|
|
Maupstar
|
|
|
Leicester wil Pellè, volgens mij hebben we daar nog een aardig doorverkoop percentage op lopen ongeacht binnenlandse transfer. Dat geld kan dan wel in Santos en Ziyech steken.
Ook die Todd Kane van NEC (wordt van Chelsea gehuurd toch?)vind ik wel interessant als versterking achterin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We hebben Karsdorp en Nieuwkoop daar. Rechtsback heeft geen prioriteit.
ZIyech en een spits zijn harder nodig. Maar, helaas. |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
Weet ik het heeft geen prioriteit maar zou niet teleurgesteld zijn als hij wel gehaald zou worden ;) maar natuurlijk niet ten koste van een echte spits :) |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Laten we het er maar op houden dat er niets komt. En als er wel wat komt zal het wel weer een tweede rangs middenveldertje worden, geheel in de stijl van, zoals Piet de Visser zei, onze Roomse Poeperd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappig, gerucht gaat dat Feyenoord Kazim wil vervangen met spits van Bursaspor, de oude werkgever van Kazim!
Nog een gerucht. Kazim, toch een international voor Turkije, kan terug naar Galatasaray. |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
Wie van beruchtespoor zou dat dan moeten zijn? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 11:44 schreef Stylzz het volgende:Grappig, gerucht gaat dat Feyenoord Kazim wil vervangen met spits van Bursaspor, de oude werkgever van Kazim! Nog een gerucht. Kazim, toch een international voor Turkije, kan terug naar Galatasaray. Doe optie 2 maar. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon met Galatasaray overleggen een paar ton euro's vragen en dan weg wezen Kazim |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gratis geven. Spaar je geld mee uit, half jaar salaris is vijf ton winst. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: NEE: wel sociaal blijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Lijkt mij heel sociaal. |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
voor 100 DE punten mogen ze hem halen |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Zo spoedig mogelijk weg doen die gast. Het belangrijkste obstakel om grote spelers binnen te halen, zou het salarisplafond zijn. Als Kazim weg gaat, dan komt er een jaarsalaris van een miljoen euro vrij. Voor dat geld (salaris) kan je een aardig grote speler (spits) halen, lijkt mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2016 door windoweyes -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik kan me alleen haast niet voorstellen dat Galatasaray echt zo dom zou zijn om hem te halen. Maar laat ze hem vooral overnemen. Wie weet heeft hij daar wel waarde met zijn fysieke spel... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra mag niet weg, Anass mag weer niet weg. Lekker duidelijk |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja je hebt gelijk: er moet voor 1 februari een zeer goeie scorende spits komen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er gaat dus niets helemaal niets gebeuren . Uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Anasssssssssssssssss Achahbaŕrrrrrrrrrr Maar Kazim heeft tattoo's en spierballen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het is dat ik op zondag altijd naar de Kuip moet anders hadden ze mij wel mogen halen ipv Kramer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoorde gisteren de naam Finnbogason ................ |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Mario Been ging daarop in. Ik vond wel dat hij gelijk had, maar ik weet niet of je Finnbogason moet willen. Is meer een counterspits. Wij hebben een aanspeelpunt nodig. Van Wolfswinkel? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Die is door mij al vaker genoemd ben het met Mario Been eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik zou proberen Janssen op te halen. Dan heb je weer een ander type spits naast Kramer en Achahbar. Een technische spits, een lange en eentje die keihard werkt en bovendien goed kan scoren. Zal alleen wel niet goedkoop zijn gezien zijn lange contract. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Pakken we er nog wat geld mee? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Zal wel, maar ook als hij gratis vertrekt is het pure winst, gezien zijn salaris. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Wolfswinkel per direct weg? Nou Martin. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En mogelijk te prijzig qua salaris, daarnaast: Kazim is nog niet weg. Aan dat laatste zou van Geel veel sneller moeten handelen. Komt er salarisruimte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als er geen bod ligt kan je weinig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra had ook weg kunnen zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hangt er vanaf: mag toch verwachten dat van Geel z'n netwerk op de hoogte heeft gesteld dat Kazim een aanbiedinkje is. En het evt. verlies er op toe legt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat lijkt me ook, maar dan nog. Kazim is een noodgreep voor zijn volgende club |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 13:06 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hangt er vanaf: mag toch verwachten dat van Geel z'n netwerk op de hoogte heeft gesteld dat Kazim een aanbiedinkje is. En het evt. verlies er op toe legt. 020 en Roda wilden hem niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Kazim idd naar Celtic gaat dan hoop ik nog op een aanwinst maar we hebben nog maar 2 dagen toch! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beste Celtic mensen gewoon in zijn contract zetten bij een misdraging direct ontslag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En gun hem een gesponsord voertuig dat bij hem past:
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor middelmaat ga je naar de IKEA he Martin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee voor eenheidsworst. IKEA is best wel kwaliteit, mits je het niet meer uit elkaar haalt :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En IKEA is ook nog eens niet goedkoop, vergeleken bij Kwamtum, Leen Bakker en al die zooi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:En IKEA is ook nog eens niet goedkoop, vergeleken bij Kwamtum, Leen Bakker en al die zooi. De hotdogs wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar