BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 december 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Of breng jij even een zak geld naar Van Geel?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 december 2015 - 07:21   quote  deeplink  
'Van Geel heeft Tapia nadrukkelijk in het vizier'

2hdblo7.jpg

Tonny Vilhena lijkt voornemens om het seizoen af te maken bij Feyenoord. Dat betekent dat de interesse van de Rotterdammers in Leroy Fer voorlopig op een laag pitje kan worden gezet. Volgens het Algemeen Dagblad dacht technisch directeur Martin van Geel ook aan Renato Tapia als vervanger.

Het kamp van Fer kreeg al een telefoontje uit Rotterdam, maar nu Jimmy Hasselbaink manager is in Londen, lijkt de kans dat hij QPR tussentijds mag verlaten klein. Ook de Peruviaan Tapia, die openstaat voor een vertrek bij FC Twente, weet dat Feyenoord hem nadrukkelijk in het vizier heeft.

De belangstelling voor Tapia lijkt dus uitgesteld te moeten worden, want Vilhena lijkt niet van plan om Feyenoord, waar hij als 6-jarig ventje binnenstapte, deze winter te verlaten. De middenvelder merkte de laatste maanden dat er in de kleedkamer volop waardering is voor de manier waarop hij zich al maanden presenteert.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 december 2015 - 07:22   quote  deeplink  
Tony moet weg, ik wil feyenoordshirtjes zien met de naam Renato erop in het stadion..👍
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 december 2015 - 07:23   quote  deeplink  
Ti's toch of weg in de winter of bijtekenen voor Tony. Van de zomer loopt ie voor niets weg, kun je beter nog iets vangen..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 17 december 2015 - 08:02   quote  deeplink  
Waar van Geel nou mee bezig is snap ik voor 100% niet
dat Renato Tapia in beeld is bij Feyenoord
nou dan hebben wij wel betere spelers in de jeugd
nee dat wordt geld weg gooien NOOIT DOEN VAN GEEL
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 december 2015 - 08:31   quote  deeplink  
Bron AD.

nou.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 17 december 2015 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 08:31 schreef Stylzz het volgende:
Bron AD.

nou.
nou: nog niet voor 10 euro cent binnen halen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 december 2015 - 08:46   quote  deeplink  
Zeker een Tukker?
ar
 ar - donderdag 17 december 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Toen duitsland goed voetbalde deed Tapia het uitstekend.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Tapia is zeker wel een goeie speler. Is nog jong plus dat hij wel degelijk talent heeft. 't Komt er dit jaar wat minder uit, haha, maar hij is wel degelijk een goeie voetballer. Van mij mag hij komen. Dat zou zeker een aanwinst zijn, helemaal gezien de onwikkeling van Vejinovic...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 07:23 schreef RenatoBos het volgende:
Ti's toch of weg in de winter of bijtekenen voor Tony. Van de zomer loopt ie voor niets weg, kun je beter nog iets vangen..
nieuw contract aanbieden, toch wel. Het lijkt haast een open sollicitatie wat zijn vader doet...
de bluffer
 de bluffer - donderdag 17 december 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 09:39 schreef ar het volgende:
Toen duitsland goed voetbalde deed Tapia het uitstekend.
Wat heeft Duitrsland met Tapia te maken
de bluffer
 de bluffer - donderdag 17 december 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 09:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

nieuw contract aanbieden, toch wel. Het lijkt haast een open sollicitatie wat zijn vader doet...
goeie zet van zijn vader
het kale mannetje
 het kale mannetje - donderdag 17 december 2015 - 10:02   quote  deeplink  
Of papa Tony wil een enorm tekengeld ontvangen als Tony vertrekt van de zomer.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Nou, dan doet hij het toch goed? Dat is zijn goed recht. Als je transfervrij bent, kun je overal tekenen en een lekker hoog salaris vragen. Prima toch? Maar zou het kunnen zijn dat hij het naar zijn zin krijgt? En dat hij misschien zelfs toch een contract gaat tekenen? Als ik Van Geel was, zou ik er toch nog een keer over nadenken...
nr 10
 nr 10 - donderdag 17 december 2015 - 10:10   quote  deeplink  
En ik ben toch benieuwd of ie zijn zieke moeder meeneemt naar het buitenland.
Barabas
 Barabas - donderdag 17 december 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Kan alleen maar van een zieke geest komen zo'n opmerking
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 december 2015 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 10:10 schreef nr 10 het volgende:
En ik ben toch benieuwd of ie zijn zieke moeder meeneemt naar het buitenland.
Wat een LUL ben je toch. Weinig respect hoor!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 december 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 09:51 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Wat heeft Duitrsland met Tapia te maken
Misschien omdat ie momenteel in ' Duitsland ' speel? 😲
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 10:45   quote  deeplink  
laag niveau is ook niveau!
de bluffer
 de bluffer - donderdag 17 december 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 10:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Misschien omdat ie momenteel in ' Duitsland ' speel? 😲
Ha Ha speelt hij in Duitsland ???

