|
|
Liefhebbers
|
|
|
Botteghin vind ik anders wel een versterking, anders heb je nelom er ook nog in staan. Van der heijden tot op heden nog niet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2016 - 19:53 schreef piet de paler het volgende:Ik lees alleen online berichten maar wil deguzman nu naar pisvee en Fer naar Feyenoord of wil deguzman nu naar Feyenoord ik weet het niet meer . En zou een van de twee feyenoord kunnen helpen? Forum laat uw livht schijnen over deze twee en geef uw ongezouten mening. Ik weet dat Martin mee leest Ja Fer kan FEYENOORD helpen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat kon ie een paar jaar gelden ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Ronald Koeman heeft zijn spelers gewaarschuwd niet geforceerd op zoek te gaan naar een transfer. Wie dat doet, is zijn basisplek kwijt. ,,Dan zorg ik er persoonlijk voor dat ze tot het einde van hun contract op de tribune zitten. Want naar mijn mening is dat niet de manier waarop je als voetballer je beroep uitoefent'', zei de coach tegen de BBC. Lezen we mee in Rotterdam. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kazim-Immers-Achahbar en Bilal verkopen en Fer en een goed scorende en voetballende spits halen dan gaan wij naar de COOLSINGEL |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan haal je herrie in huis en loop je zelfs Europees voetbal mis. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 januari 2016 - 11:55 schreef de bluffer het volgende:Kazim-Immers-Achahbar en Bilal verkopen en Fer en een goed scorende en voetballende spits halen dan gaan wij naar de COOLSINGEL Achahbar en Bilal leveren nu niet zoveel op. Ze zijn nog jong, dus kan je ze beter verhuren als je ze niet gaat gebruiken. Maar wanneer je beide wegdoet, heb je geen vleugelspeler meer over. Wat dan als er iets met Elia of Kuyt is? Nooit doen dus. Gewoon behouden voor de club. Kazim is de eerste die weg moet en Immers kan ook gezien de grootte van de selectie.
En wat Fer betreft: goede voetballer, maar is waarschijnlijk alleen te huur. Wanneer de Guzman transfervrij beschikbaar komt, kan je dan beter hem ophalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 januari 2016 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Feyenoord informeert naar Australische rechtbank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed idee, weinig spelers voor die positie. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Karsdorp, Nieuwkoop? Karsdorp doet het toch gewoon goed en Nieuwkoop verving hem op zich prima tijdens zijn afwezigheid. Hoewel een Australisch talent op rechtsback nooit verkeerd hoeft te zijn. Wilkshere heeft ook een aantal goede wedstrijden gespeeld en vergeet vooral Emerton niet! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die middenvelder van Chelsea huren nu Hiddink 'm heeft vrijgegeven? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: We hebben al zoveel middenvelders. Als je dan een middenvelder gaat halen, moet het er wel een zijn die overduidelijk iets kan toevoegen. En dan nog zou ik eigenlijk geen middenvelder huren. Na een halfjaar is hij weer weg. Dan kan je beter een de Guzman nemen als hij dadelijk transfervrij is.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@Stylzz In de selectie zitten jongens als Schuurman, Verdonk en Nieuwkoop. Mogen intussen wel eens wat speelminuten maken in een team dat al weken niet draait.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 januari 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nou Charly Musonda heeft Feyenoord niet nodig en is veel te duur voor wat hij kan
naar de wedstrijd vanmiddag heeft Feyenoord gewoon een scorende spits bij nodig Dirk kan het ook niet alleen Kramer viel weer tegen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op friday 08 january 2016 - 14:38 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Karsdorp, Nieuwkoop? Karsdorp doet het toch gewoon goed en Nieuwkoop verving hem op zich prima tijdens zijn afwezigheid. Hoewel een Australisch talent op rechtsback nooit verkeerd hoeft te zijn. Wilkshere heeft ook een aantal goede wedstrijden gespeeld en vergeet vooral Emerton niet! Nieuwkoop is geen echte back. Dus dan heb je 1 rb. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er lijkt serieuze interesse voor Elia te zijn. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Moet er dan iemand van Feyenoord voorkomen in Australie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Australiers staan voor vechtlust ik zeg doen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Misschien is er nog wat met Wilkshire af te handelen, belasting of zo, wie weet kan het zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 januari 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Rechtsback is niet verkeerd denk ik. Liefst nog een aanvaller erbij.Of Tapia en event.4-4-2? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hebben we dat ook weer gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zegt me helemaal niets nee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N stadion , ??? 4100 toeschouwers |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Een rechtsback? Wat moet je daar nou weer mee, we hebben 2 fantastische backs lopen.. of ze t van origine nou zijn of niet ze doen t alle 2 geweldig.. we moeten spelers hebben die dat kampioen schap over de eindstreep kunnen trekken.. een voetballende spits en een goeie middenvelder hebben we nodig! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Klote, had hem graag bij ons gezien... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Neeeeeeeeeeeeeee hij blijft in Italie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waardeloze LUL, eerst gratis uit de kuip weglopen en nu naar een vijand! En dan zich een Feyenoorder noemen? Walgelijk !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En bij Feyenoord gaat HELAAS niks gebeuren. Dus moeten we het nog steeds met een paar debielen binnen de selectie van Feyenoord doen ... En ook geen enkel zicht op versterkingen , wat dringend nodig is !!! |
|
|
|
|
Halal de Feyenoord M
|
|
|
quote:Op zondag 10 januari 2016 - 23:17 schreef kakkie21 het volgende:Een rechtsback? Wat moet je daar nou weer mee, we hebben 2 fantastische backs lopen.. of ze t van origine nou zijn of niet ze doen t alle 2 geweldig.. we moeten spelers hebben die dat kampioen schap over de eindstreep kunnen trekken.. een voetballende spits en een goeie middenvelder hebben we nodig! Ik denk als die Aussie echt komt, dat ze bang zijn dat Karsdorp aan het einde van het seizoen vertrekt.. Of misschien willen ze hem zelf wel verkopen... Anders zie ik ook geen reden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2016 door Halal de Feyenoord M -- |
|
|
|
|
Halal de Feyenoord M
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2016 - 00:57 schreef Halal de Feyenoord M het volgende:[..] Ik denk als die Aussie echt komt, dat ze bang zijn dat Karsdorp aan het einde van het seizoen vertrekt.. Of misschien willen ze hem zelf wel verkopen... Anders zie ik ook geen reden! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2016 - 17:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Misschien vind je Klaas jan knabbelaar wel wat ,en vind je Tete en Klaasen de echte talenten?Ik bedoel Rob de tuinman kwam er ook pas na heel veel jaar achter dat tie poep fijner vind dan lippenstift. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 januari 2016 - 23:17 schreef kakkie21 het volgende:Een rechtsback? Wat moet je daar nou weer mee, we hebben 2 fantastische backs lopen.. of ze t van origine nou zijn of niet ze doen t alle 2 geweldig.. we moeten spelers hebben die dat kampioen schap over de eindstreep kunnen trekken.. een voetballende spits en een goeie middenvelder hebben we nodig! We hebben 1 goede rechtsback lopen en 1 aardige rechtsback. We hebben 1 goede linksback en 1 matige, plus 1 redelijke in de verhuur.
Ik vind t maar mager.
Verder eens, plus uitbreiding op de vleugels. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2016 - 00:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waardeloze LUL, eerst gratis uit de kuip weglopen en nu naar een vijand! En dan zich een Feyenoorder noemen? Walgelijk !!! Hoho, niet veroordelen voordat echt gebleken is dat hij naar psv gaat. Vooralsnog zijn het alleen geruchten en zegt het nog niks. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
We hebben een goede linksback in de verhuur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2016 - 08:24 schreef Stylzz het volgende:[..] We hebben 1 goede rechtsback lopen en 1 aardige rechtsback. We hebben 1 goede linksback en 1 matige, plus 1 redelijke in de verhuur. Ik vind t maar mager. Verder eens, plus uitbreiding op de vleugels. Ach, wat is mager. Voor het behalen van Europees voetbal is het net voldoende. Dit seizoen is m.i. in het teken van doorselecteren en Europees halen. 2016 is doorselecteren op kwalitatieve stap hoger.
Maar ja, visie he... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, niet iedereen hoort bij t gros. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou ik niet willen ook, van grijze muizen word ik recalcitrant. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zie er net n paar voorbij komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2016 - 00:55 schreef lijdensweg het volgende:En bij Feyenoord gaat HELAAS niks gebeuren. Dus moeten we het nog steeds met een paar debielen binnen de selectie van Feyenoord doen ... En ook geen enkel zicht op versterkingen , wat dringend nodig is !!! Daar ben ik ook bang voor ja, dus weer een net niet seizoen....... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onno naar Twente. geen transfer uiteraard. |
|
|
|