BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 april 2016 - 15:40   quote  deeplink  
Zal vast te duur zijn geweest of Hakim wilde zelf niet.

Bovendien lijkt het mij sowieso een onhaalbare kaart vanwege zijn uitlatingen aan ons adres. Reserveneus bovendien.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 08 april 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:
Vervelende is dat ze wel haalbaar waren..
Nu niet meer..
Tsja, maar we weten allemaal hoe vakkundig dat verpest is toen in combinatie met het gebrek aan moed van Ziyech om Immers uit te basis proberen te spelen..
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 08 april 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Hij had van van Geel te horen gekregen dat ze hem wilden halen voor een plaats op de fank van het middenveld. De nr. 10 positie was niet bespreekbaar. Logisch dat zo'n jongrn zijn conclusies trekt. Gewoon een blunder van onze fantastische TD
van geil
 van geil - vrijdag 08 april 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 15:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Toen van de winter de strop om het nekkie van Twente zo strak getrokken was,toen had Feyenoord Ziyech moeten halen.
Nemen ze Tapia
..
van geil
 van geil - vrijdag 08 april 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 16:35 schreef daan limbos het volgende:
Hij had van van Geel te horen gekregen dat ze hem wilden halen voor een plaats op de fank van het middenveld. De nr. 10 positie was niet bespreekbaar. Logisch dat zo'n jongrn zijn conclusies trekt. Gewoon een blunder van onze fantastische TD
...
van geil
 van geil - vrijdag 08 april 2016 - 16:40   quote  deeplink  
Overigens te duur dat durf ik om te draaien.
De enige speler van dat kaliber die Feyenoord had kunnen/en kan halen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 april 2016 - 16:43   quote  deeplink  
Snapte er ook geen reet van..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 april 2016 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 16:04 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, maar we weten allemaal hoe vakkundig dat verpest is toen in combinatie met het gebrek aan moed van Ziyech om Immers uit te basis proberen te spelen..
Is me dan ook geen opgave ook dan..
ar
 ar - vrijdag 08 april 2016 - 17:21   quote  deeplink  
Wij hebben Gustafson..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 april 2016 - 17:24   quote  deeplink  
Wij hadden Lex..
ar
 ar - vrijdag 08 april 2016 - 17:26   quote  deeplink  
En bosvelt..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 april 2016 - 17:32   quote  deeplink  
Nog zo'n held..💪
ar
 ar - vrijdag 08 april 2016 - 17:39   quote  deeplink  
Of nie!
moa
 moa - vrijdag 08 april 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 14:14 schreef Barabas het volgende:

[..]

De strekking klopt wel, maar Ziyech (Wie?) en Haller zijn voor ons niet haalbaar. De ene is te duur en wil naar het buitenland en de ander is te duur, wil naar 020 of het buitenland.
De transfersom kunnen we betalen als we dat al willen, verwacht eigenlijk geen grote aankopen nog terwijl de selectie er wel rijp voor is.

Wat betreft ziyech moeten we laten zien dat we geen lange tenen hebben en Haller heeft zijn ogen niet gericht op Ajax, maar dat wordt door de media wel weer lekker opgeblazen idd.
moa
 moa - vrijdag 08 april 2016 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 13:49 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Vind ik een Janssen meer brengen dan Haller. Heb het idee dat Haller vaker delen van wedstrijden onzichtbaar is en dat je dan (weliswaar in mindere mate) een Kramer periode krijgt dat je spits tijdelijk niet mee lijkt te doen. Bovendien heeft Haller behoorlijk wat strafschoppen in die goals zitten. Goede spits, maar als je dan toch meer 5 miljoen + gaat uitgeven, haal dan gelijk de beste op.
Zie het persoonlijk wat minder zitten in Janssen, heb sowieso meer de voorkeur voor een lange sterke spits zoals Haller is, vind hem juist voetbaltechnisch erg sterk.

Maar afgezien van persoonlijke voorkeuren idd gewoon voor de beste gaan! En wat mij betreft is de club klaar om weer te durven investeren met geld dat we hebben en op een manier die verantwoord is.
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 april 2016 - 19:34   quote  deeplink  
Die jongens hebben allebei toch helemaal niets aan een langer verblijf in onze matige competitie; zichzelf verbeteren is er dan niet meer bij en ze verdienen ook nog eens een stuk minder. Gaat alleen hierom al niet door.

Mocht dat wel gebeuren dan beschikt MvG over een paar kwaliteiten die hij niet vaak heeft laten zien sinds hij bij ons werkt. Maar nogmaals, ik zie het echt niet gebeuren.
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 april 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 19:32 schreef moa het volgende:

[..]

@moa
Zie het persoonlijk wat minder zitten in Janssen, heb sowieso meer de voorkeur voor een lange sterke spits zoals Haller is, vind hem juist voetbaltechnisch erg sterk.

Maar afgezien van persoonlijke voorkeuren idd gewoon voor de beste gaan! En wat mij betreft is de club klaar om weer te durven investeren met geld dat we hebben en op een manier die verantwoord is.
moa
 moa - vrijdag 08 april 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 13:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Bij PSV verwacht ik eigenlijk wel dat de Jong weggaat. Aan de andere kant, welke club wil hem hebben? Zal toch iets van de middenmoot moeten worden dan, want het is geen spits voor de subtop in het buitenland, denk ik. Denk niet dat een Sevilla of Everton hem op wil pikken ofzo.

Wat betreft Ajax, daar snap ik werkelijk geen bal van. Die hebben een spits die er 18 inschiet, volgens mij toch echt wel goed is, zeker met zijn schot en linkerbeen, maar dan willen ze een spits als Haller (of zelfs Janssen) halen? Ik snap dat je een tweede spits nodig hebt, maar vind dit niet heel logisch. Lijkt mij dat als ze Milik houden en Haller of Janssen halen, één van de twee aan het einde van het seizoen vertrekt. Want dat zijn geen spelers voor op de bank. En ze zullen nooit 4-4-2 gaan spelen. Wat dat betreft zie ik ons, wanneer we het kunnen betalen meer kans maken. Zeker wat betreft Janssen.
Ik verwacht ook geen top bedrag maar als ze die positie vacant is zal PSV snel toeslaan en misschien wel Janssen EN Haller proberen te halen.

Ajax snap ik wel, een topclub moet gewoon voor elke positie 2 even goede spelers hebben, is voor de spelers zelf ook goed. Feyenoord moet dezelfde ambitie uitstralen door door te selecteren en de selectie continu op elke positie proberen te verbeteren.
moa
 moa - vrijdag 08 april 2016 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 19:34 schreef Barabas het volgende:
Die jongens hebben allebei toch helemaal niets aan een langer verblijf in onze matige competitie; zichzelf verbeteren is er dan niet meer bij en ze verdienen ook nog eens een stuk minder. Gaat alleen hierom al niet door.

Mocht dat wel gebeuren dan beschikt MvG over een paar kwaliteiten die hij niet vaak heeft laten zien sinds hij bij ons werkt. Maar nogmaals, ik zie het echt niet gebeuren.
Ze kunnen zeker nog beter worden door met betere spelers en omstandigeheden te trainen, en spelen voor een paar kaasboeren is ook wel even wat anders dan de druk van de Kuip en 50.000 man elke week.

Daarbij speelt Ziyech praktisch degradatie voetbal, zou helemaal niet slecht voor hem zijn om nog even 1 of 2 kampioenschappen te pakken met een aanvallend ingestelde ploeg zoals Feyenoord of Ajax.

Ziyech Jansen en Haller zijn allemaal 21 jaar oud, relatief dus nog erg jong voor een topconpetitie. Vertrekken ze nu voor 5 tot 7 miljoen naar Engeland of Spanje dan zijn ze tribune klant.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2016 - 19:42   quote  deeplink  
Ziyech had zijn kans gehad, koos voor de pferden.

