BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Alles gezegd.
Dikke punt erachter.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 09 april 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 12:23 schreef ar het volgende:

[..]

Tis een goede voetballer,maar zijn maniertjes passen niet bij ons.
Zo is het ar
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 april 2016 - 13:54   quote  deeplink  
MEH..
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 14:51   quote  deeplink  
Laten we m drie maanden inwonen bij Kazim.
Opgelost.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 16:01   quote  deeplink  
Eens, in Schotland
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 april 2016 - 16:04   quote  deeplink  
Prima..daar hebben ze ook bergen..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 april 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Liever 3 maanden bij John de Wolf.
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 17:55   quote  deeplink  
Nee.
Stel dat ik hem tegenkom..alsjeblieft.
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 17:55   quote  deeplink  
Nee.
Stel dat ik hem tegenkom..alsjeblieft.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 april 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:
Liever 3 maanden bij John de Wolf.
Kom maar op..
20p6249.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 april 2016 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 17:55 schreef ar het volgende:
Nee.
Stel dat ik hem tegenkom..alsjeblieft.
en daarna 3 maanden bij ar.
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 18:19   quote  deeplink  
Staat ie gewoon wissel in ons meidenteam..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 april 2016 - 18:30   quote  deeplink  
Worden de meiden voetballend beter van.
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 18:34   quote  deeplink  
Nee, krijgen ze rare trekjes..:)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 09 april 2016 - 18:48   quote  deeplink  
Ik wil Bas Dost, een betaalbare topper, of v Wolfswinkel samen met Kramer als stand in, en Kuijt langzaam afbouwend
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 18:52   quote  deeplink  
Dost is onbetaalbaar, een betaalbare topper is voor ons onbetaalbaar, dat laatste zou kunnen.
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 11:20 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

PSV zal dat wellicht proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat beide heren naar dezelfde ploeg vertrekken. Zelfde geldt voor de situatie van Ajax. Ik snap dat je als topclub 2 goede spitsen wil hebben, maar zolang je geen 4-4-2 speelt, kunnen dit nooit min of meer gelijkwaardige spitsen zijn. Beide spelers zullen geen genoegen nemen met een basisplaats en allebei de helft van de wedstrijden spelen, gaan ze ook niet mee instemmen. Kortom, als je twee gelijkwaardige spitsen van dat kaliber hebt, zal je altijd onrust krijgen en een spits die in de winterstop of anders uiterlijk in de zomer weg wil. Een Janssen of Haller gaat niet naar Ajax of PSV voor de bank. Die willen spelen, want anders vertrekken ze wel naar een andere club, desnoods het buitenland. Janssen zal dan liever bij AZ blijven dan op de bank te zitten bij Ajax of PSV. Gaat gewoon niet gebeuren. Je reservespits moet altijd minder zijn dan je eerste spits, anders houd je het niet vol. Zelfs clubs als Barca en Real hebben geen gelijkwaardige spits op de bank zitten.
Het idee van twee ongeveer gelijkwaardige spitsen is dat ze elkaar door de concurrentie scherp houden en beter maken, het mooiste is als je twee verschillende type spitsen hebt die toch ongeveer evenwaardig zijn. Dan heb je namelijk meer argumenten om voor de ene of de andere te kiezen in bepaalde wedstrijden.

De reden dat Barca en Real niet voor spits posities evenwaardige spelers hebben is omdat er geen tweede Messi of Ronaldo is, was die er wel en liep die in Nederland rond dan zouden ze die al gekocht hebben.
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 11:46 schreef ar het volgende:
Mentaal de ALLERSLECHTSTE speler in de eredivisie.
???
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 20:13   quote  deeplink  
:)
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 11:46 schreef ar het volgende:
Mentaal de ALLERSLECHTSTE speler in de eredivisie.
Mentaal is hij juist erg sterk vind ik, hij is zich natuurlijk de tyfus geschrokken bij Twente omdat daar alles heel snel berg afwaarts ging, en hij had afgelopen zomer AL LANG weg willen zijn. Dan is het erg zuur dat je nog een seizoen voor die degradatieduiters moet voetballen, ondanks dat niks in dat elftal mee zit weet hij zich toch elke week te onderscheiden, dat is best knap.
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 18:48 schreef piet de paler het volgende:
Ik wil Bas Dost, een betaalbare topper, of v Wolfswinkel samen met Kramer als stand in, en Kuijt langzaam afbouwend
v Wolfswinkel is denk ik wel haalbaar, Dost gaat zeker 10 miljoen kosten.
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 20:17   quote  deeplink  
Eens
met je vorige quote

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2016 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:15 schreef moa het volgende:

[..]

