BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 april 2016 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 18:58 schreef lijdensweg het volgende:
Berghuis?? Beter Ziyech proberen te halen, tenminste een scorende middenvelder . Kunnen we bij Feyenooit goed gebruiken !!! En een stabielere spits , Woudenberg op de linksback positie ...
Om ergens mee te beginnen .
Nogmaals die gaat naar het buitenland en kost vele miljoenen
VVout
 VVout - woensdag 27 april 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eensert..quanta costa..(?)
Dat snap ik niet, staat voor 750.000€ op transfermark.nl en lijkt het toch aardig te doen. Lijkt me wel waard daar je energie in te steken of het te bekijken misschien daarover.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 18:49 schreef van geil het volgende:
Ik vind het middenveld veruit de zwakste linie
Ik de samenwerking tussen middenveld en verdediging.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 19:24   quote  deeplink  
Wie the fuck wilt nou Berghuis. Al is het voor verhuur. Echt gewoon niet doen!!!
Sowieso dat gehaal en gekoop altijd. Geef nou eens meer jeugd de kans en kijk daarna waar we echt versterking nodig hebben. En haal dan gvd ook echt een versterking. Geen middelmaat en niet overtollig posities bezetten. Dat moet je maar opbouwen. Geen kwantiteit, maar kwaliteit.
Ik ben er nog steeds ziek van en word er steeds zieker van dat wij Jansen zo makkelijk lieten gaan, terwijl we een spits nodig hadden. Nee dan halen we liever Kazim. Denk niet dat het met Jansen slechter was gegaan en daarnaast had je Achabar ook nog die op de tribune belandde. Dit beleid word nu weer constant gevoerd. Toen we gedwongen waren eigen jeugd te gebruiken was het meteen erg extreem, maar kijk wat er van de meeste van die jongens geworden is. Bruno speelt gewoon bij Porto hoor en heeft CL gespeeld. Stefan is belangrijk voor Lazio. Cabral "crabbelt" zelfs een beetje op. Als je de spelers geen kans geeft zich aan te passen aan Feyenoord 1 zal je ook nooit weten of ze geschikt zijn en dan krijg je met dit soort gevallen te maken (Jansen). En dit terwijl die positie niet echt bezet was op Acharbar na.
Ze blijven kopen en geen ECHTE versterkingen. Gustafson vind ik goed, maar krijgt geen kans vanwege dat we perse Kuyt laten spelen. Jari is daarom helemaal nooit op het veld te bekennen. Schandalig. Bovendien heeft dat ons Boëtius gekost en is Bilal echt beter dan Boëtius? Kramer halen terwijl je dus Anass hebt en Herman. Tuurlijk neem je een risico, maar al dat geld van die middelmaat word gespaard en dat bij elkaar kun je aardige spelers van halen. Wel 3x minder spelers, maar wel 10x beter en dan zitten ze gelijk de jeugd niet in de weg.
Die als je ze laat spelen en niet goed genoeg blijken te zijn altijd kunnen worden doorverkocht voor een redelijk bedrag. Op de huidige manier blijven we in die vicieuze cirkel zitten en krijgen we elk jaar hetzelfde gedonder.

Ik kan door blijven gaan. Daarom ben ik dus klaar met van Geel. Het bestuur predikt het ene beleid, maar volgt het andere. Iets waarvoor ze al gewaarschuwd werden toen we geen geld hadden en gedwongen jeugd moesten opstellen. Toen ontkrachten en nu gewoon toch door die mand vallen! Wegwezen, zo komt het nooit meer goed en blijven wij het lachertje van de eredivisie! Gio zou niet de keuze moeten hebben om aangekochte middelmaat op te stellen. Op deze manier wordt hij er zelfs een beetje toe gedwongen, want hij kan het ergens niet maken om ze niet op te stellen. Krijg je geouwehoer rondom de club.

