|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wel een beloning, t laatste duwtje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Feiyenord-supporters krijgen nu eenmaal eelt op hun ziel. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2016 door YugoBosna -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lijkt erop. Is een goede speler,ook met oog voor de zomer als er een paar vertrekken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: DANK JE, MAAT. GEEF ME EEN HAND!
![imagesCADT1VST_400x400.jpg](https://pbs.twimg.com/profile_images/1866664594/imagesCADT1VST_400x400.jpg) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nog geen akkoord volgens zijn zaakwaarnemer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Komt er nog een scorende en goed voetballende spits bij
ik wil dit jaar de schaal zien op de Coolsingel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weinig kans bluf. Misschien een buitenkansje... |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Kan de Bruin niet een klein voorschotje geven om nu de spelers te halen die we nodig hebben om kampioen te worden? Miljoentje of elf, twaalf, moet toch kunnen als je er 1100 hebt. Maar nee, van mijn moeder heb ik geleerd.bij rijke mensen is het MEER nooit vol. Dus ijdele hoop. Nou ja, goeden bergen was ook wel heel optimistisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eindelijk gezond, hey laten we lenen en een voorschot op de toekomst nemen..
Briljant |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord tot nu t meest concreet in de markt voor Tapia |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik vraag de Bruin niet om een lening,vind dat 11 of 12 millioen best een leuk cadeautje aan je club kan zijn als je 1100 miljoen bezit. Zou ik, als ik in zijn schoenen stond, geen probleem mee hebben, zeker als je, zoals hij zelf zegt, zo'n grote Feyenoord fan bent |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2016 - 00:26 schreef daan limbos het volgende:Ik vraag de Bruin niet om een lening,vind dat 11 of 12 millioen best een leuk cadeautje aan je club kan zijn als je 1100 miljoen bezit. Zou ik, als ik in zijn schoenen stond, geen probleem mee hebben, zeker als je, zoals hij zelf zegt, zo'n grote Feyenoord fan bent +1.. put the money were the mouth is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2016 - 00:26 schreef daan limbos het volgende:Ik vraag de Bruin niet om een lening,vind dat 11 of 12 millioen best een leuk cadeautje aan je club kan zijn als je 1100 miljoen bezit. Zou ik, als ik in zijn schoenen stond, geen probleem mee hebben, zeker als je, zoals hij zelf zegt, zo'n grote Feyenoord fan bent Dat mag niet conform wet en regelgeving. Hij zou wel mogen investeren, heeft hij vast ook gedaan. Maar goed, non discussie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is Alfred Finnbogason geen speler voor Feyenoord
MENEER VAN GEEL |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Doen ze die in de aanbieding bij een pak wasmiddel? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: En Messi
MENEER VAN GEEL.
En Neymar
MENEER VAN GEEL. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Die zijn niet te betalen en Messi heeft ook gezegd dat hij ooit stopt bij Barcelona en Neymar vind ik een etter bak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: DAN KOMEN WE OOK DIT JAAR NIET OP DE coolsingel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er moeten spelers weg exit out. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Real en Atletico even uit gewinkeld |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Op papier ja, Barca tekende ook gelijk na vrijgave een stapel contracten -.- |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wat betreft die regelgeving: ik mag als privaat persoon elke vereniging een donatie geven. nergens legt één of andere wet daarbij beperkingen op.En sponsoring zou dan ook nog nauwelijks mogelijk zijn. Slechts aan Rijk en gemeenten heeft dat fantastische, nimmer falende Brussel stringente bepalingen opgelegd. Maar goed, ik zie de Bruin nog niet over de brug komen, want toen Pim Hofland bezig was Feyenoord te redden gaf hij ook niet thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mag niet belasting vrij zulke enorme sommen doneren joh. |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Wolfswinkel zit op tribune niet eens op reservebank, kopen alleen liever finbogason proberen daarna ricky. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou v Wolfswinkel ik heb daar wel oren naar en Finbogason vind ik minder maar smaken verschillen |
