|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord heeft interesse in een 18 jarig talent van Torrino.. Heel goed,maar uiteraard een verdediger. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Centrale verdediger of flank? En waarom zouden ze die willen halen? Omdat er iemand vertrekken zal? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze schijnen die jongen eerst te willen bekijken..Weet t verders ook niet? Tis een gerucht |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Oh, ik dacht dat dat het tot 30/06/2016 was. Vandaar dat Van Geel met hun in gesprek gaat. Ik vond dat al zo raar zijn contract over anderhalve maand is afgelopen. Oké, mooi. Verdienen we ook nog anderhalf miljoen of zo aan hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 19:42 schreef moa het volgende:[..] Die lijkt wel zo goed als weg en gaat een kansloos avontuur tegemoet, weliswaar met een miljoenensalaris. Over 5 jaar zien we hem opduiken bij Twente of Heerenveen ofzo, net zoals alle andere "grote talenten" die te vroeg voor het grote geld kiezen. Zou het? Ik denk dat hij een verhaaltje Aké wordt. Hij gaat het wel redden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 09:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ze schijnen die jongen eerst te willen bekijken..Weet t verders ook niet? Tis een gerucht Waarom een verdediger halen, terwijl we Woudenberg nog bij NEC hebben gestald, Verdonk nog voor het centrum hebben en Nieuwkoop voor rechtsback hebben? Het lijkt mij dat dan voor de opvolging van een basisspeler zou moeten zijn. Dan zijn ze bezig met een verkoopscenario. Verdonk? Van der Heijden naar S.P.A.R.T.A.?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die jongen schijnt op alle posities achterin uit de voeten te kunnen. Is er trouwens nog steeds interesse in Van Beek..(?) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Heel Europa schijnt achter hem aan te zitten. OMG. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als dat zo is kunnen we het gelijk wel skippen denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 09:35 schreef RenatoBos het volgende:Die jongen schijnt op alle posities achterin uit de voeten te kunnen. Is er trouwens nog steeds interesse in Van Beek..(?) Kan t me niet voorstellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou doet ie het wer aardig toch in die slechte serie deelde ie ook mee in de malaise.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tijd voor de zomer 2016 geruchten, wie gaan er weg en wie komen er bij?
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 15-04-2016
=========================================================== HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE ) =========================================================== DOELMANNEN
Kenneth Vermeer _________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 6.500.000 Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000 Par Hansson _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000 Justin Bijlow ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 200.000 Kamil Miazek ____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 150.000
VERDEDIGING
Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 5.500.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 5.000.000 Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 3.500.000 Eric Botteghin __________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 3.500.000 Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.500.000 Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 1.000.000 Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 500.000 Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 150.000 Stef Gronsveld __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 50.000
MIDDENVELD
Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 4.750.000 Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2016 ) € 4.500.000 Jens Toornstra __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 4.000.000 Karim El Ahmadi__________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 Renato Tapia ____________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 2.750.000 Simon Gustafson _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000 Jari Schuurman __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 500.000
AANVAL
Eljero Elia _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.500.000 Michiel Kramer __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 3.000.000 Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.000.000 Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.000.000 Anass Achabar ___________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.000.000
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 >> Cardiff City Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.000.000 >> NEC Nijmegen Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 350.000 >> SC Cambuur
=========================================================== MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten) ===========================================================
Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2016 ) Aflopend Contract. Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) Aflopend Contract. Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 >> Cardiff City wil Immers behouden.
=========================================================== MOGELIJKE NIEUWELINGEN ===========================================================
Leonardo Rivoira ________ ( Contract tot 30.06.20?? ) € 50.000 >> FC Torino
=========================================================== VERTOKKEN SPELERS ===========================================================
nvt.
=========================================================== NIEUWE SPELERS ===========================================================
nvt.
