BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 mei 2016 - 11:57   quote  deeplink  
Snel verkopen die Lex Immers, elke euro is meegenomen! Als het aan mij lag, Nelom gratis mee geven ... Ik heb gehoord dat Spijkenisse interesse heeft in Nelom, op advies van Peter Houtman ! 😁
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 mei 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Immers verkopen, daar is iedereen het wel over eens....gaat ook wel gebeuren..
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 03 mei 2016 - 11:59   quote  deeplink  
Hopelijk kunnen we inderdaad die 3 à 4 miljoen voor Immers vangen. Dat helpt de club dan pas echt voor uit. Plus die 3,5 mln voor het meedoen in Europa, plus de eventuele verkoop van vd Heijden, Achahbar en Nelom, plus nog wat geld uit de begroting. Dan kom je toch nog op een aardig bedrag om 1 á 2 dragende spelers te kopen die het elftal sterker maken. Als enkele spelers dan ook nog wat stappen gaan maken, ben je er toch nog flink op vooruit gegaan, volgend seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door windoweyes --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 11:54 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dan zeg ik Fer halen voor die plek
Dan zeg ik, je snapt er niets van.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 11:56 schreef CobusIII het volgende:
Het gaat mij om de nuance en beeldvorming...Toornsta maakt nog geen 1/3 aan doelpunten in vergelijk met Immers, Vilhena op 10 zou ik wel eens willen zien (ben geen dichter)..Kuijt begint een beetje sleets te worden, is een absolute held, maar ik had het idee dat het seizoen een beetje te lang duurde voor hem....
Toornstra heeft geen seizoen op tien gespeeld.
Zal daar beter renderen dan Immers.
Vilhena is ook geen tien.

Immers is passé

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door Stylzz --
VVout
 VVout - dinsdag 03 mei 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 11:54 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dan zeg ik Fer halen voor die plek
Einde ferhaal, doei.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 mei 2016 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 11:59 schreef windoweyes het volgende:
Hopelijk kunnen we inderdaad die 3 à 4 miljoen voor Immers vangen. Dat helpt de club dan pas echt voor uit. Plus die 3,5 mln voor het meedoen in Europa, plus de eventuele verkoop van vd Heijden, Achahbar en Nelom, plus nog wat geld uit de begroting. Dan kom je toch nog op een aardig bedrag om 1 á 2 dragende spelers te kopen die het elftal sterker maken. Als enkele spelers dan ook nog wat stappen gaan maken, ben je er toch nog flink op vooruit gegaan, volgend seizoen.
Eens..
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 mei 2016 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dan zeg ik, je snapt er niets van.
zijn die beter en hebben die meer ervaring dan Fer
VVout
 VVout - dinsdag 03 mei 2016 - 12:20   quote  deeplink  
Ik heb een slechte ervaring aan Fer en die weegt niet op tegen wat dan ook. Daarbij vind ik dat je potentieel waarschijnlijke talenten moet benutten om daar later eventueel een goede transfer uit te slepen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 12:25   quote  deeplink  
Plus we hebben t over een 10 en Fer is een 6 of een 8

Poesities_rugnummers.jpg
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 mei 2016 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:20 schreef VVout het volgende:
Ik heb een slechte ervaring aan Fer en die weegt niet op tegen wat dan ook. Daarbij vind ik dat je potentieel waarschijnlijke talenten moet benutten om daar later eventueel een goede transfer uit te slepen.
Maar met Gustafson en Schuurman kom je niet dichter bij 020 en de Gloeilampen dan wordt er wel meer gevraagd om ervaring en een zeer goeie scorende spits
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Maar met Gustafson en Schuurman kom je niet dichter bij 020 en de Gloeilampen dan wordt er wel meer gevraagd om ervaring en een zeer goeie scorende spits
Met iemand die geen tien is, op tien te zetten ook niet.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 mei 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Met iemand die geen tien is, op tien te zetten ook niet.
Ik denk van wel je moet kijken wie beter is
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 mei 2016 - 13:08   quote  deeplink  
1: vermeer/Kahn
2: Nieuwkoop/Karsdorp
3: Beek
4: Botteghin/Kongolo
5: Kongolo/Woudenberg
6: Karsdorp/Ahmadi
7: Bassie/vacature
8: Tapia/vejinovic
9: Vacature
10: Toornsta/Gustafson/Kuijt/Schuurman
11: Elija/vacature

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door CobusIII --
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 03 mei 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:03 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Eens..
Wat ik nu ga beweren gaat mij geen vrienden opleveren en het zal ook wel nooit gaan gebeuren. Maar, stel dat mijn berekeningen ongeveer kloppen en we hebben voor het volgende seizoen ongeveer tot 15 miljoen te besteden. Bied van Gaal een contract aan van (tot) 5 miljoen euro en laat hem een spits uitzoeken van (tot) 10 miljoen euro. En dan het liefst 1 die na een aantal jaar nog door is te verkopen. Verder hoeft er niet veel te veranderen in het team.

