BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 09 mei 2014 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2014 - 20:34 schreef JanM het volgende:

[..]

Vagner Love => Charisteas

Van Gaal => FRutten

Guidetti/Kuijt => Havenaar?
In het geval van de trainer was dat wel een opluchting
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 09 mei 2014 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 12:59 schreef Stylzz het volgende:
Overzichtje:
GERUCHTEN TOPIC | Feyenoord doet het goed in de Nederlandse competitie, dat is aan alles te merken. Ook aan de geruchten die momenteel circuleren in buitenlandse media. We zullen in de toekomst via dit nieuwsbericht een kleine update geven wat er speelt rondom de Feyenoord-spelers.

03-05-2014 | 'Pelle kan twee miljoen in Turkije verdienen'
Graziano Pellè zou in de belangstelling staan van Besiktas. De Turkse club zou al in gesprek zijn met het management van de Italiaan. Er zou een jaarsalaris van twee miljoen euro per jaar voor de doelpuntenmaker klaarliggen. (Sabah)

02-05-2014 | 'Griekse interesse in Graziano Pelle'

Nadat eerder deze week in het nieuws kwam dat Graziano Pellè in de belangstelling zou staan van FC Barcelona, is er nu ook Griekse interesse in de spits van Feyenoord. Olympiakos, de huidige kampioen in de Griekse competitie, zou Pellè aankomende zomer graag willen vastleggen. De goalgetter kan een contract tekenen waarmee hij 1,5 miljoen euro per jaar opstrijkt. De Griekse club denkt Pelle voor 5 miljoen euro overgenomen kan worden van Feyenoord. (Gianluca Dimarzio)

01-05-2014 | 'Van Gaal wil met Feyenoorders naar Engeland'

Als Louis van Gaal de nieuwe trainer van Manchester United gaat worden, wil hij een aantal Feyenoorder meenemen naar Old Trafford. De huidige bondscoach van het Nederlands Elftal wil de defensie van het Engelse topclub voor aankomend seizoen graag versterken met Daryl Janmaat, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi. (talkSPORT)

24-4-2014 | 'Feyenoord volgt topscorer Lokeren op de voet'

Hamdi Harbaoui is komend jaar wellicht te bewonderen op de Nederlandse voetbalvelden. De spits van Lokeren is dit seizoen één van de revelaties van de Belgische Jupiler Pro League en heeft de aandacht getrokken van Feyenoord en Ajax. Harbaoui die dit seizoen tot dusver kwam tot twintig treffers heeft nog een contract tot medio 2016 bij Lokeren.(Africa Top Sports)

24-4-2014 | 'AS Roma wil zes miljoen euro betalen voor Bruno Martins Indi'

AS Roma gaat deze zomer een bod doen op Bruno Martins Indi. De verdediger van Feyenoord zou voor zes miljoen euro de overstap kunnen maken naar Italië. AS Roma, dat volgend seizoen uitkomt in de Champions League, is op zoek naar defensieve versteking. Het contract van Martins Indi loopt nog tot medio 2016. (Leggo)

??23-04-2014 | Zaakwaarnemer Janmaat bevestigt Napolitaanse interesse

Voor Daryl Janmaat lijkt de belangstelling uit het buitenland niet alleen bij geruchten te blijven. De international van Feyenoord verdient alle lof voor zijn prestaties in De Kuip en hij wordt dan ook gelinkt aan clubs uit de Serie A en Premier League. 'Ik kan bevestigen dat Napoli interesse heeft, maar dat is niet de enige club", onthult Karel Jansen, de spelersmakelaar van Janmaat . ''Tot op heden hebben we geen formele aanbiedingen gekregen'', voegt hij er vlugjes aan toe. (Radio CRC)

22-04-2014 | 'Meerdere Italiaanse interesse in Janmaat'

Naast Juventus, heeft ook Napoli zijn oog laten vallen op Daryl Janmaat. Aurelio De Laurentiis, voorzitter van de club uit Napels, is erg gecharmeerd van de verdediger van Feyenoord. Naast Juventus werd Janmaat eerder ook in verband gebracht met een overstap naar Internazionale. (SkySports)

