BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 december 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 09:49 schreef G-child het volgende:

[..]

Veelste dure hobby, verdien ik te weinig voor. Wat maakt Vilhena een andere voetballer dan Kuyt of Toornstra op die positie?
Het is allemaal niks op die positie !
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 december 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 12:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

wieberen is de beste optie! Voegt werkelijk niks toe tot mijn teleurstelling ...
Over wieberen gesproken wanneer ga je weer naar Barcalona vriend..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 december 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 12:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahahahahaha, kampioen waardig ????????????????????????????????????????
Weer iemand die 3 maanden geleden ook al over kampioenschap-selectie sprak?
daan limbos
 daan limbos - zondag 20 december 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Ons middenveld is de achilleshiel. Karim is te traag en is niet in de staat de aanval te steunen. Vejinovic is, zoals het er nu uitziet, een miskoop. Om in Mei op de Coolsingel te staan moet er een versterkt middenveld komen met Tapia, Ziyech en Gustafson. Zo niet, dan wordt het weer een roemloze derde plaats.
YugoBosna
 YugoBosna - zondag 20 december 2015 - 13:44   quote  deeplink  
we staan 2 punten achter de koppositie, wat eigenlijk al niet had gemogen maarja. Dus kwa punten zijn we kampioen waardig. Kramer lijkt nog steeds te moeten wennen aan ons spel, krijgt veel te weinig voorzetten. En of hij of degene die de paas geeft neemt steeds de verkeerde keuze. Toch denk ik dat dat uiteindelijk beter zal worden. Op het middenveld valt alleen marko tegen vind ik, kea en simon doen het goed. Daarom zou ik toch echt vol voor hakim gaan, kwa vrije trap, man vrij zetten, zelf een actie maken en scoren is hij gewoon 3x beter dan marko. Tapia is leuk maar dit seizoen niet echt nodig. Achterin mis ik een goeie backup jan arie geeft me hetzelfde het zal toch niet gevoel als kazim voorin.
Dus vervangen kazim, jan arie, en hakim halen, tapia erbij is dan leuk voor de toekomst
MightyAce
 MightyAce - zondag 20 december 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 13:44 schreef YugoBosna het volgende:
we staan 2 punten achter de koppositie, wat eigenlijk al niet had gemogen maarja. Dus kwa punten zijn we kampioen waardig. Kramer lijkt nog steeds te moeten wennen aan ons spel, krijgt veel te weinig voorzetten. En of hij of degene die de paas geeft neemt steeds de verkeerde keuze. Toch denk ik dat dat uiteindelijk beter zal worden. Op het middenveld valt alleen marko tegen vind ik, kea en simon doen het goed. Daarom zou ik toch echt vol voor hakim gaan, kwa vrije trap, man vrij zetten, zelf een actie maken en scoren is hij gewoon 3x beter dan marko. Tapia is leuk maar dit seizoen niet echt nodig. Achterin mis ik een goeie backup jan arie geeft me hetzelfde het zal toch niet gevoel als kazim voorin.
Dus vervangen kazim, jan arie, en hakim halen, tapia erbij is dan leuk voor de toekomst
Ziyech is niet haalbaar. Tapia prima investering maar gaat het verschil niet maken. Zou alleen aankoop doen na verkoop. Laat onze eigen jeugd nou eens voor.
tomson
 tomson - zondag 20 december 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 14:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]
. Laat onze eigen jeugd nou eens voor.
👍
van geil
 van geil - zondag 20 december 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 14:26 schreef tomson het volgende:

[..]

