|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vlaar. Goeie Feyenoorder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Precies. Ik vindt het nog onbegrijpelijk dat hij niet mee mocht trainen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vond en vind dat wel te begrijpen.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is goed zo en vind het fijn voor hem dat AZ er nog wat in ziet. Hij had bij Feyenoord gewoon de huidige spelers in de weg gestaan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2015 - 10:43 schreef VVout het volgende:Is goed zo en vind het fijn voor hem dat AZ er nog wat in ziet. Hij had bij Feyenoord gewoon de huidige spelers in de weg gestaan. dit vind ik altijd van die bout uitspraken....Nu had je makkelijk Vlaar kunnen brengen ipv vd heijden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2015 - 13:24 schreef Milo het volgende:[..] dit vind ik altijd van die bout uitspraken....Nu had je makkelijk Vlaar kunnen brengen ipv vd heijden En dan blesseert ie zijn knie weer en de rest van het seizoen kan je dan gewoon dokken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus, zijn laatste gespeelde seizoen bij AV was niet best. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die jongen is een Feyenoorder. Hij zou altijd welkom zijn bij de club..dat blijkt. Dat hij niet welkom is om alleen fit te geraken vindt ik triest. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zal mooi zijn Leroy Fer met de winterstop halen, en dan in de alle eerste wedstrijd in het nieuwe jaar thuis in de basis tegen de Gloeilampen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
In Mei 2016 Leroy Fer met de schaal in de handen op de Coolsingel wat zal dat mooi zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je krijgt hem niet uit je koppie he..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat zou belachelijk zijn bedoel je? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Leroy Fer op de Coolsingel, opkijken naar het bordes waar als die spelers met de schaal in hun handen staan. Dat zou mooi zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wordt geen schaal... hooguit een denneappel.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook die niet. Tenzij ze tot aan de finale thuis loten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klein beetje vertrouwen mag... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb ik, met verbindende voorwaarden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hiep hiep hoi, hiep hiep hoi, Calimero... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, haha. is ook al zo lang geleden voor deze ouwe bok.... maar ik haal deze door elkaar met hiep hiep hoera, ook zo'n tophit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs mijn kinderen haten Calimero :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Haha, hij was mijn jeugdheld, geen idool natuurlijk. Dat waren de jongens van the A-team en David Hasselhoff (nu natuurlijk heel fout). O ja, en Andrej Jeliazkov!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha. Vejinovic afschrijven en dan met deze clown komen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee hij moet gewoon komen hij is voor Feyenoord belangrijk samen met El Ahmadi en Gustafson op het middenveld dan wordt dat het sterkste middenveld van Nederland |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2015 - 11:45 schreef Arie.Klooster het volgende:Haha, hij was mijn jeugdheld, geen idool natuurlijk. Dat waren de jongens van the A-team en David Hasselhoff (nu natuurlijk heel fout). O ja, en Andrej Jeliazkov!! [ afbeelding ] Ik ben hem nog een bloemetje gaan brengen toen ie met een gebroken been in het ziekenhuis lag. Vond het zo erg voor hem. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2015 - 11:45 schreef Arie.Klooster het volgende:Haha, hij was mijn jeugdheld, geen idool natuurlijk. Dat waren de jongens van the A-team en David Hasselhoff (nu natuurlijk heel fout). O ja, en Andrej Jeliazkov!! [ afbeelding ] Met die goal uit een snel genomen vrije trap in het strafschopgebied... onvergetelijk!
Andrej = HELD!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nu doe je net alsof Immers er niet meer van kan. Zo slecht heeft hij het niet gedaan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik kan me helemaal niets meer van hem herinneren, maar ik was wel fan van hem... Ach, waar heb je het over. Ik was denk ik net uit de luiers, haha. Was hij aanvoerder? Misschien dat dat het hem deed? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar dan ben ik in vergelijking met jullie dus nog lekker jong? (nou ja, laat dat lekkere maar achterwege...) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Stiekem hoopte ik met het oog op de tegenvallende Vejinovic nog op een terugkeer van Vormer, die bij ons altijd tweede keuze was achter een geweldige Clasie, wat niet wegneemt dat hij daar ook had kunnen slagen, maar nu lees ik net dat hij voor drie jaar bijgetekend heeft bij Brugge.... hoeven we in elk geval niet meer over hem na te denken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deed eigenlijk niemand meer. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Haha, ik wist dat jij zoiets zou posten. (had ook een andere positief ingestelde Feyenoordert kunnen zijn natuurlijk, maar jij was daarin favoriet!) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb niets tegen Vormer, t is alleen een soort Nelom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat ie zelf niet eens meer terug wilt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Immers kan er helemaal niets van. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar hij heeft een mooie vrouw |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klopt misschien wel, maar heb wel eens horen vallen dat je armen een enorme spanwijdte beslaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, dat past bij de hoogte ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar heb ik een andere mening over! Buiten het feit dat ie geregeld had gescoord was het op het veld een stoorzender voor je eigen ploeg, vanwege zijn geregelde klungelige balaannames, technisch vernuft en wat nog meer ik kan noemen ... Ze zeggen dat je met Kramer in de basis je dan met zijn tienen speelt, bij Immers had ik steeds het gevoel dat je verdedigend met zijn twaalven speelde en aanvallend met zijn achten !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 07:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar heb ik een andere mening over! Buiten het feit dat ie geregeld had gescoord was het op het veld een stoorzender voor je eigen ploeg, vanwege zijn geregelde klungelige balaannames, technisch vernuft en wat nog meer ik kan noemen ... Ze zeggen dat je met Kramer in de basis je dan met zijn tienen speelt, bij Immers had ik steeds het gevoel dat je verdedigend met zijn twaalven speelde en aanvallend met zijn achten !!! kan je nagaan, verdedigend met zijn twaalven en nog niet kampioen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Sommige mensen zijn snel tevreden...
(geintje Stylzz) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 07:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar heb ik een andere mening over! Buiten het feit dat ie geregeld had gescoord was het op het veld een stoorzender voor je eigen ploeg, vanwege zijn geregelde klungelige balaannames, technisch vernuft en wat nog meer ik kan noemen ... Ze zeggen dat je met Kramer in de basis je dan met zijn tienen speelt, bij Immers had ik steeds het gevoel dat je verdedigend met zijn twaalven speelde en aanvallend met zijn achten !!! jouw gevoel zit je wel vaker in de weg heb ik het idee... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, maar daar gaat het ook om. Waren mensen maar eens tevreden, in plaats van altijd maar méér willen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Analogie met de samenleving is snel gemaakt.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 09:20 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt, maar daar gaat het ook om. Waren mensen maar eens tevreden, in plaats van altijd maar méér willen. Niet iedereen wil altijd maar meer, meer, meer. Er zijn er ook wel een stuk of wat die willen minder, minder, minder... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als dat er net zoveel zouden zijn... meer willen is normaal, minder lijkt sociaal onaanvaardbaar. |
|
|
|