|
|
|
|
Halal de Feyenoord M
|
|
|
Hugo Almeida en Adebayor zijn transfervrij. Adebayor heeft half jaar niet gespeeld, maar Almeida zijn contract is net ontbonden bij Anzji en is wel niks voor lange termijn omdat die 31 is. Toch balvaste, sterke, kopende, meevoetballende en scorende spits... Misschien half jaar laten tekenen met optie...? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: oh jawel, is zelfs aftrekbaar . (je moet dat uiteraard wel slim doen )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Halal de Feyenoord M
|
|
|
quote: Ja dacht het ook, moet het wel een anbi stichting zijn dacht ik... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het wordt een grote mis koop als Feyenoord Tapia gaat halen haal toch een scorende voetballende spits dan een matige middenvelder van de Tukkers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan is t geen doneren meer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vindt dit wel een goede speler,en een buitenkansje. 20 jaar,veel potentie.Maar een flankspeler/spits zou ook wenselijk zijn inderdaad. O ja..en een back :) |
|
|
|
|
Halal de Feyenoord M
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zo draait bijvoorbeeld 80procent van de "amateurverenigingen" inderdaad. En die betalen in de hoogste klassen meer als in de Jupiler L. Er zit eigenlijk als je echt vermogend bent geen limiet aan. Wel de absolute voorwaarde dat je er geen enkel belang bij hebt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het waar is dat Feyenoord kan kiezen uit de onderstaande spelers dan is mijn volgorder
1 Leroy Fer 2 Hakim Ziyech 3 Christian Santos 4 Jonathan de Guzman 5 Filip Djuricic
Maar toch lieve een echte goeie scorende spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
tapia tekent volgende week.. let maar op.. twente zal moeten anders word hij alleen maar minder waard.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 08:56 schreef ferfan het volgende:tapia tekent volgende week.. let maar op.. twente zal moeten anders word hij alleen maar minder waard.. Ik hoop van niet zonder van dat geld, geeft het lieve aan de jeugdopleiding |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 08:48 schreef de bluffer het volgende:Als het waar is dat Feyenoord kan kiezen uit de onderstaande spelers dan is mijn volgorder 1 Leroy Fer 2 Hakim Ziyech 3 Christian Santos 4 Jonathan de Guzman 5 Filip Djuricic Maar toch lieve een echte goeie scorende spits Santos |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat ik weet wie we gaan kopen. Intero Niente. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De bittere waarheid schat ik in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Kijken, kijken, lullen,lulen, niet kopen. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Inside info? Of puur op gevoel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op gevoel. Er is veel te weinig beweging. Plus zelfs als er al wat bij ons weg zou gaan, zal dat wel weer tegen het einde van het window zijn, te laat om zelf nog weer wat te doen. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Moet zeggen dat mijn gevoel ook net zo is, toch hoop je een keer op een sensationele aankoop die niemand had verwacht en er meteen kan staan. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Nee, dit wordt echt niks meer. Nieuwe stadion? 2022. Eerstvolgende kampioenschap? misschien in 2024. Er is inderdaad geen beweging. We missen mensn met visie. Wat had ik graag de middenvelders Fer - Ziyech - Gustafson - Vejinovic en een paar van onze talenten zien strijden om een plaatsje op het middenveld. Maar dit is, naar mijn mening althans, weer een verloren jaar. En met Gudde en van Geel aan het roer zullen er daar nog veel van volgen. Kijk naar Eindhoven hoe ze het daar aanpakken, Maar daar zitten dan ook kerels met kloten.Daar wordt niet geluld maar wat gedaan. Komen weer op heel korte termijn miljoenen binnenstromen. Soms denk ik wel eens: zou de terreinknecht het werk van van Geel en Koevermans er niet bij kunnen doen, want kun je iemand die de contracten van Kazim en Nelom verlengt en Woudenberg verhuurt nog wel serieus nemen. Ik zeg het misschien wat cru,maar ik zie gewoon geen vooruitgang. En ik durf geen voorspelling te doen omtrent het aantal punten dat we aan het einde van het seizoen achter staan op de kampioen. Mocht ik het verkeerd hebben en worden we toch kampioen dan zal ik hier openlijk mijn excuses aanbieden en een paar kratten bier ter beschikking stellen. |
|
|
|