===========================================================
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000 TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000
===========================================================
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Kan weinig vinden over die Leonardo Rivoira, lijkt me geen transfer voor de eerste 11 of 18 namen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk zelfs dat ie voor de beloften zal gaan spelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja verwacht er niks van, kan niet eens vinden of dat ventje wel een contract heeft bij Torino, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 16:24 schreef moa het volgende:Ja verwacht er niks van, kan niet eens vinden of dat ventje wel een contract heeft bij Torino, Afwachten maar.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Overigens, al zou Chong blijven betekent dat nog niets, want ook Schuurman, Verdonk, Nieuwekoop, Gustafson, stuk voor stuk talenten, krijgen bij Gio geen kans. Toch niet gek dat zulke jongens er tussenuit knijpen als er een leuke kans komt. Dat speelt nu ook weer met die jonge Marokkaanse verdediger. Ik zie werkelijk geen beleidsplan omtrent de opbouw van het elftal en zeker niet in het inpaassen van jonge spelers.Ik vind het veelzeggend dat iemand roept dat Schuurman maar naar 020 moet, want bij Feyenoord krijgt hij toch geen kans, Als je het beleid van de laatste jaren bekijkt: wordt Feyenoord dan voor zulke jongens een Feyemoord? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 17:10 schreef daan limbos het volgende:Overigens, al zou Chong blijven betekent dat nog niets, want ook Schuurman, Verdonk, Nieuwekoop, Gustafson, stuk voor stuk talenten, krijgen bij Gio geen kans. Toch niet gek dat zulke jongens er tussenuit knijpen als er een leuke kans komt. Dat speelt nu ook weer met die jonge Marokkaanse verdediger. Ik zie werkelijk geen beleidsplan omtrent de opbouw van het elftal en zeker niet in het inpaassen van jonge spelers.Ik vind het veelzeggend dat iemand roept dat Schuurman maar naar 020 moet, want bij Feyenoord krijgt hij toch geen kans, Als je het beleid van de laatste jaren bekijkt: wordt Feyenoord dan voor zulke jongens een Feyemoord? Het lijkt wel nu er een beetje geld is, dat men Weer op kortere termijn is gaan denken. Of er loopt niks rond aan kwaliteit bij de jeugd, maar dat kan ik me niet voorstellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wel, er loopt weinig rond wat er aan toe is |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 17:10 schreef daan limbos het volgende:Overigens, al zou Chong blijven betekent dat nog niets, want ook Schuurman, Verdonk, Nieuwekoop, Gustafson, stuk voor stuk talenten, krijgen bij Gio geen kans. Toch niet gek dat zulke jongens er tussenuit knijpen als er een leuke kans komt. Dat speelt nu ook weer met die jonge Marokkaanse verdediger. Ik zie werkelijk geen beleidsplan omtrent de opbouw van het elftal en zeker niet in het inpaassen van jonge spelers.Ik vind het veelzeggend dat iemand roept dat Schuurman maar naar 020 moet, want bij Feyenoord krijgt hij toch geen kans, Als je het beleid van de laatste jaren bekijkt: wordt Feyenoord dan voor zulke jongens een Feyemoord? Wat een onzin, dit jaar al weer een hele reeks debutanten en nog steeds bestaat de helft van de selectie uit zelf opgeleide spelers. Als jonge spelers ergens de kans krijgen is het wel in Nederland en bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben op dit moment wat matige lichtingen. Zijn bij de jeugd Oranjes ook nauwelijks vertegenwoordigd |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 17:56 schreef Stylzz het volgende:We hebben op dit moment wat matige lichtingen. Zijn bij de jeugd Oranjes ook nauwelijks vertegenwoordigd Dat volg ik eerlijk gezegd weinig, dus ik neem wat je zegt maar voor waarheid aan :)
Vind het zelf knap van Feyenoord dat er nog steeds 12 zelf opgeleide spelers in de eerste selectie (totaal 26 man) zitten, en dat terwijl er al heel veel eigen kweek verkocht is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik had gehoopt dat Rashaan Fernandes wat vaker bij het eerste betrokken zou worden, jammer. Hamer ook.
Benieuwd volgend seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gustavo zie ik volgend seizoen wel meer betrokken gaan worden.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jari Schuurman en Vente de grootste Talenten op dit moment dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die wacht ik nog ff af, kan zomaar verhuurd worden is mijn vermoeden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou Fer intussen niet terugverlangen naar Feyenoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fer1 alweer ff niet gezien.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 09:03 schreef Arie.Klooster het volgende:Centrale verdediger of flank? En waarom zouden ze die willen halen? Omdat er iemand vertrekken zal? nee voor langere duur hij is nog jong en misschien een versterking |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: misschien wel zal goed zijn ben er wel voor om hem proberen terug te halen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Toch jammer dat we de samenwerking met Excelsior gestopt hebben en geen jong Feyenoord in de eerste divisie hebben. Er zijn een heel aantal spelers die wel in aanmerking zouden komen voor ervaring in eerste divisie of laagvlieger in eredivisie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee. Ik breng het naar voren in de hoop dat ie enorme spijt heeft. Van mij hoeft ie niet terug. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Begrijp ik, maar de bluffer wil hem wel terug...vandaar de reactie. Ik heb geen idee hoe Fer zich ontwikkelt, maar het kan niet echt de goede kant op zijn gegaan....Lopen er veel engelse clubs warm voor hem? Voor mij hoeft hij niet terug... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2016 - 13:06 schreef CobusIII het volgende:Begrijp ik, maar de bluffer wil hem wel terug...vandaar de reactie. Ik heb geen idee hoe Fer zich ontwikkelt, maar het kan niet echt de goede kant op zijn gegaan....Lopen er veel engelse clubs warm voor hem? Voor mij hoeft hij niet terug... Speelde in zijn eerste seizoen bij QPR wel aardig, werd tweede seizoen verhuurd, wordt dit jaar weer aan een andere club verhuurd, speelde vorig seizoen nog veel wedstrijden (29) dit seizoen beduidend minder.
Nog een contract voor 12 maanden dus zal wel verkocht worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ondanks alles wat je over hem kan zeggen vind ik het wel een speler die Feyenoord past.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als hij zijn paard maar daar laat.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: DAar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou kunnen, over het algemeen best een ardige vent dacht ik die ar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie Ramselaar wel zitten als speler voor ons. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuk voetballertje i derdaad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Frivool, maar werkt hard, razendsnel en ziet t spelletje.
Zeer interessante speler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Fijne speler inderdaad. Het hele seizoen al. |
|
|