|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 23:40 schreef FR-Henk het volgende:Edwin Mulder in belangstelling Feyenoords sluitpost Erwin Mulder staat in de belangstelling van het Oostenrijkse Austria Wien. De nummer 3 van de hoogste divisie heeft zich bij de Rotterdammers gemeld en wil de doelman, 25 jaar en sinds zijn 15e bij Feyenoord, per 1 juli overnemen. Naar verluidt heeft men een transferbedrag van rond de € 4.000.000,- voor hem over. Mulder's contract bij Feyenoord loopt in 2015 af. Transfer Mulder gaat niet door.
Waar gisteren het Oostenrijkse Austria Wien nog € 4.000.000,- over leek te hebben voor de overname van Feyenoord-doelman Erwin Mulder, heeft de club haar aandacht verlegd naar een andere sluitpost, Stefan Bang, 3e doelman van een Duitse amateurclub. Naar verluidt past deze beter in het profiel dan Mulder. De club wil zich ontwikkelen tot een angstgegner en dacht dat Mulder de ideale kandidaat zou zijn. Mulder zou eventueel opvolger worden van de 41 jarige Diederich Angst die zijn loopbaan kort geleden heeft beëindigd. De onbekende amateurclub heeft Feyenoord gepolst om Mulder tegen dagwaarde over te kunnen nemen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wat dacht je van een eenmalige toelage? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 23:40 schreef FR-Henk het volgende:Edwin Mulder in belangstelling Feyenoords sluitpost Erwin Mulder staat in de belangstelling van het Oostenrijkse Austria Wien. De nummer 3 van de hoogste divisie heeft zich bij de Rotterdammers gemeld en wil de doelman, 25 jaar en sinds zijn 15e bij Feyenoord, per 1 juli overnemen. Naar verluidt heeft men een transferbedrag van rond de € 4.000.000,- voor hem over. Mulder's contract bij Feyenoord loopt in 2015 af. Als ze Mulder's steun en toeverlaat Lijdensweg er bij nemen mogen ze hem van mij gratis afhalen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Even aan Meneer van Hanegem vragen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nepagent Janmaat flirt met Serie A
Daryl Janmaat lijkt bezig aan zijn laatste weken bij Feyenoord. De rechtsback wil zijn contract niet verlengen en hoopt op een stap naar het buitenland. Volgens zijn zaakwaarnemer Stefano Salvini is de Oranje-international gemaakt voor de Serie A.
Salvini behartigt de belangen van Janmaat in Italië en denkt dat zijn cliënt uitstekend in de Italiaanse competitie zou passen. "Ik denk dat Janmaat een goede speler is en dat hij klaar is voor de Serie A. Naast zijn verdedigende capaciteiten, is hij ook ook aanvallend heel sterk en echt een extra wapen in offensief opzicht."
"Ik vind dat hij erg lijkt op Christian Maggio, maar Janmaat is fysiek wat beter", vervolgde Salvini. "Inter? Ik heb concreet niets gehoord, maar hij is wel typisch een speler waar trainer Walter Mazzarri graag mee werkt. Het zou goed kunnen dat hij bij hen ergens op een lijstje staat." Napoli is inmiddels wel serieus in de markt voor de vleugelverdediger.
