|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, ik niet hoor. Hij had een prima seizoen bij fietstas achter de rug. Hetzelfde gold voor Vejinovic... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is nooit goed genoeg geweest als middenvelder en is simpelweg geen centrale verdediger. Sta er dus niet van te kijken dat hij ook bij ons door de mand valt. Leuke speler voor een ploeg rond plek 5.
Maar goed. Vejinovic is in mijn ogen wél een onverwachte tegenvaller. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Krijg jij lekker wat Rooie Sien heeft gehad, klootzak. Erg hè, de realiteit. Steek je tyfuskop maar in het zand, Plato. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 17:08 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Huidige selectie op een paar plaatsen aanpassen en een echte spits kopen. Eentje waarbij je van een x aantal doelpunten mag uitgaan. Misschien iemand als Ziyech erbij en we doen mee hoor. Zo slecht zijn we niet. Realist met je Ziyech. Je bent echt hilarisch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 18:08 schreef nr 10 het volgende:[..] Krijg jij lekker wat Rooie Sien heeft gehad, klootzak. Erg hè, de realiteit. Steek je tyfuskop maar in het zand, Plato. Menstruatie? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 18:08 schreef nr 10 het volgende:[..] Krijg jij lekker wat Rooie Sien heeft gehad, klootzak. Erg hè, de realiteit. Steek je tyfuskop maar in het zand, Plato. Geen ruzie maken! Is slecht voor de reputatie van dit Forum.
Stelletje kuttekoppen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja! Zoals bluffert het zegt.."dit is een net forum!" |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Oorzaak en gevolg uit elkaar houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 18:08 schreef nr 10 het volgende:[..] Krijg jij lekker wat Rooie Sien heeft gehad, klootzak. Erg hè, de realiteit. Steek je tyfuskop maar in het zand, Plato. Haha, haphap. Je klinkt nu helemaal alsof je je hoofd net uit het IJ hebt gehaald... Neem even een pilletje want je slaat op hol Platini... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 13:36 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Haha, haphap. Je klinkt nu helemaal alsof je je hoofd net uit het IJ hebt gehaald... Neem even een pilletje want je slaat op hol Platini... Daar heb je ruim de tijd voor genomen, Einstein. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
nemen of genomen worden, that's the question.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Cardiff City weet het zeker: Lex Immers moet ook volgend seizoen bij de club uit Wales spelen. Dat is wat Cardiff de komende periode voor elkaar gaat proberen te boksen.
Volgens de BBC wil Cardiff Immers definitief overnemen van Feyenoord. De Haagse aanvallende middenvelder wordt tot het einde van het seizoen gehuurd door Cardiff, dat op de slotdag van de winterse transferperiode zaken deed met Feyenoord.
In twaalf optredens voor de ploeg van Russell Slade maakte hij vijf doelpunten. Cardiff is, mede daardoor, nog in de race voor een ticket in de play-offs om promotie naar de Premier League. In het artikel op de website van de BBC wordt ook gerefereerd aan de hoge productie van Immers bij Feyenoord (31 doelpunten in 100 wedstrijden).
Cardiff heeft echter één belangrijke horde te nemen. De club moet af zien te komen van het transferembargo dat nog van kracht is. Daardoor kunnen er alleen spelers gehuurd worden. De clubleiding heeft volgens de BBC goede hoop dat dat deze komende zomer wordt opgeheven, waarna zaken gedaan kan worden met Feyenoord.
De fans van Cardiff waren al snel lyrisch over Immers. Afgelopen weekend scoorde hij opnieuw, waarna de Cardiff-aanhang superlatieven tekort kwam.
3 miljoen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bos bloemen een gemeent bedankje. 3 miljoen en door , jeugd doorstromen op die positie. Immers bedankt. Doorgaan met Toornstra, Kuijt, Botteghin, vejnovic. Eventueel verkopen Vermeer ( reserve en eerste keeper aanwezig) Kramer reserve spits halen echte spits Dost of v Wolfswinkel. Tony heb ik het niet meer over kssssst Verdedigend niets bijkopen, vd Heide uitlenen aan Sparta. Eenhoorn als voorzitter TD wim jansen Gio mag blijven En klaar voor het nieuwe seizoen met een grote uitgave |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen die namen al waar je mee door wilt.. Toch niet als vaste basisspelers mag ik hopen? Op Dirk na. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: waarvoor? Transfergeld? Nope, zijn contract loopt 30 juni af, dus kunnen ze hem gratis binenhengelen. Wij krijgen er niets meer voor. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat heb ik afgelopen woensdagavond genoten van dat B1 elftal zeker van Dylan Vente & Tahith Chong deze spelers moeten zeker nog 5 jaar bij Feyenoord blijven wat een talenten SUPER
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Chong... die is al op weg naar de uitgang.... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: is dat al rond en voor hoeveel, want hij speelt gewoon nog bij Feyenoord |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik hoop dat hij blijft, maar de berichten in de media wijzen op een vertrek. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Man utd heeft hem toch al binnen? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar hoe kan het dan dat hij afgelopen woensdag samen met Dylan Vente wel de best van het veld was bij de wedstrijd tussen 020 B1-Feyenoord B1 1-4 als ze hem binnen hebben dan kan hij niet nog voor Feyenoord spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Omdat ie gewoon het seizoen afmaakt? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: heeft hij al getekend, nergens te lezen, laat dat eens lezen waar dat staat ben zeer benieuwd |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ben net zo benieuwd.... mits hij blijft natuurlijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Toets chong en man United in op Google en je vind van alles. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lijkt inderdaad een gedane zaak. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar ik dacht dat hij Feyenoord (nog) niet wou verlaten? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat doet ie dan ook niet, pas aan het einde van het seizoen als de buit binnen is en het feest gevierd is natuurlijk. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 20:07 schreef MMM het volgende:Alleen die namen al waar je mee door wilt.. Toch niet als vaste basisspelers mag ik hopen? Op Dirk na. Mwah, Kuyt is natuurlijk duidelijk goed genoeg, zoals je zelf ook al zegt. Botteghin is qua verdedigen één van de beste van de competitie, dus die is absoluut bruikbaar. Toornstra begon fantastisch, heeft een slecht jaar gehad na dat eerste halfjaar en begint nu weer beter te worden. Levert momenteel niet veel op, denk ik, dus gewoon mee verder gaan. Laatste weken gaat het steeds beter bij hem. En Vejinovic..tsja, doet het duidelijk niet goed genoeg. Heeft nog niks laten zien, maar voor dat geld zou ik hem ook niet direct weg doen. Want die jongen kan best ballen, maar het komt er nu niet uit. Nog maar even houden, gezien hij nu ook niet veel op zal leveren en dan komend seizoen bekijken of het toch nog succesvol wordt of verkopen.