👍
+1
Barabas
 Barabas - zondag 20 december 2015 - 18:49   quote  deeplink  
En misschien kunnen we Berghuis voor weinig ophalen bij Watford?
ar
 ar - zondag 20 december 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Presteert hij een beetje daar?
Ik heb hem niet meer gevolgd eigenlijk
Barabas
 Barabas - zondag 20 december 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Weinig speeltijd.... zeg maar geen speeltijd.
ar
 ar - zondag 20 december 2015 - 19:03   quote  deeplink  
Typisch weer he..
Wel een echte flankspeler.
Maar volgens mij niet echt een band met Feyenoord die jongen.
Barabas
 Barabas - zondag 20 december 2015 - 19:06   quote  deeplink  
Dat laatste is op zich onbelangrijk. Vejinovic en andere spelers in de huidige selectie hadden dat ook niet.
ar
 ar - zondag 20 december 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Ik bedoel meer dat hij een ajaksied is en dat hij niet snel voor Feyenoord zou kiezen.
Heeft hij eens gezegd meen ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door ar --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 december 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 13:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Weer iemand die 3 maanden geleden ook al over kampioenschap-selectie sprak?
Wie dan?
Barabas
 Barabas - zondag 20 december 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:10 schreef ar het volgende:
Ik bedoel meer dat hij een ajaksied is en dat hij niet snel voor Feyenoord zou kiezen.
Heeft hij eens gezegd meen ik
Volgens mij niet... maar ik verdenk ze ook wel eens dingen die niet zo bleken te zijn. 😁
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 december 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 13:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Over wieberen gesproken wanneer ga je weer naar Barcalona vriend..
Kunnen we wel van het voetbal genieten !!! Wanneer? Mijn vrouw en ik hopen 2030 als de jongste adoptie kind oud genoeg is om op zijn eentje te wonen ...
ar
 ar - zondag 20 december 2015 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:14 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens mij niet... maar ik verdenk ze ook wel eens dingen die niet zo bleken te zijn. 😁
haha.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 december 2015 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kunnen we wel van het voetbal genieten !!! Wanneer? Mijn vrouw en ik hopen 2030 als de jongste adoptie kind oud genoeg is om op zijn eentje te wonen ...
2030..😳😭
van geil
 van geil - zondag 20 december 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Spelers lozen....en lozen en lozen etc etc
MMM
 MMM - zondag 20 december 2015 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 20:38 schreef van geil het volgende:
Spelers lozen....en lozen en lozen etc etc
Eens.
ar
 ar - zondag 20 december 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Het gros zal van de zomer gaan,misschien nu 1 of 2.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 december 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Ik denk dat er niets komt en zitten we echt te wachten op die middenvelde van Fc Twente?
G-child
 G-child - maandag 21 december 2015 - 07:52   quote  deeplink  
Is al een tijdje geleden mijn opstelling die door een ieder weggelachen werd. Middenveld: Schuurman, Gustafson en Vilhena...
Aanval: Kuyt, Achahbar en Elia
nr 10
 nr 10 - maandag 21 december 2015 - 08:26   quote  deeplink  
Daar lach ik nog steeds om.
G-child
 G-child - maandag 21 december 2015 - 08:28   quote  deeplink  
Betere opties nog niet gehoord van je...
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 december 2015 - 08:54   quote  deeplink  
El Ahmadi, Vejinovic en Gustafson, maar dan juist in die volgorde.
Dat werkt t beste.
Aanval is met Kuyt, Kramer en Elia, prima te doen. Maar dan moet t middenveld sneller naar voren spelen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 december 2015 - 08:57   quote  deeplink  
Misschien kunnen we deze huren :)
http://www.feyenoordprimeur.nl/media/626370/van-persie-zorgt-voor-nieuwe-rel-in-turkije.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 december 2015 - 09:04   quote  deeplink  
''Daar zal Feyenoord niet aan meewerken, tenzij er nog een redelijk bedrag op tafel komt voor Vilhena die zijn contract niet meer wil verlengen of voor Colin Kazim-Richards, wiens rol nog minimaal is, aldus De Telegraaf.

De rest moet blijkbaar blijven
MMM
 MMM - maandag 21 december 2015 - 09:23   quote  deeplink  
Lekker binnenhouden al die middelmatige zooi
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 december 2015 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 07:52 schreef G-child het volgende:
Is al een tijdje geleden mijn opstelling die door een ieder weggelachen werd. Middenveld: Schuurman, Gustafson en Vilhena...
Aanval: Kuyt, Achahbar en Elia
Schuurman vind ik ook al lang een optie. Gustafson en El Ahmadi completeren. El Ahmadi voor de achterste lijn met stringent verbod zich bij de 16 te laten zien...
Kuijt en Elia en hopelijk een nieuwe spits, die mee voetbalt en kopsterk is.
piet de paler
 piet de paler - maandag 21 december 2015 - 10:02   quote  deeplink  
na gisteren weer iedereen wild ,die moet weg en die moet weg....effe realistisch je kan 1 a 2 aankoopjes doen en wat verkopen . Maar er is geen tijd om andsrs te gaan voetballen.
gewoon de ambities bijstellen en wie weet halverwege het seizoen weer .......maar een middenvelder moet ingespeeld worden en is daar tijd voor, een ander soort spits is te duur en ook weer een ander speeltype.
even slikken en weer doorgaan, sport heeft pieken en dalen.