UPDATE 17:28 | Stefano Salvini deed zich even voor als zaakwaarnemer van Daryl Janmaat. Hij 'flirtte' namens de rechtsback met de Serie A, maar zijn echte zaakwaarnemers van Sport-Promotion waren er als de kippen bij om dit soort geruchten de kop in te drukken. SoccerNews publiceerde het artikel, maar kwam er ook als eerste achter dat Stefano Salvini niet de waarheid spreekt. 'Overigens heeft het management van Janmaat, Sport-Promotion, verbaasd gereageerd op de uitlatingen van Salvini. In een reactie laten zij weten geen zaken te doen met de Italiaanse agent en hem zelfs niet te kennen', noteert de website. Bron:FR12 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2014 - 20:53 schreef moa het volgende:[..] Als ze Mulder's steun en toeverlaat Lijdensweg er bij nemen mogen ze hem van mij gratis afhalen. Als Erwin Mulder per direct weg gaat , wil ik hem wel een miljoentje mee geven ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 01:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als Erwin Mulder per direct weg gaat , wil ik hem wel een miljoentje mee geven ... Haha, geef dat miljoen maar aan mij, dan zit Mulder vanmiddag nog in de achterbak op weg naar Turkije :') |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 14:24 schreef moa het volgende:[..] Haha, geef dat miljoen maar aan mij, dan zit Mulder vanmiddag nog in de achterbak op weg naar Turkije :') rijden Moa!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trek Erwin in ieder geval wel wat kleren aan.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nu weten we ook waar die schouderblessure werkelijk vandaan komt.... Die klep viel 'm natuurlijk dicht zonder dat hij er erg in had.... Dat zie je op deze foto niet, maar op het moment van afnemen, valt die klep naar beneden..... |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
ik lees hier verder nog niks,maar ik las vanmorgen in de nieuws balk van wnl vandaag dat Pelle vertrekt, nu weet ik dat de geruchten wel aanwezig waren maar wanneer je het nu als definitief leest hoop je toch dat het een gerucht is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Na het weekend zal het een en ander wel duidelijk worden en wie weet duurt het daarna nog een tijd voor we meer weten..... Ik hoop dat Clasie in elk geval zijn woord houdt, want hij is toch wel heel belangrijk voor ons... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is gewoon een mening, geen feit. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, dan doet het er dus niet toe.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou heren..Beerens..ook weer net niet lijkt mij. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Altijd al gezegd dat Beerens een prima versterking zou zijn voor Feyenoord. Ik hoop van harte dat ie komt ipv Schaken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er moet iets beters haalbaar zijn, vind ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beerens? Wat is er eigenlijk nog meer dat aantoonbaar beter is? Ik niet weet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heeee...scherp MMM, opzouten als je Feyenoord te min vindt.Haal dan Parra maar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook iemand in gedachte..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En als ze toch wat geld uit willen geven aan een rechterspits kun je ook naar een Narsingh informeren,of Assaidi die op de bank zit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bij PSV een relletje omtrent Bakkali. Potentieel een leuke buitenspeler, maar wel een ontzettend irritant teringventje. Nu al.
Maar Narsingh zullen ze bij PSV niet weg willen doen. Al zou hij er zelf mss niet onwelwillend tegenover staan..? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Narsingh toch wat teveel centjes.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2014 - 22:42 schreef Bosifyable het volgende:Bij PSV een relletje omtrent Bakkali. Potentieel een leuke buitenspeler, maar wel een ontzettend irritant teringventje. Nu al. Maar Narsingh zullen ze bij PSV niet weg willen doen. Al zou hij er zelf mss niet onwelwillend tegenover staan..? Pas dat Brands het zat was ja.. Denk niet dat je zo iemand erbij moet hebben.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als er wat te besteden is zou ik voor narsingh gaan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor een rechtsbuiten dan toch maar over de landsgrenzen kijken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: niet zo'n verkeerd idee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook goede speler voor Feyenoord! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Beerens zou een uitstekende aankoop zijn voor Feyenoord, dan hebben we met boetius manu en Beerens al een jaar paar leuke mogelijkheden.Liefst dan verhoek, armenteros en schaken (leeftijd) zien te slijten en nog een 4e buitenspeler halen, bijv Hupperts.
Dat die jongen niet naar Feyenoord wilde toen er bij ons niks nodig was en we als een middenmotor presteerde kan je hem moeilijk kwalijk nemen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Hebben we niets in de eigen jeugd spelen wie het proberen in de voorbereiding waard is? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Boetius, Manu, Beerens en dan Kostic of Hupperts. Hebben we een top bezetting voor de vleugels.
Beerens wist zich in vrijwel ieder duel in de Europa League te onderscheiden voor AZ, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komen vast wel clubs in geldnood |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou ik vind beerens op de plaats van schaken niet verkeerd als ze het transfergeld dat ze misschien voor schaken krijgen daarvoor kunnen gebruiken. trouwens ik zat net even vi te kijken naar die krabbenzwabber toen maakte van der gijp feyenoord helemaal belachelijk had boskamp bij moetten zitten dan durft hij niet zo belachelijk te doen ik hoop dat boskamp hem eens een keer echt een klap op zijn muil geeft want dit kan in mijn ogen echt niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Of het haalbaar is is een tweede maar Narsingh zou geweldig zijn. Als je toch in Alkmaar bent vind ik Berghuis zelfs een betere optie. Kan op beide kanten, al zie ik een linkspoot liever op links, en Boëtius kan ook op rechts. Hupperts zakt wel wat terug de laatste weken.
En Kostic vind ik een goede speler die uit kan groeien tot een topper, geen wereldtop maar wel een hele goede voor Feyenoord. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als van la Parra transfervrij is zullen ze die wel halen tenzij die mee gaat met Marco naar AZ. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Voorkeur Bij verkoop Pelle: Dost, verkoop Clasie: Propper, Vertrek Schaken: Narsingh |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
gelukkig blijft kuijt nog een jaartje in turkije..altijd mijn held geweest maar kiest weer voor het geld.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geen Kuyt?
En hou op over Dost, vreselijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Kuyt sluit terugkeer naar Feyenoord deze zomer uit
Feyenoord kan een zomerse komst van Dirk Kuyt definitief uit het hoofd zetten. De aanvaller heeft na het behalen van de Turkse titel duidelijk gemaakt dat hij Fenerbahçe trouw blijft.
Kuyt wist niet wat hij meemaakte toen hij zondag met Fenerbahçe kampioen van Turkije werd. De eerste plek in de Süper Lig is normaal gesproken goed voor een Champions League-ticket, maar dat geldt niet voor De Gele Kanaries. Vanwege een omkoopschandaal mag de club twee jaar lang niet in Europa uitkomen.
"Ik was er toen de straf werd uitgesproken goed ziek van", zegt Kuyt in het Algemeen Dagblad. "Ook omdat ik weet wat er mogelijk is. In de Europa League haalden we in mijn eerste seizoen nog dikverdiend de halve finales. Maar de straf is geen reden om op een transfer aan te sturen. Ik blijf hier ook volgend seizoen spelen."
Voor Fener en de 33-jarige international zit er niets anders op dan nog maar een keer kampioen worden. "Met deze negentiende titel komt Fenerbahçe gelijk met Galatasaray. Dat verhoogt meteen de druk voor volgend jaar. Bij twintig landstitels krijg je in Turkije een vierde ster op het shirt. Die willen beide clubs natuurlijk als eerste hebben", aldus Kuyt. Een echte Feyenoorder deze jongen, geweldig. Haha, optyfen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahaha ik moet toch een nieuw slachtoffer vinden na het debacle kuyt?! |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Beerens komt er altijd wel een paar keer per wedstrijd langs met 4 of meer scharen achter elkaar. Zijn rendement is overigens niet bijzonder te noemen. Assist's geeft hij nauwelijks, en scoren doet hij ook niet vaker dan zo'n 5x per seizoen. Toch sluit ik niet uit dat hij zijn niveau in de Kuip omhoog kan krijgen. Dat hoort bij Feyenoord: Of ze zakken vanwege de Kuipvrees door het ijs, of ze stijgen boven zichzelf uit. Ik heb niet het gevoel dat deze jongen bij voorbaat met knikkende knieen de Kuip betreedt. Maar veel liever zou ik zien dat de club voor Basecicoglu(?) gaat. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vond hem tegen Benfica anders heel aardig spelen hoor. Als Rutten hem duidelijk maakt dat hij vooral in dienst van de afmakers in het team speelt, waar hij natuurlijk ook wel de ruimte krijgt zelf te scoren, zou hij wel eens een gouden greep kunnen zijn... Aan de andere kant zie ik altijd nog dat jochie wat door Sansoni in zijn neus gebeten wordt, haha... arm wezeltje...
Ik hoop op Beerens, Bascikoglu én Hupperts, maar dat zal wel teveel van het goede zijn...? Beerens vecht het met Boëtius uit voor de linksvoor-stek en die andere twee voor de andere kant... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Beerens is toch gewoon een rechtsbuiten? Dus de strijd met Boëtius op links is dan al beslist lijkt me ;)
Of ik zit er naast hoor, kan ook. |
|
|
|