BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zaterdag 02 januari 2016 - 19:29   quote  deeplink  
Vermeer is top
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 januari 2016 - 19:35   quote  deeplink  
Zeker niet slecht, misschien zelfs beter dan dat, maar absoluut geen absolute top.

Dus vervangbaar. En er zit een goede op de bank. Cashen en investeren in Hahn door hem op te stellen. Kunnen we hem over 2-3 jaar ook weer voor een leuke som verkopen en dan is Miazek aan de beurt, daarna Bijlow. 8-10 jaar een zeer goede onder de lat...

Niks mis mee, toch? Aangezien ons bestaan voorlopig wel gegarandeerd wordt door uitgaande transfers.
sambo
 sambo - zaterdag 02 januari 2016 - 19:39   quote  deeplink  
Vermeer heeft veel punten gepakt voor Feyenoord , snap niet dat sommige hem weg willen hebben . Tuulk maakt hij ook fouten is gewoon beste keeper die feyenoord heeft en misschien wel gehad heeft zeker in de laatste vele jaren . Hoop dat tie nog lang blijft kan nog vele jaren mee .
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 januari 2016 - 19:43   quote  deeplink  
Verdienen we niks mee... en hij is niet meer een hele jonge keeper.

Dus als we nog wat aan hem willen verdienen.

Ik geef toe dat het een behoorlijk Joodse houding is, maar dat kan Kenneth, gezien zijn verleden, wel hebben.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 januari 2016 - 19:48   quote  deeplink  
Hij is 29? Kan nog tien jaar mee?
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 januari 2016 - 19:49   quote  deeplink  
Maar geen 5 jaar meer verdienen...
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 januari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
En niets verdienen aan Hahn... en Miazek....

Die gaan echt niet hun beste jaren verspillen op de bank of tribune.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 januari 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Miazek duurt nog wel ff hoor, keepers moeten niet te vroeg starten.
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 januari 2016 - 20:07   quote  deeplink  
In de tussentijd wat aan Hahn verdienen? Kan Miazek, en daarna Bijlow, mooi rijpen op de achtergrond.

Ik zie het probleem van een verkoop van Vermeer niet.
tomson
 tomson - zaterdag 02 januari 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Is goed doorselecteren niet wanneer je de mindere verkoopt en de beste langer vastlegt ?
Laat ze Hahn eerst maar eens een tijdje voor de leeuwen gooien voordat je je 1e keep zomaar de deur uit laat lopen. Voor mijn part gaat ie maandags op varkenoord spelen maar ze waren er daar zo ziek van dat ik me daar nog wel een tijdje over wil verkneukelen. We moesten terwijl alles binnen Feyenoord om een echte spits smeekte ineens perse Vermeer halen omdat het maar een miljoen moest kosten en mochten we het hele jaar genieten van Kazim als spits. Dan nu weer maar laten lopen voordat ook maar 1 van je andere keepers nog niet 1 keer de verantwoordelijkheid gehad heeft. Ik zie hier de logica niet van in.
van geil
 van geil - zaterdag 02 januari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2016 - 20:15 schreef tomson het volgende:
Is goed doorselecteren niet wanneer je de mindere verkoopt en de beste langer vastlegt ?
Laat ze Hahn eerst maar eens een tijdje voor de leeuwen gooien voordat je je 1e keep zomaar de deur uit laat lopen. Voor mijn part gaat ie maandags op varkenoord spelen maar ze waren er daar zo ziek van dat ik me daar nog wel een tijdje over wil verkneukelen. We moesten terwijl alles binnen Feyenoord om een echte spits smeekte ineens perse Vermeer halen omdat het maar een miljoen moest kosten en mochten we het hele jaar genieten van Kazim als spits. Dan nu weer maar laten lopen voordat ook maar 1 van je andere keepers nog niet 1 keer de verantwoordelijkheid gehad heeft. Ik zie hier de logica niet van in.
Iets voor jou TD?
Klinkt helderder dan de dominee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 januari 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2016 - 19:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

In Nijmegen kostte het hele elftal je punten.

Vermeer is een Feyenoorder.
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 januari 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2016 - 20:15 schreef tomson het volgende:
Is goed doorselecteren niet wanneer je de mindere verkoopt en de beste langer vastlegt ?
Laat ze Hahn eerst maar eens een tijdje voor de leeuwen gooien voordat je je 1e keep zomaar de deur uit laat lopen. Voor mijn part gaat ie maandags op varkenoord spelen maar ze waren er daar zo ziek van dat ik me daar nog wel een tijdje over wil verkneukelen. We moesten terwijl alles binnen Feyenoord om een echte spits smeekte ineens perse Vermeer halen omdat het maar een miljoen moest kosten en mochten we het hele jaar genieten van Kazim als spits. Dan nu weer maar laten lopen voordat ook maar 1 van je andere keepers nog niet 1 keer de verantwoordelijkheid gehad heeft. Ik zie hier de logica niet van in.
Ook eens
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 januari 2016 - 21:57   quote  deeplink  
Is een goed punt. Echter, de titel is dit jaar, naar mijn mening, geen haalbare kaart dus dat zou de ruimte kunnen bieden voor het opdoen van die broodnodige ervaring. Als er volgend seizoen maar een goede op goal staat, van een vijftal (of meer) spelers afscheid nemen, ook nog de gewenste versterkingen halen en dan doen we pas echt mee.
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - zaterdag 02 januari 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2016 - 13:17 schreef pootje het volgende:
ik heb nog niets gezien om een echte back te halen die achterin voor meer kwaliteit gaat zorgen.Die jonge jongens doen het goed maar ervaring ontbreekt.
JORDAN LUKAKU WORDT EEN TOP BACK, HOOP DAT ZE DIE HALEN ALS ER EEN VERDEDIGER WEGGAAT!
VVout
 VVout - zaterdag 02 januari 2016 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2016 - 22:29 schreef Halal de Feyenoord M het volgende:

[..]

JORDAN LUKAKU WORDT EEN TOP BACK, HOOP DAT ZE DIE HALEN ALS ER EEN VERDEDIGER WEGGAAT!
Beter als Woudenberg?
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - zondag 03 januari 2016 - 00:39   quote  deeplink  
Aanvallend wel is mijn mening.
VVout
 VVout - zondag 03 januari 2016 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2016 - 00:39 schreef Halal de Feyenoord M het volgende:
Aanvallend wel is mijn mening.
OK, de stats voor dit seizoen in de Jupiler Pro League liegen er niet om.

1 goal en 6 assists in 17 wedstrijden, weinig kaarten, slechts één maal geel. Tja, misschien eens bekijken hoe hij speelt bij gelegenheid.
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - zondag 03 januari 2016 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2016 - 01:17 schreef VVout het volgende:

[..]

OK, de stats voor dit seizoen in de Jupiler Pro League liegen er niet om.

1 goal en 6 assists in 17 wedstrijden, weinig kaarten, slechts één maal geel. Tja, misschien eens bekijken hoe hij speelt bij gelegenheid.
Soms speelt Oostende echt leuk voetbal, dus het hoeft geen straf te zijn ;-). Weet alleen niet of ze hem überhaupt wel willen verkopen, omdat een van de rijkste Belgen paar jaar geleden Oostende heeft gekocht...
de bluffer
 de bluffer - zondag 03 januari 2016 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2016 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eens
Ja als de 10 spelers slecht zijn dan kan de keeper er verder ook niks aan doen
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 januari 2016 - 10:26   quote  deeplink  
Er is veel vraag naar goede keepers , van mij hoeft hij niet weg, maar om snel geldd te hebben voor de verdediging of spits toch een optie de 2 e keeper is ook niet dlecht
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 januari 2016 - 13:28   quote  deeplink  

Gerucht
van geil
 van geil - zondag 03 januari 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2016 - 13:28 schreef Stylzz het volgende:
[ filmpje ]
Gerucht
Als dit zijn hoogtepunten zijn dan laat t maar bij n gerucht.
VVout
 VVout - zondag 03 januari 2016 - 15:08   quote  deeplink  
Zou niet misstaan in het rijtje Kazim & Co.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 januari 2016 - 15:12   quote  deeplink  
Daar zijn betere filmpjes van te maken.
VVout
 VVout - zondag 03 januari 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2016 - 15:12 schreef Stylzz het volgende:
Daar zijn betere filmpjes van te maken.
Niet te positief hè.
windoweyes
 windoweyes - zondag 03 januari 2016 - 15:33   quote  deeplink  
Een pingelende, niet scorende middenvelder.
Die hadden we nog niet....
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 januari 2016 - 15:51   quote  deeplink  
Nee idd daar zou ik niets van begrijpen ik hou het maar op een gerucht. En dan ook nog huren??????????? Gewoon doorgaan en eigen jeugd erbij . Ik ben hoopvol maar ik denk plaats 2 of 3 en knvb beker. Pas als je echt mee wil doen moet je nu in de winterstop je slag slaan wie? Zyech komt niet voor de rest zie ik geen echte directe versterkingen in NL
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 januari 2016 - 12:13   quote  deeplink  
Tannane? Dos Santos?

Tot wanneer loopt de transferperiode eigenlijk?
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 januari 2016 - 12:34   quote  deeplink  
31-1
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 04 januari 2016 - 13:23   quote  deeplink  
Dacht ik al... En wie gaat er en wie komt er? Dát is de vraag.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 januari 2016 - 13:38   quote  deeplink  
Niemand gok ik.
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - maandag 04 januari 2016 - 21:23   quote  deeplink  
Robinho is transfervrij :-)))