Mentaal is hij juist erg sterk vind ik, hij is zich natuurlijk de tyfus geschrokken bij Twente omdat daar alles heel snel berg afwaarts ging, en hij had afgelopen zomer AL LANG weg willen zijn. Dan is het erg zuur dat je nog een seizoen voor die degradatieduiters moet voetballen, ondanks dat niks in dat elftal mee zit weet hij zich toch elke week te onderscheiden, dat is best knap.
Voetballend knap, maar dat doet hij niet voor Twente maar voor zichzelf. Want die wil natuurlijk weg en zal dus wel moeten.
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Lex Immers is populair in Wales. De geboren Hagenaar speelt op huurbasis voor Cardiff City en maakt indruk bij zijn nieuwe club. Op bezoek bij Fulham maakte de Nederlander zaterdagmiddag vlak voor rust de openingstreffer.

Op Twitter steken Cardiff-fans de loftrompet over Immers. 'Lex Immers is een speler van wereldklasse', valt te lezen op het sociale medium. De huurling maakte zaterdag zijn vijfde doelpunt in het Championship en kan niet meer stuk bij de supporters.

Immers kwam afgelopen winterstop op huurbasis over naar Cardiff, dat acteert op het tweede niveau van Engeland. De oud-speler van ADO Den Haag en Feyenoord is in korte tijd uitgegroeid tot een publiekslieveling. Een overzicht van een aantal reacties van Cardiff-fans.
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:17 schreef van geil het volgende:
Eens
met je vorige quote
quote dat dan :P
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Voetballend knap, maar dat doet hij niet voor Twente maar voor zichzelf. Want die wil natuurlijk weg en zal dus wel moeten.
Met welk doel hij dat doet maakt weinig uit, als ik hem was zou ik ook weinig voor Twente geven, als hij mentaal zwak was dan zou hij als een dweil voetballen. Hij blijft juist hard werken en goed voetballen, dat is gewoon knap.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:25 schreef moa het volgende:

[..]

Met welk doel hij dat doet maakt weinig uit, als ik hem was zou ik ook weinig voor Twente geven, als hij mentaal zwak was dan zou hij als een dweil voetballen. Hij blijft juist hard werken en goed voetballen, dat is gewoon knap.
Weet ik niet, volgens mij hoeft hij er ook niet veel moeite voor te doen om er boven uit te steken eerlijk gezegd.
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Weet ik niet, volgens mij hoeft hij er ook niet veel moeite voor te doen om er boven uit te steken eerlijk gezegd.
Hij steekt er ook boven uit in wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en PSV, zo'n hoog niveau halen in een elftal vol blinden en gehandicapten is veel moeilijker dan in een elftal met een goed niveau dat lekker draait.
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:33   quote  deeplink  
Tenminste dat is hoe ik het zie :)
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 20:35   quote  deeplink  
Ziyech is gewoon qua voetballer een buitenkansje, voor 5-7 miljoen kan je hem denk ik wel binnen halen, is zo'n speler waarvan je het weet dat hij het geweldig gaat doen en die je over 2 jaar weer voor 15-20 miljoen kwijt kan.
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:35 schreef moa het volgende:
Ziyech is gewoon qua voetballer een buitenkansje, voor 5-7 miljoen kan je hem denk ik wel binnen halen, is zo'n speler waarvan je het weet dat hij het geweldig gaat doen en die je over 2 jaar weer voor 15-20 miljoen kwijt kan.
Eens hoor.
En nogmaals, in mijn ogen de enige speler van dat kaliber die voor Feyenoord haalbaar en betaalbaar is.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:35 schreef moa het volgende:
Ziyech is gewoon qua voetballer een buitenkansje, voor 5-7 miljoen kan je hem denk ik wel binnen halen, is zo'n speler waarvan je het weet dat hij het geweldig gaat doen en die je over 2 jaar weer voor 15-20 miljoen kwijt kan.
5-7 miljoen kan.
Maar dan moet je ook met 1,5-2 miljoen salaris per jaar komen.
(ik moet m niet, dat leek me al duidelijk he :) )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2016 door Stylzz --
Barabas
 Barabas - zaterdag 09 april 2016 - 20:53   quote  deeplink  
Het is helemaal geen realistisch haalbare speler. Voor geen enkele club in deze matige competitie. Hij steekt er met kop en schouders bovenuit en dan denken dat wij hem wel kunnen halen voor een paar miljoen?(!)

Verspilling van tijd en energie.
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

5-7 miljoen kan.
Maar dan moet je ook met 1,5-2 miljoen salaris per jaar komen.
(ik moet m niet, dat leek me al duidelijk he :) )
Hij schijnt ongeveer 500k te verdienen bij Twente, bij ons zal hij idd wel sowieso meer dan een miljoen verdienen maar dat vind ik voor buitencategorie spelers niet erg.
moa
 moa - zaterdag 09 april 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:53 schreef Barabas het volgende:
Het is helemaal geen realistisch haalbare speler. Voor geen enkele club in deze matige competitie. Hij steekt er met kop en schouders bovenuit en dan denken dat wij hem wel kunnen halen voor een paar miljoen?(!)

Verspilling van tijd en energie.
Zolang er geen contract is getekend met een buitenlandse club heb je een kans, als je mee wilt doen om de prijzen zal je dit soort kansen moeten proberen te grijpen. 0
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 22:35 schreef moa het volgende:

[..]