amen
Barabas
 Barabas - maandag 21 december 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 09:23 schreef MMM het volgende:
Lekker binnenhouden al die middelmatige zooi
Als ze in de zomer maar vertrekken of vertrokken zijn.

Verder maakt het niet zo heel veel verschil: De selectie nu dermate versterken dat we alsnog mee kunnen doen om de titel is toch geen haalbaar scenario. Tapia is blijkbaar het buitenkansje dat we moeten pakken.
nr 10
 nr 10 - maandag 21 december 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Leuk filmpje en domme kop. De speler die gewisseld wordt slaat een kruis en negeert Van Persie straal.
MMM
 MMM - maandag 21 december 2015 - 11:15   quote  deeplink  
Weet het niet met Tapia, twijfels.
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 09:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Schuurman vind ik ook al lang een optie. Gustafson en El Ahmadi completeren. El Ahmadi voor de achterste lijn met stringent verbod zich bij de 16 te laten zien...
Kuijt en Elia en hopelijk een nieuwe spits, die mee voetbalt en kopsterk is.
Wat moet je met n kopsterke spits in dit team met drie voorzetten op maat per seizoen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 december 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 12:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Wat moet je met n kopsterke spits in dit team met drie voorzetten op maat per seizoen?
Terechte opmerking. Begin seizoen kwamen ze nog af en toe.Maar dan nog blijft dat een toegevoegde kwaliteit die niet overbodig is, want kopkansen zijn er echt wel elke wedstrijd geweest.
ronny22
 ronny22 - maandag 21 december 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Tapia was vorig jaar best aardig, dit seizoen heeft hij het moeilijk in een erg matig team zonder vertrouwen. maar is wel meer een balafpakker dan vejinovic en kan echt wel voetballen. wanneer je een goed meevoetballende spits hebt, kun je naar mijn mening echt kampioen worden. van wolfswinkel is de ideale kandidaat, maar zal normaal gesproken niet terug naar nl willen. guidetti wss hetzelfde. de leeuw zou ik ook een goede optie vinden, en zijn contract loopt over een half jaar af, dus zal hij vrij goedkoop zijn. kramer heeft genoeg kansen gehad, maar laat (nog) niet zien dat hij het niveau aankan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Welkom Ronny..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 december 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Pellé halen
ronny22
 ronny22 - maandag 21 december 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:26 schreef RenatoBos het volgende:
Welkom Ronny..
dankje! ik las de discussies op dit forum altijd al met veel interesse en heb nu besloten dat ik wel mee wil discussieren ;)
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 17:41   quote  deeplink  
Mmm
impreza
 impreza - maandag 21 december 2015 - 17:48   quote  deeplink  
Kramer is heel gevaarlijk met de kop,hij heeft gister 1 bal gehad om te koppen,Anass zou beter in de spits passen,die kan je wel in de voet aanspelen,Anass vind ik ook veel beter dan Kazim,maar ja dat is mijn mening!
piet de paler
 piet de paler - maandag 21 december 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Voor 3 miljoen een speler halen of. Voor 2,5 milj .....................v Persie huren?........even out of the box denken
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:39 schreef ronny22 het volgende:

[..]

dankje! ik las de discussies op dit forum altijd al met veel interesse en heb nu besloten dat ik wel mee wil discussieren ;)
Okay en dat besluit jij..😎😉
JanM
 JanM - maandag 21 december 2015 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 22:59 schreef van geil het volgende:

[..]

Zowaar eens
Wij zijn het over veel - correct me if I'm wrong! - eens hoor geile: basis met Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Gustafson, Kuijt, Kramer en Elia is een prima elftal, mits je Vejinovic aanvallend en El controlerend laat spelen.

Vermeer mag wat mij betreft verkocht worden om ruimte te maken voor Hahn, maar vooralsnog keept hij prima.