waar ligt Enschede dan
daan limbos
 daan limbos - donderdag 17 december 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Één van de domste opmerkingen op dit forum vind ik de manier waarop "grappig" Enschede aan Duitsland gekoppeld wordt. Slaat nergens op. Tukkers zijn net zo goed, of misschien nog wel betere Nederlanders dan mensen uit de Randstad, waar bijna de helft een Afrikaanse achtergrond heeft. Doe eens gewoon normaal, Enschede is gewoon een Nederlandse stad waar gewoon Nederlands geleefd wordt. Ter verduidelijking: ik ben zelf geboren en opgegroeid in Rotterdam en heb nooit in Twenthe gewoond. Maar steeds meer krijg je het idee dat ons randstadse volk zich ver boven de rest van Nederland verheven voelt, in Mokum trouwens nog erger dan bij ons, want die denken dat je bij Diemen al de grens over gaat. Maar ga eens natellen hoeveel spelers van Feyenoord en 020 uit Oost of Noord-Nederland komen en hoeveel internationals de Oostkant al geleverd heeft Bedenk eens hoeveel waardevolle spelers uit het oosten en Noorden al bij Feyenoord gespeeld hebben.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 december 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 10:49 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ha Ha speelt hij in Duitsland ???

waar ligt Enschede dan
Duitsland
Barabas
 Barabas - donderdag 17 december 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 11:37 schreef daan limbos het volgende:
Maar steeds meer krijg je het idee dat ons randstadse volk zich ver boven de rest van Nederland verheven voelt, in Mokum trouwens nog erger dan bij ons, want die denken dat je bij Diemen al de grens over gaat.
Vinden ze leuk... in de Randstad. Dat het nergens op slaat weten ze ook wel. Kwaliteit van leven is in ieder geval beter. Heb zelf jaren in Den Haag gewoond en vaak was ik de enige autochtone Nederlander op de markt. Steeds meer haatbaarden in de buurt. Was blij toen ik weer terug was in mijn eigen stad.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 11:37 schreef daan limbos het volgende:
Één van de domste opmerkingen op dit forum vind ik de manier waarop "grappig" Enschede aan Duitsland gekoppeld wordt. Slaat nergens op. Tukkers zijn net zo goed, of misschien nog wel betere Nederlanders dan mensen uit de Randstad, waar bijna de helft een Afrikaanse achtergrond heeft. Doe eens gewoon normaal, Enschede is gewoon een Nederlandse stad waar gewoon Nederlands geleefd wordt. Ter verduidelijking: ik ben zelf geboren en opgegroeid in Rotterdam en heb nooit in Twenthe gewoond. Maar steeds meer krijg je het idee dat ons randstadse volk zich ver boven de rest van Nederland verheven voelt, in Mokum trouwens nog erger dan bij ons, want die denken dat je bij Diemen al de grens over gaat. Maar ga eens natellen hoeveel spelers van Feyenoord en 020 uit Oost of Noord-Nederland komen en hoeveel internationals de Oostkant al geleverd heeft Bedenk eens hoeveel waardevolle spelers uit het oosten en Noorden al bij Feyenoord gespeeld hebben.
Ze vragen er toch zelf om? Eerst waren ze zeer, zeer, zeer close met Schalke, daarna is die stadionspeaker een doelpunt gaan vieren op zijn duits (hij noemt de voornaam, waarop het publiek de achternaam schreeuwt)... En het ligt toch ook in Duitsland? Dus waar doe je nou moeilijk over stedeling?
Barabas
 Barabas - donderdag 17 december 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 12:37 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ze vragen er toch zelf om?
Ja he... net als de Joden toen en de moslims nu.

Wat een boelsjit Arie.
nr 10
 nr 10 - donderdag 17 december 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 10:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een LUL ben je toch. Weinig respect hoor!
Hij heeft dit steeds als argument gebruikt om niet weg te gaan. Daar hoor je hem nu niet meer over. En ik heb inderdaad geen respect voor mensen die zo'n situatie misbruiken. Oorzaak en gevolg niet door elkaar halen.

