BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 17 januari 2016 - 20:20   quote  deeplink  
Hoog salaris en scoort nauwelijks, t profiel klopt.
ar
 ar - zondag 17 januari 2016 - 20:22   quote  deeplink  
Hahaha
ar
 ar - zondag 17 januari 2016 - 20:23   quote  deeplink  
Aanvallers a.u.b
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 januari 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Tja jullie zullen het eens niet met elkaar eens zijn..😁
van geil
 van geil - zondag 17 januari 2016 - 20:32   quote  deeplink  
Drie zonen op t forum ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 17 januari 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 20:19 schreef van geil het volgende:
Mehmet Topal is het nieuwe gerucht.
middenvelder en transfervrij.
Heeft bij Fenerbahce gespeeld, zie ik. Zal Kuyt dus wel goed weten hoe goed hij is.
van geil
 van geil - zondag 17 januari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 20:20 schreef van geil het volgende:
Hoog salaris en scoort nauwelijks, t profiel klopt.
,
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 januari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 20:32 schreef van geil het volgende:
Drie zonen op t forum ;)
Zou zomaar kunnen inderdaad..😉
van geil
 van geil - zondag 17 januari 2016 - 20:37   quote  deeplink  
En oud.F

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door van geil --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 17 januari 2016 - 20:37   quote  deeplink  
Verdedigende middenvelder, tsja, in principe genoeg middenvelders, maar vind dat we vandaag op het middenveld toch vooral El Ahmadi gemist hebben. Denk dat we met El Ahmadi in plaats van Vejinovic zeker gelijk hadden gespeeld. Volgens mij kon Vilhena het gewoon niet allemaal in zijn eentje. Prioriteit zou ik echter dan eerder leggen bij verlengen met El Ahmadi en Vilhena dan een nieuwe verdedigende middenvelder te halen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 januari 2016 - 20:51   quote  deeplink  
Ah, gelukkig,geen goals en geen transfer rendement.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 januari 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 20:37 schreef feyenoord!!! het volgende:
Verdedigende middenvelder, tsja, in principe genoeg middenvelders, maar vind dat we vandaag op het middenveld toch vooral El Ahmadi gemist hebben. Denk dat we met El Ahmadi in plaats van Vejinovic zeker gelijk hadden gespeeld. Volgens mij kon Vilhena het gewoon niet allemaal in zijn eentje. Prioriteit zou ik echter dan eerder leggen bij verlengen met El Ahmadi en Vilhena dan een nieuwe verdedigende middenvelder te halen.
Vilhena kan niet verdedigen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 januari 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 20:32 schreef van geil het volgende:
Drie zonen op t forum ;)
Nog effe en je hebt een gros.
van geil
 van geil - zondag 17 januari 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 21:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nog effe en je hebt een gros.
Ziet er wel naar uit ja.
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 januari 2016 - 00:21   quote  deeplink  
Feyenoord wil weer een middenvelder halen

WAAROM GEEN SPITS
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 januari 2016 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 00:21 schreef de bluffer het volgende:
Feyenoord wil weer een middenvelder halen

WAAROM GEEN SPITS
Het grootste probleem van Feyenoord is dat men niet door selecteer , er moet gewoon afscheid genomen worden van bepaalde spelers en de jeugdige talenten de kans geven . En als men spelers gaan halen van buiten de kuip dan moeten dat spelers zijn die er gelijk staan. Nu zijn het bijna allemaal miskopen:
Kazim, Immers, Toornstra,vd Heijden, Kramer, Vejinovic en Bilal. Verder zijn er teveel spelers die het niveau gewoon niet aankunnen bij Feyenoord: van Beek, Karsdorp, Achabar, Nelom en in mindere mate Vilhena. Spelers als Kuyt , El Ahmadi en Elia zijn ook niet in staat bom elke keer weer op volle kracht te presteren. Dan blijft er wel heel weinig over. Feyenoord moet weer op NUL beginnen en nu eens duidelijke richtlijnen opstellen
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 18 januari 2016 - 07:04   quote  deeplink  
Vejinovic was zondag weer slordig op het middenveld vooral balletjes van 10 meter die verkeert gegeven worden....hij heeft voldoende kansen gehad het word tijd om door te selecteren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 januari 2016 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 07:04 schreef het kale mannetje het volgende:
Vejinovic was zondag weer slordig op het middenveld vooral balletjes van 10 meter die verkeert gegeven worden....hij heeft voldoende kansen gehad het word tijd om door te selecteren.
Dan moet je t hele elftal doorselecteren.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 januari 2016 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 06:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het grootste probleem van Feyenoord is dat men niet door selecteer , er moet gewoon afscheid genomen worden van bepaalde spelers en de jeugdige talenten de kans geven . En als men spelers gaan halen van buiten de kuip dan moeten dat spelers zijn die er gelijk staan. Nu zijn het bijna allemaal miskopen:
Kazim, Immers, Toornstra,vd Heijden, Kramer, Vejinovic en Bilal. Verder zijn er teveel spelers die het niveau gewoon niet aankunnen bij Feyenoord: van Beek, Karsdorp, Achabar, Nelom en in mindere mate Vilhena. Spelers als Kuyt , El Ahmadi en Elia zijn ook niet in staat bom elke keer weer op volle kracht te presteren. Dan blijft er wel heel weinig over. Feyenoord moet weer op NUL beginnen en nu eens duidelijke richtlijnen opstellen
Als ik jou moet geloven, kun je beter alle spelers verkopen... Vilhena was gisteren supergoed. Hij speelt sowieso sterk dit seizoen en vergeet niet dat hij nog steeds piep is hè. Die heeft nu wel laten zien dat hij wel degelijk voor contract in aanmerking komt, maar ik vrees dat ze niet meer bij elkaar komen. Ik hoop het wel.

Nelom speelde gister prima. Ik vind dan ook niet dat hij het niveau omlaag haalt. Hij is één van de weinige bankzitters (normaliter), die geen aderlating oplevert. Hooguit omdat hij normaal gesproken geweldenaar Kongolo voor zich moet dulden. Ik snap trouwens al helemaal niet dat je Van Beek in het rijtje noemt. Die jongen heeft zich geweldig gemanifesteerd. Misschien zat hij er gisteren naast, maar die ga je niet vervangen. Mooi laten staan. En zo kan ik nog best even doorgaan. Het komt er op neer dat jij denkt dat we alles kunnen halen, maar dat is niet zo... Wakker worden!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 januari 2016 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 07:04 schreef het kale mannetje het volgende:
Vejinovic was zondag weer slordig op het middenveld vooral balletjes van 10 meter die verkeert gegeven worden....hij heeft voldoende kansen gehad het word tijd om door te selecteren.
Daar heb je precies de achilleshiel!
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 januari 2016 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 20:19 schreef van geil het volgende:
Mehmet Topal is het nieuwe gerucht.
middenvelder en transfervrij.
Is 100% beter dan die Tukker Tapia
en dan kan Feyenoord voor dat Tapia geld een scorende spits halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door de bluffer --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 januari 2016 - 09:48   quote  deeplink  
Maar voor het geval het met Topal nog niet beklonken is, houdt Van Geel misschien een optie achter de hand? Want als dat niet doorgaat (als het al waar is), heeft hij niets... Misschien komen ze beiden, wat wel goed is, voor het geval Vilhena vertrekt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 januari 2016 - 09:49   quote  deeplink  
Maar over spits gesproken: welke spits willen we dan? Ik hoop altijd nog op Van Wolfswinkel, maar die zit ...? waar ook alweer? En voor hoe lang nog?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 januari 2016 - 10:07   quote  deeplink  
van Wolfswinkel, reserve bij Betis. Goed salaris. Lastige optie.
Maar wel een spits die hier zou passen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 januari 2016 - 10:37   quote  deeplink  
Iedereen ziet toch dat er te weinig rendement komt uit onze spits nadat Pellè is vertrokken? Òf je geeft nu Achahbar toch de kans (en dan ook een tijd laten staan hè) òf je haalt inderdaad een volwaardige spits, die er wel een stuk of wat intrapt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 18 januari 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vilhena kan niet verdedigen.
Ben het met je eens dat hij geen echte verdedigende middenvelder is, maar knapte gisteren toch weer veel werk op. Was wederom de beste middenvelder en het is echt doodzonde dat hij weggaat als hij zo speelt. Het beste middenveld zou op dit moment El Ahmadi, Vilhena en Gustafson zijn.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 januari 2016 - 10:50   quote  deeplink  
Kans op kampioenschap klein , dus gewoon doorgaan en jeugd inpassen Schuurman, enzv
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 januari 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Kan Feyenoord Vilhena (met euro's er bij) niet ruilen met Pelle
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 januari 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 09:17 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Als ik jou moet geloven, kun je beter alle spelers verkopen... Vilhena was gisteren supergoed. Hij speelt sowieso sterk dit seizoen en vergeet niet dat hij nog steeds piep is hè. Die heeft nu wel laten zien dat hij wel degelijk voor contract in aanmerking komt, maar ik vrees dat ze niet meer bij elkaar komen. Ik hoop het wel.

Nelom speelde gister prima. Ik vind dan ook niet dat hij het niveau omlaag haalt. Hij is één van de weinige bankzitters (normaliter), die geen aderlating oplevert. Hooguit omdat hij normaal gesproken geweldenaar Kongolo voor zich moet dulden. Ik snap trouwens al helemaal niet dat je Van Beek in het rijtje noemt. Die jongen heeft zich geweldig gemanifesteerd. Misschien zat hij er gisteren naast, maar die ga je niet vervangen. Mooi laten staan. En zo kan ik nog best even doorgaan. Het komt er op neer dat jij denkt dat we alles kunnen halen, maar dat is niet zo... Wakker worden!
Ik had het puur over de kwaliteiten. Nelom en Vilhena waren zeker niet de minste.
Maar het zijn geen spelers die er voor zorgen dat Feyenoord om de bovenste plek gaat mee draaien. En dat ik van Beek noem is vanwege het feit dat ie met de week slechter gaat spelen.
Ook gisteren hoe makkelijk hij zich liet uitspelen bij die 0-2. En die eigen doelpunten.
Heeft tactisch en technisch ook niet de kwaliteiten ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 januari 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Ligt het aan mij of staat de ontwikkeling van elke speler sinds Gio stil?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 januari 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 18:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Op basis waarvan 5-10%? 020 moet dan meer dan 8 punten verspelen en PSV 5, terwijl Feyenoord niets meer mag laten liggen. Alleen dat laatste is al bijna onmogelijk.
Spelen voor plekkie 4 is ook iets.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 januari 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 13:00 schreef FR-Henk het volgende:
Ligt het aan mij of staat de ontwikkeling van elke speler sinds Gio stil?
Kuyt ontwikkelt zich prima hoor...

En Kongolo is het hele seizoen al super.
impreza
 impreza - maandag 18 januari 2016 - 13:46   quote  deeplink  
PSV en dat andere clubje laten ook nog zeker punten liggen................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 januari 2016 - 13:58   quote  deeplink  
Wij ook
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 januari 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 06:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het grootste probleem van Feyenoord is dat men niet door selecteer , er moet gewoon afscheid genomen worden van bepaalde spelers en de jeugdige talenten de kans geven . En als men spelers gaan halen van buiten de kuip dan moeten dat spelers zijn die er gelijk staan. Nu zijn het bijna allemaal miskopen:
Kazim, Immers, Toornstra,vd Heijden, Kramer, Vejinovic en Bilal. Verder zijn er teveel spelers die het niveau gewoon niet aankunnen bij Feyenoord: van Beek, Karsdorp, Achabar, Nelom en in mindere mate Vilhena. Spelers als Kuyt , El Ahmadi en Elia zijn ook niet in staat bom elke keer weer op volle kracht te presteren. Dan blijft er wel heel weinig over. Feyenoord moet weer op NUL beginnen en nu eens duidelijke richtlijnen opstellen
Er zijn wel spitsen die er gelijk staan en ook niet zo duur
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 januari 2016 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 09:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maar over spits gesproken: welke spits willen we dan? Ik hoop altijd nog op Van Wolfswinkel, maar die zit ...? waar ook alweer? En voor hoe lang nog?
Feyenoord moet voor Ogbeche en Finnbogason gaan
die passen in de KUIP
Ook van Wolfsinkel zal passen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door de bluffer --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 januari 2016 - 14:17   quote  deeplink  
Santos,3 ton en klaar
MMM
 MMM - maandag 18 januari 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 13:46 schreef impreza het volgende:
PSV en dat andere clubje laten ook nog zeker punten liggen................
Wij ook.
MMM
 MMM - maandag 18 januari 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Spelen voor plekkie 4 is ook iets.
:(
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 18 januari 2016 - 14:42   quote  deeplink  
Er zitten hier best lullo,s op dit forum,Maar de grootste janlul is hier toch wel die lijdensweg wat een voetbalkennis heeft die lullo blokkeren die oetlul
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 18 januari 2016 - 14:44   quote  deeplink  
denk dat gio gisteren beter gelijk met die immers had kunnen beginnen in plaats met vejinovic,dan had je wekl meer strijd op het veld gehad
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 januari 2016 - 15:10   quote  deeplink  
zo zie je maar weer dat immers nog nie zo slecht is.
Nibke
 Nibke - maandag 18 januari 2016 - 15:26   quote  deeplink  
Ze "hadden" gisteren moeten beginnen met Ziyech, maar die was er nog niet!(ook zo jammer)
Maar "had en hadden" ed. hebben we helemaal niets aan! Wil je dit seizoen nog iets dan moet je "gewoon" Ziyech halen, hij wordt bij ons echt niet minder waard! Investeren en profiteren!
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 18 januari 2016 - 15:27   quote  deeplink  
Bilal en Marco hebben bijna 8 miljoen gekost....en dan investeren wij rond de twee miljoen aan een spits dat vind ik echt slecht.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 januari 2016 - 15:30   quote  deeplink  
Toen Bilal gehaald werd hadden we een prima spits.
Nibke
 Nibke - maandag 18 januari 2016 - 15:31   quote  deeplink  
Allemaal middelmaat=gokken!
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - maandag 18 januari 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 10:50 schreef piet de paler het volgende:
Kans op kampioenschap klein , dus gewoon doorgaan en jeugd inpassen Schuurman, enzv
Mee eens!!!
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - maandag 18 januari 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 09:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maar over spits gesproken: welke spits willen we dan? Ik hoop altijd nog op Van Wolfswinkel, maar die zit ...? waar ook alweer? En voor hoe lang nog?
Leandro Damião!!! Transfervrij en schopt er wel meer dan 25 in per seizoen. Transfersom gelden gebruiken als tekengeld... En flinke bonussen... Misschien komt die dan wel.
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 18 januari 2016 - 16:06   quote  deeplink  
Santos past bij feyenoord
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 18 januari 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:
Toen Bilal gehaald werd hadden we een prima spits.
Het was algemeen bekend dat pelle weg zou gaan anticipeer daar dan ook beter op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5116
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2792599