22-04-2014 | 'Chelsea in de markt voor Clasie'

Chelsea wil zich aankomende tranferperiode graag versterken met Jordy Clasie. De Engelse topclub heeft Clasie bekeken en het lijkt er op dat de club de middenvelder, voor het WK in Brazilië, wil overnemen van Feyenoord. De Nederlander heeft nog een contract van twee jaar bij Feyenoord en Chelsea wil hem overnemen voor 6 miljoen pond, ongeveer 7,3 miljoen euro. (Football Direct News)

18-04-2014 | 'West Ham United geïnteresseerd in Clasie'

Sam Allardyce, trainer van het Engelse West Ham United, wil Jordy Clasie graag toevoegen aan zijn selectie voor volgend seizoen. De middenvelder maakt een goede indruk op de Engelse manager, maar niet alleen West Ham ziet de Nederlander zitten. Meerdere Engelse clubs hebben interesse naar de diensten van Clasie. (talkSPORT)

17-04-2014 | 'United en Juventus richten hun pijlen op Vilhena'

Manchester United en Juventus behoren tot de clubs die interesse hebben in Tonny Vilhena. De clubs hopen Vilhena deze zomer over te nemen van Feyenoord. De topclubs uit Engeland en Italië hebben de 19-jarige middenvelder al bekeken en zijn onder de indruk van hem. De Engelse grootmacht hoopt Vilhena voor een slordige 5 miljoen pond (ruim 6 miljoen euro) over te nemen van de Rotterdamse club. (Mirror)

17-04-2014 | 'Feyenoord aast op Uruguayaanse aanvaller

Feyenoord wil volgend seizoen graag gebruik maken van de diensten van de Uruguayaanse aanvaller Gonzalo Bueno. De 21-jarige speler van het Russische Kuban Krasnodar wil graag 'de sterren van de hemel spelen in Rusland', maar krijgt daar niet de kans voor. Feyenoord hoopt de aanvaller een seizoen te huren. Verschillende clubs uit Spanje, Italie en Frankrijk toonde ook al interesse in Uruguayaan. De Rotterdamse club heeft goede banden met Russische leiders, en lijkt daardoor de beste papieren te hebben. (Tenfield)

16-4-2014 | 'Ook Turkse belangstelling voor Janmaat'

Nadat verschillende clubs uit Engeland en Italië geïnteresseerd zijn in Feyenoord-verdediger Daryl Janmaat, komt ook de geruchtenstroom in Turkije op gang. Fenerbahçe zou de Nederlander graag toevoegen aan haar selectie. De club van oud-Feyenoorder Dirk Kuyt ziet de rechtsback als ideaal alternatief voor Gökhan Gönül, die sinds 2007 bij de Turkse club speelt. (Fanatik)

16-4-2014 | 'Ajax zeer gecharmeerd van Feyenoorder Vilhena'

Tonny Vilhena is één van de Feyenoord-spelers die nadrukkelijk gevolgd wordt door buitenlandse topclubs. Ook Ajax zou zeer gecharmeerd zijn van de middenvelder. Dat schrijft Voetbal International. Bij PSV-Feyenoord (0-2) zaten verschillende scouts van buitenlandse topclubs op de tribune. Onder meer Manchester United, Manchester City, Everton, Arsenal, West Ham United, Bayer Leverkusen, Benfica en FC Porto waren aanwezig in het Philips Stadion. (VI)

15-4-2014 | 'Ook Leicester City in de race voor Janmaat'

Kampioen van de Engelse Championship, Leicester City, heeft ook interesse in Daryl Janmaat. Manager Nigel Pearson wil de 24-jarige rechtsachter graag toevoegen aan zijn selectie voor volgend seizoen, als de club in de Premier League uitkomt. (Daily Mail)

15-4-2014 | 'Fiorentina in de markt voor drie Feyenoorders'

Fiorentina zou zeer geïnteresseerd zijn in liefst drie Feyenoord-spelers. De club zou Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Jordy Clasie deze zomer graag naar Florence halen. (La Nazione)