Edit:
De gebruikte argumenten.
Begin dit jaar: Ik blijf vanwege de ziekte van mijn moeder.
Drie maanden terug: Ik vertrek in de winter, dan kan Feyenoord nog wat aan me verdienen.
Nu: Ik blijf tot het eind, want ik merk dat er meer respect is.

Zeg gewoon dat het je om het tekengeld te doen is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2015 door nr 10 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 12:47 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ja he... net als de Joden toen en de moslims nu.

Wat een boelsjit Arie.
Fuck you Barabas, geen woorden in mijn mond leggen. Dat is wel heel wat anders, kolerelijer dat je bent. Ik neem aan dat je dit grappig bedoeld hebt, maar dat vat ik op als een belediging eerste klas.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 17 december 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 07:22 schreef RenatoBos het volgende:
Tony moet weg, ik wil feyenoordshirtjes zien met de naam Renato erop in het stadion..👍
Grote KENNER toch: zo ken ik je niet
Geen Renato Tapia in de kuip, één maal in het seizoen is al te veel
Barabas
 Barabas - donderdag 17 december 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 13:27 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Fuck you Barabas, geen woorden in mijn mond leggen. Dat is wel heel wat anders, kolerelijer dat je bent. Ik neem aan dat je dit grappig bedoeld hebt, maar dat vat ik op als een belediging eerste klas.
Je moet je niet beledigd voelen Arie. Maar je vroeg er wel om...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Nou, ik vind jouw vergelijk wel heel ver gaan. Maar goed, het zal grappig bedoeld zijn?
Barabas
 Barabas - donderdag 17 december 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 12:37 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ze vragen er toch zelf om? Eerst waren ze zeer, zeer, zeer close met Schalke, daarna is die stadionspeaker een doelpunt gaan vieren op zijn duits (hij noemt de voornaam, waarop het publiek de achternaam schreeuwt)... En het ligt toch ook in Duitsland? Dus waar doe je nou moeilijk over stedeling?
Vind het eenzelfde laken een pak Arie. Jij blijkbaar niet.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 december 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 11:37 schreef daan limbos het volgende:
Één van de domste opmerkingen op dit forum vind ik de manier waarop "grappig" Enschede aan Duitsland gekoppeld wordt. Slaat nergens op. Tukkers zijn net zo goed, of misschien nog wel betere Nederlanders dan mensen uit de Randstad, waar bijna de helft een Afrikaanse achtergrond heeft. Doe eens gewoon normaal, Enschede is gewoon een Nederlandse stad waar gewoon Nederlands geleefd wordt. Ter verduidelijking: ik ben zelf geboren en opgegroeid in Rotterdam en heb nooit in Twenthe gewoond. Maar steeds meer krijg je het idee dat ons randstadse volk zich ver boven de rest van Nederland verheven voelt, in Mokum trouwens nog erger dan bij ons, want die denken dat je bij Diemen al de grens over gaat. Maar ga eens natellen hoeveel spelers van Feyenoord en 020 uit Oost of Noord-Nederland komen en hoeveel internationals de Oostkant al geleverd heeft Bedenk eens hoeveel waardevolle spelers uit het oosten en Noorden al bij Feyenoord gespeeld hebben.
Wat voor opleiding heb jij dan gevolgd man Enschede niet bij Duitsland zegt ie..😂