Volgens mij kunnen we dan heel ver komen en zullen vooral de jonge spelers hierdoor nog veel beter gaan presteren, wat de club in de toekomst ook nog eens verder zal gaan helpen.
MMM
 MMM - dinsdag 03 mei 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 11:56 schreef CobusIII het volgende:
Het gaat mij om de nuance en beeldvorming...Toornsta maakt nog geen 1/3 aan doelpunten in vergelijk met Immers, Vilhena op 10 zou ik wel eens willen zien (ben geen dichter)..Kuijt begint een beetje sleets te worden, is een absolute held, maar ik had het idee dat het seizoen een beetje te lang duurde voor hem....
Ik hou niet van domme krachten, zoals Immers, op 10. Daar moet iemand met voetballend vermogen staan.
VVout
 VVout - dinsdag 03 mei 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Maar met Gustafson en Schuurman kom je niet dichter bij 020 en de Gloeilampen dan wordt er wel meer gevraagd om ervaring en een zeer goeie scorende spits
Vind het anders wel een zeer negatieve aanname dat die het niet redden. Vind het eerder voorin nodig, zie Kuyt niet nog eens het geluk hebben een heel seizoen te presteren. Anass is teleur gesteld dat ie niet speelt en is misschien wel een zwakke schakel. Elia en Bilal, ben je daar van overtuigd? Juist daar zie ik ook nog niet iemand in de jeugd die er klaar voor is in te passen, Robertha is die er klaar voor om de druk aan te kunnen?
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 mei 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 13:44 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Wat ik nu ga beweren gaat mij geen vrienden opleveren en het zal ook wel nooit gaan gebeuren. Maar, stel dat mijn berekeningen ongeveer kloppen en we hebben voor het volgende seizoen ongeveer tot 15 miljoen te besteden. Bied van Gaal een contract aan van (tot) 5 miljoen euro en laat hem een spits uitzoeken van (tot) 10 miljoen euro. En dan het liefst 1 die na een aantal jaar nog door is te verkopen. Verder hoeft er niet veel te veranderen in het team.