14-4-2014 | 'Sluimerende interesse voor Vilhena en Boëtius'

Het einde van het seizoen nadert en dat betekent direct dat de geruchtenmachine binnenkort op volle toeren gaat draaien. Voetbal International deed maandagavond alvast een duit in het zakje. Journalist Martijn Krabbendam wist in het gelijknamige voetbalpraatprogramma te melden dat er op de achtergrond belangstelling sluimert voor een viertal Feyenoorders. De namen van Stefan de Vrij, Daryl Janmaat, Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena zouden op de lijstjes van diverse clubs staan. (VI)

11-4-2014 | 'AC Milan en Juventus volgen Boëtius'

Jean-Paul Boetius wordt nadrukkelijk gevolgd door AC Milan en Juventus. De Italiaanse topclubs willen beiden in de zomer hun selectie versterken met een extra buitenspeler. De Italiaanse kranten melden vandaag dat Urby Emanuelson, de neef van Boëtius, hem ervan moet overtuigen volgend seizoen te verhuizen naar het San Siro. De aanvaller moet Feyenoord acht miljoen euro opleveren. (Tuttosport)

10-4-2014 | 'Engelse topclubs komen direct in actie voor De Vrij en Janmaat'

Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015. (SkySports)
Dit zijn allemaai uitspraken van de bekende zakkenvullers zaakwaarnemers
ik geloof er niks van
JanM
 JanM - vrijdag 09 mei 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2014 - 09:50 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dit zijn allemaai uitspraken van de bekende zakkenvullers zaakwaarnemers
ik geloof er niks van
Vertel jij dan eens hoe het ècht zit!
MMM
 MMM - vrijdag 09 mei 2014 - 11:19   quote  deeplink  
''De Vrij, Pellè en Janmaat vertrekken sowieso, de rest moet nog afwachten''

Stefan de Vrij, Graziano Pellè en Daryl Janmaat gaan komende zomer Feyenoord verlaten. Dat is althans de conclusie van Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher voor Voetbal International. De Vrij en Janmaat spelen komende zomer het WK met Oranje, terwijl Pellè mikt op een miljoenensalaris bij een nieuwe club.

De journalist verwacht dan ook een leegloop bij de Stadionclub. "Ja, eigenlijk wel", zegt Krabbendam op VI Premium. "De Vrij, Pellè en Janmaat vertrekken sowieso en dan is het afwachten voor welke spelers verder belangstelling komt." Door het relatief goede seizoen wat Feyenoord heeft gedraaid, komen de spelers van de club dagelijks voor de geruchtenmolen.

Krabbendam verwacht dan ook niet dat Pellè met het oog op de voorronde van het miljoenenbal overweegt om bij Feyenoord te blijven. "Pellè wordt niet warm van de Champions League, wel van een miljoenensalaris." Feyenoord beraadt zich dan ook over een opvolger van de spits en Mike Havenaar van Vitesse werd onlangs aan de club gelinkt. "Havenaar als best een optie zijn, maar Feyenoord kijkt ook verder en heeft nog tijd."

Daarnaast is Feyenoord in de voorbije weken ook in verband gebracht met Hakim Ziyech. De smaakmaker van SC Heerenveen heeft nog een contract tot medio 2015, maar wil die niet verlengen bij de Friese club. Naast Feyenoord zouden ook Ajax en FC Twente interesse hebben getoond, wist VI al eerder te melden. "Ziyech staat zeker op de lijst bij Feyenoord, maar voordat de club iets kan doen, moeten ze eerst spelers verkopen", aldus Krabbendam.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 09 mei 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Krabbendam denkt dat, maar heeft de wijsheid ook niet in pacht. Hij weet echt niet meer dan wat wij weten. Dat er een zeer, zeer, zeer grote kans is dat ze vertrekken, wisten we al, maar zijn uitspraak wordt nu wel heel erg uitvergroot, terwijl dat hij het net zo aanneemt als ik nu doe....... Het heeft dus geen waarde, het is slechts speculeren....
JanM
 JanM - vrijdag 09 mei 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Kijk naar het lijstje geruchten ... zal voorlopig nog wel ff doorgaan. Tranfers zullen er ongetwijfeld komen, maar wanneer en welke staat nog in de sterren!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 09 mei 2014 - 16:42   quote  deeplink  
gelul in de ruimte dus....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2014 - 21:54 schreef ar het volgende:
Geen Havenaar a.u.b. dat kun je niet maken..
Duimen dan..
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213972&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
van geil
 van geil - zaterdag 10 mei 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Leerdam voor Janmaat.
ar
 ar - zaterdag 10 mei 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Mooi!
ar
 ar - zaterdag 10 mei 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 10:53 schreef van geil het volgende:
Leerdam voor Janmaat.
Nee.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 mei 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Leerdam voor Janmaat.
Dat hoop ik echt van niet! Die geldwolf ...
van geil
 van geil - zaterdag 10 mei 2014 - 11:50   quote  deeplink  
th?&id=HN.608019502123911604&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0
wie is de echte geldwolf?
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 10 mei 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Ik zie Janmaat wel vertrekken bij Feyenoord
en zie ik onze vriend Leerdam de beste opvolger worden
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 10 mei 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 11:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat hoop ik echt van niet! Die geldwolf ...
Het zijn toch allemaal geldwolven
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 14:50 schreef de bluffer het volgende:
Ik zie Janmaat wel vertrekken bij Feyenoord
en zie ik onze vriend Leerdam de beste opvolger worden
En Sven dan..(?)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 14:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En Sven dan..(?)
Centraal als vervanger van de Vrij, die waarschijnlijk naar het buitenland vertrekt. Ik vind van Beek sowieso meer een centrale verdediger dan rechtsback. Begrijp me niet verkeerd, verdedigend kan hij het absoluut aan (op beide plekken achterin trouwens), maar ik vind hem aanvallend niet sterk genoeg. Het is absoluut geen type Janmaat. Wat mij betreft halen we nog een goede vervanger, indien mogelijk natuurlijk, die daar wel verdedigend en aanvallend kan brengen wat we kunnen gebruiken. Dit zijn toch heerlijke tijden als Feyenoord fan met zulke rechtbacks. Zou het zo jammer vinden als Janmaat nu vertrekt. Ik begrijp het wel, maar blijf het jammer vinden dat hij nu waarschijnlijk weggaat, terwijl we eigenlijk met Janmaat pas echt een goede rechtsback hebben sinds de tijd van Brett Emerton...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 15:20   quote  deeplink  