28hkh35.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 december 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 13:58 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Grote KENNER toch: zo ken ik je niet
Geen Renato Tapia in de kuip, één maal in het seizoen is al te veel
Sorry, liet me ff van mijn mindere kant zien..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 december 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 12:37 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ze vragen er toch zelf om? Eerst waren ze zeer, zeer, zeer close met Schalke, daarna is die stadionspeaker een doelpunt gaan vieren op zijn duits (hij noemt de voornaam, waarop het publiek de achternaam schreeuwt)... En het ligt toch ook in Duitsland? Dus waar doe je nou moeilijk over stedeling?
Zo is t maar net.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 december 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 11:37 schreef daan limbos het volgende:
Één van de domste opmerkingen op dit forum vind ik de manier waarop "grappig" Enschede aan Duitsland gekoppeld wordt. Slaat nergens op. Tukkers zijn net zo goed, of misschien nog wel betere Nederlanders dan mensen uit de Randstad, waar bijna de helft een Afrikaanse achtergrond heeft. Doe eens gewoon normaal, Enschede is gewoon een Nederlandse stad waar gewoon Nederlands geleefd wordt. Ter verduidelijking: ik ben zelf geboren en opgegroeid in Rotterdam en heb nooit in Twenthe gewoond. Maar steeds meer krijg je het idee dat ons randstadse volk zich ver boven de rest van Nederland verheven voelt, in Mokum trouwens nog erger dan bij ons, want die denken dat je bij Diemen al de grens over gaat. Maar ga eens natellen hoeveel spelers van Feyenoord en 020 uit Oost of Noord-Nederland komen en hoeveel internationals de Oostkant al geleverd heeft Bedenk eens hoeveel waardevolle spelers uit het oosten en Noorden al bij Feyenoord gespeeld hebben.
Du bist Tukker?
MMM
 MMM - vrijdag 18 december 2015 - 08:33   quote  deeplink  
Tapia vond ik vorig jaar geen onaardige speler bij Twente. Dit jaar en vooral in de Kuip schrok ik van hem. Maargoed, heel Twente draait slecht. Op 1 man na, die we eigenlijk moeten halen: Ziyech.
Barabas
 Barabas - vrijdag 18 december 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Tapia... moet veel verdienen, weet het niet hoor... overtuigt ook niet bepaald....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 december 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Wanneer begint de transferperiode eigenlijk? Vandaag?
Barabas
 Barabas - vrijdag 18 december 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Januari toch pas?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 december 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Dan slaat het bericht van de televaag dus nergens op dat Feyenoord vandaag al een bod gaat uitbrengen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 18 december 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 11:37 schreef daan limbos het volgende:
Één van de domste opmerkingen op dit forum vind ik de manier waarop "grappig" Enschede aan Duitsland gekoppeld wordt. Slaat nergens op. Tukkers zijn net zo goed, of misschien nog wel betere Nederlanders dan mensen uit de Randstad, waar bijna de helft een Afrikaanse achtergrond heeft. Doe eens gewoon normaal, Enschede is gewoon een Nederlandse stad waar gewoon Nederlands geleefd wordt. Ter verduidelijking: ik ben zelf geboren en opgegroeid in Rotterdam en heb nooit in Twenthe gewoond. Maar steeds meer krijg je het idee dat ons randstadse volk zich ver boven de rest van Nederland verheven voelt, in Mokum trouwens nog erger dan bij ons, want die denken dat je bij Diemen al de grens over gaat. Maar ga eens natellen hoeveel spelers van Feyenoord en 020 uit Oost of Noord-Nederland komen en hoeveel internationals de Oostkant al geleverd heeft Bedenk eens hoeveel waardevolle spelers uit het oosten en Noorden al bij Feyenoord gespeeld hebben.
Het is gewoon flauwe voetbal humor, dat jij er zo'n verhaal over typt geeft aan dat dat aan je voorbij gaat...
MMM
 MMM - vrijdag 18 december 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2015 - 12:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dan slaat het bericht van de televaag dus nergens op dat Feyenoord vandaag al een bod gaat uitbrengen.
Hoezo? Je kan het hele jaar een bod uitbrengen, contractonderhandelingen starten na een akkoord zodat hij in januari er meteen bij is.
tomson
 tomson - vrijdag 18 december 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2015 - 12:12 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Het is gewoon flauwe voetbal humor, dat jij er zo'n verhaal over typt geeft aan dat dat aan je voorbij gaat...
Hahaha die zal zelf wel in En schede wonen 😊
Barabas
 Barabas - vrijdag 18 december 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2015 - 12:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dan slaat het bericht van de televaag dus nergens op dat Feyenoord vandaag al een bod gaat uitbrengen.
Waarschijnlijk mag dat wel. Voor 1 januari mag er alleen geen handtekening worden gezet... als ik het wel heb...
JanM
 JanM - vrijdag 18 december 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Een beetje respect graag hè. Ik heb vrienden in Enschede en dat zijn helemaal geen onaardige Duitsers!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 december 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Ghehe..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 december 2015 - 13:35   quote  deeplink  
In Enschede noemen ze mensen die in Overdinkel (ligt als ik het goed heb tegen Enschede aan) wonen reserve-duitsers...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 december 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2015 - 12:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan het hele jaar een bod uitbrengen, contractonderhandelingen starten na een akkoord zodat hij in januari er meteen bij is.
Ik dacht dat dat niet mocht? Officieel natuurlijk. Stiekem mag alles.
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 18 december 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2015 - 13:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
In Enschede noemen ze mensen die in Overdinkel (ligt als ik het goed heb tegen Enschede aan) wonen reserve-duitsers...
En Duitsland noemen ze Enschede gewoon Gronau-west.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2667529