V/d Heijden i.p.v. Botteghin veroorzaakt direct (defensieve) problemen en Vilhena/Toornstra/Immers voor Gustafson is een behoorlijke verzwakking.

Verder wordt Kramer niet goed gebruikt en zouden Elia (valt wat dat betreft behoorlijk tegen) en Kuijt (maar daar kun/mag/moet je dat niet van verwachten en wordt verbloemd door de wisselwerking met Karsdorp) veel meer bruikbare voorzetten moeten produceren. Kramer maakt er dan echt gewoon 20-25!

Kazim en Nelom zijn niet goed genoeg en Bilal maakt het (vooralsnog?) niet waar. Achahbar mag van mij de kans krijgen als stand-in voor Kramer, maar vind ik ook niet de beoogde spits. Zeker niet als het aanvalsspel gebaseerd is op de kopkracht van Kramer!

Nieuwkoop, Schuurman, Verdonk en Gronsveld heb ik nog niet echt een mening over kunnen vormen. Die kun je speelminuten geven als ze laten zien dat ze er klaar voor zijn ...

Oftewel, op papier hebben we een prima basiselftal, maar de speelwijze leidt vaak niet tot het gewenste resultaat. Dat vind ik de verantwoordelijkheid van de staf.

Dat V/d Heijden verdedigend zo door de mand valt, Bilal het niet waar maakt en Toornstra geen schim meer is van de Toornstra van Utrecht kun je m.i. Van Geel niet aanrekenen. Dat niemand Nelom, Kazim en Immers wil kopen m.i. ook niet. Dat Achahbar een nieuw contract gegeven is vind ik wel opmerkelijk, maar daarmee is voorkomen dat hij transfervrij de deur uitliep en dat kan ik van een TD wel begrijpen.

Vermeer, Botteghin, Gustafson, Elia en zeker Kuijt zijn prima aankopen/versterkingen. Vejinovic zou dat m.i. ook moeten zijn, alleen wordt die dus verkeerd gebruikt. Dat Nelom's contract verlengd is en Kazim en Immers ooit gehaald zijn kun je hem uiteraard wel verwijten, maar m.i. was dat destijds budgettair het maximaal haalbare en of er met dat beperkte budget betere spelers haalbaar waren geweest kan ik niet beoordelen.

Ik vind het dus onterecht dat jij hem als zwaar onvoldoende beoordeelt, maar daarover zullen we het nooit eens worden. Het is nu aan hem om verder door te selecteren en meer kwaliteit aan te trekken en de 'rotzooi' op te ruimen. Intussen de jeugdspelers met potentie langdurige contracten geven (m.i. ook een nog niet benoemd pluspunt van Van Geel) en mogelijk een andere staf aanstellen als zij er de tweede seizoenshelft niet in slagen het tij te keren.
Barabas
 Barabas - maandag 21 december 2015 - 19:44   quote  deeplink  
Vermeer keept normaliter sterk, maar was gisteren ronduit zwak.

Toen Van Geel Immers en ook Kazim haalde hadden we ze maar wat hard nodig.

Van Geel mag het komende zomer laten zien; dan moet de hele rits spelers die onvoldoende niveau heeft afvloeien op een voor Feyenoord zo gunstig mogelijke manier (€€$$££¥¥) om vervolgens de selectie van serieuze versterkingen te voorzien. Tot die tijd zit hij nog steeds in het laatste jaar van de sanering. En dat heeft hij uitstekende gedaan.
Barabas
 Barabas - maandag 21 december 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Vermeer dus verkopen en Immers Kazim Nelom Achabar op wat van manier dan ook laten afvloeien. Woudenberg en Sleegers evt. terug halen en dan nóg een linksback, nóg een spits (deze keer wel een hele goede) en misschien nog 1 of 2 vleugelspelers. Dit laatste is wat mij betreft afhankelijk van het al dan niet aanblijven van Bilal.
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Wij zijn het over veel - correct me if I'm wrong! - eens hoor geile: basis met Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Gustafson, Kuijt, Kramer en Elia is een prima elftal, mits je Vejinovic aanvallend en El controlerend laat spelen.

Vermeer mag wat mij betreft verkocht worden om ruimte te maken voor Hahn, maar vooralsnog keept hij prima.