Eigen jeugd eerst. Maar dan ook echt eerst. Trekken ze het niet en er is niemand achter de hand een echte versterking. De jeugd die het wel aankunnen zullen zich alleen maar verder door ontwikkelen. Dus behouw die voor de club en maak geen onderscheid in contracten. Eerder mensen van buiten de club een lager contract. Zou veel logischer zijn dan andersom, maar beoordeel spelers op hun waarde en kwaliteit en niet op waar ze vandaan komen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door RdamStyle --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 19:26   quote  deeplink  
De jeugd is gewoon niet goed genoeg, dat kunnen we ook accepteren. De lichting die nu klaar staat is kwalitatief niet goed.
Pas -17 weer wat talenten.
Wat nu bij de selectie zit of er tegenaan schurkt is middelmaat+
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 19:27   quote  deeplink  
Wat ECHT goed is, komt ALTIJD bovendrijven
van geil
 van geil - woensdag 27 april 2016 - 19:28   quote  deeplink  
Tot 17 hofleverancier.(5 stuks)
Dat is de lichting die er aan komt.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 27 april 2016 - 19:29   quote  deeplink  
Als je in een matige club als Watford 6 wedstrijden hebt meegedaan en de rest op de bank of tribune hebt gezeten, ben je dan Feyenoord-waardig? Weer een typische van Geel-move.
van geil
 van geil - woensdag 27 april 2016 - 19:30   quote  deeplink  
On topic.
Alleen ziyech zou ik mee beginnen .
En dan eerst maar eens flink ruimen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door van geil --
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 19:32   quote  deeplink  
En wat van Geel haalt niet?
Waarom middelmaat met middelmaat vervangen? Dan kun je de huidige middelmaat beter de kans geven en doorverkopen.
Jari Schuurman is trouwens echt wel een goede speler. Wat er met Slabbekoorn gebeurt is weet ik eigenlijk niet. Kuyt speelt bijvoorbeeld echt niet goed. Kramer is middelmaat en dat zijn zo'n beetje alle spelers die van Geel heeft gekocht voor miljoenen bij elkaar. Kun je toch beter gericht een enkele goede speler halen die het elftal echt een boost geeft.

Neem nou bijvoorbeeld Ziyech. Wissel alle spelers in voor Ziyech die van Geel afgelopen seizoen heeft gehaald. Wat heb je dan liever?
Ik denk dat Ziyech meer verschil maakt dan Veijnovic, v/d Heyden, Tapia en Kuyt bij elkaar. Bottegin is anders, maar dan nog. Denk wel dat we hem hadden op kunnen vangen al heeft hij potentie. Hij zal wel dichter naar de middellijn en de vijandige 16 moeten durven spelen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 19:35   quote  deeplink  
WAt van Geel haalde, Vejinovic, van der Heijden, Kramer, Gustafon en Tapia, rendeerden prima bij hun clubs vorig seizoen, waren zelfs een meerwaarde. Al had ik drie van deze vijf ook niet gehaald.

Maar goed, discussie met enorme baard
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:28 schreef van geil het volgende:
Tot 17 hofleverancier.(5 stuks)
Dat is de lichting die er aan komt.
100%
Als we ze houden.
ar
 ar - woensdag 27 april 2016 - 19:36   quote  deeplink  
Hyena weg, Gustafson en Tapia inpassen.
Spits, flankaanvaller en een back halen.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 27 april 2016 - 19:39   quote  deeplink  
De jeugd die goed genoeg is wordt binnen de kortste keren door op geld beluste makelaars naar Engeland verscheept. Rotterdam is tenslotte slechts een doorvoerhaven. Alleen een steenrijke, hondstrouwe supporter (minimaal miljardair) kan ons op de plaats brengen die wij supporters graag zouden willen. Wie die man weet te vinden moeten we een gouden standbeeld geven. Aan miljonairs die met veel poehaa hoog van de toren blazen maar geen euro in de club stoppen hebben we niet zo veel.
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 18:58 schreef lijdensweg het volgende:
Berghuis?? Beter Ziyech proberen te halen, tenminste een scorende middenvelder . Kunnen we bij Feyenooit goed gebruiken !!! En een stabielere spits , Woudenberg op de linksback positie ...
Om ergens mee te beginnen .
Woudenberg gaat wel kansen krijgen verwacht ik zo,
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 18:57 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ja zeker dat je Kramer dan gelukkig buiten de ploeg houd
Dan moet er nog wel eens spits bij, Elia, Bilal, Berhuis e.d. in de spits zijn geen optie
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:35 schreef Stylzz het volgende:
WAt van Geel haalde, Vejinovic, van der Heijden, Kramer, Gustafon en Tapia, rendeerden prima bij hun clubs vorig seizoen, waren zelfs een meerwaarde. Al had ik drie van deze vijf ook niet gehaald.