Zo gek vind ik het niet om die 4 te laten blijven. Als hij nou vd Heijden had gezegd ofzo... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 13:17 schreef VVout het volgende:[..] Dat doet ie dan ook niet, pas aan het einde van het seizoen als de buit binnen is en het feest gevierd is natuurlijk. Ik doelde erop dat hij een paar maanden geleden nog een contract bij ons zou tekenen? Dat is blijkbaar niet doorgegaan? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 18:43 schreef piet de paler het volgende:Bos bloemen een gemeent bedankje. 3 miljoen en door , jeugd doorstromen op die positie. Immers bedankt. Doorgaan met Toornstra, Kuijt, Botteghin, vejnovic. Eventueel verkopen Vermeer ( reserve en eerste keeper aanwezig) Kramer reserve spits halen echte spits Dost of v Wolfswinkel. Tony heb ik het niet meer over kssssst Verdedigend niets bijkopen, vd Heide uitlenen aan Sparta. Eenhoorn als voorzitter TD wim jansen Gio mag blijven En klaar voor het nieuwe seizoen met een grote uitgave SORRY de spitsen namen bevallen mij niet
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heel goed dat Feyenoord van Gastel niet naar NEC laat vertrekken
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 09:56 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] waarvoor? Transfergeld? Nope, zijn contract loopt 30 juni af, dus kunnen ze hem gratis binenhengelen. Wij krijgen er niets meer voor. 2017 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 16:18 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik doelde erop dat hij een paar maanden geleden nog een contract bij ons zou tekenen? Dat is blijkbaar niet doorgegaan? Nee klopt, is geloof ik bij het van Geel topic ook aan bod gekomen dacht ik en koste hem een stoelpoot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zeker, jammer dat hij weg gaat.....Dat is nou een spelertje met wat extra's... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 17:35 schreef VVout het volgende:[..] Nee klopt, is geloof ik bij het van Geel topic ook aan bod gekomen dacht ik en koste hem een stoelpoot. Er was inderdaad een principe akkoord maar dat zal ook wel afgekocht worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zullen we daar pas over miesperen als hij echt weg is? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt ook al van Geel's schuld. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tijd voor de zomer 2016 geruchten, wie gaan er weg en wie komen er bij?
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 14-04-2016
=========================================================== HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE ) =========================================================== DOELMANNEN
Kenneth Vermeer _________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 6.500.000 Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000 Par Hansson _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 Justin Bijlow ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 200.000 Kamil Miazek ____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 150.000
VERDEDIGING
Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 5.500.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 5.000.000 Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 3.500.000 Eric Botteghin __________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 3.500.000 Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.500.000 Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 1.000.000 Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 500.000 Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 150.000 Stef Gronsveld __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 50.000
MIDDENVELD
Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 4.750.000 Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2016 ) € 4.500.000 Jens Toornstra __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 4.000.000 Karim El Ahmadi__________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 Renato Tapia ____________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 2.750.000 Simon Gustafson _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000 Jari Schuurman __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 500.000
AANVAL
Eljero Elia _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.500.000 Michiel Kramer __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 3.000.000 Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.000.000 Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.000.000 Anass Achabar ___________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.000.000
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 >> Cardiff City Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.000.000 >> NEC Nijmegen Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 350.000 >> SC Cambuur
=========================================================== MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten) ===========================================================
Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2016 ) Aflopend Contract. Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) Aflopend Contract. Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 >> Cardiff City
=========================================================== MOGELIJKE NIEUWELINGEN ===========================================================
Nog geen geruchten...
=========================================================== VERTOKKEN SPELERS ===========================================================
...
=========================================================== NIEUWE SPELERS ===========================================================
...
===========================================================
TOTALE WAARDE SELECTIE: € 70.400.000
===========================================================
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door moa -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Die lijkt wel zo goed als weg en gaat een kansloos avontuur tegemoet, weliswaar met een miljoenensalaris. Over 5 jaar zien we hem opduiken bij Twente of Heerenveen ofzo, net zoals alle andere "grote talenten" die te vroeg voor het grote geld kiezen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe dan ook... Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen keuze, en mocht ie a la Vincent Janssen ineens als revelatie bestempeld worden...Is het niet Feyenoord's schuld. |
|
|
|