|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra nog niet verkopen, speelde vorig seizoen een sterke serie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Zal morgen is kijken op tv als Psv tegen Twente voetbalt wat voor een speler Tapia is! |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Ik begrijp dat de middelmaat verhuurt of verkocht moet worden,maar haal er dan ook geen middelmaat voor terug......goedkoop is miskoop |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Tapia niet kopen geld gebruiken voor goeie spits laten ze in Denemarken, Zweden kijken lopen vaak goeie voetballers . Ziyech mag ook en dan in de zomer een spits erbij. Toorstra mag blijven voor bankbezetting jammer dat hij een terugval heeft hopen dat hij er snel weer uit komt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hansson tot en met 2017? Hahn volgend jaar dan verhuren?
En wat zou hij aan salaris kosten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geen idee ,wel mooi zo'n vijfde keeper. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Toornstra na hoffenheim en uth daar weg halen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Als de keeper uitvalt gewoon de handschoenen aan de laatste man geven en een extra spits inbrengen. Lekker ver van het eigen doel af gaan voetballen en het kan niet mis gaan. Is een beproefd concept. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 - 14:40 schreef windoweyes het volgende:[..] Als de keeper uitvalt gewoon de handschoenen aan de laatste man geven en een extra spits inbrengen. Lekker ver van het eigen doel af gaan voetballen en het kan niet mis gaan. Is een beproefd concept. Drie corners betekent penalty, 2 ballen in het veld, zij-en achterlijnen opheffen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2016 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Hoe weet je dan dat het een corner/ penalty is, als je de achterlijnen opheft? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Drie mogelijkheden. (bijdehand:-)) |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Santos zou wel eens een soort pelle kunnen worden. Vind het een hele sterke slimme spits |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Jaja, bijna 28 en scoort er een paar bij NNEC. Laat me niet lachen, kan niet in de schaduw staan van Pelle! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat Vermeer na dit seizoen wel eens weg kan gaan. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk...Weet je hoeveel er sceptisch waren toen Pellé kwam? Pak zijn topic erbij en lees vanaf het begin. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 - 17:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tuurlijk...Weet je hoeveel er sceptisch waren toen Pellé kwam? Pak zijn topic erbij en lees vanaf het begin. Dat was toch niet raar? Altijd makkelijk praten achteraf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Morgen de revelatie Kramer mits hij ballen van de flank krijgt. Dan stopt de discussie we hebben een spits nodig. Tja hoop tegen wil en dank, kuijt dan in de spits ? Nee we kopen een keeper en een lama uit Peru |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is t niet alleen Piet, helaas |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 - 17:37 schreef piet de paler het volgende:Morgen de revelatie Kramer mits hij ballen van de flank krijgt. Dan stopt de discussie we hebben een spits nodig. Tja hoop tegen wil en dank, kuijt dan in de spits ? Nee we kopen een keeper en een lama uit Peru Dirkie loopt overal behalve rechtsbuiten , dus geen voorzetten van rechts. Op links heb je Elia die alleen aan het ruzie zoeken is met zijn directe tegenstander. Neemt niet weg dat je aan Kramer ook weinig heb. Die zal zelf nooit een kans creeeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mij wel als je zijn topic er op na lees. Stond namelijk in mijn geheugen gegrift toen hij met AZ speelde tegen Feyenoord in de Kuip.Was bere sterk en scoorde vanaf 30 meter.
Lees anders het Pelle topic ,dan veranderd makkelijk praten achteraf in positief vooraf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, lees maar eens door, dan zie je de echte kenners ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is er eigenlijk met Pellè? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Pellé kwam maar de mensen waren sceptisch over hem..Behalve de kenners :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haha ja, maar ik zie m nooit meer spelen bij SOU |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pelle ?
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is dat zo? Kijk alleen nog Feyenoord in de kuip de laatste halfjaar Volg niks meer .Sta wel iets anders tegenover.Dat dan weer wel :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wordt Feyenoord niet beter van, Uth matige spits kun je ook wel de spits van B1 opstellen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Uth is een counter spits, we hebben eigenlijk iemand nodig die de ballen vasthoud en goals maakt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dan past hij uitstekend bij dit elftal. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
op santos kan je in ieder geval geen verlies maken.En als kazim vertrek is het gewoon een goede vervanger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 11:56 schreef YugoBosna het volgende:op santos kan je in ieder geval geen verlies maken.En als kazim vertrek is het gewoon een goede vervanger Eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kwam Kazim ook niet transfervrij.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, daarom ook een hoog salaris waarschijnlijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk het ook ja. Ik wil maar aangeven, risicoloos een spelert aantrekken bestaat niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar staat risicoloos? Kazim is history, Santos vervangt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op Santos staat een transfersom,en daarbij heeft Santos er 12 gemaakt in een half seizoen ,en Kazim had er 3 gemaakt in anderhalf seizoen. Ga ook niet zeggen dat Santos de oplossing is maar even ter vergelijking met Kazim. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 13:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Op Santos staat een transfersom,en daarbij heeft Santos er 12 gemaakt in een half seizoen ,en Kazim had er 3 gemaakt in anderhalf seizoen. Ga ook niet zeggen dat Santos de oplossing is maar even ter vergelijking met Kazim. Het was niet mijn punt Kazim te verdedigen he. Mijn punt is meer dat je geen middelmaat met middelmaat moet vervangen. Nu zie ik NEC niet heel vaak spelen, maar Santos is me niet opgevallen als speler die Feyenoord echt sterker zou kunnen maken. Trouwens, als we toch goals gaan tellen, dan wint Kramer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Er werd gezegd dat je op Santos geen verlies kan maken. Ik denk dat dat heel goed kan. Transfersom + salaris. En je zit al aan 1 miljoen voor 1 seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
700.000 salaris voor Santos , t wordt steeds gekker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat hij met 300.000, al juichend door de kamer rent. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dacht die een half miljoen moest kosten voor een club uit de top 3? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Omdat ie niet goed genoeg is! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was in 2012: Het huidige salaris van spelers van buiten de Europese Unie is 550.000 euro per jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik telde dus een half miljoen transfer + 3-4-5 ton aan salaris. Gaat niet om exacte bedragen, maar een algemeen punt dat je ook aan zo'n speler wel een pak geld kwijt ben. |
|
|
|