http://www.transfermarkt.nl/robinho/profil/spieler/15511
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - maandag 04 januari 2016 - 21:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2016 door Halal de Feyenoord M --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 04 januari 2016 - 22:51   quote  deeplink  
Wordt weer een LIJDENSWEG de komende 12 maanden ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 januari 2016 - 00:48   quote  deeplink  
Boehoehoeeeee..😭
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - dinsdag 05 januari 2016 - 04:19   quote  deeplink  
Ach, als Kazim vertrekt hoef er van mij niks bij ook en ben ik toch tevreden deze transferperiode ;-).
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 januari 2016 - 09:27   quote  deeplink  
Komt niks en er gaat niks..
Achahbar in de spits en het komt allemaal goed.
Om te beginnen PSV thuis.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 januari 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Goh, wat zou het fijn zijn als er eens een echt goeie spits uit de jeugd over komt, die ook echt doorbreekt... Of zie ik Achahbar nu over het hoofd en gaat zijn tijd toch nog komen? Maar dan missen we weer een kopsterke spits, waardoor Elia minder waard zal zijn. Overigens denk ik dat Achahbar in het moderne voetbal misschien juist wel heel goed zou kunnen zijn. Heeft hij misschien pech dat Elia bij ons voetbalt, waardoor we meer hebben aan die kopper?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 januari 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 09:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
Komt niks en er gaat niks..
Achahbar in de spits en het komt allemaal goed.
Om te beginnen PSV thuis.
Op de XBOX of PS4?
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 05 januari 2016 - 11:59   quote  deeplink  
Ziyech heeft grote problemen met de leiding van Twente. Dus ik zou zeggen: Martin, dit is het moment om wat te doen en nu niet uit je neus zitten vreten. Zet Kazim, Vilhena, Immers , Nelom, Toornstra, Achabar, van der Heijden en die Friese Turk in de etalage, desnoods met een flink kortingsprijskaartje om hun nek en haal Ziyech en Tapia. Op die manier komt het salarisbudget veel meer in balans en wat je beurt gebruiken om die twee te halen. Ik zeg niet dat we dan kampioen worden, maar de kans er op wordt vele malen groter. En haal Woudenberg zo gauw mogelijk terug.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 januari 2016 - 12:09   quote  deeplink  
Tannane kost maar drie miljoen? Indien hij naar het buitenland verkast. Ik weet niet of hij hier duurder is, maar dat is toch een koopje?

Of is hij duur vanwege een enorm hoog salaris of zo?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2016 door Arie.Klooster --
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 05 januari 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 11:59 schreef daan limbos het volgende:
Ziyech heeft grote problemen met de leiding van Twente. Dus ik zou zeggen: Martin, dit is het moment om wat te doen en nu niet uit je neus zitten vreten. Zet Kazim, Vilhena, Immers , Nelom, Toornstra, Achabar, van der Heijden en die Friese Turk in de etalage, desnoods met een flink kortingsprijskaartje om hun nek en haal Ziyech en Tapia. Op die manier komt het salarisbudget veel meer in balans en wat je beurt gebruiken om die twee te halen. Ik zeg niet dat we dan kampioen worden, maar de kans er op wordt vele malen groter. En haal Woudenberg zo gauw mogelijk terug.
Mee eens, wel. Maar op papier lijkt het altijd een stuk makkelijker dan in de praktijk. Zie maar eens 8 spelers binnen een maand te verkopen. In de winterstop. In theorie is het dus een mooie oplossing, het is alleen de vraag of het haalbaar is. Maar, Woudenberg voor de linksbackpositie is niet verkeerd, natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2016 door windoweyes --
ferfan
 ferfan - dinsdag 05 januari 2016 - 12:26   quote  deeplink  
het enige wat dit jaar telt is dat ze europees halen.. de rest is alleen maar kers op de taart..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 januari 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 12:09 schreef Arie.Klooster het volgende:
Tannane kost maar drie miljoen? Indien hij naar het buitenland verkast. Ik weet niet of hij hier duurder is, maar dat is toch een koopje?

Of is hij duur vanwege een enorm hoog salaris of zo?
Speler is een enorm risico.
Veel trammelant gehad.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 05 januari 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Speler is een enorm risico.
Veel trammelant gehad.
Heeft FEYENOORD niet nodig

ze hebben dat tik ik nogmaals een goed scorende voetballende spits nodig
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 januari 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Die zijn niet te betalen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 januari 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Speler is een enorm risico.
Veel trammelant gehad.
Ach, dat valt best mee. Hij had psychologische hulp nodig omdat hij moeite had zich te beheersen. Inmiddels heeft hij al een tijdje hulp, waar voetballers tegenwoordig allemaal wel wat hulp krijgen? Daar moet je volgens mij niet bang voor zijn.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 05 januari 2016 - 13:39   quote  deeplink  
Gaat naar Atalanta Bergamo.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 januari 2016 - 13:40   quote  deeplink  
De echt goeie spitsen haal je niet meer naar Nederland, maar in de markt waar wel wat kan mogen ze van mij Kazim laten gaan en De Leeuw van Groningen halen. Dat is een winnaar met scorend vermogen. Hij is ook uit het goede hout gesneden en kan wat dat betreft de rest van het team opzwepen. Prima gozer, straalt wat uit. Kan hij mooi de strijd aan met o.a. Kramer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2812170