|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:Dit was in 2012: Het huidige salaris van spelers van buiten de Europese Unie is 550.000 euro per jaar. Dat is inderdaad ook nog een mogelijk issue. Al heeft ie misschien een Duits paspoort, zie dat ie er een handvol jaar heeft gespeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is volgens mij verjaard na n paar jaar. Nec kan echt geen speler betalen van 5,5 ton salaris. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 13:36 schreef van geil het volgende:Dat is volgens mij verjaard na n paar jaar. Nec kan echt geen speler betalen van 5,5 ton salaris. Jawel joh, die hebben die suikeroom, die had dit ook geregeld volgens mij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is dat geen prijsdiscriminatie..(?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wellicht. Weet ook niet of het klopt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
FRFC1908
@FR_BrianS010 @MokumsParadijs euh, nee. Als Van Beek weg gaat (nu echt 99%) staat Viergever bovenaan de lijst als vervanger |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van Bronckhorst vind zeker extra keeper belangrijker dan een paar betere spelers, ik vind een betere spits veel belangrijker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 16:36 schreef MMM het volgende:FRFC1908 @FR_BrianS010 @MokumsParadijs euh, nee. Als Van Beek weg gaat (nu echt 99%) staat Viergever bovenaan de lijst als vervanger Belachelijk, als dat waar is. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het waar is dan van Beek voor 6 miljoen laten gaan en dan op weg naar De Tukkers van Geel en Ziyech op halen en dan doorrijden naar Leeuwarden om Ogbeche ook op te halen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Te laat , niemand wil meer nu |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dan is het begin van het einde ingezet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kazim maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo ben weervthuis en een beetje afgekoeld , ik zei al ik was er met mijn auto met Frans kenteken hahahaha. Maar als je jeugd hebt en dan wordt de aankoop van tapia wel logischer te worden . Maar ik geloof er niet in dat AS Monaco v Beek wil hebben.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:Dit was in 2012: Het huidige salaris van spelers van buiten de Europese Unie is 550.000 euro per jaar. Het is n Duitser.. Heeft in 2015 n paspoort uit Venezuela gekregen om daarvoor uit te komen. Dus twee paspoorten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een leuke speler voor NEC |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb m te weinig gezien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zelfde. Keren dat ie hem zag spelen, vond ik hem niet opvallen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die nieuwe doelman is er wel snel. Een extra aanvaller lijkt me op z,n plaats na vertrek Kazim? Beetje magertjes voorin anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De handdoek is van hoger hand allang gegooid. Te Vrede. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Viergever was niet goed genoeg van waar wij vandaag van verloren hebben.tsssssss |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat is het toch fijn dat ook Willem van Hanegem het vind dat Tapia niet naar Feyenoord moet komen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 11:04 schreef de bluffer het volgende:Wat is het toch fijn dat ook Willem van Hanegem het vind dat Tapia niet naar Feyenoord moet komen blijf toch hopen op zyech , tapia kan een goede speler worden maar daar kijken div kenners anders tegenaan , waarom 3 milj voor een speler waarvan je niet weet of hij het gaat redden of 7 a 8 milj voor de beste speler van de eredivisie en met de wetenschap dat je hem binnen 2 jaar door kan verkopen voor 20 milj ik had het wel geweten jammer dat v geel daar anders over denkt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Viergever komt breekt de pleuris uit.
Zo dom, om zo'n speler te halen, zullen ze toch niet zijn? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Als van Geel zich deze week niet positief onderscheidt moet het toch einde verhaal voor hem worden. Deze man heeft nu blunder op blunder gestapeld , maar trekt zich zeer arrogant nergens wat van aan. Maar ja, hij vormt een leuk zichzelf beoordelend en groothartig betalend koppel met Gudde; een bekend koppel, nl. DE LAMME EN DE BLINDE. Onbegrijpelijk dat de grootste club van Nederland zo lang met deze sukkels door gaat. Zegt veel over het niveau van de raad van commissarissen. Ik wacht trouwens nog steeds in spanning op het vervolg van de grote woorden van ene Cees de Bruin uit Wassenaar. Of zingt hij het Feyenoord lied ook al gedeeltelijk achterstevoren, dus zo: geen daden maar woorden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
GAAT ER NOG WAT GEBEUREN DEZE WEEK krijgt FEYENOORD NOG VERSTERKING Het is heel hard nodig |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Tja een keeper, daar scoor je nogal mee, begrijp zo langzamerhand geen moer van het aankoop beleid, jullie wel dan?..................... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar moet je nu nog aankopen doen? Wintertransfers zijn vaak duurder. En aangezien het seizoen toch al voorbij is..? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 12:26 schreef MMM het volgende:Maar moet je nu nog aankopen doen? Wintertransfers zijn vaak duurder. En aangezien het seizoen toch al voorbij is..? juist nu aankopen doen , we zitten nog in de beker en we willen graag europees spelen dus versterking zou zeer gewenst zijn , ook naar volgend seizoen kan je toe werken naar een stabieler elftal ligt er wel aan waar we ons mee versterken , ik zie tapia ons niet versterken dan zie ik liever een fatsoenlijke spits of een creatieve scorende middevelder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2016 door kenny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou...Een betaalbare spits is niet overbodig. Verder vooral nieuwe jongens gaan inpassen. En....Een psycholoog opzoeken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schuurman, Achachbar, Nieuwkoop, Verdonk en -laatste kansen- Bilal. Gooi er maar eens jeugdige spirit in. En onbevangenheid.
En een wake up-call naar El Ahmadi, Elia, Gustafson, van Beek. En haal Karsdorp naar het midden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 11:35 schreef MMM het volgende:Als Viergever komt breekt de pleuris uit. Zo dom, om zo'n speler te halen, zullen ze toch niet zijn? Zou inderdaad niet weten wat Feyenoord met zo'n speler moet. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Het zou niet de eerste miskoop worden, komt meer voor! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 11:35 schreef MMM het volgende:Als Viergever komt breekt de pleuris uit. Zo dom, om zo'n speler te halen, zullen ze toch niet zijn? IK hoop van niet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ook niet: weg blijven |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nou de doelman is binnen
voor het binnen halen van een scorende spits
kan van Geel nu mee beginnen |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ik zie het nu echt niet meer zitten:(Wat een gekloot is het toch elke keer weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 16:54 schreef de bluffer het volgende:Nou de doelman is binnen voor het binnen halen van een scorende spits kan van Geel nu mee beginnen Komt niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tapia is ook weer net niet ben ik bang |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij zijn ook een kei in t breken van wel goede spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zitten jullie VI te kijken ? Kraay heeft m vaker gezien als ons zegt hij.. Hij tipt m voor Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 21:03 schreef van geil het volgende:Zitten jullie VI te kijken ? Kraay heeft m vaker gezien als ons zegt hij.. Hij tipt m voor Feyenoord. Nee, kijk ik eigenlijk nooit meer. Wat zei hij over hem? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Goede spits voor Feyenoord of er achter. Vrij compleet goede kop. 300.000, euro schijnt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 21:10 schreef van geil het volgende:[..] Goede spits voor Feyenoord of er achter. Vrij compleet goede kop. 300.000, euro schijnt. Kraay heeft me vooraf gebeld... Gijp ook, over van Geel... |
|
|
|