Maar goed, discussie met enorme baard
Daar zijn de meningen over verdeelt. Vejinovic was zelfs bankzitter en het gaat erom wie we daadwerkelijk nodig hadden en voor welke posities we ook hadden kunnen proberen eigen jeugd in te passen. Door dat gekoop blijven we in die cirkel en kan je nooit die echte versterking halen wanneer het er op aankomt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:39 schreef daan limbos het volgende:
De jeugd die goed genoeg is wordt binnen de kortste keren door op geld beluste makelaars naar Engeland verscheept. Rotterdam is tenslotte slechts een doorvoerhaven. Alleen een steenrijke, hondstrouwe supporter (minimaal miljardair) kan ons op de plaats brengen die wij supporters graag zouden willen. Wie die man weet te vinden moeten we een gouden standbeeld geven. Aan miljonairs die met veel poehaa hoog van de toren blazen maar geen euro in de club stoppen hebben we niet zo veel.
Wat respectloos, dankzij veel van deze gefortuneerde mensen bestaan we nog.

Deze post is zo zuur van de kift, vre-se-lijk.

Overigens moeten we geen miljonairs hebben die geld in de club steken, maar miljonairs die sponsoren, skyboxen huren en andere zaken runnen in partnership met Feyenoord. Dan kan je gezond worden, niet door mensen die geld in je toko pompen, dat moet namelijk ook ooit weer terug.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:41 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeelt. Vejinovic was zelfs bankzitter en het gaat erom wie we daadwerkelijk nodig hadden en voor welke posities we ook hadden kunnen proberen eigen jeugd in te passen. Door dat gekoop blijven we in die cirkel en kan je nooit die echte versterking halen wanneer het er op aankomt.
Vejinovic werd bankzitter toen bekend werd dat hij niet wilde blijven.....
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:29 schreef daan limbos het volgende:
Als je in een matige club als Watford 6 wedstrijden hebt meegedaan en de rest op de bank of tribune hebt gezeten, ben je dan Feyenoord-waardig? Weer een typische van Geel-move.
Die matige club geeft fluitend 80 miljoen euro aan transfers uit afgelopen zomer, en dan heb je het over de onderkant van de Premier League. Hoeft hij zich niet voor te schamen dat ie ff moet banken.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:39 schreef daan limbos het volgende:
De jeugd die goed genoeg is wordt binnen de kortste keren door op geld beluste makelaars naar Engeland verscheept. Rotterdam is tenslotte slechts een doorvoerhaven. Alleen een steenrijke, hondstrouwe supporter (minimaal miljardair) kan ons op de plaats brengen die wij supporters graag zouden willen. Wie die man weet te vinden moeten we een gouden standbeeld geven. Aan miljonairs die met veel poehaa hoog van de toren blazen maar geen euro in de club stoppen hebben we niet zo veel.
Gedeeltelijk waar, maar er zijn er genoeg die ze niet opvalt of die zelf niet willen. Als wij zorgen dat ze meer uitzicht hebben bij de club en basisspelers van eigen jeugd ook een contract geven die daar waarde aan geeft dan is het al veel rooskleuriger. Weet ik zeker. En zullen spelers echt wel 2x nadenken of ze vertrekken. Als ze het bij Feyenoord niet redden komen ze vaak nog aardig terecht in Nederland. Dus zijn hun kansen niet gelijk helemaal verkeken. Zoals in het buitenland bij een Europese topclub 9 van de 10 x wel het geval is.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vejinovic werd bankzitter toen bekend werd dat hij niet wilde blijven.....
Ja maar je bent het toch wel met me eens dat we beter een risicootje kunnen nemen door iemand niet te kopen dan het risicootje van iemand wel kopen? Het verschil zit hem in het geld wat je bespaard of uitgeeft. Daarbij zal die jeugdspeler eerder nog steeds wat opleveren en die aankoop kan gewoon dik verlies zijn. Met dat geld wat je bespaard kun je een niveau hoger zoeken naar echte versterkingen.

