BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 januari 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 12:38 schreef De Pater het volgende:
Als je 4-4-2 gaat spelen met Kuijt dan moet er een voetballende speler omheen, dit kan alleen Anass..
Ben ik ook mee eens
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 januari 2016 - 15:28   quote  deeplink  
Maar ik ben heel benieuwd wat voor top en scorende spits er komt die heel veel beter is dan Kramer, anders gewoon 4-4-2 met Kuyt en Anass.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 januari 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Is Steven Berghuis niks voor om in de Kuip te spelen
hij is overbodig bij zijn club geloof ik
hij is altijd nog beter dan Bilal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door de bluffer --
het kale mannetje
 het kale mannetje - woensdag 27 januari 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 15:23 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ben ik ook mee eens
Simon er achter elia links midden en Bilal rechtsmidden tapia verdedigend en Tony aanvallend met daar achter een blok van 5 verdedigers
het kale mannetje
 het kale mannetje - woensdag 27 januari 2016 - 15:52   quote  deeplink  
Hopelijk heeft de scheidsrechter het niet in de gaten als we met 12 man spelen
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 januari 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 15:48 schreef het kale mannetje het volgende:

[..]

Simon er achter elia links midden en Bilal rechtsmidden tapia verdedigend en Tony aanvallend met daar achter een blok van 5 verdedigers
En de beste dan (EL Ahmadi) is toch beter dan Bilal
en je hebt Kuyt vergeten
dan speel je met 12 man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door de bluffer --
MMM
 MMM - woensdag 27 januari 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 14:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, maar daar kunnen wij niets aan doen. Jij moet even naar een zonnig oord of zo. Misschien dat je dan wat positiever bent als je terug komt. doei.
Of jij? Jij noemde Ten Rouwelaar een goede 2e keeper, over vakantie nodig hebben gesproken. Tering zeg.

Net als anderen hier met Ogbeche en Boymans.. Hoe diep kan je zinken
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 januari 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Ik aie geen spits komen te stil geen geruchten dus Kuijt gaat in de spits is de beste optie las kramer geen ballen krijgt
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 18:50   quote  deeplink  
Feyenoord is na het aantrekken van Renato Tapia nog niet klaar op de transfermarkt. Er wordt hard gezocht naar een nieuwe spits, die Colin Kazim-Richards moet doen vergeten. FeyenoordPrimeur helpt directeur Martin van Geel een handje door een lijstje van vijf mogelijke aanwinsten op te stellen.

1. Christian Santos (NEC Nijmegen)
De absolute topfavoriet om de vrijgekomen positie in te nemen. Santos is bij NEC uitgegroeid tot een van de revelaties van de Eredivisie en mag voor een prikkie (red. 300.000 euro) weg uit Nijmegen. De Duits-Venezolaanse spits gaf zelf al aan open te staan voor een nieuwe club, terwijl NEC de euros graag in de kassa wil schuiven. En met Santos haalt Feyenoord een parel in huis: iedereen blij.

2. Vincent Janssen (AZ)
Zelfkennis siert de mens en het zou Feyenoord sieren als het de fout rond Vincent Janssen toegeeft. De huidige spits van AZ doorliep de gehele jeugdopleiding van Feyenoord, maar moest uiteindelijk toch inpakken en wegwezen. Een foute inschatting, zo blijkt nu. Maak die fout goed door hem een comeback aan te bieden. Wie niet waagt, wie niet wint.

3. Michael de Leeuw (FC Groningen)
Is het nou een spits, of is het een aanvallende middenvelder? Wat ons betreft kan Michael de Leeuw prima als puntspeler fungeren. Hij maakte dit seizoen pas vier treffers, maar was vorig seizoen wel flink op schot. In 28 competitiewedstrijden trof hij zeventien keer doel en dat is toch al gauw meer dan Kazim. Daarnaast beschikt De Leeuw over een aflopend contract, waardoor Groningen hem moet verkopen om nog wat geld te vangen. En dat zal niet de hoofdprijs zijn.

4. Moussa Dembélé (Fulham)
Allereerst even voor de duidelijkheid: deze Dembélé is niet te verwarren met de Moussa Dembélé die eerder bij AZ speelde. Het gaat hier om een negentienjarige Fransman, die op dit moment onder contract staat bij Fulham. In het Championship maakte hij negen treffers en staat hij te boek als een groot talent. Het enige struikelblok? De te betalen vergoeding. Die kan wel eens rond een miljoen liggen. Dat wordt collecteren!

