|
|
van geil
|
|
|
die jonge buitenspeler van Pec is ook n optie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Speelde 1 goede wedstrijd, verder dit seizoen weinig laten zien.
Ga dan liever voor Kostic. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hmmm..is toch ook gewoon te licht voor Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voor Kostic moet je flink dokken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja Kostic is waarsch. te duur voor ons, dan zijn Parra en Hupperts goedkopere alternatieven. Kostic heb je denk ik voor 4.000.000 wel binnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Finnbogason niet haalbaar zij? Niet geschoten is altijd mis( of Mulder moet in de goal staan) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2014 - 19:27 schreef moa het volgende:Speelde 1 goede wedstrijd, verder dit seizoen weinig laten zien. Ga dan liever voor Kostic. Kostic vind ik n zeer goede speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2014 - 19:30 schreef moa het volgende:Ja Kostic is waarsch. te duur voor ons, dan zijn Parra en Hupperts goedkopere alternatieven. Kostic heb je denk ik voor 4.000.000 wel binnen. Parra zit potentie in denk ik,Hupperts weet ik niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ziyech of Kostic zijn wel aanwinsten maar ja.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2014 - 19:27 schreef moa het volgende:Speelde 1 goede wedstrijd, verder dit seizoen weinig laten zien. Ga dan liever voor Kostic. Vaker Zwolle kijken ;)
Die Thomas heeft al meerdere goede wedstrijden gespeeld, hij viel me bij zijn debuut al op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mij ook, maar hij is te licht. Zondag speelde hij zeker beslissend, maar ik vind hem nog steeds te licht (beetje verhaal David Connely; prima spelertje, maar te licht). Misschien dat dat nog komt, want hij is nog maar 19. Wie weet heeft hij over een jaar of twee wel wat body....? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
1 zwaluw maakt nog geen zomer..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 12:41 schreef Arie.Klooster het volgende:Mij ook, maar hij is te licht. Zondag speelde hij zeker beslissend, maar ik vind hem nog steeds te licht (beetje verhaal David Connely; prima spelertje, maar te licht). Misschien dat dat nog komt, want hij is nog maar 19. Wie weet heeft hij over een jaar of twee wel wat body....? Eens. Is nu nog niet goed genoeg voor Feyenoord. Probleem is wel dat als hij dat wel word (wat ik niet zeker weet), over 2 á 3 jaar, dat hij dan niet meer te betalen is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geruchten: 'Chelsea in de markt voor Clasie' Chelsea wil zich aankomende tranferperiode graag versterken met Jordy Clasie. De Engelse topclub heeft Clasie bekeken en het lijkt er op dat de club de middenvelder, voor het WK in Brazilië, wil overnemen van Feyenoord. De Nederlander heeft nog een contract van twee jaar bij Feyenoord en Chelsea wil hem overnemen voor 6 miljoen pond, ongeveer 7,3 miljoen euro. (Football Direct News) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik las dat Ronald Koeman adviseerde dat Jody Clasie deze zomer weg moet gaan bij Feyenoord, wel raar moet hij nooit zeggen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:Geruchten:'Chelsea in de markt voor Clasie'Chelsea wil zich aankomende tranferperiode graag versterken met Jordy Clasie. De Engelse topclub heeft Clasie bekeken en het lijkt er op dat de club de middenvelder, voor het WK in Brazilië, wil overnemen van Feyenoord. De Nederlander heeft nog een contract van twee jaar bij Feyenoord en Chelsea wil hem overnemen voor 6 miljoen pond, ongeveer 7,3 miljoen euro. (Football Direct News) VEEL TE WEINIG 8/9 pond komt eerst |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Voor ons FEYENOORD is hij veel te ligt, dan ga ik lieve voor Para of Hupperts |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Maar eerst kijken wie er allemaal weg gaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:Geruchten:'Chelsea in de markt voor Clasie'Chelsea wil zich aankomende tranferperiode graag versterken met Jordy Clasie. De Engelse topclub heeft Clasie bekeken en het lijkt er op dat de club de middenvelder, voor het WK in Brazilië, wil overnemen van Feyenoord. De Nederlander heeft nog een contract van twee jaar bij Feyenoord en Chelsea wil hem overnemen voor 6 miljoen pond, ongeveer 7,3 miljoen euro. (Football Direct News) weg ermee. voor een miljoen Mokotjo en Sno halen. en de rest afdragen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: is transfervrij meen ik. Ado wil hem, maar volgens mij nog niet rond.? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geruchten| 'Meerdere Italiaanse interesse in Janmaat'