Van mij mag Janmaat ook blijven, is inderdaad een verademing dat aanvallende spel van hem. Van Beek is defensiever maar in die keren dat ik hem heb zien spelen heeft ie laten zien ook mee op te kunnen komen. Als de Vrij weggaat hebben we natuurlijk ook Kongolo nog, dus echt een versterking rechtsachter is er niet perse nodig, eerder rechtsvoor met het vertrek van Armenteros, Verhoek en mogelijk Schaken..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 mei 2014 - 15:26   quote  deeplink  
Ook zonder hun vertrek
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 15:20 schreef RenatoBos het volgende:
Van mij mag Janmaat ook blijven, is inderdaad een verademing dat aanvallende spel van hem. Van Beek is defensiever maar in die keren dat ik hem heb zien spelen heeft ie laten zien ook mee op te kunnen komen. Als de Vrij weggaat hebben we natuurlijk ook Kongolo nog, dus echt een versterking rechtsachter is er niet perse nodig, eerder rechtsvoor met het vertrek van Armenteros, Verhoek en mogelijk Schaken..
Absoluut, een speler als Janmaat is echt heerlijk. Van Beek is defensiever, maar kan inderdaad mee opkomen. Ik vind alleen zijn acties als hij opkomt veel minder dreiging hebben dan die van Janmaat. Maarja, hij blijft toch meer een verdediger dan Janmaat is. We hebben inderdaad Kongolo nog, maar er is vrijwel geen trainer die met twee linksbenige spelers centraal achterin speelt. En aangezien wij dan dus 3 linksbenige centrale verdedigers hebben en één rechtsbenige, verwacht ik dat van Beek basis gaat spelen als de Vrij vertrekt. En dan gaan BMI, Mathijsen en Kongolo het uitvechten voor de andere plek centraal achterin. En één van de andere twee zal linksback gaan spelen waarschijnlijk. Mij lijkt een rechtsback wel handig, al kan je natuurlijk wel met twee linksbenige spelers centraal spelen, maar dat gebeurt vaak niet. Rechtsvoor is inderdaad veel belangrijker, want daarvoor hebben we alleen Manu, terwijl die eigenlijk stand-in voor Boëtius op links behoort te worden. Tenminste, bij Cambuur speelde hij ook veelal links. Maarja, wie dan op rechts? van la Parra? Hupperts? Een Kostic en Basacikoglu (schrijf je dat zo?) zijn natuurlijk nog beter, maar die horen eigenlijk ook op links gezien hun plek bij respectievelijk Groningen en Heerenveen...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:
Ook zonder hun vertrek
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 15:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Absoluut, een speler als Janmaat is echt heerlijk. Van Beek is defensiever, maar kan inderdaad mee opkomen. Ik vind alleen zijn acties als hij opkomt veel minder dreiging hebben dan die van Janmaat. Maarja, hij blijft toch meer een verdediger dan Janmaat is. We hebben inderdaad Kongolo nog, maar er is vrijwel geen trainer die met twee linksbenige spelers centraal achterin speelt. En aangezien wij dan dus 3 linksbenige centrale verdedigers hebben en één rechtsbenige, verwacht ik dat van Beek basis gaat spelen als de Vrij vertrekt. En dan gaan BMI, Mathijsen en Kongolo het uitvechten voor de andere plek centraal achterin. En één van de andere twee zal linksback gaan spelen waarschijnlijk. Mij lijkt een rechtsback wel handig, al kan je natuurlijk wel met twee linksbenige spelers centraal spelen, maar dat gebeurt vaak niet. Rechtsvoor is inderdaad veel belangrijker, want daarvoor hebben we alleen Manu, terwijl die eigenlijk stand-in voor Boëtius op links behoort te worden. Tenminste, bij Cambuur speelde hij ook veelal links. Maarja, wie dan op rechts? van la Parra? Hupperts? Een Kostic en Basacikoglu (schrijf je dat zo?) zijn natuurlijk nog beter, maar die horen eigenlijk ook op links gezien hun plek bij respectievelijk Groningen en Heerenveen...
Is wel zo ja als Sven mee opkomt met de bal krijg ik vaak het idee dat ie dan niet weet wat met de bal te moeten doen, de Vrij heeft dat ook..
Janmaat is daar stukken beter in, daar krijg je het idee bij dat er echt een gedachte achter zit.