Jou Stylzz zit niet op dezelfde frequentie als mijn RdamStyle :'D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door RdamStyle --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:45 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

Ja maar je bent het toch wel met me eens dat we beter een risicootje kunnen nemen door iemand niet te kopen dan het risicootje van iemand wel kopen? Het verschil zit hem in het geld wat je bespaard of uitgeeft. Daarbij zal die jeugdspeler eerder nog steeds wat opleveren en die aankoop kan gewoon dik verlies zijn. Met dat geld wat je bespaard kun je een niveau hoger zoeken naar echte versterkingen.

Jou Stylzz zit niet op dezelfde frequentie als mijn RdamStyle :'D
Vejinovic had ik ook gehaald. Gustafson ook, Tapia misschien. de rest niet.
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:41 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeelt. Vejinovic was zelfs bankzitter en het gaat erom wie we daadwerkelijk nodig hadden en voor welke posities we ook hadden kunnen proberen eigen jeugd in te passen. Door dat gekoop blijven we in die cirkel en kan je nooit die echte versterking halen wanneer het er op aankomt.
Als je spelers voor de breedte nodig hebt kan je die wel uit de jeugd halen, wat de selectie nodig heeft is gewoon 1 of 2 spelers die het hele team écht beter laten draaien, dan doe je direct mee om het kampioenschap.

Vejinovic een bankzitter?? Lul die goedkope media niet na, hij speelde 31 van de 34 eredivisie wedstrijden in het seizoen voordat Feyenoord hem haalde, in de 3 wedstrijden die hij miste was hij 1 keer geschorst en 1 keer geblesseerd. Hij was absoluut een dragende speler bij Vitesse.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 april 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vejinovic had ik ook gehaald. Gustafson ook, Tapia misschien. de rest niet.
Ik had ze allebei goed Stylzz....wat is mijn prijs ??
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik had ze allebei goed Stylzz....wat is mijn prijs ??
Kampioenschap over 2 weken, geniet er van :)
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:48 schreef moa het volgende:

[..]

Als je spelers voor de breedte nodig hebt kan je die wel uit de jeugd halen, wat de selectie nodig heeft is gewoon 1 of 2 spelers die het hele team écht beter laten draaien, dan doe je direct mee om het kampioenschap.

Vejinovic een bankzitter?? Lul die goedkope media niet na, hij speelde 31 van de 34 eredivisie wedstrijden in het seizoen voordat Feyenoord hem haalde, in de 3 wedstrijden die hij miste was hij 1 keer geschorst en 1 keer geblesseerd. Hij was absoluut een dragende speler bij Vitesse.
En zijn minuten? ;)
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:55 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

En zijn minuten? ;)
Praat geen poep.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vejinovic had ik ook gehaald. Gustafson ook, Tapia misschien. de rest niet.
De rest hebben aardig wat miljoenen gekost. Sowieso ben ik ook niet blij met El Ahmadi. We moeten juist zuinig zijn op de centjes. Hij ontvangt een vet salaris en is 8 van de 10 wedstrijden echt niet Feyenoord waardig.

We moeten al die middelmaat ook weer kwijt zien te raken om ruimte te hebben om te investeren. Een goede speler raak je ook weer makkelijker kwijt. Die wil je ook juist niet kwijtraken en die investering zal je sportief of financieel ook veel makkelijker terugverdienen. Meestal met winst. Die middelmaat raak je aan de straatstenen niet kwijt en vaak willen ze neit, omdat ze er op achteruit gaan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 april 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:53 schreef moa het volgende:

[..]

Kampioenschap over 2 weken, geniet er van :)
Pffff....ben ik nog niet zo zeker van....Ajax speelt bagger
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 19:56 schreef moa het volgende:

[..]

Praat geen poep.
Goed statement ;)

Kijk bijvoorbeeld Kramer. Die word ook als minder effectief als bijvoorbeeld Kuyt beschouwd. Al heeft Kramer minder minuten nodig om een velddoelpunt te maken. Vergeet niet dat Kuyt iets van 5 of 7 penalty's heeft genomen en veel meer minuten heeft gemaakt. Minuten is gewoon van belang.
Clasie viel ook een schandalige paar minuten in tegen Frankrijk. Waarom? Omdat hij dan op het formulier komt en dus die wedstrijd zogenaamd heeft gespeeld.
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Tijd voor de zomer 2016 geruchten, wie gaan er weg en wie komen er bij?

En weer up to date:

quote:


Laatste Update: 15-04-2016

===========================================================
HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE )
===========================================================

DOELMANNEN

Kenneth Vermeer _________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 6.500.000
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000
Par Hansson _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.500.000
Justin Bijlow ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 200.000
Kamil Miazek ____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 150.000

VERDEDIGING

Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 5.500.000
Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 5.000.000
Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 3.500.000
Eric Botteghin __________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 3.500.000
Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.500.000
Miquel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 1.000.000
Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 500.000
Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 150.000
Stef Gronsveld __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 50.000

MIDDENVELD

Marko Vejinovic _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 4.750.000
Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2016 ) € 4.500.000
Jens Toornstra __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 4.000.000
Karim El Ahmadi__________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000
Renato Tapia ____________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 2.750.000
Simon Gustafson _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000
Jari Schuurman __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 500.000

AANVAL

Eljero Elia _____________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.500.000
Michiel Kramer __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 3.000.000
Bilal Basacikoglu _______ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 2.000.000
Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.000.000
Anass Achabar ___________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.000.000

===========================================================
VERHUURD:
===========================================================


Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 >> Cardiff City
Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 1.000.000 >> NEC Nijmegen
Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 350.000 >> SC Cambuur

===========================================================
MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten)
===========================================================


Tony Trindade de Vilhena _( Contract tot 30.06.2016 ) Aflopend Contract.
Dirk Kuyt _______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) Aflopend Contract.
Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 3.000.000 >> Cardiff City wil Immers behouden.

===========================================================
MOGELIJKE NIEUWELINGEN
===========================================================


Leonardo Rivoira ________ ( Contract tot 30.06.20?? ) € 50.000 >> FC Torino
Steven Berghuis _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 4.000.000 >> FC Watford

===========================================================
VERTOKKEN SPELERS
===========================================================


nvt.

===========================================================
NIEUWE SPELERS
===========================================================


nvt.

===========================================================

TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000

===========================================================


27-04 Berghuis toegevoegd aan geruchten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 20:04   quote  deeplink  
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000

Apart..
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:00 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

Goed statement ;)

Kijk bijvoorbeeld Kramer. Die word ook als minder effectief als bijvoorbeeld Kuyt beschouwd. Al heeft Kramer minder minuten nodig om een velddoelpunt te maken. Vergeet niet dat Kuyt iets van 5 of 7 penalty's heeft genomen en veel meer minuten heeft gemaakt. Minuten is gewoon van belang.
Clasie viel ook een schandalige paar minuten in tegen Frankrijk. Waarom? Omdat hij dan op het formulier komt en dus die wedstrijd zogenaamd heeft gespeeld.
Meer dan praat geen poep had ik er niet over te zeggen, maar omdat je irritant blijft doen alsof je er wat van snapt en alsof je op wat voor manier dan ook gelijk hebt bij deze even de feiten:

Van de 34 wedstrijden in de eredivisie speelde hij:

31x : Basisplaatsen
1x : Geblesseerd
1x : Geschorst
1x : BANK :o

Van de 31 keer dat hij in de basis stond speelde hij 27 keer de volledige 90 minuten en werd slechts 4 keer gewisseld in de tweede helft.

Dus praat geen poep over bankzitten ajb.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000

Apart..
Dat wil niet zeggen dat je dat geld er ook voor gaat krijgen ;)
Daar staat trouwens niet de aftrek van salarissen bij :o
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2015: € 59.000.000
TOTALE WAARDE SELECTIE ZOMER 2016: € 70.400.000

Apart..
Blijkt maar weer dat niet alles wat in de televaag staat over waardevermindering van de selectie e.d. waar is.. :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:06 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat je dat geld er ook voor gaat krijgen ;)
Daar staat trouwens niet de aftrek van salarissen bij :o
Nee maar vorig jaar zomer ook niet.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee maar vorig jaar zomer ook niet.
Klopt en ook de uitgaven niet ;)