Naast Juventus, heeft ook Napoli zijn oog laten vallen op Daryl Janmaat. Aurelio De Laurentiis, voorzitter van de club uit Napels, is erg gecharmeerd van de verdediger van Feyenoord. Naast Juventus werd Janmaat eerder ook in verband gebracht met een overstap naar Internazionale. (SkySports) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De miljoenen stromen binnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
We hoeven zelfs voor dat nieuwe stadion geen geld meer te lenen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: puur voor de fiscale aftrek. de rest wordt uit de losse pols afgetikt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, we kopen eerst Bale voor 120 miljoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: uiteraard, bankvulling! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Edwin Mulder in belangstelling
Feyenoords sluitpost Erwin Mulder staat in de belangstelling van het Oostenrijkse Austria Wien. De nummer 3 van de hoogste divisie heeft zich bij de Rotterdammers gemeld en wil de doelman, 25 jaar en sinds zijn 15e bij Feyenoord, per 1 juli overnemen. Naar verluidt heeft men een transferbedrag van rond de € 4.000.000,- voor hem over. Mulder's contract bij Feyenoord loopt in 2015 af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Transfersom valt nog wat tegen, daar valt meer uit te halen Henk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2014 door Nibke -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 12:14 schreef MMM het volgende:[..] Vaker Zwolle kijken ;) Die Thomas heeft al meerdere goede wedstrijden gespeeld, hij viel me bij zijn debuut al op. Die jongen heeft wel wat en hij was me bij zijn debuut ook al opgevallen, maar ik vind hem sinds die tijd wat te matig voor Feyenoord. Ook niet erg productief. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 23:40 schreef FR-Henk het volgende:Edwin Mulder in belangstelling Feyenoords sluitpost Erwin Mulder staat in de belangstelling van het Oostenrijkse Austria Wien. De nummer 3 van de hoogste divisie heeft zich bij de Rotterdammers gemeld en wil de doelman, 25 jaar en sinds zijn 15e bij Feyenoord, per 1 juli overnemen. Naar verluidt heeft men een transferbedrag van rond de € 4.000.000,- voor hem over. Mulder's contract bij Feyenoord loopt in 2015 af. Wooow meteen rond maken! Hahahaha |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 23:40 schreef FR-Henk het volgende:Edwin Mulder in belangstelling Feyenoords sluitpost Erwin Mulder staat in de belangstelling van het Oostenrijkse Austria Wien. De nummer 3 van de hoogste divisie heeft zich bij de Rotterdammers gemeld en wil de doelman, 25 jaar en sinds zijn 15e bij Feyenoord, per 1 juli overnemen. Naar verluidt heeft men een transferbedrag van rond de € 4.000.000,- voor hem over. Mulder's contract bij Feyenoord loopt in 2015 af. Strik er om. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Is Hahn dan beter dan Mulder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 23:40 schreef FR-Henk het volgende:Edwin Mulder in belangstelling Feyenoords sluitpost Erwin Mulder staat in de belangstelling van het Oostenrijkse Austria Wien. De nummer 3 van de hoogste divisie heeft zich bij de Rotterdammers gemeld en wil de doelman, 25 jaar en sinds zijn 15e bij Feyenoord, per 1 juli overnemen. Naar verluidt heeft men een transferbedrag van rond de € 4.000.000,- voor hem over. Mulder's contract bij Feyenoord loopt in 2015 af. bron? Ik denk FR-Henk himself? Of toch Lijdensweg? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik heb Hahn de laatste weken gevolgd in de compititie hij moet nog veel leren voor dat hij nummer 1 wil zijn bij Feyenoord |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
Waarom legt de hele Feyenoord legioen met zn allen gewoon niet beetje geld neer om Pelle te behouden. Dan blijft hij zeker. 70.000 x 5 euro. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable