BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 januari 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:
Toen Bilal gehaald werd hadden we een prima spits.
Op moment dat Bilal gehaald werd, was hij wel degelijk talent om het te gaan maken. Hij viel samen met Ziyech op bij hoerenveen.... Dat Van Geel hem haalde leek op dat moment een zeer goede zet. Achteraf blijkt hij het (voorlopig?) nog niet waar te kunnen maken, maar dat is een koe in de kont kijken. Achteraf praten is gemakkelijker hè..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 januari 2016 - 16:27   quote  deeplink  
gemakkelijker gezegd dan gedaan. Spitsen komen niet zomaar naar Nederland.
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 18 januari 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 16:25 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Op moment dat Bilal gehaald werd, was hij wel degelijk talent om het te gaan maken. Hij viel samen met Ziyech op bij hoerenveen.... Dat Van Geel hem haalde leek op dat moment een zeer goede zet. Achteraf blijkt hij het (voorlopig?) nog niet waar te kunnen maken, maar dat is een koe in de kont kijken. Achteraf praten is gemakkelijker hè..
Dat klopt wel wat je zegt maar 3,5 miljoen voor een speler met 8 wedstrijden ervaring in de eredivisie vind ik nogal een gok,en zeker als je kijk naar het bedrag wat onze eerste spits heeft gekost.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 januari 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 16:17 schreef het kale mannetje het volgende:

[..]

Het was algemeen bekend dat pelle weg zou gaan anticipeer daar dan ook beter op.
Deden we, die wilden allemaal niet, of konden we niet betalen.
Toen kregen we Kazim.
ar
 ar - maandag 18 januari 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 16:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat is ook niet meer het niveau waar de club zich op hoeft te richten.
Volgens mij ben ik de enige die Tapia wel een goede speler vindt..:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 januari 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 18:43 schreef ar het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik de enige die Tapia wel een goede speler vindt..:)
Vind hem ook wel een aardige speler. Maar ik vraag me wel af of hij het type speler is dat Feyenoord nu nodig heeft. Denk eerder dat we nog wel een creatieve speler kunnen gebruiken.

Anyway, afwachten maar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 januari 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:29 schreef MMM het volgende:

[..]

:(
Tis de harde realiteit maat maar wij hebben het alleen niet verzonnen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 januari 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 13:26 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kuyt ontwikkelt zich prima hoor...

En Kongolo is het hele seizoen al super.
Wow, 1 speler die je kan noemen ...
fer63
 fer63 - dinsdag 19 januari 2016 - 00:02   quote  deeplink  
We konden kiezen voor Kuyt Guidettie En ja daar komtie dan Kaziem GRATIS en voor niks enje hebt ook niks moppes nadda.Ze vonden het een grote gok om Guidettie voor dat geld te halen.Ik heb al eens meer gezegd dat je voor weinig geld wat nu op het moment weer speeld want ze gaan vrolijk verder met die vijftien miljoen helemaal niks goeds binnen kan halen.Tapia is een blesseure jongen dat risico wil hij wel nemen waar zijn ze mee bezig?.Koop nu een scorende spits en bouwt daar een elftal omheen of de beste spelers die je hebt voor het moment ,en gaa daar mee verder.het is weer een subtop elftal voor die habbekrats centen due je uit gegeven hebt Martin.
fer63
 fer63 - dinsdag 19 januari 2016 - 00:21   quote  deeplink  
Europa zullen we wel spelen mag ik hopen met die derde plek daar ga ik maar van uit.De beker ben ik nu helemaal niet zo zeker meer van ,ik heb ook gezegd we worden geen kampioen dit seisoen.psv zit er ook nog in laat staan de amateurtjes ik vrees het ergste,want ik kijk nergens meer van op dan alleen ergenissen.Europees gezien komen we niet verder dan een ronde en dat was het met dit zooitje van Martin en hij is dik en dik tevreden de mongool vind zich een heLe PIET.IK moet wel eerlijk zeggen en dat is ook waar ,hij heeft nooit gezegd datje met dit elftal kampioen zal worden.Hij roeit nog steeds met de riemen die hij hebt maar maakt vaak de verkeerde keuzes.Gio maakt ook fouten door Vejinovic als halfspelersteeds op te stellen hij is een aanvallende middevelder hij hoord ook op het midden veld thuis samen met Gustafson niet als halfspeler door datje te veel aan middenvelders binnen haald is niet iedereen geschikt als halfspeler op te treden die daar juist onzichtbaar blijft.Kramer had een helft moeten spelen als hij niet tot scoren zou komen .Achebar had de tweede helft er in moeten komen dan hadje een andere tweede helft gehad.Maar goed ik ben geen technis directeur of trainer het gaat om inzicht en dat had Koeman wel.
fer63
 fer63 - dinsdag 19 januari 2016 - 00:33   quote  deeplink  
Het is nu zo met feijenoord de lammen helpen de blinden .Ik ben voor ziyech en haller te halen en weg met Kramer ik ben klaar met de jongen.Zet de juiste spelers zo als boskamp half speler op het middenveld achter de middenvelders.Dat zijn de werkers stofzuigers van het veld die de juiste passen kan geven dat is vejinovic absoluut niet die hoord echt op het middenveld thuis .Helaas zal er dan een speler plaats moeten nemen op de bank ahmadi bijvoorbeeld.Gio moet nog een hoop leren als trainer hij heeft niets opgestoken van Koeman .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 januari 2016 - 08:35   quote  deeplink  
Koeman zijn resultaten waren uiteindelijk niet veel beter.
T materiaal wat hij had was ook niet minder.
Dus wat dat betreft kan je t niet echt vergelijken.

Wel zie ik bij Gio grote gaten in zijn basis visie en als t niet loopt heeft hij geen alternatief.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 19 januari 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 00:02 schreef fer63 het volgende:
We konden kiezen voor Kuyt Guidettie En ja daar komtie dan Kaziem GRATIS en voor niks enje hebt ook niks moppes nadda.Ze vonden het een grote gok om Guidettie voor dat geld te halen.Ik heb al eens meer gezegd dat je voor weinig geld wat nu op het moment weer speeld want ze gaan vrolijk verder met die vijftien miljoen helemaal niks goeds binnen kan halen.Tapia is een blesseure jongen dat risico wil hij wel nemen waar zijn ze mee bezig?.Koop nu een scorende spits en bouwt daar een elftal omheen of de beste spelers die je hebt voor het moment ,en gaa daar mee verder.het is weer een subtop elftal voor die habbekrats centen due je uit gegeven hebt Martin.
Kazim kwam eigenlijk al het jaar ervoor. Toen wilde Kuyt nog niet terug. Guidetti was op dat moment ook lastig en voor Feyenoord een gok. Achteraf had je die gok beter kunnen nemen, maar ja. Vraag is nog steeds of Guidetti wel had gewild, want afgelopen zomer had hij de kans terug te keren, maar wilde hij uiteindelijk niet. Terwijl hij daarvoor nog hard had geroepen dat hij hoopte dat er naast Kuyt ook plaats voor Guidetti zou zijn. Dus, per saldo.. Kuyt is er nu en Guidetti wilde niet. Dan nog had je Kazim beter niet kunnen halen, maar snap van Geel ergens wel. Die dacht ook een spits gratis binnen te halen en die misschien wel weer voor een paar miljoen te verkopen. Helaas gaat dat nu dus nooit meer lukken.
Maar goed, beter doet Pierre van Hooijdonk niet meer van zulke tips geven aan onze technisch directeur.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 19 januari 2016 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 08:35 schreef Stylzz het volgende:
Koeman zijn resultaten waren uiteindelijk niet veel beter.
T materiaal wat hij had was ook niet minder.
Dus wat dat betreft kan je t niet echt vergelijken.

Wel zie ik bij Gio grote gaten in zijn basis visie en als t niet loopt heeft hij geen alternatief.
Mwah, dat had Koeman eerlijk gezegd ook niet echt. Die deed ook alles via Pellè en als hij zijn dag niet had, was het op zeker puntenverlies. Begrijp me niet verkeerd, ook ik vind dat Koeman goed gepresteerd heeft, maar ook toen lieten we al punten liggen in cruciale uitwedstrijden tegen de kleintjes. En dat terwijl we drie jaar lang een topspits gehad hebben (eerst guidetti, toen twee jaar Pellè). Koeman had eigenlijk Pellè als plan a,b en c.

Maar normaal gezien zou je ook eerder een type als Achahbar in de basis zetten en een type Kramer als breekijzer voor als het helemaal niet loopt. Tsja, ik zou gewoon Achahbar eens de kans geven in de spits, want ook afgelopen zondag weer viel het me op hoe gemakkelijk hij voetbalt. Speelt toch wel gemakkelijk een mannetje uit hoor.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 januari 2016 - 08:58   quote  deeplink  
Ik vond Koeman ook niet zaligmakend.