Volgens mij kunnen we dan heel ver komen en zullen vooral de jonge spelers hierdoor nog veel beter gaan presteren, wat de club in de toekomst ook nog eens verder zal gaan helpen.
Een goedkopere oplossing zou zijn Gert-Jan Verbeek terughalen....Blijf het eeuwig zonde vinden dat hij weg moest. Vind het een toptrainer met visie. Kan goed met jeugd...
Gio hoeft overigens van mij nog niet weg....
brettemerton
 brettemerton - dinsdag 03 mei 2016 - 15:02   quote  deeplink  
Er is maar 1 nummer 10 welke ons beter maakt en dat is Ziyech
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 03 mei 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 14:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Vind het anders wel een zeer negatieve aanname dat die het niet redden. Vind het eerder voorin nodig, zie Kuyt niet nog eens het geluk hebben een heel seizoen te presteren. Anass is teleur gesteld dat ie niet speelt en is misschien wel een zwakke schakel. Elia en Bilal, ben je daar van overtuigd? Juist daar zie ik ook nog niet iemand in de jeugd die er klaar voor is in te passen, Robertha is die er klaar voor om de druk aan te kunnen?
Serieus? Ga je nu beweren dat Kuyt geluk heeft dat hij een heel seizoen heeft gepresteerd? Zou dat niet gewoon kwaliteit zijn? Die man heeft overal altijd weer bewezen dat hij het niveau aan kan en goed genoeg is. Hij is nu 35 jaar, heeft CL, WK-finale gespeeld, maar nu heeft hij dit seizoen ineens geluk gehad? Dit meen je niet serieus, mag ik hopen.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 mei 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 13:08 schreef CobusIII het volgende:
1: vermeer/Kahn
2: Nieuwkoop/Karsdorp
3: Beek
4: Botteghin/Kongolo
5: Kongolo/Woudenberg
6: Karsdorp/Ahmadi
7: Bassie/vacature
8: Tapia/vejinovic
9: Vacature
10: Toornsta/Gustafson/Kuijt/Schuurman
11: Elija/vacature
Wie gaan er waarschijnlijk verkocht worden:
- Kongolo (5M-6M)
- Immers (3M)
- Annas achabar (1M)
- Vilhena gratis (godver de godver...)
- Heijden (1,5M)
VVout
 VVout - dinsdag 03 mei 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 15:38 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Serieus? Ga je nu beweren dat Kuyt geluk heeft dat hij een heel seizoen heeft gepresteerd? Zou dat niet gewoon kwaliteit zijn? Die man heeft overal altijd weer bewezen dat hij het niveau aan kan en goed genoeg is. Hij is nu 35 jaar, heeft CL, WK-finale gespeeld, maar nu heeft hij dit seizoen ineens geluk gehad? Dit meen je niet serieus, mag ik hopen.
Met alleen discipline kom je er niet, ook het geluk moet aan je zijde staan hoe sterk je ook bent.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 03 mei 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 15:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Met alleen discipline kom je er niet, ook het geluk moet aan je zijde staan hoe sterk je ook bent.
Bij een speler van 35 jaar, die al heel zijn carrière overal het ongelijk van criticasters heeft bewezen, telkens heeft aangetoond op elk niveau mee te kunnen, altijd waardevol is geweest voor zijn clubs en altijd goed heeft gepresteerd, vind ik niet dat je nog kan spreken van geluk. Je kan een seizoen geluk hebben, maar niet een carrière lang. Kuyt bewijst telkens wat hij kan en heeft dat dit jaar ook weer laten zien. Wederom waren er mensen die dachten dat hij het niet kon, maar hij heeft het gewoon goed gedaan. Tuurlijk heeft elke speler weleens wat geluk nodig, maar bij een Kuyt kun je dit niet meer toeschrijven aan geluk. Dat vind ik gewoon absolute onzin.
VVout
 VVout - dinsdag 03 mei 2016 - 16:41   quote  deeplink  
Heb ook geen kritiek op Dirk, som alleen op wat we hebben en hou rekening met de gedachte dat het ook ongelukkig kan uitpakken en hij wel geblesseerd raakt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 03 mei 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 16:41 schreef VVout het volgende:
Heb ook geen kritiek op Dirk, som alleen op wat we hebben en hou rekening met de gedachte dat het ook ongelukkig kan uitpakken en hij wel geblesseerd raakt.
Geblesseerd is wat anders. Dat kan elke speler overkomen. Zelfs Kuyt is gebleken. Verwacht niet heel hard dat hij ineens veel blessures krijgt, maar dat zou nog kunnen. Zoals je het eerst stelde, was het dat Kuyt geluk had met zijn prestaties. Geluk wat betreft blessures is natuurlijk een ander verhaal.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 mei 2016 - 17:48   quote  deeplink  
Immers heeft minder diverse kwaliteiten dan Gustafson en Vejinovic. Daarnaast heeft Lex ook periodes lang razend slecht gespeeld.

Maar dan nog: is ook 2 jaar waardevol geweest in een minder Feyenoord. Enorm harde werker. Dat hij hier als clown en ramp wordt afgeschilderd is absoluut onterecht.
Zo ga je niet om met Lex.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 mei 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 13:08 schreef CobusIII het volgende:
1: vermeer/Kahn
2: Nieuwkoop/Karsdorp
3: Beek
4: Botteghin/Kongolo
5: Kongolo/Woudenberg
6: Karsdorp/Ahmadi
7: Bassie/vacature
8: Tapia/vejinovic
9: Vacature
10: Toornsta/Gustafson/Kuijt/Schuurman
11: Elija/vacature
Doelman Kahn is al lang gestopt werkt nou bij de Duitse sport schau
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 mei 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 15:47 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wie gaan er waarschijnlijk verkocht worden:
- Kongolo (5M-6M)
- Immers (3M)
- Annas achabar (1M)
- Vilhena gratis (godver de godver...)
- Heijden (1,5M)
Elke euro voor de afdankertjes zijn mee genomen, al ontbreek de grootste miskleun aller tijden: Nelom
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 mei 2016 - 18:00   quote  deeplink  
Nelom, nou vooruit, 1,5 M...mag ook blijven, prima reserve
ar
 ar - dinsdag 03 mei 2016 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 17:53 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Doelman Kahn is al lang gestopt werkt nou bij de Duitse sport schau
Scherp van je bluf..:))
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 mei 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 18:06 schreef ar het volgende:

[..]