Van mij mag ie aan t gas.
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 april 2016 - 20:09   quote  deeplink  
😁
Barabas
 Barabas - vrijdag 08 april 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 19:40 schreef moa het volgende:

[..]

Ze kunnen zeker nog beter worden door met betere spelers en omstandigeheden te trainen, en spelen voor een paar kaasboeren is ook wel even wat anders dan de druk van de Kuip en 50.000 man elke week.

Daarbij speelt Ziyech praktisch degradatie voetbal, zou helemaal niet slecht voor hem zijn om nog even 1 of 2 kampioenschappen te pakken met een aanvallend ingestelde ploeg zoals Feyenoord of Ajax.

Ziyech Jansen en Haller zijn allemaal 21 jaar oud, relatief dus nog erg jong voor een topcompetitie. Vertrekken ze nu voor 5 tot 7 miljoen naar Engeland of Spanje dan zijn ze tribune klant.
Ik denk dat je de aantrekkingskracht van zowel Feyenoord en de Eredivisie overschat.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie ze allebei graag tweewekelijks in De Kuip, maar ik acht de kans op één van de twee op minder dan 5%.
ar
 ar - vrijdag 08 april 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:
Ziyech had zijn kans gehad, koos voor de pferden.

Van mij mag ie aan t gas.
Hoppa.
Dat zijn uitspraken. .een man naar m, n hart.
VVout
 VVout - vrijdag 08 april 2016 - 21:57   quote  deeplink  
precies, graag of never.
ar
 ar - vrijdag 08 april 2016 - 22:02   quote  deeplink  
Dat sommigen hier nog denken dat hij alsnog voor Feyenoord kiest..
Nibke
 Nibke - vrijdag 08 april 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:
Ziyech had zijn kans gehad, koos voor de pferden.

Van mij mag ie aan t gas.
Rare uitspraken! Iedereen maakt fouten Ziyech, ik en jij ook! Hij moet die fout komen herstellen en Feyenoord kampioen maken! Dat lijkt me veel beter.
ar
 ar - vrijdag 08 april 2016 - 22:04   quote  deeplink  
Dat dus.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 22:03 schreef Nibke het volgende:

[..]

Rare uitspraken! Iedereen maakt fouten Ziyech, ik en jij ook! Hij moet die fout komen herstellen en Feyenoord kampioen maken! Dat lijkt me veel beter.
Nee. Want hij zette Feyenoord nog in een kwaad daglicht ook, terwijl t uiteindelijk toch om geld ging!
Nibke
 Nibke - vrijdag 08 april 2016 - 22:13   quote  deeplink  
Dat het om geld ging kan ik me bij die Monsterman wel voorstellen. Hij heeft duidelijk z'n kaarten overspeeld! Dat hij Feyenoord nou in zo'n kwaad daglicht heeft gezet kan ik me niet meer herinneren.
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 09 april 2016 - 00:00   quote  deeplink  
Van Geel heeft het hele proces verziekt omdat hij totaal geen voetbaltechnisch inzicht heeft.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 07:35   quote  deeplink  
Is natuurlijk gelul
VVout
 VVout - zaterdag 09 april 2016 - 07:44   quote  deeplink  
Dus daarom verdient Twente straf en medeplichtige Ziyech moet lekker weg blijven daar zitten we niet op te wachten op z'n moneyman.
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 16:40 schreef van geil het volgende:
Overigens te duur dat durf ik om te draaien.
De enige speler van dat kaliber die Feyenoord had kunnen/en kan halen.
...
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 09 april 2016 - 09:43   quote  deeplink  
En hij wil ook zo ontzettend graag..
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 09 april 2016 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 09:43 schreef Vincent1970 het volgende:
En hij wil ook zo ontzettend graag..
...
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 17:39 schreef ar het volgende:
Of nie!
.
MMM
 MMM - zaterdag 09 april 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 00:23 schreef daan limbos het volgende:
Ik ben nog steeds Daan Limbos, geen familie van Kramer. Dat gezegd hebbende is mijn vraag: is Haller echt beter dan Kramer?
Dat lijkt me wel heel erg duidelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 april 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 16:04 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, maar we weten allemaal hoe vakkundig dat verpest is toen in combinatie met het gebrek aan moed van Ziyech om Immers uit te basis proberen te spelen..
Haha, meest originele kijk op gang van zaken.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 09 april 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 10:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Haha, meest originele kijk op gang van zaken.
Ik zie het gewoon als een combinatie van zetten.

Achteraf had Twente Ziyech natuurlijk nooit mogen halen, gezien de financiële situatie. Toen is er echter vanaf Feyenoord ook eea fout gegaan met de communicatie van van Geel/Rutten over zijn positie die op de flank zou liggen. Dan nog vind ik dat als je overtuigd bent van je kwaliteiten en jezelf goed genoeg acht voor de top, je ook de concurrentie met Immers aan moet kunnen gaan, want iedereen zag toch dat Ziyech meer kwaliteiten in zich heeft dan Immers. Anyway, Ziyech koos voor zekerheid.
Alles bij elkaar opgeteld kwam hij dus niet naar ons, maar eigenlijk maak ik alweer teveel woorden hieraan vuil.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 09 april 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 19:36 schreef moa het volgende:

[..]

Ik verwacht ook geen top bedrag maar als ze die positie vacant is zal PSV snel toeslaan en misschien wel Janssen EN Haller proberen te halen.

Ajax snap ik wel, een topclub moet gewoon voor elke positie 2 even goede spelers hebben, is voor de spelers zelf ook goed. Feyenoord moet dezelfde ambitie uitstralen door door te selecteren en de selectie continu op elke positie proberen te verbeteren.
PSV zal dat wellicht proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat beide heren naar dezelfde ploeg vertrekken. Zelfde geldt voor de situatie van Ajax. Ik snap dat je als topclub 2 goede spitsen wil hebben, maar zolang je geen 4-4-2 speelt, kunnen dit nooit min of meer gelijkwaardige spitsen zijn. Beide spelers zullen geen genoegen nemen met een basisplaats en allebei de helft van de wedstrijden spelen, gaan ze ook niet mee instemmen. Kortom, als je twee gelijkwaardige spitsen van dat kaliber hebt, zal je altijd onrust krijgen en een spits die in de winterstop of anders uiterlijk in de zomer weg wil. Een Janssen of Haller gaat niet naar Ajax of PSV voor de bank. Die willen spelen, want anders vertrekken ze wel naar een andere club, desnoods het buitenland. Janssen zal dan liever bij AZ blijven dan op de bank te zitten bij Ajax of PSV. Gaat gewoon niet gebeuren. Je reservespits moet altijd minder zijn dan je eerste spits, anders houd je het niet vol. Zelfs clubs als Barca en Real hebben geen gelijkwaardige spits op de bank zitten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 11:38   quote  deeplink  
Oprotten met die mocro
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 11:44   quote  deeplink  
Hehehe
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Mentaal de ALLERSLECHTSTE speler in de eredivisie.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 april 2016 - 11:52   quote  deeplink  
Net Geert gebeld over El Ahmadi.
Minder, minder, minder.
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 11:52   quote  deeplink  
Benieuwd of we dat morgen ook zeggen
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 09 april 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 11:46 schreef ar het volgende:
Mentaal de ALLERSLECHTSTE speler in de eredivisie.
Dat ziet een kind nog wel.
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 12:13 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Dat ziet een kind nog wel.
Tis een goede voetballer,maar zijn maniertjes passen niet bij ons.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Precies, onafhankelijk van zijn spelen, ik moet m niet.
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 12:39   quote  deeplink  
Hij heeft ook gewoon een rotkop.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 12:45   quote  deeplink  
Dát, plus zeggen dat je niet voor geld gaat, maar voor sportieve redenen, oftewel, daar mag ik wel op tien en hoef ik niet te vechten voor mijn plek.

Achteraf ging t dus gewoon om geld en had Twente m eigenlijk nooit mogen halen, financieel gezien.

De tyfus voor die bloedhond en die kutclub.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2868230