|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och dat las ik bij Vermeer ook vaak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer is een heel ander type |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Niet daarom hoor. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk. S de Jong in de kuip..neh |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind hem overigens geen echte neus ,terwijl ik zijn broer niet echt een psver vind |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahah allemaal sentimenten en onderbuikgevoelens ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hebbie je knip al terug knuppel? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook naar de coffeeshop geweest in den Bosch. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ga je mond spoelen joh... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bosche Space Bollen, daarbij dat bakkertje van je. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 11:58 schreef CobusIII het volgende:Immers verkopen, daar is iedereen het wel over eens....gaat ook wel gebeuren.. U zegt..😮 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen gekke gedachte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk iemand die het snapt..!! (Zeg ik dan) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:36 schreef de bluffer het volgende:[..] Maar met Gustafson en Schuurman kom je niet dichter bij 020 en de Gloeilampen dan wordt er wel meer gevraagd om ervaring en een zeer goeie scorende spits Die laatste ook heel belangrijk inderdaad..het liefst een buitenlandse zeg ik dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als altijd..mij was het niet opgevallen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In mijn ogen doe je gewoon mee met die twee er bij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarom niet, Martin haalt nu enkel vijfjes of erger.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha juist ja wie is nu de mafklappert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Krijgt ie van mij de lange vloei wel..👍 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geef jij wat wiet aan Martin dan..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee was niet thuis zei Jo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fer is een box to box speler. Geen 10. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: bedoel je de Jong de speler die vaak geblesseerd is nee niet bellen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ron Vlaar hapt nog niet toe bij az. M.i. een optie bij vertrek van Kongolo/van Beek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan hebben we nog precies 1 basisspeler uit eigen jeugd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De rest is ook gewoon niet goed genoeg, nog. Er is niet elk jaar een gouden generatie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@van Geil Is al een jaar het beleid van Gio.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
@ Henk. Het beleid van van Geel bedoel je. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Want van Geel maakt de opstelling |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Da's het aankoopbeleid, van Geil. We hebben het over het voetballende beleid van Gio. No future for youth-Gio Verschil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kongolo, Beek Karsdorp Vilhena dat zijn er 4 die Gio liet spelen. Met ook nog verdonk en Nelom. Nieuwkoop er bij maakt 7
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus als v Geel nu Kongolo v Beek verkoopt. blijft er een in de basis over. Dus is dat beleid van de TD |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kongolo óf van Beek. Beiden zou te fors zijn.
Vertel mij even welke jeugdspeler onder Gio is doorgebroken? De 4 die je noemt speelden al onder Rutten/Koeman. Nelom ook.
Verdonk heeft niet gespeeld... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet van onderwerp veranderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:De rest is ook gewoon niet goed genoeg, nog. Er is niet elk jaar een gouden generatie. . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gio brengt geen nieuwe jeugd in. Verkoop goede, gewilde spelers brengt geld. En als dat je eigen jeugd is dan vermindert aandeel jeugd in basis vanzelf, als de trainer volhardt jeugd op de tribune te houden.
Cirkel rond, zelfde onderwerp. Ga het niet verder in Jip en Janneke maken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 21:11 schreef FR-Henk het volgende:Da's het aankoopbeleid, van Geil. We hebben het over het voetballende beleid van Gio. No future for youth-Gio Verschil. Eigen kweek heeft elke dag op de training de kans om speelminuten af te dwingen, je moet niet opleiden om op te leiden, staat er geen talent uit de jeugd klaar om een positie in te vullen dan zal je moeten kopen of accepteren dat je een talent opstelt dat er nog niet klaar voor is en dan kunnen ambities mbt kampioenschappen in de eerste 10 wedstrijden van het seizoen de koelkast wel in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo hoort het te gaan inderdaad.. |
|
|
|