BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 03 april 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Kan dat even met de caps lock aan ?
ar
 ar - zondag 03 april 2016 - 22:39   quote  deeplink  
Wie gaat een poging wagen.
Nibke
 Nibke - zondag 03 april 2016 - 22:47   quote  deeplink  
Brands
ar
 ar - zondag 03 april 2016 - 22:48   quote  deeplink  
Mooi.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 22:47 schreef Nibke het volgende:
Brands
Hahaha ja zal mij niks verbazen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2016 - 23:25   quote  deeplink  
Ziyech komt gewoon naar Feyenoord. Gewoon.
ar
 ar - zondag 03 april 2016 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 23:25 schreef FR-Henk het volgende:
Ricky komt gewoon naar Feyenoord. Gewoon.
Exact!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 04 april 2016 - 06:46   quote  deeplink  
Die komen geen van tweeën ... gewoon
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 04 april 2016 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 10:54 schreef Dirk1 het volgende:
GISTEREN ZIECH WEER GEZIEN IS NIKS VOOR FEYENOORD OF NIET VAN GEEL?
NET ALS VINCENT JANSSEN OOK AL NIKS VOOR FEYENOORD OF NIET VAN GEEL?
DUIDELIJK ZO?CAPS LOCK AAN ANDERS VALT HET NIET OP VOOR VAN GEEL EN GIO.!!!!
TROUWENS ALS WE DEZE SPELERS WEL HADDEN GEHAD WEET GIO TOCH NIET WAT ERMEE TE DOEN.!!!
Helaas zijn ze er niet en moet het Feyenoord het doen met het huidige zooitje ...
VVout
 VVout - maandag 04 april 2016 - 07:40   quote  deeplink  
Dat huidige zooitje gaat het komend weekende laten zien waarom die daar zit en niet bij ons.
Nibke
 Nibke - maandag 04 april 2016 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2016 - 07:40 schreef VVout het volgende:
Dat huidige zooitje gaat het komend weekende laten zien waarom die daar zit en niet bij ons.
Ben je niet bang dat Ziyech laat zien waarom hij niet voor Feyenoord heeft gekozen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2016 door Nibke --
VVout
 VVout - maandag 04 april 2016 - 09:57   quote  deeplink  
Zelf hoop ik dat duidelijk wordt waarom hij niet geschikt is voor een grotere club en die neus van hem wat minder de lucht in moet. Bovendien heeft hij ooit de kans gehad bij Feyenoord te komen en had er geen zin aan en heeft zich nu openlijk uitgesproken voor een buitenlands avontuur. Z'n iemand ga je niet meer halen, je moet mensen hebben die 100% bezig zijn met Feyenoord en niet met 33,33333333% denken ik ga toch zo weg.
Nibke
 Nibke - maandag 04 april 2016 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2016 - 09:57 schreef VVout het volgende:
Zelf hoop ik dat duidelijk wordt waarom hij niet geschikt is voor een grotere club en die neus van hem wat minder de lucht in moet. Bovendien heeft hij ooit de kans gehad bij Feyenoord te komen en had er geen zin aan en heeft zich nu openlijk uitgesproken voor een buitenlands avontuur. Z'n iemand ga je niet meer halen, je moet mensen hebben die 100% bezig zijn met Feyenoord en niet met 33,33333333% denken ik ga toch zo weg.
Zou wat zijn als hij dan 100% met Twente bezig was, dan waren ze nu al kampioen.
Barabas
 Barabas - maandag 04 april 2016 - 11:04   quote  deeplink  
Zo denkt tegenwoordig meer dan de helft van alle selecties bij alle clubs...
Nibke
 Nibke - maandag 04 april 2016 - 11:19   quote  deeplink  
......indien er belangstelling is van andere club(s).
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 april 2016 - 09:33   quote  deeplink  
Feyenoord-aankopen onder de loep: ''Uiteindelijk niet goed genoeg?

2h6zfix.jpg

Waar spelers als Jens Toornstra en Tonny Vilhena na een periode zonder minuten opeens helemaal terug zijn, gaat het bij andere spelers een stuk minder. Het Algemeen Dagblad zet de 'verliezers' in de Feyenoord-selectie op een rijtje.

De grootste verliezer is volgens het medium Jan-Arie van der Heijden, die nauwelijks meer speelt. "Feyenoord zoekt het veel meer in duelkracht, Van der Heijden maakt zijn minuten in het tweede elftal."