Hij schijnt ongeveer 500k te verdienen bij Twente, bij ons zal hij idd wel sowieso meer dan een miljoen verdienen maar dat vind ik voor buitencategorie spelers niet erg.
Die 500K klopt niet.

Eerste club schijnt al 8.000.000 te willen neerleggen
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 22:36 schreef moa het volgende:

[..]

Zolang er geen contract is getekend met een buitenlandse club heb je een kans, als je mee wilt doen om de prijzen zal je dit soort kansen moeten proberen te grijpen. 0
Eens , en voor zo'n speler kun je gerust 8/10 miljoen aftikken.
En ja, die hebben we (nog)
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 09 april 2016 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 22:42 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens , en voor zo'n speler kun je gerust 8/10 miljoen aftikken.
En ja, die hebben we (nog)
1. Zou hij naar Feyenoord willen komen?
2. Wat zal hij aan salaris verlangen?
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 22:53 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

1. Zou hij naar Feyenoord willen komen?
2. Wat zal hij aan salaris verlangen?
1 Ja
2 Het salaris van Kazim 1,25 miljoen zou aardig in de buurt komen, en anders doe je er maar 2,5 ton bovenop voor wel n speler die dit verdient.En wat iedere supporter snapt.
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 23:03   quote  deeplink  
Proest..
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 23:07   quote  deeplink  
Behalve n enkeling.
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 23:08   quote  deeplink  
Maar goed, als je ooit weer mee wilt doen moet je dit soort stappen ondernemen.
En anders tevreden zijn met 3de plaatsen als t mee zit.
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 09 april 2016 - 23:18   quote  deeplink  
Die kan met gemak voor 10 à 12 miljoen weg, denk ik. En dan is het nog een koopje voor de buitenlandse clubs. Als je hem voor 6 à 8 kunt halen dan moet je dat doen, als je het geld hebt. Maar dan zit je weer met kapitaalvernietiging van Vejinović en Talpia. In eerste instantie zullen ze Vilhena een hoger salaris willen bieden denk ik. En op zoek naar een spits. Janssen bijvoorbeeld. Op zich kan ik daar wel in komen. Je kan je geld maar 1 keer uit geven. De komst van Ziyech zou ik zeker toejuichen, maar we moeten realistisch zijn.
ar
 ar - zaterdag 09 april 2016 - 23:18   quote  deeplink  
Dat weet ik geile.
Goede spelers kosten geld.
Ik ga niet meer zaniken over Ziyech, maar die gaat naar het buitenland.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 april 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

5-7 miljoen kan.
Maar dan moet je ook met 1,5-2 miljoen salaris per jaar komen.
(ik moet m niet, dat leek me al duidelijk he :) )
Voor die 5-7 miljoen kan je hem een half jaartje huren. Voor minder dan 10 miljoen gaat Twente niet eens om de tafel denk ik. Die gaat ze 15-20 miljoen opleveren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 april 2016 - 23:47   quote  deeplink  
Nog afgezien of hij überhaupt zou willen komen - ik zie eerlijk gezegd weinig aanleiding voor hem om voor Feyenoord te kiezen - is hij al een half jaar onbetaalbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2016 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 april 2016 - 02:05   quote  deeplink  
Het is ridicuul om boven de 7 miljoen te gaan bieden voor een speler. Dat kan Feyenoord zich niet veroorloven. De kans Ziyech te halen is natuurlijk maar klein.

Het transferbudget is bovendien afhankelijk van verkoop, om werkelijk van een substantieel bedrag te kunnen spreken. Ik zou dan eerder voor 2 spelers in segment 4 a 5 miljoen gaan of evt. Een derde erbij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 april 2016 - 03:32   quote  deeplink  
Ervan uitgaande dat selectie grotendeels intact blijft, hoeft er in wezen niet veel bij. Een motor/spelverdeler op het middenveld. En een aanvaller extra, met name iemand die ook op de vleugel kan spelen, is zeker geen overbodige luxe. Voor de rest, moet er her en der wat geloosd worden. Maar niet weer een zomer waar een blik middelmaat wordt opengetrokken. De breedte is er. Sterker nog, allerlei spelers die je wel graag ziet eens ziet, met name eigen jeugd, komt niet eens in actie. Ik vind het prima als Feyenoord de grens op wil zoeken en een bedrag van 5-8 miljoen wil uittrekken voor een echte topper voor eredivisiebegrippen. Een type Ziyech (positie, talent, leeftijd) zou perfect zijn. Maar die jongen zelf kan je vergeten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 april 2016 - 08:12   quote  deeplink  
Je moet de vervanger voor Dirk deze periode halen of weten dat je m aankomend jaar kan opleiden. Plus je zal in je verdediging dingen moeten gaan doen en je hebt aanvallend vermogen nodig. Kortom, als je een Ziyech gaat halen, ga je in heel veel linies nog steeds tekort komen.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 10 april 2016 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 23:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voor die 5-7 miljoen kan je hem een half jaartje huren. Voor minder dan 10 miljoen gaat Twente niet eens om de tafel denk ik. Die gaat ze 15-20 miljoen opleveren.
...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.2856140