn gesprekken uitstelt tot begin mei.. heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat hij misschien mee mag naar Brazilie.. dan kan hij meer salaris vragen Zeer terecht en dan tekend hij wel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: hoeft niet het is een goeie spits |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het schip met geld komt er aan. records gaan we verbreken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 april 2014 - 12:27 schreef kuipje het volgende:[..] Klopt, maar zo spannend was het ook weer niet, aangezien we al 5 jaar geen geld hebben. Alleen die zomer met mackaay v bronchhorst ed was het spannend. Daarna kwamen er onbekende spelers als Guidetti en slechte spelers als Pelle (dacht iedereen toen) Dat dit allemaal meeviel is puur geluk denk ik zo. Maar goed, zou leuk zijn als we zo'n Uruguayaan kunnen overnemen voor 2 miljoen, aangezien kazan het nogal lastig heeft financieel, hebben we een stuk meer aan dan hem te huren. Puur geluk?
Wellicht is het dan een idee om Bassie en Adriaan voortaan alles in en om de club te laten regelen, dat scheelt aanzienlijk in de kosten. Kunnen we mooi de hele begroting aanwenden om nieuwe spelers te halen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Alleen jammer dat het een buitenspeler is, voor Pelle zal er echt een andere opvolger moeten komen, deze Bueno maar op de plek van Schaken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kuyt! Was weer van grote waarde gisteren! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nogmaals even de naam D Kuijt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Dirk Kuyt werd afgelopen week weer nadrukkelijk aan een terugkeer bij Feyenoord gelinkt. De vraag blijft of het daar ooit van gaat komen, want de aanvaller heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij Fenerbahçe.
Kuyt gaat ervan uit dat hij zijn tot 2015 lopende contract bij Fener uitdient, maar ook over de periode daarna wordt al gesproken. "Ik heb het echt uitstekend naar mijn zin", beaamt de vleugelaanvaller in het Algemeen Dagblad. "Ik zie mezelf sowieso nog een aantal jaren spelen, maar we praten ook al wel eens over een rol zoals Luis Figo die bij Inter heeft gehad." Oh, die. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denken we nu echt dat we die Bueno kunnen halen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Optie om te huren toch?daar liggen wel mogelijkheden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee, zeg nergens dat ik dat wil toch?
Denk je nu echt dat we geldwolf Kuyt kunnen halen? Opflikkeren met die nep-Feyenoorder |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien een punt, echter het zou nu nog een versterking zijn , en commercieel aantrekkelijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord wel een Kuyt kan halen over een paar maanden,voor bijv. 1 jaar contract.Maar beter investeren in een speler met restwaarde. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Ik vind dirk een goede speler, Maar vind het een schande dat de naam dirk steeds lees! Feyenoord moet voor uit, nog een stap maken. En dat kan je in mijn ogen het beste doen met een jonger iemand! of de jeugd maar dirk nee te duur en je houd jeugd tegen, Maar het belangrijkst toekomst en dat heb je niet met dirk! oke nogmaals dirk is een beste vent kan vast wel mee, maar lijkt me niet verstandig |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Dirk komt niet. Is in deze fase ook niet meer goed volgens mij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Guidetti is dat niet hetzelfde,beweert dat hij Feyenoorder is in hart en ziel maar komt ook niet voor een voor feyenoord begrippen hoog salaris dus |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Guidetti, vind ik wel iets anders die is veel jonger. Ja tuurlijk vangt hij ook een hoog salaris, maar gudetti kan je weer verkopen. En dat is bij dirk niet het geval |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar beiden zeggen ik kom (ooit) naar feyenoord.En Feyenoord zit in mijn hart enzv enzv maar op de site wordt Dirk harder aangepakt dan John. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|