Twee andere aankopen, Marko Vejinovic en Simon Gustafson, raken ook steeds meer op de achtergrond. Vejinovic, die 3,5 miljoen kostte, kreeg alleen tegen FC Utrecht een basisplaats. "Waar de rechtspoot aanvankelijk alleen in wedstrijden tegen de topclubs naar de bank verdween, zit hij daar nu dus wekelijks. Uiteindelijk toch niet goed genoeg voor Feyenoord?", vraagt het dagblad zich af.

Over Gustafson zijn weinig zorgen, omdat hij een groot talent is. Meer twijfels zijn er over Renato Tapia, die in de winterstop kwam, maar nog niet zijn stempel heeft kunnen drukken. "De Peruaan kreeg snel twee basisplaatsen, tegen Ajaks en Roda JC. In die wedstrijden speelde de aankoop iets teveel ballen achteruit in plaats van vooruit en dus verdween hij naar de tribune."
nr 10
 nr 10 - dinsdag 05 april 2016 - 09:36   quote  deeplink  
AD. Met zo'n Rotterdamse krant heb je de televaag niet nodig. Ongelofelijke kutkrant. Feyenoord bashen anders krijgen ze geen oranjescoops meer van Feyenoordhater Van Nijnatten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2016 - 09:51   quote  deeplink  
De meeste aankopen kan je volgend seizoen echt beoordelen.
Dan moeten ze er staan.
Maar ik vrees t ergste.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 05 april 2016 - 12:25   quote  deeplink  
Onder deze trainer gaat dat niet gebeuren. De ijdelheid van Gudde en Van Geel helpt Feyenoord verder naar de kloten.
VVout
 VVout - dinsdag 05 april 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 12:25 schreef nr 10 het volgende:
Onder deze trainer gaat dat niet gebeuren. De ijdelheid van Gudde en Van Geel helpt Feyenoord verder naar de kloten.
Ga een stukje schrijven in het AD zou ik zeggen.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 05 april 2016 - 16:15   quote  deeplink  
Nee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 april 2016 - 10:17   quote  deeplink  
Ik zou Verdonk en Schuurman speeltijd geven..Daar kan geen aankoop tegen op.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 april 2016 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:
De meeste aankopen kan je volgend seizoen echt beoordelen.
Dan moeten ze er staan.
Maar ik vrees t ergste.
Van der Heide is goed genoeg om als reserve-centrumverdediger aan te houden, maar voor de basis komt hij denk ik tekort.
Vejinovic gaat het denk ik niet maken. Ik hoop dat hij het juist wel gaat maken met het oog op wat voorstanders van hem hopen dat hij kan.
Kramer is een prima spits, maar voor een kamioensploeg is hij niet goed genoeg. Dan moet je echt een topspits hebben.
Gustafson heeft tijd nodig. Dat ventje is intelligent, maar moet het bikkelen nog leren. Misschien moeten ze hem gewoon eens een tijdje in het tweede in de verdediging zetten. Zet hem maar op de spits. Dan verliezen ze maar een keer, maar hij moet duels leren winnen. Hij gaat er niet komen als hij alleen maar op intelligentie wil spelen. ik denk dat hij een van de besten in de eredivisie kan worden.. (hoop ik dat hij samen met Jari Schuurman op het middenveld komt met een echte stofzuiger achter hen (punt naar achteren dus) of hij als aanvallende middenvelder in een 4-4-2, waarin Jari om de tweede aanvaller is, die om een vaste spits circuleert)

Ik denk dat we vooral doelpunten moeten kopen. Wij scoren gewoon te weinig. Wij zijn te afhankelijk van een paar spelers.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 april 2016 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 10:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zou Verdonk en Schuurman speeltijd geven..Daar kan geen aankoop tegen op.
Ik ook. In duels waarin het kan.

Zou Verdonk-Botteghin niet een geweldig koppel kunnen worden? Of zien we verdonk liever als centrale middenvelder? Is hij een heerser op het middenveld?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2016 door Arie.Klooster --
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 06 april 2016 - 16:44   quote  deeplink  
Als hij een heerser is, dan is hij een leider op het middenveld ,maar dat is niet het geval met niemand niet bij feijenoord helaas.Soms zie je wel furie maar dat is een uitzondering meer zit er niet in .
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 april 2016 - 17:02   quote  deeplink  
Furie..(?)😕
Barabas
 Barabas - woensdag 06 april 2016 - 18:02   quote  deeplink  
Vieze Fur op de buik van z'n vaste temeier....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 07 april 2016 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 16:44 schreef Fer 1 het volgende:
Als hij een heerser is, dan is hij een leider op het middenveld ,maar dat is niet het geval met niemand niet bij feijenoord helaas.Soms zie je wel furie maar dat is een uitzondering meer zit er niet in .
Ik heb het dan ook niet over "als", maar over "of" hij op het middenveld kan en of hij dan een heerser kan worden. Clasie heerste ook aardigjes, maar dat hij nou een leider was... mwoah...
daan limbos
 daan limbos - donderdag 07 april 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Ik denk dat we helemaal niet zo'n slechte selectie hebben. Kuyt en Kramer in het centrum is toch prima. helaas hebben we geen buitenspelers om Kramer de voorzetten te gevn die nij nodig heeft. Op het middenveld zou ik veel meer agressie willen zien.De verdediging is nou ook niet altijd even stabiel. Zou eigenlijk veel meer "gif en agressie" in het elftal willen pompen. Maar ja, met een trainer die een heer is, het braafste jongetje van de klas en de ideale schoonzoon kom je niet verder. Ik wil een trainer die ze het gras op laat vreten.
kenny
 kenny - donderdag 07 april 2016 - 11:17   quote  deeplink  
daan kramer komt te kort zeker europees misschien leuk als pinchitter , ik zou liever meer kwaliteit in dit elftal komen , de middelmatige prestaties komen simpelweg omdat we teveel middemoot spelers hebben
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 april 2016 - 11:40   quote  deeplink  
Wat zeg jij nou..😳
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 april 2016 - 12:05   quote  deeplink  
Wie is Daan Kramer?
VVout
 VVout - donderdag 07 april 2016 - 12:16   quote  deeplink  
Kennie volgen?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 april 2016 - 12:59   quote  deeplink  
Zoveel namen ik zie door de bomen het VVout niet meer..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 07 april 2016 - 14:20   quote  deeplink  
En wie is Kenny Volgen? Nieuwe spits?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 07 april 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:
Zoveel namen ik zie door de bomen het VVout niet meer..
Dat klinkt een beetje als 'hout naar Renato' dragen?
VVout
 VVout - donderdag 07 april 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:
Zoveel namen ik zie door de bomen het VVout niet meer..
Voute boel, daar begint het mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 april 2016 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 april 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 14:22 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat klinkt een beetje als 'hout naar Renato' dragen?
Euhm zoiets ja..
ar
 ar - donderdag 07 april 2016 - 18:25   quote  deeplink  
Midde Moot.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 april 2016 - 18:27   quote  deeplink  
Het gaat om de inhoud heren, de inhoud.

Wat is de inhoud?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 april 2016 - 19:02   quote  deeplink  
De binnenzijde
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 april 2016 - 20:25   quote  deeplink  
Reken ik goed.
moa
 moa - donderdag 07 april 2016 - 23:56   quote  deeplink  
Als we wat willen moeten we voor kwaliteit gaan, ik vind als 1 van de weinigen dat we een uitstekend aankoopbeleid hebben gehad de laatste jaren. Één en ander heeft er toe geleid dat we nu een brede (op papier) uitgebalanceerde selectie hebben.

Wat de selectie denk ik nog mist is 1 of 2 echte toppers waardoor het hele team beter gaat spelen en waardoor er meer dreiging uitgaat vanuit het hele elftal. Een goede ploeg heeft maar een paar uitblinkers nodig, breedte hebben we nu voldoende.

Wat mij betreft zetten we nog 1 keer alles op alles om Vilhena binnenboord te houden, Immers en El Ahmadi mogen dan vertrekken. Voor het middenveld vind ik Ziyech de meest logische aankoop, 5-7 miljoen voor hem uittrekken is absoluut een verantwoorde investering. Daarbij hebben we gewoon een topper in de spits nodig die twee mannetjes bezighoudt waardoor de buitenspelers en middenvelders ook weer beter uit de verf komen. Ik denk dan aan Haller, zal waarschijnlijk ook al snel 6-7 miljoen kosten maar dan kies je wel eindelijk voor kwaliteit. Verder vooral proberen de selectie zoveel mogelijk bij elkaar te houden.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 08 april 2016 - 00:23   quote  deeplink  
Ik ben nog steeds Daan Limbos, geen familie van Kramer. Dat gezegd hebbende is mijn vraag: is Haller echt beter dan Kramer?
moa
 moa - vrijdag 08 april 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 00:23 schreef daan limbos het volgende:
Ik ben nog steeds Daan Limbos, geen familie van Kramer. Dat gezegd hebbende is mijn vraag: is Haller echt beter dan Kramer?
Natuurlijk is die beter, de vraag is meer of we hem nog kunnen halen, grote clubs in het buitenland zitten ook niet te slapen. Daarbij zoekt Ajax ook naar een spits en kan PSV zomaar de Jong nog kwijt raken.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 08 april 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 13:05 schreef moa het volgende:

[..]

