|
|
van geil
|
|
|
Ik zei t ook voor de voetbal liefhebbers onder ons. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2015 - 11:28 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Degradatie voetbal. Geen betere manier voor een verdediger om ervaring op te doen dan dat je 3 kwart van de wedstrijd bezig bent met die bal weg te krijge Speelt ie überhaupt.... Woudenberg staat er bijvoorbeeld vaker niet in dan wel... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dammers heeft op 1 wedstrijd na alles gespeeld, Woudenberg heeft ook in elke wedstrijd gespeeld, eerste wedstrijd een invalbeurt en daarna 9 x 90 minuten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Woudenberg speelt dus alles. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja dan nog liever ziyech ,alhoewel een spits zou meer betekenen dan welke speler dan ook .De rest aan middenvelders hebben we zat ook verdedigers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gewoon ferrader terug halen dan kunnen we hem fergeven......Als we op de coolsingel staan! |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Het kampioenschap is nog fer fer away |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
blijft toch een raar gegeven dat valencia vilhena wilt hebben en hij bij ons op de bank zit.. alhoewel ik de keuze boor gustafson en el ahmadi begrijp. maar gio zou toch een plek kunnen inruimen voor hem ipv bejinovic..! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 10:08 schreef ferfan het volgende:blijft toch een raar gegeven dat valencia vilhena wilt hebben en hij bij ons op de bank zit.. alhoewel ik de keuze boor gustafson en el ahmadi begrijp. maar gio zou toch een plek kunnen inruimen voor hem ipv bejinovic..! Op de bank in spanje is het in ieder geval minder koud. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 10:08 schreef ferfan het volgende:blijft toch een raar gegeven dat valencia vilhena wilt hebben en hij bij ons op de bank zit.. alhoewel ik de keuze boor gustafson en el ahmadi begrijp. maar gio zou toch een plek kunnen inruimen voor hem ipv bejinovic..! Blijf het ook raar vinden, en niet alleen Valencia he, zowat half Italië zit er achter aan. Wat zien zij wat wij niet zien. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 11:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Blijf het ook raar vinden, en niet alleen Valencia he, zowat half Italië zit er achter aan. Wat zien zij wat wij niet zien. Gewoon een koopje, zal plusminus een miljoen kosten deze winter, naar hun standaarden is dat helemaal niks. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
ik ben ook echt benieuwd wat van geel gaat en mag investeren als we dadelijk op plek 1 of 2 staan.. wie staat er op het lijstje als potentiele versterking... op fer na dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zitten al tijden clubs achter m aan, maar vooralsnog zit ie nog steeds hier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als er iets gehaald wordt moet t wel echt goed zijn. Belangrijker vind ik de afvloeiing van nutteloze spelers. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Niet lang meer neem ik aan. En mocht hij niet voor een mooi bedrag te slijten zijn, gewoon inzetten. Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij geeft zich voor de volle 100 %. Verschil met andere spelers is slechts dat er bij hem een definitieve einddatum aan zit, maar op inzet kunnen we hem niet pakken... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2015 - 08:57 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Niet lang meer neem ik aan. En mocht hij niet voor een mooi bedrag te slijten zijn, gewoon inzetten. Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij geeft zich voor de volle 100 %. Verschil met andere spelers is slechts dat er bij hem een definitieve einddatum aan zit, maar op inzet kunnen we hem niet pakken... Noem 1 speler die er met de pet naar gooit? Als je contract afloopt en je mag spelen doe je uiteraard je best. Je wilt jezelf toch in de kijker spelen. Geloof me, als Immers een keer speelt, scoort hij.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2015 - 23:43 schreef van geil het volgende:Als er iets gehaald wordt moet t wel echt goed zijn. Belangrijker vind ik de afvloeiing van nutteloze spelers. En dat zijn er plenty! Zeker 7 spelers die niet het gewenste niveau hebben of zullen gaan bereiken.... Of liever gezegd, 6 van deze en Tonny. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2015 - 10:38 schreef Milo het volgende:[..] Noem 1 speler die er met de pet naar gooit? Als je contract afloopt en je mag spelen doe je uiteraard je best. Je wilt jezelf toch in de kijker spelen. Geloof me, als Immers een keer speelt, scoort hij.... Haha, als je het over sarcasme hebt... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2015 - 10:38 schreef Milo het volgende:[..] Noem 1 speler die er met de pet naar gooit? Als je contract afloopt en je mag spelen doe je uiteraard je best. Je wilt jezelf toch in de kijker spelen. Geloof me, als Immers een keer speelt, scoort hij.... Dan hoop ik dat het tegen 020 is graag dan 2 keer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2015 - 10:38 schreef Milo het volgende:[..] Noem 1 speler die er met de pet naar gooit? Als je contract afloopt en je mag spelen doe je uiteraard je best. Je wilt jezelf toch in de kijker spelen. Geloof me, als Immers een keer speelt, scoort hij.... ... elke keer weer net niet of schiet torenhoog over, ok af en toe raakt hij hem niet zoals hij zou willen en gaat hij er in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Van geen geld op de bank naar zat spelers op de bank. Een topploeg wordt afgerekend op zijn bank saldo en wat hij als vervanger heeft zitten. Het is nooit goed he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volhouden die 3 punters tot de winterstop. Dan kan dit n leuk (beslissend) topic worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch eens die Bel Hassani van Heracles komende weken in de gaten houden. Vond hem aardig excelleren gisteren. Al mocht dat ook wel van Vejinovic. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wij hebben genoeg spelers voor die plek. Hij is trouwens wel een leuk voetballertje hoor, maar niet dat we hem nodig hebben. Dan zie ik meer in Tannane.... Mooie duels met Kongolo gister. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Vraagje: stel er komt een versterking om de basisplek van Vejinovic in te nemen. Wie willen we dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je gaat toch geen vervanger kopen voor een speler die net drie maanden mee voetbalt. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Stel dat Vilhena en Immers deze winter worden verkocht, dan mogen ze van mij Fer binnen halen. Een middenveld met Gustafson, Fer en El Ahmadi zie ik zeker zitten. Vejinovic zal dan de concurrentie aan moeten gaan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Beste Stylzz,
Vejinovic kan het niet aan. Hij zal nooit slagen in de Kuip. Hij heeft het niet en hij krijgt het niet. Wat mij betreft is hij gewogen en te licht bevonden. Ik hoopte eventjes dat hij mijn ongelijk in deze ging bewijzen, maar dat lukt hem niet. Gisteren helemaal niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kan Immers niet op Vejinovic' plek? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 14:14 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Beste Stylzz, Vejinovic kan het niet aan. Hij zal nooit slagen in de Kuip. Hij heeft het niet en hij krijgt het niet. Wat mij betreft is hij gewogen en te licht bevonden. Ik hoopte eventjes dat hij mijn ongelijk in deze ging bewijzen, maar dat lukt hem niet. Gisteren helemaal niet... Snel afdanken zeg. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hoe begon El Ahmadi bij Feyenoord ook alweer? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, ik ben heel snel afgehaakt als het om hem gaat. Hij lijkt mij een uitstekende gozer, maar ik vind hem gewoon niet goed genoeg. En ik denk ook niet dat hij er komt. Nou, dan mag Van Geel van mij mans genoeg zijn en een ander halen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Denk eerder dat Vejinovic meer naar voren moet schuiven. El Ahmadi is er voor het stofzuigwerk daarachter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 13:32 schreef Arie.Klooster het volgende:Vraagje: stel er komt een versterking om de basisplek van Vejinovic in te nemen. Wie willen we dan? Pffffff.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is toch het 010 forum? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik dacht het wel maar ik had ook ff mijn twijfels.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha mooi voor Vlaar, contractje gekregen bij AZ.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uit nood voor ze denk ik. Verdediging is echt een ramp. Vlaar zijn laatste jaar bij AV was trouwens ook geen succesvolle.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 15:17 schreef FR-Henk het volgende:Denk eerder dat Vejinovic meer naar voren moet schuiven. El Ahmadi is er voor het stofzuigwerk daarachter. Juist niet. El Ahmadi is de beste afjager van Nederland! Die moet je nooit meer een linie (binnen het middenveld dan he) naar achteren zetten. Dat is zonde. Maar ik vraag me wel af welke spelverdeler we wèl op die plek zouden kunnen zetten... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 15:32 schreef Stylzz het volgende:Uit nood voor ze denk ik. Verdediging is echt een ramp. Vlaar zijn laatste jaar bij AV was trouwens ook geen succesvolle.. Maar hij speelde toch wel prima? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Leuk voor hem, en gun het hem ook van harte. Iets wat voor hem bekend is, prima toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee eigenlijk niet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Okè, ik heb hem niet zo gevolgd hoor, maar ik dacht dat hij het best aardig deed. Kan het zijn dat dat alleen in het begin was (zeg maar vóór de winterstop vorig jaar)? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|