|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk kan dit topic wel dicht... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mooi bod voor de Tukkers: Kazim en Immers of Toornstra ruilen voor Ziyech met iets Euro''s er bij niet gek toch. Van Geel denk er over naar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en elke keer dezelfde namen, die niet komen :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Welke namen zijn dat dan Graag noemen |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Sluiten dit topic en accepteren dat we weer in een "tussenjaar" zitten. Dus vol goede moed op naar het volgende "tussenjaar" en de velen die nog zullen volgen. En Tapia? De volgende grijze muis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tussenjaar? Er zijn gewoon 2 clubs met een veel hogere begroting. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Daar wordt alleen naar gekeken als we onder een club eindigen met een mindere begroting Henk. Visie heet dat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat betekent niet dat je 17 JAAR geen kampioen kan worden. Je kan altijd een keer kampioen worden, ondanks een VEEL lager budget. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
als we vandaag winnen haal dan gewoon lekker ziyech klaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 11:17 schreef MMM het volgende:[..] Dat betekent niet dat je 17 JAAR geen kampioen kan worden. Je kan altijd een keer kampioen worden, ondanks een VEEL lager budget. Tuurlijk kan dat, maar wat is dus het uitgangspunt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 11:17 schreef MMM het volgende:[..] Dat betekent niet dat je 17 JAAR geen kampioen kan worden. Je kan altijd een keer kampioen worden, ondanks een VEEL lager budget. Natuurlijk kan dat. Kijk maar naar AZ en Twente, die hebben t gedaan de afgelopen jaren. Zijn gelukkig daarna nooit in t nieuws geweest qua financiën of iets dergelijks.
Kijk als je een grote broek aantrekt, moet je m kunnen blijven dragen, of later weer de broekriem aantrekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle competities stop zetten dan maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand die nu nog meer wil komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel hoor, als je Euro-League wilt spelen. Als je dat redt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ik denk dat je dan t niveau aantrekt wat je niet wilt hebben. Tapia enzo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel belangrijker dat er n paar weg gaan. Maar goed dat vind ik al n jaar.(anderhalf zelfs) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al langer denk ik. T nadeel is, als je er dezelfde zooi voor terughaalt, word je er niet vrolijk van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat is ook niet meer het niveau waar de club zich op hoeft te richten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoort net Jopie van Daele op Rtv Rijnmond. Mist de cohesie binnen het team, elkaar makkelijk vinden, ingeslepen patronen, opbouw te traag. Compleet mee eens, vind ik al enige maanden.
Ziet Gio dat nou ook? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Iedereen heeft weer kunnen zien wat er aan ontbreekt! Maar ja, van Geels ego is te groot om de beste man van Fc Twente(en van de eredivisie) op te halen! Lijkt wel of de handdoek al weer geworpen is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De handdoek is ook al geworpen, het is klaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: No surrender never , the game is over when the fat lady sings |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haha nee geloof ik niet in Piet. 020 geeft 8 punten voorsprong niet weg.
Niet realistisch om te denken dat we nog kampioen kunnen worden, dan hou ik mezelf voor de gek. En ik ben al heel erg Feyenoord moe |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt me wat vroeg. Feyenoord moet zich focussen op het eigen spel. Zet een goede serie neer en je komt er vroeg of laat weer bij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lijkt me wat vroeg. Feyenoord moet zich focussen op het eigen spel. Zet een goede serie neer en je komt er vroeg of laat weer bij. Mee eens , misschien is de druk er nu af. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:43 schreef van geil het volgende:Veel belangrijker dat er n paar weg gaan. Maar goed dat vind ik al n jaar.(anderhalf zelfs) MEE EENS
EN DAT ER EEN ZEER STERKER SPITS VOOR WEER KOMT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lijkt me wat vroeg. Feyenoord moet zich focussen op het eigen spel. Zet een goede serie neer en je komt er vroeg of laat weer bij. Geloof ik niet in. Kampioen word je echt niet meer T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Er zijn 2 ploegen die daarop een stuk meer kans maken dan wij. Daar hoeven we niet omheen te draaien. Maar dan nog schat ik onze kansen nog zeker in op ten minste 5-10%. Bovendien, kan je ook nog tweede worden.