V/d Heijden i.p.v. Botteghin veroorzaakt direct (defensieve) problemen en Vilhena/Toornstra/Immers voor Gustafson is een behoorlijke verzwakking.

Verder wordt Kramer niet goed gebruikt en zouden Elia (valt wat dat betreft behoorlijk tegen) en Kuijt (maar daar kun/mag/moet je dat niet van verwachten en wordt verbloemd door de wisselwerking met Karsdorp) veel meer bruikbare voorzetten moeten produceren. Kramer maakt er dan echt gewoon 20-25!

Kazim en Nelom zijn niet goed genoeg en Bilal maakt het (vooralsnog?) niet waar. Achahbar mag van mij de kans krijgen als stand-in voor Kramer, maar vind ik ook niet de beoogde spits. Zeker niet als het aanvalsspel gebaseerd is op de kopkracht van Kramer!

Nieuwkoop, Schuurman, Verdonk en Gronsveld heb ik nog niet echt een mening over kunnen vormen. Die kun je speelminuten geven als ze laten zien dat ze er klaar voor zijn ...

Oftewel, op papier hebben we een prima basiselftal, maar de speelwijze leidt vaak niet tot het gewenste resultaat. Dat vind ik de verantwoordelijkheid van de staf.

Dat V/d Heijden verdedigend zo door de mand valt, Bilal het niet waar maakt en Toornstra geen schim meer is van de Toornstra van Utrecht kun je m.i. Van Geel niet aanrekenen. Dat niemand Nelom, Kazim en Immers wil kopen m.i. ook niet. Dat Achahbar een nieuw contract gegeven is vind ik wel opmerkelijk, maar daarmee is voorkomen dat hij transfervrij de deur uitliep en dat kan ik van een TD wel begrijpen.

Vermeer, Botteghin, Gustafson, Elia en zeker Kuijt zijn prima aankopen/versterkingen. Vejinovic zou dat m.i. ook moeten zijn, alleen wordt die dus verkeerd gebruikt. Dat Nelom's contract verlengd is en Kazim en Immers ooit gehaald zijn kun je hem uiteraard wel verwijten, maar m.i. was dat destijds budgettair het maximaal haalbare en of er met dat beperkte budget betere spelers haalbaar waren geweest kan ik niet beoordelen.

Ik vind het dus onterecht dat jij hem als zwaar onvoldoende beoordeelt, maar daarover zullen we het nooit eens worden. Het is nu aan hem om verder door te selecteren en meer kwaliteit aan te trekken en de 'rotzooi' op te ruimen. Intussen de jeugdspelers met potentie langdurige contracten geven (m.i. ook een nog niet benoemd pluspunt van Van Geel) en mogelijk een andere staf aanstellen als zij er de tweede seizoenshelft niet in slagen het tij te keren.
Kleine nuance heb hem nimmer zwaar onvoldoende betiteld , wel als mens, maar als TD twee keer n 5,5 daarvoor voldoende ivm saneren.
Nu echter gaat hij bij mij wel die kant om omdat ik het hem wel aanreken dat er nog steeds veel onbruikbare spelers rondlopen, die zo slecht zijn dat ze inderdaad niet te slijten zijn , deze zijn echter wel v Geel producten.
Dezelfde spelers maken het voor Gio zeer moeilijk om de vrede te bewaren in de selectie , en n eerste keus na de elf beste zal logischer wijs op de best betaalde spelers vallen.
Dit is sportief niet goed , maar vanuit n trainer wel te begrijpen omdat hij anders 1 de TD te kijk zet, de man waar hij zich moet verantwoorden met zijn staf, en 2 omdat anders de onderlinge hierarchie helemaal ver te zoeken is.
Dat reken ik hem zwaar aan, en wordt dat niet grotendeels opgelost deze window , waar het naar uit ziet , dan zakt hij weg naar n dikke onvoldoende voor mij.
Dan wordt t 5,5 5,5 met daarna de 4 en dat is wat mij betreft EXIT.
Al betreur ik nu al de enorme duit die dat gaat kosten.
Maar zo door modderen kost uiteindelijk veel meer.
Fijne dagen overigens Jan...!
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 20:00   quote  deeplink  
En Vermeer nooit wegdoen. Sterkhouder nr 1.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2776949