Scherp van je bluf..:))
hahahah seniorenmomentje.....HAHN
VVout
 VVout - dinsdag 03 mei 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 17:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Geblesseerd is wat anders. Dat kan elke speler overkomen. Zelfs Kuyt is gebleken. Verwacht niet heel hard dat hij ineens veel blessures krijgt, maar dat zou nog kunnen. Zoals je het eerst stelde, was het dat Kuyt geluk had met zijn prestaties. Geluk wat betreft blessures is natuurlijk een ander verhaal.
Nee nee, dat stel ik echt niet ter discussie, maar wat als hij weg valt dan gaat het magertjes worden voorin. Heb nu niet bepaald een daadkrachtig front gezien tegen Willem II
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 13:02 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ik denk van wel je moet kijken wie beter is
Je haalt geen speler die geen tien is, om op tien te spelen.
Mafklapper.
van geil
 van geil - dinsdag 03 mei 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Deed v Geel toch ook.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 mei 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Pffff wordt weer een lange lange inkoopzomer en tja waar zouden we blij mee zijn
van geil
 van geil - dinsdag 03 mei 2016 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 19:12 schreef piet de paler het volgende:
Pffff wordt weer een lange lange inkoopzomer en tja waar zouden we blij mee zijn
Zal ik een tip geven aan v Geel?
MMM
 MMM - dinsdag 03 mei 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 15:47 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wie gaan er waarschijnlijk verkocht worden:
- Kongolo (5M-6M)
- Immers (3M)
- Annas achabar (1M)
- Vilhena gratis (godver de godver...)
- Heijden (1,5M)
Voor Achahbar en van der Heijden ga je dat niet vangen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Tuurlijk wel.
MMM
 MMM - dinsdag 03 mei 2016 - 19:39   quote  deeplink  
Achahbar heel jaar niet gespeeld, welke gek betaald dan nog 1 miljoen?

1,5 miljoen voor van der Heijden is helemaal lachen.

Je mag blij zijn met max 7 ton p.p en dat is voor van der Heijden al veel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 19:40   quote  deeplink  
Van der Heijden heeft langdurig contract en is speler van Feyenoord.
Natuurlijk wel.
MMM
 MMM - dinsdag 03 mei 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:
Van der Heijden heeft langdurig contract en is speler van Feyenoord.
Natuurlijk wel.
Die zien ook dat hij vrij weinig gespeeld heeft (cijfers even niet bij de hand) en dat het, zoals verwacht, een zware mislukking is geworden. Wie legt voor zo'n slappe speler 1.5 miljoen neer? Ik kan het me niet voorstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door MMM --
van geil
 van geil - dinsdag 03 mei 2016 - 19:59   quote  deeplink  
Siem de Jong.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 19:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Die zien ook dat hij vrij weinig gespeeld heeft (cijfers even niet bij de hand) en dat het, zoals verwacht, een zware mislukking is geworden. Wie legt voor zo'n slappe speler 1.5 miljoen neer? Ik kan het me niet voorstellen.
Jij vindt dat. Er zijn zat clubs die m van waarde zullen vinden, gebaseerd op vorig seizoen.

Ik overigens niet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 mei 2016 - 20:01   quote  deeplink  
Gewoon vrekopen van Immers, opdonderen van Vilhena en gewoon 1 aankoop en tja dan door het zand en Zyech op 10
van geil
 van geil - dinsdag 03 mei 2016 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 20:01 schreef piet de paler het volgende:
Gewoon vrekopen van Immers, opdonderen van Vilhena en gewoon 1 aankoop en tja dan door het zand en Zyech op 10
Met Siem de Jong er naast.
Klaar.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Ik denk niet dat t publiek die omarmt..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 mei 2016 - 20:11   quote  deeplink  
Het intereseert me niets wie ons kampioen kan maken mag meedoen JC was ook feyenoorder ooit Vermeer was ook gen miskoop.
De meeste 020 ers zijn niet allemaal zonder rancune weggegaan
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 mei 2016 - 20:21   quote  deeplink  
Siem de Jong zou ik nooit echt accepteren. Maar dat ben ik.
van geil
 van geil - dinsdag 03 mei 2016 - 20:31   quote  deeplink  
N dubbelslag.
Uitstekende rechter middenvelder , creatief technisch en scorend vermogen en als optie n spits.

Ziyech idem maar dan als 10.
MMM
 MMM - dinsdag 03 mei 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2016 - 19:59 schreef van geil het volgende:
Siem de Jong.
Bah.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3069469