|
|
FR-Henk
|
|
|
van Geel zal de markt zo lang mogelijk afwachten, tot aan het bod dat interessant is. Ik denk dat het spel kort na de WK op de wagen raakt. Ik geloof er wel in dat hij een schaduwlijst klaar heeft liggen van haalbare spelers. Een bod van 12 miljoen vóór het WK zou ik al niet laten lopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman wil Pellè meenemen: 'Hij is beter dan men denkt'
Mocht de toekomstige werkgever van trainer Ronald Koeman nog op zoek zijn naar een spits dan zou de coach graag willen dat die clubleiding gaat aankloppen bij Feyenoord voor Graziano Pellè. Koeman vindt dat het Nederlandse voetbalpubliek de waarde van de spits onderschat. Bron:FR 12 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lijdensweg: Als je Schaken-Pellè en janmaat kunt verkopen denk ik niet dat je voor dat geld dost-Kosic en Ziyech binnen halen |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 12:44 schreef Arie.Klooster het volgende:Janko en Havenaar zijn redelijke spitsen, maar ook niet meer dan dat. Zij zullen ons geen landskampioen maken...., dus moeten we verder kijken indien Pellé vertrekt. Nu lees ik net dat vanuit griekenland ws. een bod van 5 mln. op Pellé komt? (tenminste, dat beweert een Italiaanse krant). Pellé zal zelf anderhalf mln per jaar opstrijken, terwijl hij vorig jaar vanuit Qatar dat bod had waar hij 4 mln. zou kunnen verdienen... 5 mln. is te weinig, want voor dat bedrag haal je hooguit een spits van hetzelfde kaliber op, waarvan nog maar de vraag is of hij net zo rendabel zal zijn als Pellè. We zullen er dus niet op vooruit gaan.. Nou, dan laten we hem toch gewoon lekker hier? Bij welk bedrag moeten we wel tevreden zijn? Ik bedoel ook niet te zeggen dat Janko of Havenaar beter zijn dan Dost. Absoluut niet, Dost is duidelijk beter dan deze twee. Persoonlijk vind ik alleen een Janko wel beter dan Havenaar. Maar liever zie ik dan inderdaad een Bas Dost komen.
5 miljoen is een schijntje voor een spits als Pellè. Als ik zie dat Matavz al voor meer wegging (6 mln dacht ik), dan mag Pellè toch wel 10 miljoen opleveren. Voor onder de 10 moet Feyenoord hem niet laten gaan. Dan gewoon nog een jaartje met Pellè vol voor het kampioenschap gaan. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 13:25 schreef moa het volgende:[..] Ben ik niet met je eens, vond Dost in zijn tijd bij Heerenveen ook goed meevoetballen. Met technisch beperkt bedoel ik dat hij niet het type meevoetballende spits is als een Messi, van Persie e.d. Je noemt het zelf al Pelle en ook Dost hebben weinig passeer bewegingen e.d. in huis. Ik denk wel dat Dost een ideale opvolger van Pelle zou kunnen zijn, je zou uitstekend het huidige systeem ook op Dost kunnen afstellen hij scoort makkelijk, kopsterk, sterk aan de bal, kan het spel verdelen. Wie er op dit moment beter is is lastig te zeggen, daar valt pas wat zinnigs over te zegge als Dost ook weer een vol seizoen speelt, ik vond hem iig. in zijn Heerenveen tijd niet onder doen voor Pelle. Nee, natuurlijk zijn het geen meevoetballende spitsen als Messi en van Persie. Maar van Persie is ook niet een speler die regelmatig allerlei tegenstanders uitspeelt. Maar die voetbalt inderdaad wel uitstekend mee. Pellè is, op het niveau van spitsen die wij kunnen halen, volgens mij één van de beste meevoetballende spelers die je kunt halen. Als ik zijn balbehandeling zie en hoe hij ballen vasthoudt en op het juiste moment weer doorspeelt naar de juiste persoon, dan voorzie ik dat we geen betere spits kunnen halen. Een man uitspelen heeft inderdaad niet alles te maken met techniek. Maar ik vind Pellè echt wel een technische spits die gewoon uitstekend kan meevoetballen voor dit niveau. De vergelijking met Dost blijft inderdaad lastig, maar toch heb ik het idee dat Pellè meevoetballend beter is. Maar Dost was in zijn Heerenveen periode een uitstekende kopper en afmaker, die voetballend ook zeker wel aardig meedeed. Wat mij betreft een prima vervanger, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat hij realistisch is. Die gaat veel geld kosten om hem bij Wolfsburg weg te halen, als ze hem überhaupt al laten gaan... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 15:16 schreef de bluffer het volgende:Lijdensweg: Als je Schaken-Pellè en janmaat kunt verkopen denk ik niet dat je voor dat geld dost-Kosic en Ziyech binnen halen Waarom niet?
Ziyech 4 miljoen, Kostic 5 miljoen, Dost hangt er van af wat Wolfsburg wil. Pelle zal niet vertrekken voor minder dan 10 miljoen, Janmaat niet voor minder dan 8 miljoen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zowel Ziyech als Kostic hebben een contract voor nog 1 jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 15:55 schreef moa het volgende:[..] Waarom niet? Ziyech 4 miljoen, Kostic 5 miljoen, Dost hangt er van af wat Wolfsburg wil. Pelle zal niet vertrekken voor minder dan 10 miljoen, Janmaat niet voor minder dan 8 miljoen. Niet het hele bedrag kan geherinvesteerd worden... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook nergens :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 15:55 schreef moa het volgende:[..] Waarom niet? Ziyech 4 miljoen, Kostic 5 miljoen, Dost hangt er van af wat Wolfsburg wil. Pelle zal niet vertrekken voor minder dan 10 miljoen, Janmaat niet voor minder dan 8 miljoen. 25% mag geherinvesteerd worden. Althans, volgens de laatste berichten. Dat betekent dat je als je 9 Miljoen wilt investeren dat je dan al minimaal 36miljoen moet binnen harken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou Pelle dan maar verkopen en dan kunnen we 9 miljoen investeren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Barcelona wil best 50 geven als van Geel z'n best doet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 17:31 schreef Stylzz het volgende:[..] [..] 25% mag geherinvesteerd worden. Althans, volgens de laatste berichten. Dat betekent dat je als je 9 Miljoen wilt investeren dat je dan al minimaal 36miljoen moet binnen harken. In lees ook het nieuws, en ik zeg nergens dat ze alles kunnen besteden dus ik snap de aannames niet.
Volgens mij hebben we al een klein potje, maken we weer gewoon winst en zijn er extra inkomsten uit CL. Hou ik de vvf en huur/koop constructies buiten beschouwing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet eens de telefoon opnemen met zo'n bodje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 18:41 schreef moa het volgende:[..] In lees ook het nieuws, en ik zeg nergens dat ze alles kunnen besteden dus ik snap de aannames niet. Volgens mij hebben we al een klein potje, maken we weer gewoon winst en zijn er extra inkomsten uit CL. Hou ik de vvf en huur/koop constructies buiten beschouwing. Nee, ook dat is gezegd, we kunnen nog steeds alleen kopen na verkoop |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja maar als Pelle weg is , moeten we ook een geheel nieuwe aanval tactiek op gaan zetten, en dat duurt even en de CL voorronde komt snel. Dus we moeten een spits zoeken met dezelfde capaciteiten, |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overzichtje: GERUCHTEN TOPIC | Feyenoord doet het goed in de Nederlandse competitie, dat is aan alles te merken. Ook aan de geruchten die momenteel circuleren in buitenlandse media. We zullen in de toekomst via dit nieuwsbericht een kleine update geven wat er speelt rondom de Feyenoord-spelers.
03-05-2014 | 'Pelle kan twee miljoen in Turkije verdienen' Graziano Pellè zou in de belangstelling staan van Besiktas. De Turkse club zou al in gesprek zijn met het management van de Italiaan. Er zou een jaarsalaris van twee miljoen euro per jaar voor de doelpuntenmaker klaarliggen. (Sabah)
02-05-2014 | 'Griekse interesse in Graziano Pelle'
Nadat eerder deze week in het nieuws kwam dat Graziano Pellè in de belangstelling zou staan van FC Barcelona, is er nu ook Griekse interesse in de spits van Feyenoord. Olympiakos, de huidige kampioen in de Griekse competitie, zou Pellè aankomende zomer graag willen vastleggen. De goalgetter kan een contract tekenen waarmee hij 1,5 miljoen euro per jaar opstrijkt. De Griekse club denkt Pelle voor 5 miljoen euro overgenomen kan worden van Feyenoord. (Gianluca Dimarzio)
01-05-2014 | 'Van Gaal wil met Feyenoorders naar Engeland'
Als Louis van Gaal de nieuwe trainer van Manchester United gaat worden, wil hij een aantal Feyenoorder meenemen naar Old Trafford. De huidige bondscoach van het Nederlands Elftal wil de defensie van het Engelse topclub voor aankomend seizoen graag versterken met Daryl Janmaat, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi. (talkSPORT)
24-4-2014 | 'Feyenoord volgt topscorer Lokeren op de voet'
Hamdi Harbaoui is komend jaar wellicht te bewonderen op de Nederlandse voetbalvelden. De spits van Lokeren is dit seizoen één van de revelaties van de Belgische Jupiler Pro League en heeft de aandacht getrokken van Feyenoord en Ajax. Harbaoui die dit seizoen tot dusver kwam tot twintig treffers heeft nog een contract tot medio 2016 bij Lokeren.(Africa Top Sports)
24-4-2014 | 'AS Roma wil zes miljoen euro betalen voor Bruno Martins Indi'
AS Roma gaat deze zomer een bod doen op Bruno Martins Indi. De verdediger van Feyenoord zou voor zes miljoen euro de overstap kunnen maken naar Italië. AS Roma, dat volgend seizoen uitkomt in de Champions League, is op zoek naar defensieve versteking. Het contract van Martins Indi loopt nog tot medio 2016. (Leggo)
??23-04-2014 | Zaakwaarnemer Janmaat bevestigt Napolitaanse interesse
Voor Daryl Janmaat lijkt de belangstelling uit het buitenland niet alleen bij geruchten te blijven. De international van Feyenoord verdient alle lof voor zijn prestaties in De Kuip en hij wordt dan ook gelinkt aan clubs uit de Serie A en Premier League. 'Ik kan bevestigen dat Napoli interesse heeft, maar dat is niet de enige club", onthult Karel Jansen, de spelersmakelaar van Janmaat . ''Tot op heden hebben we geen formele aanbiedingen gekregen'', voegt hij er vlugjes aan toe. (Radio CRC)
22-04-2014 | 'Meerdere Italiaanse interesse in Janmaat'
Naast Juventus, heeft ook Napoli zijn oog laten vallen op Daryl Janmaat. Aurelio De Laurentiis, voorzitter van de club uit Napels, is erg gecharmeerd van de verdediger van Feyenoord. Naast Juventus werd Janmaat eerder ook in verband gebracht met een overstap naar Internazionale. (SkySports)
22-04-2014 | 'Chelsea in de markt voor Clasie'
Chelsea wil zich aankomende tranferperiode graag versterken met Jordy Clasie. De Engelse topclub heeft Clasie bekeken en het lijkt er op dat de club de middenvelder, voor het WK in Brazilië, wil overnemen van Feyenoord. De Nederlander heeft nog een contract van twee jaar bij Feyenoord en Chelsea wil hem overnemen voor 6 miljoen pond, ongeveer 7,3 miljoen euro. (Football Direct News)
18-04-2014 | 'West Ham United geïnteresseerd in Clasie'
Sam Allardyce, trainer van het Engelse West Ham United, wil Jordy Clasie graag toevoegen aan zijn selectie voor volgend seizoen. De middenvelder maakt een goede indruk op de Engelse manager, maar niet alleen West Ham ziet de Nederlander zitten. Meerdere Engelse clubs hebben interesse naar de diensten van Clasie. (talkSPORT)
17-04-2014 | 'United en Juventus richten hun pijlen op Vilhena'
Manchester United en Juventus behoren tot de clubs die interesse hebben in Tonny Vilhena. De clubs hopen Vilhena deze zomer over te nemen van Feyenoord. De topclubs uit Engeland en Italië hebben de 19-jarige middenvelder al bekeken en zijn onder de indruk van hem. De Engelse grootmacht hoopt Vilhena voor een slordige 5 miljoen pond (ruim 6 miljoen euro) over te nemen van de Rotterdamse club. (Mirror)
17-04-2014 | 'Feyenoord aast op Uruguayaanse aanvaller
Feyenoord wil volgend seizoen graag gebruik maken van de diensten van de Uruguayaanse aanvaller Gonzalo Bueno. De 21-jarige speler van het Russische Kuban Krasnodar wil graag 'de sterren van de hemel spelen in Rusland', maar krijgt daar niet de kans voor. Feyenoord hoopt de aanvaller een seizoen te huren. Verschillende clubs uit Spanje, Italie en Frankrijk toonde ook al interesse in Uruguayaan. De Rotterdamse club heeft goede banden met Russische leiders, en lijkt daardoor de beste papieren te hebben. (Tenfield)
16-4-2014 | 'Ook Turkse belangstelling voor Janmaat'
Nadat verschillende clubs uit Engeland en Italië geïnteresseerd zijn in Feyenoord-verdediger Daryl Janmaat, komt ook de geruchtenstroom in Turkije op gang. Fenerbahçe zou de Nederlander graag toevoegen aan haar selectie. De club van oud-Feyenoorder Dirk Kuyt ziet de rechtsback als ideaal alternatief voor Gökhan Gönül, die sinds 2007 bij de Turkse club speelt. (Fanatik)
16-4-2014 | 'Ajax zeer gecharmeerd van Feyenoorder Vilhena'
Tonny Vilhena is één van de Feyenoord-spelers die nadrukkelijk gevolgd wordt door buitenlandse topclubs. Ook Ajax zou zeer gecharmeerd zijn van de middenvelder. Dat schrijft Voetbal International. Bij PSV-Feyenoord (0-2) zaten verschillende scouts van buitenlandse topclubs op de tribune. Onder meer Manchester United, Manchester City, Everton, Arsenal, West Ham United, Bayer Leverkusen, Benfica en FC Porto waren aanwezig in het Philips Stadion. (VI)
15-4-2014 | 'Ook Leicester City in de race voor Janmaat'
Kampioen van de Engelse Championship, Leicester City, heeft ook interesse in Daryl Janmaat. Manager Nigel Pearson wil de 24-jarige rechtsachter graag toevoegen aan zijn selectie voor volgend seizoen, als de club in de Premier League uitkomt. (Daily Mail)
15-4-2014 | 'Fiorentina in de markt voor drie Feyenoorders'
Fiorentina zou zeer geïnteresseerd zijn in liefst drie Feyenoord-spelers. De club zou Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Jordy Clasie deze zomer graag naar Florence halen. (La Nazione)
14-4-2014 | 'Sluimerende interesse voor Vilhena en Boëtius'
Het einde van het seizoen nadert en dat betekent direct dat de geruchtenmachine binnenkort op volle toeren gaat draaien. Voetbal International deed maandagavond alvast een duit in het zakje. Journalist Martijn Krabbendam wist in het gelijknamige voetbalpraatprogramma te melden dat er op de achtergrond belangstelling sluimert voor een viertal Feyenoorders. De namen van Stefan de Vrij, Daryl Janmaat, Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena zouden op de lijstjes van diverse clubs staan. (VI)
11-4-2014 | 'AC Milan en Juventus volgen Boëtius'
Jean-Paul Boetius wordt nadrukkelijk gevolgd door AC Milan en Juventus. De Italiaanse topclubs willen beiden in de zomer hun selectie versterken met een extra buitenspeler. De Italiaanse kranten melden vandaag dat Urby Emanuelson, de neef van Boëtius, hem ervan moet overtuigen volgend seizoen te verhuizen naar het San Siro. De aanvaller moet Feyenoord acht miljoen euro opleveren. (Tuttosport)
10-4-2014 | 'Engelse topclubs komen direct in actie voor De Vrij en Janmaat'
Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015. (SkySports)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Janmaat en De Vrij gaan deze zomer "100% zeker" naar een andere club.
Pelle ligt flink onder vuur en "is klaar" na het opzicht of showen van zijn Ferrari, zocht bewust confrontatie wil graag weg
https://twitter.com/FRFC1908 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop niet dat Boetius en Kongolo vertrekken dat zou een echte aderlating zijn |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Boetius en Kongolo blijven wel, zit ik niet zo over in.
Met Pelle kan het wel eens gek gaan lopen, met een beetje mazzel vangen we daar 15 miljoen voor. Direct Dost of Finnbogason halen met een deel van dat geld.
Met het geld van Janmaat proberen Kostic te halen, en met het salaris wat we op Schaken/Verhoek besparen kunnen we nog wel transfervrij Hupperts en Propper ophalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 11:00 schreef piet de paler het volgende:Ik hoop niet dat Boetius en Kongolo vertrekken dat zou een echte aderlating zijn Martin van Geel heeft aangegeven voor Kongolo heel ver te willen gaan om hem te behouden en hem een langer contract te laten tekenen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2014 - 13:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] Martin van Geel heeft aangegeven voor Kongolo heel ver te willen gaan om hem te behouden en hem een langer contract te laten tekenen.. Eerst maar eens zien, dan gaan we het geloven ... Ik heb vernomen dat het 'aanbod' nog steeds waardeloos is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onderhandelingen zijn nog gaande, afwachten maar.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ook voor Martin van Geel geldt: geen woorden maar daden...!
Eerst zien, dan pas geloven... Maar ik hoop dat deze jongen nog lang blijft... Hij zou zomaar eens behoorlijk goed kunnen worden.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord en ajaks willen Zweedse international van Malmö nieuwe kans bieden'
Guillermo Molins krijgt mogelijk een herkansing bij een topclub in een West-Europese competitie. Ajaks, Feyenoord en FC twentehouden de verrichtingen van de rechtsbuiten van Malmö FF namelijk nadrukkelijk in de gaten, meldt Het Laatste Nieuws.
De 25-jarige Molins geldt als de absolute smaakmaker van Malmö FF. In dienst van de Zweedse topclub, waar in het verleden ook Zlatan Ibrahimovic furore maakte, kwam de Uruguayaanse Zweed in zes wedstrijden tot vier doelpunten en drie assists. Die prestaties zijn ook de scouts van de Nederlandse topclubs niet opgevallen en zij overwegen om de Zweedse international komende zomer vast te leggen.
In het verleden stond Molins al zonder al te veel succes onder contract bij Anderlecht, dat hem tevens een jaar verhuurde aan Real Betis. Behalve Ajaks, FC Twente en Feyenoord heeft ook de Belgische subtopper KRC Genk belangstelling voor de vleugelspits. Bron:Soccernews
Guillermo Molins 2013 http://youtu.be/0XLgjwEhK4Q
Guillermo Molins 2012 http://youtu.be/n8R5aWk6JH0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ontzettend goede speler, stond ook al es in de belangstelling van Feyenoord toen hij net door brak in Zweden, heb hem bij Anderlecht niet meer gevolgt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alles hangt en staat wat we verkopen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik las de tweets van een Zweedse voetbaljournalist, die vertelde dat deze jongen een contract voor een half jaar heeft en hoogstwaarschijnlijk niet veel zal kosten omdat de Zweedse clubs het geld nodig hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoor toch nog steeds de naam Havenaar brrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de namen die je hoort komen niet, gaat net als met de trainer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das een opluchting in dit geval.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toptransfer voor Stefan de Vrij?
Stefan de Vrij hoopt na het WK een mooie transfer te maken, alhoewel hij ook na het wereldkampioenschap in Brazilië ook met zijn huidige werkgever Feyenoord om de tafel gaat.
De roddelsite Football Direct News meent echter te weten dat De Vrij een toptransfer kan maken.
Van insiders zou het gehoord hebben dat De Vrij hoog op het lijstje staat bij Liverpool. The Reds krijgen een hoop goals tegen en dat valt mede de centrale verdediging van de club te verwijten. Maandagavond werd nog maar eens pijnlijk duidelijk dat de defensie van de ploeg van Brendan Rodgers zeker defensieve versterkingen kan gebruiken. Het gaf kinderlijk eenvoudig een 0-3 voorsprong weg tegen Crystal Palace. Eindstand was 3-3.
Stefan de Vrij moet in het 'Hollandse-systeem' van Liverpool de verdediging een kwaliteitsinjectie geven. Liverpool wil graag de bal rond laten gaan en daar zit nou eenmaal erg veel risico aan vast. Martin Skrtel en Mamadou Sakho kunnen perfect een man uitschakelen, maar een opbouw verzorgen... daar zijn ze niet voor in de wieg gelegd.
AS Roma Liverpool moet wel snel zijn. Er zijn namelijk kapers op de kust. Naast dat Feyenoord de speler maar al te graag wil houden is ook AS Roma geïnteresseerd in de centrumverdediger. Mehdi Benatia staat op het punt te tekenen bij of Manchester City of Barcelona en de Romeinen zien in De Vrij de ideale vervanger. Bron:433.nl |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet te hopen dat die Havenaar komt, die kan er echt helemaal niks van. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Vagner Love => Charisteas
Van Gaal => FRutten
Guidetti/Kuijt => Havenaar? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen Havenaar a.u.b. dat kun je niet maken.. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Haha +1 Zo gaat het meestal wel inderdaad ;-) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Met Griekse clubs moeten we niet inzee gaan. Die betalen toch niet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Naar Ronald Koeman gaat Feyenoord ook Jan Kluitenberg missen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Alleen boven de 20 miljoen Pellè verkopen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Duizend miljoen miljard voor Clasie |
|
|
|
|
luukbarrie
|
|
|
van wolfswinkel als opvolger voor Pelle? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wilden tot 5 miljoen gaan haha, daar mogen ze zijn schoenen voor hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De enige die ik over Kuijt hoor zijn piet de p. en Dirkie zelluf.. ;) |
|
|
|