Natuurlijk is die beter, de vraag is meer of we hem nog kunnen halen, grote clubs in het buitenland zitten ook niet te slapen. Daarbij zoekt Ajax ook naar een spits en kan PSV zomaar de Jong nog kwijt raken.
Vind ik een Janssen meer brengen dan Haller. Heb het idee dat Haller vaker delen van wedstrijden onzichtbaar is en dat je dan (weliswaar in mindere mate) een Kramer periode krijgt dat je spits tijdelijk niet mee lijkt te doen. Bovendien heeft Haller behoorlijk wat strafschoppen in die goals zitten. Goede spits, maar als je dan toch meer 5 miljoen + gaat uitgeven, haal dan gelijk de beste op.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 08 april 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 13:05 schreef moa het volgende:

[..]

Natuurlijk is die beter, de vraag is meer of we hem nog kunnen halen, grote clubs in het buitenland zitten ook niet te slapen. Daarbij zoekt Ajax ook naar een spits en kan PSV zomaar de Jong nog kwijt raken.
Bij PSV verwacht ik eigenlijk wel dat de Jong weggaat. Aan de andere kant, welke club wil hem hebben? Zal toch iets van de middenmoot moeten worden dan, want het is geen spits voor de subtop in het buitenland, denk ik. Denk niet dat een Sevilla of Everton hem op wil pikken ofzo.

Wat betreft Ajax, daar snap ik werkelijk geen bal van. Die hebben een spits die er 18 inschiet, volgens mij toch echt wel goed is, zeker met zijn schot en linkerbeen, maar dan willen ze een spits als Haller (of zelfs Janssen) halen? Ik snap dat je een tweede spits nodig hebt, maar vind dit niet heel logisch. Lijkt mij dat als ze Milik houden en Haller of Janssen halen, één van de twee aan het einde van het seizoen vertrekt. Want dat zijn geen spelers voor op de bank. En ze zullen nooit 4-4-2 gaan spelen. Wat dat betreft zie ik ons, wanneer we het kunnen betalen meer kans maken. Zeker wat betreft Janssen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 april 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 23:56 schreef moa het volgende:
Als we wat willen moeten we voor kwaliteit gaan, ik vind als 1 van de weinigen dat we een uitstekend aankoopbeleid hebben gehad de laatste jaren. Één en ander heeft er toe geleid dat we nu een brede (op papier) uitgebalanceerde selectie hebben.

Wat de selectie denk ik nog mist is 1 of 2 echte toppers waardoor het hele team beter gaat spelen en waardoor er meer dreiging uitgaat vanuit het hele elftal. Een goede ploeg heeft maar een paar uitblinkers nodig, breedte hebben we nu voldoende.

Wat mij betreft zetten we nog 1 keer alles op alles om Vilhena binnenboord te houden, Immers en El Ahmadi mogen dan vertrekken. Voor het middenveld vind ik Ziyech de meest logische aankoop, 5-7 miljoen voor hem uittrekken is absoluut een verantwoorde investering. Daarbij hebben we gewoon een topper in de spits nodig die twee mannetjes bezighoudt waardoor de buitenspelers en middenvelders ook weer beter uit de verf komen. Ik denk dan aan Haller, zal waarschijnlijk ook al snel 6-7 miljoen kosten maar dan kies je wel eindelijk voor kwaliteit. Verder vooral proberen de selectie zoveel mogelijk bij elkaar te houden.
De strekking klopt wel, maar Ziyech (Wie?) en Haller zijn voor ons niet haalbaar. De ene is te duur en wil naar het buitenland en de ander is te duur, wil naar 020 of het buitenland.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 april 2016 - 15:26   quote  deeplink  
Vervelende is dat ze wel haalbaar waren..
Nu niet meer..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2016 - 15:31   quote  deeplink  
Toen van de winter de strop om het nekkie van Twente zo strak getrokken was,toen had Feyenoord Ziyech moeten halen.
Nemen ze Tapia

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2889161