Ik denk dat t probleem bij Feyenoord dieper zit, al bij de jeugd. Want die balletjes vreed en risicoloos spelen sluipt er niet pas in bij het eerste.

De aankopen die ook dat gedrag gaan vertonen naar verloop van tijd, dat is gewoon cultuur.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 19 januari 2016 - 10:03   quote  deeplink  
Maar dat is toch voor een groot deel dan de taak van een coach om zoiets er uit te halen? Hij moet ze vertellen hoe het wel moet, wat ze moeten doen. Kan me eerlijk gezegd niet geheel voorstellen dat Koeman en Van Bronckhorst alleen maar risicoloos willen spelen.

Als ik overigens heel eerlijk ben, vind ik het spel dat we onder Rutten speelden, in de eerste seizoenshelft toen het eenmaal liep, het beste spel in jaren. Er zat een idee achter, er was goed positiespel. Maarja, toen hadden we geen goede spits en ging het de tweede seizoenshelft hopeloos mis. Maar qua spel was dat wel de beste periode van de afgelopen tijd. Overigens wel heel blij dat hij weg is, want tweede seizoenshelft was echt niks meer.

Misschien moeten we Gio gewoon de tijd geven en wordt het nog beter. De aankopen vallen uiteindelijk tegen en dat is niet geheel de schuld van Martin van Geel natuurlijk. Wie had dit nou verwacht van Vejinovic? Botteghin missen we helaas ook al even. Wat wel kwalijk is, is dat er sinds het vertrek van Pellè nooit meer een echt goede spits is geweest. Kramer zou je eigenlijk als tweede spits moeten hebben als breekijzer.
impreza
 impreza - dinsdag 19 januari 2016 - 10:34   quote  deeplink  
Kramer moet bediend worden met hoge ballen,afgelopen zondag heeft hij er 2 gehad!!!!!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 januari 2016 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 08:58 schreef Stylzz het volgende:
Ik vond Koeman ook niet zaligmakend.

Ik denk dat t probleem bij Feyenoord dieper zit, al bij de jeugd. Want die balletjes vreed en risicoloos spelen sluipt er niet pas in bij het eerste.

De aankopen die ook dat gedrag gaan vertonen naar verloop van tijd, dat is gewoon cultuur.
Je hebt gelijk maar als je moet winnen zoals PSV doet dan is de charme van het voetbal echt ver te zoeken.
stel je voor 2 ploegen die zo tegen elkaaar spelen als PSVdeed, kun je beter iets ander gaan doen.
gewoon weer lekker ballen vanaf de flanken voor de goal slingeren.Dan heb je rendement van Kramer en welke andere spits dan ook. Met uitzondering van Anass.
En iemand die corners kan nemen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 januari 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 22:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wow, 1 speler die je kan noemen ...
Dat zijn er twee.... tellen is niet je sterkste punt hè, haha..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 januari 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 16:40 schreef het kale mannetje het volgende:

[..]

Dat klopt wel wat je zegt maar 3,5 miljoen voor een speler met 8 wedstrijden ervaring in de eredivisie vind ik nogal een gok,en zeker als je kijk naar het bedrag wat onze eerste spits heeft gekost.
Nou, het waren er wel een paar meer hoor, 24 (even op Wikipedia gespiekt haha). Ik vond hem destijds misschien een nog wel groter talent dan Ziyech. Wat mij betreft was het een prima investering, maar het bedrag is idd. misschien wel wat aan de hoge kant, dat klopt. Het doet mij denken aan Sèkou Cissé.... Hadden we ook meer van verwacht, maar zolang hij er nog is, hoop ik dat het nog gaat komen. Heel af en toe zie je wel degelijk klasse, maar het lijkt wel alsof hij te vol gepropt is met instructies waardoor hij op een voor hem niet natuurlijke manier moet voetballen, waardoor het er bij hem niet uitkomt.
van geil
 van geil - dinsdag 19 januari 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 08:54 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Mwah, dat had Koeman eerlijk gezegd ook niet echt. Die deed ook alles via Pellè en als hij zijn dag niet had, was het op zeker puntenverlies. Begrijp me niet verkeerd, ook ik vind dat Koeman goed gepresteerd heeft, maar ook toen lieten we al punten liggen in cruciale uitwedstrijden tegen de kleintjes. En dat terwijl we drie jaar lang een topspits gehad hebben (eerst guidetti, toen twee jaar Pellè). Koeman had eigenlijk Pellè als plan a,b en c.

Maar normaal gezien zou je ook eerder een type als Achahbar in de basis zetten en een type Kramer als breekijzer voor als het helemaal niet loopt. Tsja, ik zou gewoon Achahbar eens de kans geven in de spits, want ook afgelopen zondag weer viel het me op hoe gemakkelijk hij voetbalt. Speelt toch wel gemakkelijk een mannetje uit hoor.
Eens
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 19 januari 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 18:43 schreef ar het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik de enige die Tapia wel een goede speler vindt..:)
Ja ik denk dat jij dan ook een echte Tukker supporter bent

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2016 door de bluffer --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 januari 2016 - 12:50   quote  deeplink  
koop 15 kilo tillapia
ar
 ar - dinsdag 19 januari 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 12:43 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ja ik denk dat jij dan ook een echte Tukker supporter bent
Haha..er is hier maar 1 tukker op dit forum, en dat ben jij bluf.
van geil
 van geil - dinsdag 19 januari 2016 - 20:56   quote  deeplink  
Toornstra al verhuurd?
Of Schuurman ?
Immers al de wacht aan gezegd ?
man doe n's iets.
En nu eens wat goeds.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 januari 2016 - 21:19   quote  deeplink  
IJselijke stilte...Tis dat Kazim nog wat steentjes in het water heeft gegooid.
van geil
 van geil - dinsdag 19 januari 2016 - 21:22   quote  deeplink  
Alsof t allemaal prima gaat.
Het tegendeel is echter waar.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 januari 2016 - 21:25   quote  deeplink  
Zoveel ondermaatse spelers...
Dat gaat in de zomer in de weg zitten als je echte aankopen wilt doen.
Zou nu toch een begin mee gemaakt moeten worden.
Neem je verlies dan maar.
van geil
 van geil - dinsdag 19 januari 2016 - 21:27   quote  deeplink  
Precies.
van geil
 van geil - dinsdag 19 januari 2016 - 21:29   quote  deeplink  
En zo'n jongen als Schuurman verhuren, scheelt wat geld.
Goed voor de ontwikkeling en speelt toch 0 minuten.
etc etc
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 20 januari 2016 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 10:03 schreef feyenoord!!! het volgende:
Maar dat is toch voor een groot deel dan de taak van een coach om zoiets er uit te halen? Hij moet ze vertellen hoe het wel moet, wat ze moeten doen. Kan me eerlijk gezegd niet geheel voorstellen dat Koeman en Van Bronckhorst alleen maar risicoloos willen spelen.

Als ik overigens heel eerlijk ben, vind ik het spel dat we onder Rutten speelden, in de eerste seizoenshelft toen het eenmaal liep, het beste spel in jaren. Er zat een idee achter, er was goed positiespel. Maarja, toen hadden we geen goede spits en ging het de tweede seizoenshelft hopeloos mis. Maar qua spel was dat wel de beste periode van de afgelopen tijd. Overigens wel heel blij dat hij weg is, want tweede seizoenshelft was echt niks meer.

Misschien moeten we Gio gewoon de tijd geven en wordt het nog beter. De aankopen vallen uiteindelijk tegen en dat is niet geheel de schuld van Martin van Geel natuurlijk. Wie had dit nou verwacht van Vejinovic? Botteghin missen we helaas ook al even. Wat wel kwalijk is, is dat er sinds het vertrek van Pellè nooit meer een echt goede spits is geweest. Kramer zou je eigenlijk als tweede spits moeten hebben als breekijzer.
Helemaal mee eens Kramer is een perfecte super sub of pinchhitter!
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 20 januari 2016 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 10:39 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Je hebt gelijk maar als je moet winnen zoals PSV doet dan is de charme van het voetbal echt ver te zoeken.
stel je voor 2 ploegen die zo tegen elkaaar spelen als PSVdeed, kun je beter iets ander gaan doen.
gewoon weer lekker ballen vanaf de flanken voor de goal slingeren.Dan heb je rendement van Kramer en welke andere spits dan ook. Met uitzondering van Anass.
En iemand die corners kan nemen.
Rasmus Elm kan prima corners en vrijetrappen nemen!!! Is voor weinig op te halen denk ik. Weet alleen niet hoe het met zijn buik blessure is, maar heeft toch weer aardig wat gespeeld...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 januari 2016 - 07:11   quote  deeplink  
Later Lex!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 20 januari 2016 - 07:17   quote  deeplink  
'Binnen 24 uur..'

Ben benieuwd.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 januari 2016 - 07:27   quote  deeplink  
Jippie waarschijnlijk weer een minkukel minder ... Immers, laat Kazim dan maar snel volgen!
Helaas zitten er dan nog teveel middelmatige voetballers in de Feyenoord selectie !!!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 januari 2016 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 07:17 schreef Bosifyable het volgende:
'Binnen 24 uur..'

Ben benieuwd.
Jammer dat het er maar eentje is !
de bluffer
 de bluffer - woensdag 20 januari 2016 - 07:45   quote  deeplink  
Komt er dan eindelijk ook een scorende spits naar de KUIP
als Immers-Vilhena en Kazim verkocht worden
V town madness
 V town madness - woensdag 20 januari 2016 - 07:54   quote  deeplink  
Veel geluk Lex. Dank je wel voor je inzet. Hallo Tapia!!
de bluffer
 de bluffer - woensdag 20 januari 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 07:54 schreef V town madness het volgende:
Veel geluk Lex. Dank je wel voor je inzet. Hallo Tapia!!
Hallo Tapia: NEE DIE HEEFT FEYENOORD ECHT NIET NODIG

EEN SPITS WEL
de bluffer
 de bluffer - woensdag 20 januari 2016 - 09:52   quote  deeplink  
Het wordt een miskoop als Feyenoord Tapia koopt wacht maar
ze hebben een SCORENDE SPITS NODIG DAT ZIEN WE TOCH ALLEMAAL
de technische staf toch ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2016 door de bluffer --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 januari 2016 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 09:52 schreef de bluffer het volgende:
Het wordt een miskoop als Feyenoord Tapia koopt wacht maar
ze hebben een SCORENDE SPITS NODIG DAT ZIEN WE TOCH ALLEMAAL
de technische staf toch ook
Ben ik ook bang voor. Alweer een middenvelder? Een spits, een aanvallende middenvelder
en een stabiele verdediging hebben we nodig! En vooral veel spelers die moeten verdwijnen
bij Feyenoord.
Oke dan toch nog een middenvelder, het liefst Hakim Ziyech! Jammer dat ie toen niet durfde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2016 door lijdensweg --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 20 januari 2016 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 10:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor. Alweer een middenvelder? Een spits, een aanvallende middenvelder
en een stabiele verdediging hebben we nodig! En vooral veel spelers die moeten verdwijnen
bij Feyenoord.
Oke dan toch nog een middenvelder, het liefst Hakim Ziyech! Jammer dat ie toen niet durfde.
Ben blij dat er nog iemand is die dat ook ziet
MMM
 MMM - woensdag 20 januari 2016 - 10:14   quote  deeplink  
Ik twijfel ook over Tapia.

Het is geen speler zoals Ziyech. Waarvan je 100% zeker weet dat het een fenomeen is en écht meteen iets toevoegt.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 20 januari 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Waarom gaat van Geel niet voor Ogbeche van Cambuur
Nibke
 Nibke - woensdag 20 januari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
Gaan we weer gokken met Tapia?
De enige die van toegevoegde waarde kan zijn is Ziyech!
Maupstar
 Maupstar - woensdag 20 januari 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 10:23 schreef de bluffer het volgende:
Waarom gaat van Geel niet voor Ogbeche van Cambuur
Omdat die lekker het jaar in Leeuwarden moet afmaken ;) en zorgen dat Cambuur in de eredivisie blijft ipv die bier-competitie
de bluffer
 de bluffer - woensdag 20 januari 2016 - 10:55   quote  deeplink  
Belachelijk Belachelijk dat van Geel voor Tapia gaat

Miskoop miskoop en nog eens MISKOOP wordt het
Nibke
 Nibke - woensdag 20 januari 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Weet niet of het een miskoop wordt, maar is er nog geen met toegevoegde waarde voor het elftal!
Maupstar
 Maupstar - woensdag 20 januari 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 10:55 schreef de bluffer het volgende:
Belachelijk Belachelijk dat van Geel voor Tapia gaat

Miskoop miskoop en nog eens MISKOOP wordt het
Helemaal eens. Hoe zit het met keepers? kan onze 3e keeper goed doorschuiven nu Hahn er uit ligt?

Zou toch graag een goede spits zien, Kramer perfecte pinchhitter maar niet als vaste spits. Ook heeft de back positie nog wel een versterking nodig na mijn idee met Nelom als back-up red je het niet. maar op een of andere manier is MvG middenvelder Geil...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 januari 2016 - 11:22   quote  deeplink  
Nelom is als back-up prima. Ik vind dat menigeen hem onderschat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2794129