Geen reden de handdoek te gooien wil ik maar zeggen. Er is nog zat om voor te spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Er zijn 2 ploegen die daarop een stuk meer kans maken dan wij. Daar hoeven we niet omheen te draaien. Maar dan nog schat ik onze kansen nog zeker in op ten minste 5-10%. Bovendien, kan je ook nog tweede worden. Geen reden de handdoek te gooien wil ik maar zeggen. Er is nog zat om voor te spelen. Op basis waarvan 5-10%? 020 moet dan meer dan 8 punten verspelen en PSV 5, terwijl Feyenoord niets meer mag laten liggen. Alleen dat laatste is al bijna onmogelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:16 schreef Nibke het volgende:Iedereen heeft weer kunnen zien wat er aan ontbreekt! Maar ja, van Geels ego is te groot om de beste man van Fc Twente(en van de eredivisie) op te halen! Lijkt wel of de handdoek al weer geworpen is. Yep. lekker Tapia halen. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:52 schreef MMM het volgende:[..] Op basis waarvan 5-10%? 020 moet dan meer dan 8 punten verspelen en PSV 5, terwijl Feyenoord niets meer mag laten liggen. Alleen dat laatste is al bijna onmogelijk. Alleen de knjb beker kan je nog pakken , maar joda uit is geen makkie voor deze amateurs. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:52 schreef MMM het volgende:[..] Op basis waarvan 5-10%? 020 moet dan meer dan 8 punten verspelen en PSV 5, terwijl Feyenoord niets meer mag laten liggen. Alleen dat laatste is al bijna onmogelijk. Je moet hopen op vormverlies bij die 2. Natuurlijk laat Feyenoord nog wel punten liggen, maar als een van die ploegen een slechte serie neerzet is het weer mogelijk. Dat heeft Feyenoord zelf ook wel laten zien. 3 wedstrijden terug sta je der nog heel goed voor. Die twee ploegen spelen niet briljant. Zeker Ajax niet, terwijl PSV nog op 3 fronten meedoet, wat weer kan leiden tot vermoeidheid en dergelijke. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 19:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je moet hopen op vormverlies bij die 2. Natuurlijk laat Feyenoord nog wel punten liggen, maar als een van die ploegen een slechte serie neerzet is het weer mogelijk. Dat heeft Feyenoord zelf ook wel laten zien. 3 wedstrijden terug sta je der nog heel goed voor. Die twee ploegen spelen niet briljant. Zeker Ajax niet, terwijl PSV nog op 3 fronten meedoet, wat weer kan leiden tot vermoeidheid en dergelijke. Ik hoop met je mee T maar ga er niet vanuit. Bespaar mezelf weer extra teleurstellingen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 19:32 schreef MMM het volgende:[..] Ik hoop met je mee T maar ga er niet vanuit. Bespaar mezelf weer extra teleurstellingen Ik ga er ook niet vanuit. Hoop en verwachting zijn 2 verschillende dingen. 9 van de 10 keer maken wij geen echte kans meer om mee te doen. Maar er zijn de laatste 5 seizoenen wel grotere achterstanden overbrugd. Er is een kans. Daar ga je voor als Feyenoord zijnde. Meer kan je niet doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst maar n's Vitesse onder je houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Realistisch: Vermeer, Karsdorp,v Beek,Botteghin,, komgolo Vejnovic, Fer Kuijt,kramer,,elia |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 19:51 schreef piet de paler het volgende:Realistisch: Vermeer, Karsdorp,v Beek,Botteghin,, komgolo Vejnovic, Fer Kuijt,kramer,,elia Te weinig goals. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Juist met Kramer in de spits zeker haal ogbeche nu of Finnbogason dan wel veel doelpunten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Toen leek het nog mooi |
|
|
|