Heb zelf altijd aan Hupperts gedacht maar daar twijfel ik weer over omdat ik hem minder vind gaan voetballen, hij is natuurlijk wel transfervrij. Maar we moeten nu echt voor aanwinsten gaan willen we volgend seizoen voor het kampioenschap kunnen gaan en Europees ook nog een tijdje mee kunnen draaien. Dus nu echte versterkingen halen en geen spelers voor de breedte..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 15:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is wel zo ja als Sven mee opkomt met de bal krijg ik vaak het idee dat ie dan niet weet wat met de bal te moeten doen, de Vrij heeft dat ook..
Janmaat is daar stukken beter in, daar krijg je het idee bij dat er echt een gedachte achter zit.
Heb zelf altijd aan Hupperts gedacht maar daar twijfel ik weer over omdat ik hem minder vind gaan voetballen, hij is natuurlijk wel transfervrij. Maar we moeten nu echt voor aanwinsten gaan willen we volgend seizoen voor het kampioenschap kunnen gaan en Europees ook nog een tijdje mee kunnen draaien. Dus nu echte versterkingen halen en geen spelers voor de breedte..
Tsja, daar heb je inderdaad gelijk in. Hupperts had een hele sterke periode, maar is nu wel minder. Het grote voordeel is inderdaad dat hij transfervrij is. Moet je die dan laten lopen? Ik bedoel, we hebben nu Armenteros en Verhoek. Dan is Hupperts toch geen slechte om erbij te hebben als back-up voor een nog te halen basisspeler voor rechtsbuiten? We gaan dit jaar toch hopelijk echt Europees spelen, dus dan heb je wel 22 spelers nodig die goed meekunnen op eredivisie niveau. En Hupperts is dan op zich nog wel een speler die zich staande kan houden in de meeste wedstrijden. En vorm kan weer komen hè. In een slechtlopend Roda was het ook voor hem moeilijk voetballen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 mei 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Leerdam voor Janmaat.
Die kan niet verdedigen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 15:44 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, daar heb je inderdaad gelijk in. Hupperts had een hele sterke periode, maar is nu wel minder. Het grote voordeel is inderdaad dat hij transfervrij is. Moet je die dan laten lopen? Ik bedoel, we hebben nu Armenteros en Verhoek. Dan is Hupperts toch geen slechte om erbij te hebben als back-up voor een nog te halen basisspeler voor rechtsbuiten? We gaan dit jaar toch hopelijk echt Europees spelen, dus dan heb je wel 22 spelers nodig die goed meekunnen op eredivisie niveau. En Hupperts is dan op zich nog wel een speler die zich staande kan houden in de meeste wedstrijden. En vorm kan weer komen hè. In een slechtlopend Roda was het ook voor hem moeilijk voetballen.
Precies dat denk ik ook, bij Feyenoord kan ie mogelijk weer opbloeien..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 15:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies dat denk ik ook, bij Feyenoord kan ie mogelijk weer opbloeien..
Zou inderdaad goed kunnen. Bovendien zijn wij niet in de positie om alle spelers af te wijzen. We hebben weinig geld te besteden, op rechtsbuiten hebben we maar één speler die in de basis kan staan en dat is Schaken. Bovendien was die dit jaar niet geweldig en wil hij vertrekken. Dus moeten we twee nieuwe buitenspelers halen (of eigen jeugd natuurlijk). Dan weet ik niet of wij zo makkelijk kunnen zeggen dat Hupperts niet goed genoeg is. Heeft toch een hoop leuke dingen laten zien dit jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 15:54 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Zou inderdaad goed kunnen. Bovendien zijn wij niet in de positie om alle spelers af te wijzen. We hebben weinig geld te besteden, op rechtsbuiten hebben we maar één speler die in de basis kan staan en dat is Schaken. Bovendien was die dit jaar niet geweldig en wil hij vertrekken. Dus moeten we twee nieuwe buitenspelers halen (of eigen jeugd natuurlijk). Dan weet ik niet of wij zo makkelijk kunnen zeggen dat Hupperts niet goed genoeg is. Heeft toch een hoop leuke dingen laten zien dit jaar.
Schaken was voor mij de grootste tegenvaller dit seizoen, altijd maar de moeilijkste oplossing zoeken en dat lukte dan weer niet natuurlijk..
We zullen zien waar ze mee aan gaan komen de komende tijd..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Een snavel wees me laastst op deze speler, Gary Hooper,

http://youtu.be/xSLoDVoXqVo

Speelt bij degradatiekandidaat Norwich, wilt misschien daardoor wel iets anders, zeker als ze degraderen. Kan de eredivisie misschien als springplank zien om nog een keer een klapper te kunnen maken en spreekt het hem aan dat we voorronde CL hebben behaald.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gary_Hooper

Beetje Guidetti type misschien..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 11:34 schreef ar het volgende:

[..]

Mooi!
Zien wij het misschien verkeerd dan..

Havenaar geniet interesse van Napoli, Benfica en Stutgart

Bij een vertrek van Graziano Pellè uit de Kuip zou de naam van Mike Havenaar hoog op de schaduwlijst van technisch directeur Martin van Geel staan. De spits van Vitesse heeft echter mogelijk al een nieuwe werkgever voordat Pellè überhaupt afscheid genomen heeft.
In het GelreDome staan de clubs namelijk in de rij voor de transfervrije aanvaller met een Japanse achtergrond. Volgens NOS-journalist en Vitesse-volger Richard van der Made zouden Benfica, Napoli én Stuttgart zich in Arnhem hebben gemeld voor Havenaar.

De supporters van Feyenoord lijken daar niet echt mee te zitten. Uit een eerdere poll op deze website bleek dat liefst tachtig procent grote twijfels heeft of de international wel een versterking voor de Rotterdammers zou zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2014 door RenatoBos --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 16:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zien wij het misschien verkeerd dan..

Havenaar geniet interesse van Napoli, Benfica en Stutgart

Bij een vertrek van Graziano Pellè uit de Kuip zou de naam van Mike Havenaar hoog op de schaduwlijst van technisch directeur Martin van Geel staan. De spits van Vitesse heeft echter mogelijk al een nieuwe werkgever voordat Pellè überhaupt afscheid genomen heeft.
In het GelreDome staan de clubs namelijk in de rij voor de transfervrije aanvaller met een Japanse achtergrond. Volgens NOS-journalist en Vitesse-volger Richard van der Made zouden Benfica, Napoli én Stuttgart zich in Arnhem hebben gemeld voor Havenaar.

De supporters van Feyenoord lijken daar niet echt mee te zitten. Uit een eerdere poll op deze website bleek dat liefst tachtig procent grote twijfels heeft of de international wel een versterking voor de Rotterdammers zou zijn.
Nouja, Stuttgart is nummer 15 Bundesliga, die schat ik momenteel niet hoger in dan onze ploeg, hoor. Napoli en Benfica zijn natuurlijk wel echt grote clubs. Maar ik vraag me af hoe serieus dit is. Daar hebben ze echt wel betere spelers rondlopen. Je gelooft toch niet dat iemand in de serie A bang wordt als ze bij Napoli in de slotminuten Higuain vervangen voor Havenaar? Pellè werd ook niet als topper gezien in Nl voor zijn komst naar Feyenoord, maar ik zie bij Pellè dingen die ik Havenaar nooit zie doen. Die jongen heeft volgens mij ene veels te beperkte techniek. Kan leuk koppen, maar meevoetballen kan hij niet zo goed. Bovendien moet alles voor zijn goede been. Heeft hij een redelijk tot behoorlijke kans, gaat hij naar zijn andere been draaien. Weg kans. Tsja, ik zie het hem echt niet redden bij een Benfica of Napoli. Kijk naar een Bas Dost. Die overtuigd ook nog niet bij Wolfsburg en die deed het toch echt beter dan Havenaar. Misschien heel dom van mij, maar ik zie vooralsnog echt niet in waarom Havenaar zo'n topspits is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Ik ook niet..d:-)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Schaken was voor mij de grootste tegenvaller dit seizoen, altijd maar de moeilijkste oplossing zoeken en dat lukte dan weer niet natuurlijk..
We zullen zien waar ze mee aan gaan komen de komende tijd..
Klopt, ja. Viel inderdaad erg tegen dit jaar. Lijkt toch minder te worden. Maarja, hij is ook niet meer de jongste. Maar er zijn zeker opties in Nederland waar ik van Geel nog wel mee zie aankomen, zoals van la Parra, Hupperts of Castelen. Achja, we gaan het inderdaad zien. Het feit dat van Geel ook Ziyech wil halen, als het kan, geeft mij al vertrouwen dat hij ook naar echte versterkingen kijkt. We zullen het zien. Veel hangt ook af van het eventuele vertrek van eigen spelers.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zaterdag 10 mei 2014 - 16:24   quote  deeplink  
Gary hooper naar Feyenoord ik denk niet dat hij geld inleverd om bij ons te komen spelen, hij heeft een beter salaris dan pelle
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:24   quote  deeplink  
Castelen vond ik tegen Feyenoord erg tegenvallen, denk niet dat we daar voor moeten gaan..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 16:11 schreef RenatoBos het volgende:
Een snavel wees me laastst op deze speler, Gary Hooper,

http://youtu.be/xSLoDVoXqVo

Speelt bij degradatiekandidaat Norwich, wilt misschien daardoor wel iets anders, zeker als ze degraderen. Kan de eredivisie misschien als springplank zien om nog een keer een klapper te kunnen maken en spreekt het hem aan dat we voorronde CL hebben behaald.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gary_Hooper