Dus dit zegt niet heel veel imo
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee maar vorig jaar zomer ook niet.
Wat bedoel je?
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:07 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

Klopt en ook de uitgaven niet ;)

Dus dit zegt niet heel veel imo
Probeer je alles expres niet te snappen?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:07 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

Klopt en ook de uitgaven niet ;)

Dus dit zegt niet heel veel imo
Dit zegt genoeg als ijkpunt.
Als je elk jaar namelijk hetzelfde ijkpunt gebruikt, zegt dat altijd iets.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:07 schreef moa het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Of t nu realistische cijfers zijn of niet.
Als je elk jaar dezelfde ijking gebruikt kan je er altijd iets uit opmaken.
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg als ijkpunt.
Als je elk jaar namelijk hetzelfde ijkpunt gebruikt, zegt dat altijd iets.
Die groei is ook wel logisch te verklaren, de jonge spelers in een selectie worden normaal gesproken altijd wat meer waard gedurende het seizoen, en aan het eind van het seizoen kunnen we zomaar 1 of 2 toppers kwijt zijn en dan zitten we weer terug op 60 miljoen.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 20:12   quote  deeplink  
moa jij snapt het volgens mij niet :/

Dat is waar Stylzz, maar in deze berekening komen de cijfers naar voren van spelers die er nog steeds zijn en mede door het Europese toernooi in waarde zijn gestegen. Daarbij zou Jansen ook minder waard zijn geweest als Kazim. Het kwaliteitsverschil maak je daar dus ook niet altijd uit op. Mij boeit het niet of ze de begroting op het veld hoger hebben dan andere clubs. Mij gaat het erom dat we opbouwen naar de kwaliteit die bij feyenoord hoort.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 27 april 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:12 schreef RdamStyle het volgende:
moa jij snapt het volgens mij niet :/

Dat is waar Stylzz, maar in deze berekening komen de cijfers naar voren van spelers die er nog steeds zijn en mede door het Europese toernooi in waarde zijn gestegen. Daarbij zou Jansen ook minder waard zijn geweest als Kazim. Het kwaliteitsverschil maak je daar dus ook niet altijd uit op. Mij boeit het niet of ze de begroting op het veld hoger hebben dan andere clubs. Mij gaat het erom dat we opbouwen naar de kwaliteit die bij feyenoord hoort.
Sorry haha

Feyenoord :)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2016 - 20:22   quote  deeplink  
Simpel houden: aantal spelers vallen tegen, kon niemand voorzien.
Komende maanden enkele gerichte versterkingen, jeugd nadrukkelijker plek geven, en Gio meer durf daarin toewensen.
En selectie uitdunnen naar max 24 spelers.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 17:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Met een goede scouting/TD met netwerk zou je eens in wat andere landen kunnen kijken.
Is zo, maar dat blijft dan ook altijd gokken. En de prijzen liggen in het buitenland lang niet altijd laag, hoor
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 april 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 18:58 schreef lijdensweg het volgende:
Berghuis?? Beter Ziyech proberen te halen, tenminste een scorende middenvelder . Kunnen we bij Feyenooit goed gebruiken !!! En een stabielere spits , Woudenberg op de linksback positie ...
Om ergens mee te beginnen .
Wat interesseert jou dat nou sneuneus..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2016 - 20:27   quote  deeplink  
L. Vindt zich meer en hoger dan de club.
moa
 moa - woensdag 27 april 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 20:12 schreef RdamStyle het volgende:
moa jij snapt het volgens mij niet :/

Dat is waar Stylzz, maar in deze berekening komen de cijfers naar voren van spelers die er nog steeds zijn en mede door het Europese toernooi in waarde zijn gestegen. Daarbij zou Jansen ook minder waard zijn geweest als Kazim. Het kwaliteitsverschil maak je daar dus ook niet altijd uit op. Mij boeit het niet of ze de begroting op het veld hoger hebben dan andere clubs. Mij gaat het erom dat we opbouwen naar de kwaliteit die bij feyenoord hoort.
Vertel wat snap ik niet?

Er is overigens geen berekening of grote gedachte achter die cijfertjes in het topic, de transferwaardes komen van transfermarkt.de en onderaan heb ik het totaal van de transferwaardes nu en een jaar geleden vermeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3066308