|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alle vrouwen zijn uitgekookt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Uitgekookte hoeren zijn in ieder geval schoon.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb je je tv wel goed afgesteld? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gewoon je bril op doen Henk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja van mij ook....maar trek toch altijd aan het kortste eind ....zelfs na 4 relaties |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En m'n schoonmoeder de grootste want die heeft mijn vrouw opmdenwereld gezet.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Trekken aan je korte eindje... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja joh heb je zo'n kleintje..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Net als wij....we nemen het voor kennisgeving aan...next |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb ik het getroffen. Recept: allebei zo dominant als de kolere. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pffff.... ik heb alle vrouwen in mijn leven redelijk goed onder de duim, behalve mijn moeder, dochter, vriendin en schoonmoeder. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffffff sterkte Henk |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij sprak ik mezelf in één zin vier keer tegen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:25 schreef Barabas het volgende:Pffff.... ik heb alle vrouwen in mijn leven redelijk goed onder de duim, behalve mijn moeder, dochter, vriendin en schoonmoeder. Dus degene waar je mee vreemd gaat....kut carnaval |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:25 schreef Barabas het volgende:Pffff.... ik heb alle vrouwen in mijn leven redelijk goed onder de duim, behalve mijn moeder, dochter, vriendin en schoonmoeder. Maar je hebt wel altijd het laatste woord! ja vrouw....tuurlijk vrouw...doe ik meteen vrouw.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beter kan niet: strijd, scherpte en samen onoverwinnelijk.
Fokking Bouquetreeks zeg maar, maar dan echt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beter kan niet: strijd, scherpte en samen onoverwinnelijk. Fokking Bouquetreeks zeg maar, maar dan echt. Dan hebben jullie weinig visite.:0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel gays zijn hieruit ontstaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zij die komen zijn door de ballotage-commissie gerold, ja. De rest loopt in therapie. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: En het lag natuurlijk aan al die vrouwen.
Maar ik heb je hier al een tijd niet gezien, maar na zondag opeens weer wel. Ik heb even op dat jodenforum van jullie meegelezen. En daar de pop even bagatelliseren. Pleurt op hier joh, klootzak. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Normvervaging noemen ze dat.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar btw. liever een hoer met normvervaging dan zelf aan het kortste eind trekken, als je weet waar je aan toe bent is het te handelen toch. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker.... tot de blaren op je handen staan. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Laat de hoeren maar verrekken, ik heb zelf handen om te trekken. En anders biedt de trekhaak van mijn auto wel soelaas. |
|
|
|
|
Ice
|
|
|
Misschien moet Feyenoord eens een lijntje alvast uitgooien naar Hateboer, wiens contract in 2017 afloopt in Groningen. Net 22 jaar, type Janmaat. Kan Karsdorp een linie door
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2016 door Ice -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:14 schreef Ice het volgende:Misschien moet Feyenoord eens een lijntje alvast uitgooien naar Hateboer, wiens contract in 2017 afloopt in Groningen. Net 22 jaar, type Janmaat. Kan Karsdorp een linie door Niet eens zo verkeerde gedachte. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede speler. Zie ik ook nog wel groeipotentie bij.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:14 schreef Ice het volgende:Misschien moet Feyenoord eens een lijntje alvast uitgooien naar Hateboer, wiens contract in 2017 afloopt in Groningen. Net 22 jaar, type Janmaat. Kan Karsdorp een linie door Lijkt mij n minder idee. Dan heb je n vaak opkomende back met idem middenvelder ervoor toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hateboer vind ik niet veel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hateboer is geboren in ajaks pyjama. Dat ademt ajaks aan alle kanten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O, dat kost de club dan weer een psycholoog. Laat maar. |
|
|
|
|
Ice
|
|
|
quote: Dank je wel ;)
quote: Perfecte tandem. Ze weten allebei wat rennen langs het lijntje is, kunnen verdedigen, hebben aanvallend een actie en (godzijdank) een goede voorzet. Elkaars positie overnemen is een automatisme.
quote: ... zucht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 07:53 schreef Ice het volgende:[..] Dank je wel ;) [..] Perfecte tandem. Ze weten allebei wat rennen langs het lijntje is, kunnen verdedigen, hebben aanvallend een actie en (godzijdank) een goede voorzet. Elkaars positie overnemen is een automatisme. [..] ... zucht Daarnaast vind ik het drie keer niks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee joh Presteert bij utreg ook niet constant |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, die moet ook te veel kosten voor wat hij kan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zag m vorige week of de week er voor . Sterke balvaste speler. Geen idee wat hij kost? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|