5. Salomon Kalou (Hertha BSC)
Tja Wie wil dit nou niet? De hereniging van K2, het zou wat zijn. Kalou heeft eerder al eens aangegeven graag terug te keren bij Feyenoord en is op dit moment ook nog eens uitstekend in vorm. In het shirt van Hertha BSC maakte hij in zestien wedstrijden negen treffers, dat kan slechter. Maar ook voor Kalou geldt Van Geel zal de flappentapper aardig open moeten trekken. En of dat de bedoeling is?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 18:50   quote  deeplink  
Doe Santos' maar..
ar
 ar - woensdag 27 januari 2016 - 18:57   quote  deeplink  
Een speler van kaliber aub,na al dat gekloot.
De wallet trekken,anders Kuyt in de spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door ar --
MMM
 MMM - woensdag 27 januari 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Hertha staat 3e in de Bundesliga. Kalou komt echt niet.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 januari 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 18:50 schreef RenatoBos het volgende:
Doe Santos' maar..
Meen je dat nu echt
je bent toch een grote KENNER
Meppel
 Meppel - woensdag 27 januari 2016 - 19:21   quote  deeplink  
met een beetje lef en toch wel spijt zou ik als ik v geel was Vincent Janssen terughalen! Wat een heerlijke sleurende en trekkende spits..
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 27 januari 2016 - 19:37   quote  deeplink  
jansen terug halen durf gewoon toe te geven dat je het verkeerd hebt gezien.
weet iemand of deze jongen een clausule in zijn contract heeft en hoelang duurt zijn contract nog?
van geil
 van geil - woensdag 27 januari 2016 - 19:38   quote  deeplink  
We kopen ze gewoon allemaal.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 januari 2016 - 20:02   quote  deeplink  
Ik zie bij de 5 genoemde geen betaalbare topper:
Kalou te duur
De Leeuw nee
Santos staat er niet ineens
Janssen heeft nog te weinig laten zien
Zet Kuijt in de spits laat Kramer er in komen als je voor staat of het laatste kwartier, achabar weg
Niet negatief bedoeld maar tja
ar
 ar - woensdag 27 januari 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Sorry Piet,maar wat moet Kramer in het laatste kwartier doen dan?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 januari 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 20:05 schreef ar het volgende:
Sorry Piet,maar wat moet Kramer in het laatste kwartier doen dan?
Een beetje huppelen
MMM
 MMM - woensdag 27 januari 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 19:38 schreef van geil het volgende:
We kopen ze gewoon allemaal.
media_xl_548485.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door MMM --
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 27 januari 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 18:50 schreef RenatoBos het volgende:
Doe Santos' maar..
En/of Limbombe. Die is goed man.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 januari 2016 - 20:21   quote  deeplink  
Valt nog mee dat niemand om Barto roept.
MMM
 MMM - woensdag 27 januari 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 20:21 schreef Stylzz het volgende:
Valt nog mee dat niemand om Barto roept.
Zal Arie.Klooster straks wel mee komen.
van geil
 van geil - woensdag 27 januari 2016 - 20:22   quote  deeplink  
hahhaha
ar
 ar - woensdag 27 januari 2016 - 20:24   quote  deeplink  
hahaha
van geil
 van geil - woensdag 27 januari 2016 - 20:26   quote  deeplink  
jelle_ten_rouwelaar.jpg
ar
 ar - woensdag 27 januari 2016 - 20:30   quote  deeplink  
Whoehaha..
moa
 moa - woensdag 27 januari 2016 - 20:31   quote  deeplink  
Denk dat niet 1 van die 5 echt voor een impuls gaan zorgen, Kalou gewoon onhaalbaar, de Leeuw en Janssen zijn van het niveau Kramer, te Vrede en Kazim. Daarvan heb ik wel genoeg gezien eerlijk gezegd. Santos vind ik te licht en die Dembele ken ik niet echt maar lijkt me ook onhaalbaar.

Denk dat we een grote naam nodig hebben die voor een echte kwaliteits impuls kan zorgen, Kuyt in de spits moet je niet willen, met Elia en Kuyt op de flanken en een echte topper van het kaliber Pelle in de spits staat er een geweldige aanval.

Laat ik eens iets geks noemen, een Samaras ofzo, loopt al een tijdje zonder club.
van geil
 van geil - woensdag 27 januari 2016 - 20:34   quote  deeplink  
Spartacus.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 19:06 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Meen je dat nu echt
je bent toch een grote KENNER
Kost geen drol en kan best ballen..er moet toch iets gebeuren voorin..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 20:19 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

En/of Limbombe. Die is goed man.
Kennert..😬
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 20:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Zal Arie.Klooster straks wel mee komen.
Ghehe..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 januari 2016 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 18:50 schreef RenatoBos het volgende:
Doe Santos' maar..
Zo ist mien Renatootje
Nicotti
 Nicotti - woensdag 27 januari 2016 - 21:22   quote  deeplink  
Wat een gezeik allemaal over een spits, we hebben Kuyt 13 doelpunten staat 2e in de topscorers lijst, we hebben Kramer 10 doelpunten, staat 7e in de lijst.
020 heeft geen een speler bij de eerst tien, volgens mij heeft 020 de laatste 5 jaar geen spits die bij de laatste drie is gekomen, maar staan wel bovenaan.
Met andere woorden het gaat om het team, het is tenslotte ook een teamsport, 020 scoort als team of het nou de spits is of de linksback, iedereen scoort en dat hebben wij niet.
Niemand in de eredivisie wint van AZ als je 4 tegen 11 speelt, want Vilhena speelde redelijk(aanvallend), maar dacht alleen aan de aanval, El Ahmadi wilt graag scoren maar dat kan die niet en Gustafson is een nummer 10. En dan kun je zeggen van Veijnovic wat je wilt, maar die helpt wel mee met verdedigen, al ziet het er soms wat beperkt uit, plus dat ie een prima man in voor de standaard situaties is, waarom Karsdorp een corner laten nemen op links? Wie vangt de counter op, Vilhena??
fer63
 fer63 - woensdag 27 januari 2016 - 21:23   quote  deeplink  
Doe die jonge fransman 20 jaar en een talent.
fer63
 fer63 - woensdag 27 januari 2016 - 21:23   quote  deeplink  
Dembele
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 21:22 schreef Nicotti het volgende:
Wat een gezeik allemaal over een spits, we hebben Kuyt 13 doelpunten staat 2e in de topscorers lijst, we hebben Kramer 10 doelpunten, staat 7e in de lijst.
020 heeft geen een speler bij de eerst tien, volgens mij heeft 020 de laatste 5 jaar geen spits die bij de laatste drie is gekomen, maar staan wel bovenaan.
Met andere woorden het gaat om het team, het is tenslotte ook een teamsport, 020 scoort als team of het nou de spits is of de linksback, iedereen scoort en dat hebben wij niet.
Niemand in de eredivisie wint van AZ als je 4 tegen 11 speelt, want Vilhena speelde redelijk(aanvallend), maar dacht alleen aan de aanval, El Ahmadi wilt graag scoren maar dat kan die niet en Gustafson is een nummer 10. En dan kun je zeggen van Veijnovic wat je wilt, maar die helpt wel mee met verdedigen, al ziet het er soms wat beperkt uit, plus dat ie een prima man in voor de standaard situaties is, waarom Karsdorp een corner laten nemen op links? Wie vangt de counter op, Vilhena??
Kan ik me aardig in vinden in dit betoog..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 januari 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 21:22 schreef Nicotti het volgende:
Wat een gezeik allemaal over een spits, we hebben Kuyt 13 doelpunten staat 2e in de topscorers lijst, we hebben Kramer 10 doelpunten, staat 7e in de lijst.
020 heeft geen een speler bij de eerst tien, volgens mij heeft 020 de laatste 5 jaar geen spits die bij de laatste drie is gekomen, maar staan wel bovenaan.
Met andere woorden het gaat om het team, het is tenslotte ook een teamsport, 020 scoort als team of het nou de spits is of de linksback, iedereen scoort en dat hebben wij niet.
Niemand in de eredivisie wint van AZ als je 4 tegen 11 speelt, want Vilhena speelde redelijk(aanvallend), maar dacht alleen aan de aanval, El Ahmadi wilt graag scoren maar dat kan die niet en Gustafson is een nummer 10. En dan kun je zeggen van Veijnovic wat je wilt, maar die helpt wel mee met verdedigen, al ziet het er soms wat beperkt uit, plus dat ie een prima man in voor de standaard situaties is, waarom Karsdorp een corner laten nemen op links? Wie vangt de counter op, Vilhena??
Zit een kern van waarheid in...
Toch Santos aub
de bluffer
 de bluffer - donderdag 28 januari 2016 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 18:50 schreef RenatoBos het volgende:
Doe Santos' maar..
En dan Anass. naar NEC Nijmegen
Nibke
 Nibke - donderdag 28 januari 2016 - 00:10   quote  deeplink  
Haal Janssen terug! Maar ja, weer gezichtsverlies voor M.v.Geel, dus dat gaat niet gebeuren!
legrande
 legrande - donderdag 28 januari 2016 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 21:22 schreef Nicotti het volgende:
Wat een gezeik allemaal over een spits, we hebben Kuyt 13 doelpunten staat 2e in de topscorers lijst, we hebben Kramer 10 doelpunten, staat 7e in de lijst.
020 heeft geen een speler bij de eerst tien, volgens mij heeft 020 de laatste 5 jaar geen spits die bij de laatste drie is gekomen, maar staan wel bovenaan.
Met andere woorden het gaat om het team, het is tenslotte ook een teamsport, 020 scoort als team of het nou de spits is of de linksback, iedereen scoort en dat hebben wij niet.
Niemand in de eredivisie wint van AZ als je 4 tegen 11 speelt, want Vilhena speelde redelijk(aanvallend), maar dacht alleen aan de aanval, El Ahmadi wilt graag scoren maar dat kan die niet en Gustafson is een nummer 10. En dan kun je zeggen van Veijnovic wat je wilt, maar die helpt wel mee met verdedigen, al ziet het er soms wat beperkt uit, plus dat ie een prima man in voor de standaard situaties is, waarom Karsdorp een corner laten nemen op links? Wie vangt de counter op, Vilhena??
Alleen scoort 020 6 keer meer dan wij. Kuijt heeft er 13 waarvan 6 of 7 pingels en Kramer sorry die hoort niet eens bij excelsior thuis. Ik zou me doodschamen als ik Kramer was wat verdient hij 500.000. Dan zo.n inzet en zo n matige speler belachelijk. Nog nooit zo.n slecht spits gehad. Ik ga wel met je eens dat het niet alleen de spitsen zijn waar het aan licht. Gustafson wat een start uit bij heerenveen daarna ook zo ver weggezakt. Nee ons grootste probleem licht op et middenveld dat veel te vaak wordt overlopen waardoor de verdediging veels te vaak tegen een overmacht staat. En Kuijt is geen rechtsbuiten, Nog steeds dom dat we Schaken hebben weggedaan. Ik was ook erg blij et Elia maar wat hebben we nu echt gezien van hem dusver. Hoe vaak speelt hij nu een man uit gevolgd door een goede voorzet. Nee het Feijvan nu kent gewoon veel te veel zwakke plekken. Ik baalde ook van de 3 nederlagen op rij maar betrapte mezelf erop om toch weer uit te kijken naar donderdag. het zit gewoon in je bloed. Ik ben niet alleen Beide wedstrijden donderdag en zondag wederom uitverkocht en bij de neuzen tegen de nummer 4 van de eredivisie was de helft van de vakken weer leeg. Nee aan het legioen licht het niet. Wat ik ook niet begrijp is dat bij de vrienden van Feij diverse miljardairs zitten. Kunnen die nu niet eens een impuls geven van eg 500 miljoen. Veel geld maar niet voor hun.
V town madness
 V town madness - donderdag 28 januari 2016 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 00:10 schreef Nibke het volgende:
Haal Janssen terug! Maar ja, weer gezichtsverlies voor M.v.Geel, dus dat gaat niet gebeuren!
Mee eens. En dan Kramer volgend seizoen weg en het dan Janssen met een nieuwe spits laten uitvechten.
VVout
 VVout - donderdag 28 januari 2016 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 00:05 schreef de bluffer het volgende:

[..]

En dan Anass. naar NEC Nijmegen
Wat dacht je van Kramer of Kazim?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 januari 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 08:29 schreef VVout het volgende:

[..]

Wat dacht je van Kramer en Kazim?
Aangepast..
VVout
 VVout - donderdag 28 januari 2016 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 08:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aangepast..
Nog beter :)
de bluffer
 de bluffer - donderdag 28 januari 2016 - 09:09   quote  deeplink  
Ik ga vanaf nu tot 1 februari de teletekst elke dag op 801 zetten
en wachten of er nieuws op komt of Feyenoord een nieuwe spits heeft gehaald
V town madness
 V town madness - donderdag 28 januari 2016 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 09:09 schreef de bluffer het volgende:
Ik ga vanaf nu tot 1 februari de teletekst elke dag op 801 zetten
en wachten of er nieuws op komt of Feyenoord een nieuwe spits heeft gehaald
Zonde van de stroom, tijd en moeite......als er iets komt is het middelmaat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 januari 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 15:42 schreef de bluffer het volgende:
Is Steven Berghuis niks voor om in de Kuip te spelen
hij is overbodig bij zijn club geloof ik
hij is altijd nog beter dan Bilal
Niet meer aan gedacht, maar idd. heerlijk voetballertje. No nonsens met techniek en inzicht. Vind ik zeker het overwegen waard, maar is denk ik veel te duur, toch?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 januari 2016 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 20:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Zal Arie.Klooster straks wel mee komen.
Wat een eer, dank jullie wel!

Ik zou Vincent Jansen prima vinden. Van Wolfswinkel helemaal. En evt. De Leeuw. Is zeer doelgericht, zal in de groep ook zijn bijdrage leveren (goeie instelling!). Misschien niet eens de beste spits, maar wel eentje die vaak op de goeie plek staat..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 28 januari 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Berghuis en Santos er bij
dan heeft Feyenoord er twee scorende aanvallers bij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2892549