Beetje Guidetti type misschien..
Deed het aardig bij Celtic, maar die competitie is zo mogelijk nog minder dan de eredivisie. Kan zo te zien in de PL vooralsnog geen potten breken. Maar goed, je weet nooit hoe het gaat in de eredivisie. Al verwacht ik niet dat hij direct staat te springen voor een avontuur in Nederland. Enige pluspunt is wel dat hij zich met de sfeer in de Kuip weer een soortgelijk, mogelijk nog beter gevoel kan aanmeten als bij Celtic.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 16:24 schreef Rotterdam22 het volgende:
Gary hooper naar Feyenoord ik denk niet dat hij geld inleverd om bij ons te komen spelen, hij heeft een beter salaris dan pelle
Is zeker een drempel, maar wat wilt ie dan wegverpieteren in de tweede divisie, of spelen in de eredivisie waar ie zich mogelijk in de kijker kan spelen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 16:24 schreef RenatoBos het volgende:
Castelen vond ik tegen Feyenoord erg tegenvallen, denk niet dat we daar voor moeten gaan..
Ben ik met je eens. Maar liever Castelen op de bank dan Verhoek en Armenteros ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 16:26 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar liever Castelen op de bank dan Verhoek en Armenteros ;)
Aight d:-)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Overigens, ik zit nog eens te denken. Wat denk je dan van die Jahanbaksh van NEC? Kan nooit veel kosten (behalve salaris dan) en als NEC degradeert al helemaal niet. Vind ik nog best een leuke speler. En als je er twee maakt in de ArenA ben je toch al vrij snel welkom ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Dan verdien je een standbeeld..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Kan niet over hem oordelen eerlijk gezegd, te weinig van gezien, maar op basis van die ene wedstrijd zeg ik halen..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 16:33 schreef RenatoBos het volgende:
Kan niet over hem oordelen eerlijk gezegd, te weinig van gezien, maar op basis van die ene wedstrijd zeg ik halen..
Nouja, ik heb ook lang niet alles van hem gezien, hoor. Aan het begin van het seizoen viel hij me wel een aantal keer in positieve zin op, maar daar moet ik wel bij zeggen dat het de samenvattingen waren. Daarna heeft hij ook een tijd niet gespeeld geloof ik, maar ik weet niet waarom dat was. Nu speelde hij weer goed met zijn twee goals. Gisteren in de laatste 20 minuten die ik zag tegen Sparta bijna niet gezien, maar dat was ook een slecht veld. Lijkt me in elk geval de moeite waard voor de technische staf om naar hem te kijken. Vind het in elk geval een interessante speler.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Okay ik ga Martin bellen..!!d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2014 door RenatoBos --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 16:41 schreef RenatoBos het volgende:
Okay ik ga Martin bellen..!!d:-)
Hahaha, meteen doen! Bel hem ook gelijk even wat andere suggesties door ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Jahanbaksh he zeg je toch. En die voetbalt bij Nec. Okay thanx, ik zal contact opnemen met de bluffer of die hem eens wilt gaan scouten, thanx voor de tip..
161946hp2.jpg

feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 17:02 schreef RenatoBos het volgende:
Jahanbaksh he zeg je toch. En die voetbalt bij Nec. Okay thanx, ik zal contact opnemen met de bluffer of die hem eens wilt gaan scouten, thanx voor de tip..
[ afbeelding ]
Graag gedaan, Martin!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 mei 2014 - 17:30   quote  deeplink  
media_xl_548485.jpg
van geil
 van geil - zaterdag 10 mei 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Gini
van geil
 van geil - zaterdag 10 mei 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 15:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die kan niet verdedigen.
Janmaat ook niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 mei 2014 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 mei 2014 - 19:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Janmaat ook niet.
Janmaat is redelijk. De echte vleugelspelers kunnen zelden goed verdedigen, zelfs een Dani Alves is puur verdedigend gezien maar middelmaat. Maar Janmaat haalt een basisniveau in verdedigend opzicht, Leerdam niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0458641