|
|
piet de paler
|
|
|
Je hoort of leest geen zaken die aannemelijk zijn op het net, ik hoop maar niet te veel dan is de teleurstelling te groot. Maar een Havenaar naar Italië of een rechterspits van Heerenveen naar Engeland wat zie ok niet wat een andercwel ziet |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Voor hoeveel geld zouden jullie pelle minimaal verkopen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Idd.. Ik moet lachen wanneer er tuig op voetbalzone stelt dat Feyenoord tevreden moet zijn met 5 miljoen ofzo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Havenaar kan er helemaal NIKS van, als je die haalt word het een kansloos seizoen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Idd.. Heeft van Geel stront in z'n ogen ofzo? Met zo'n spleetoog wordt het toch niks? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Nou havenaar hoeft ook weer niet dood neer te vallen hoor..
Dat gaat iets te ver.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 11 mei 2014 - 17:46 schreef Wim2 het volgende:Idd.. Ik moet lachen wanneer er tuig op voetbalzone stelt dat Feyenoord tevreden moet zijn met 5 miljoen ofzo Ben je daar helemaal uitgekotst dat je hier weer terug bent ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als Janmaat verkocht wordt, dan snel gaan handelen zeer goeie opvolger |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waardeloze speler, kan er niks van. Simpele back, niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Was ik al lang gebanned.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Schalke 04 in gesprek met Feyenoord over De Vrij'
Schalke 04 krijgt na Klaas-Jan Huntelaar mogelijk nog een Nederlander in dienst. De Duitse club heeft meerdere gesprekken gevoerd met Stefan de Vrij, zo weet SoccerNews.nl. De verdediger van Feyenoord staat open voor een transfer naar Gelsenkirchen, maar van een akkoord is nog geen sprake. Ook de clubs hebben nog geen overeenstemming bereikt.
De Vrij heeft een wisselend seizoen achter de rug, maar wordt toch aan talrijke buitenlandse clubs gelinkt. De namen van Fiorentina, AS Roma en Liverpool passeerden de afgelopen weken de revue, terwijl Louis van Gaal de 22-jarige international zou willen meenemen naar Manchester United. Nu heeft echter ook Schalke zich gemengd in de strijd om de mandekker, wiens contract in De Kuip doorloopt tot medio 2015.
Het lijkt in ieder geval zeker dat De Vrij deze zomer de Eredivisie verlaat. Feyenoord kan nu nog een transfersom ontvangen voor de ex-aanvoerder, die al sinds zijn tiende uitkomt voor de volksclub. Als de keuze op Schalke valt, is De Vrij verzekerd van Champions League-voetbal. De club eindigde dit seizoen op de derde plek in de Bundesliga en kwalificeerde zich daardoor direct voor de groepsfase. Naar verwachting vertrekken ook Graziano Pellè en Daryl Janmaat deze zomer uit Rotterdam-Zuid. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat voor bedrag zal hij opleveren. Ik vrees slecht 4 miljoen ofzo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ik wil niet vervelend doen, maar eerlijk gezegd klopt er helemaal niets van die bedragen. De Vrij is 8,5 miljoen waard en janmaat met een evenlang contract slechts 4,5 miljoen? Vervolgens hebben Nelom en Kongolo ook een even lang contract en dan is Nelom 1 mln waard en Kongolo slechts de helft? Wie is er nu het grootste talent? Verder is Lamprou 1,8 mln? Ohja? Gelijk verkopen dan maar. Clasie is 11,75 mln waard? Lijkt me eerlijk gezegd toch iets teveel voor hem. En Pellè is met zijn lange contract slechts 6,75 mln waard? Volgen je de logica nog? Ik niet. Schaken 3 mln, ook direct verkopen dan maar? Cissé staat nog bij ons onder contract volgens deze site, evenals Harmeet Singh. Nou, lijkt me inderdaad een geweldig realistische site. Hoewel ik die 8,5 mln voor de Vrij absoluut een mooi vind natuurlijk. (vrees alleen dat die ook niet realistisch is.....) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 18:23 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik wil niet vervelend doen, maar eerlijk gezegd klopt er helemaal niets van die bedragen. De Vrij is 8,5 miljoen waard en janmaat met een evenlang contract slechts 4,5 miljoen? Vervolgens hebben Nelom en Kongolo ook een even lang contract en dan is Nelom 1 mln waard en Kongolo slechts de helft? Wie is er nu het grootste talent? Verder is Lamprou 1,8 mln? Ohja? Gelijk verkopen dan maar. Clasie is 11,75 mln waard? Lijkt me eerlijk gezegd toch iets teveel voor hem. En Pellè is met zijn lange contract slechts 6,75 mln waard? Volgen je de logica nog? Ik niet. Schaken 3 mln, ook direct verkopen dan maar? Cissé staat nog bij ons onder contract volgens deze site, evenals Harmeet Singh. Nou, lijkt me inderdaad een geweldig realistische site. Hoewel ik die 8,5 mln voor de Vrij absoluut een mooi vind natuurlijk. (vrees alleen dat die ook niet realistisch is.....) Joh dat had ik ook al gezien, maar ik dacht dat het voor Wim wel afdoende zou zijn..d:-) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 18:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Joh dat had ik ook al gezien, maar ik dacht dat het voor Wim wel afdoende zou zijn..d:-) Haha, ik had al wel zo'n vermoeden dat je dat gezien had, maar kon het niet laten om toch even de onjuistheid van deze site op een rijtje te zetten ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Is ook niet helemaal up to date, maar realistisch naar mijn mening. Op Erwin Mulder na natuurlijk, hahaha
Kader von Feyenoord Rotterdam in der Saison 2013/2014 # Name / Position Nation Marktwert - Erwin Mulder Mulder, Erwin Schulterverletzung: Rückkehr unbekannt Torwart (TW), 25 Jahre 2.500.000 € - Ronald Graafland Graafland, Ronald Torwart (TW), 35 Jahre 50.000 € - Konstantinos Lamprou Lamprou, Konstantinos Torwart (TW), 22 Jahre 500.000 € - Stefan de Vrij de Vrij, Stefan Abwehr (IV), 22 Jahre 6.000.000 € - Joris Mathijsen Mathijsen, Joris Abwehr (IV), 34 Jahre 2.500.000 € - Terence Kongolo Kongolo, Terence Abwehr (IV), 20 Jahre
500.000 € - Sven van Beek van Beek, Sven Abwehr (IV), 19 Jahre 500.000 € - Bruno Martins Indi Martins Indi, Bruno Abwehr (LV), 22 Jahre
6.000.000 € - Miquel Nelom Nelom, Miquel Abwehr (LV), 23 Jahre
1.000.000 € - Jeff Hardeveld Hardeveld, Jeff 2 Abwehr (LV), 19 Jahre 50.000 € - Daryl Janmaat Janmaat, Daryl Abwehr (RV), 24 Jahre 5.000.000 € - Jordy Clasie Clasie, Jordy Mittelfeld (DM) -, 22 Jahre 7.000.000 € - Ruud Vormer Vormer, Ruud Mittelfeld (ZM), 26 Jahre 1.000.000 € - Tonny Vilhena Tonny Vilhena Mittelfeld (ZM), 19 Jahre
3.500.000 € - Lex Immers Immers, Lex Mittelfeld (OM), 27 Jahre 2.500.000 € - Otman Bakkal Bakkal, Otman Mittelfeld (OM), 29 Jahre
750.000 € - Joey Sleegers Sleegers, Joey Mittelfeld (OM), 19 Jahre 50.000 € - Jean-Paul Boëtius Boëtius, Jean-Paul Sturm (LA), 20 Jahre
3.500.000 € - Samuel Armenteros Armenteros, Samuel * - Sturm (LA), 23 Jahre
1.800.000 € - John Goossens Goossens, John Sturm (LA), 25 Jahre 1.250.000 € - Wesley Verhoek Verhoek, Wesley Sturm (RA), 27 Jahre 1.000.000 € - Ruben Schaken Schaken, Ruben Sturm (RA), 32 Jahre
2.000.000 € - Graziano Pellè Pellè, Graziano Sturm (MS), 28 Jahre 6.500.000 € - Mitchell te Vrede te Vrede, Mitchell Sturm (MS), 22 Jahre |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rond van la Parra en Ziyech blijft het stil vind ik.
Havenaar absoluut NIET halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die hebben geen haast. Officieel is de transfermarkt nog dicht? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoorde zojuist een gerucht dat PSV interesse heeft in Fer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoeveel % mogen we daar dan mee snoepen ? :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wanneer gaat de transfermarkt open dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1 juni, dacht ik? Al zal het na het WK pas losbarsten.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien dat het ervoor ook wel al zal losbarsten, want na het wk zullen enkele talenten meer kosten omdat ze het heel goed gedaan hebben tijdens dit wk dan ervoor... Stel dat De Vrij nu al bij Schalke tekent.... Schalke zal nu eieren voor zijn geld kiezen en 7 mln. willen betalen, maar als De Vrij nou een schitterend toernooi speelt, waardoor er kapers op de kust zijn voor Schalke, zal hij alleen maar meer kosten. Er zullen zeker clubs zijn die graag betalen wat nu gevraagd wordt, omdat ze dan zeker zijn dat zo'n speler bij hun tekent, ongeacht de eventuele toenemende interesse van andere clubs.... Misschien moet Van Geel gewoon wachten met toehappen, tenzij er een prijs komt waar hij geen nee tegen zeggen kan... Ik zou 7 mln. voor De Vrij een heel mooi bedrag vinden.... hoewel dit na een wk toch gerust hoger zou kunnen zijn..., maar aan de andere kant is 7 mln. op dit moment heel reëel.. Minder deed ik sowieso niet, maar ik ben Van Geel niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:Misschien dat het ervoor ook wel al zal losbarsten, want na het wk zullen enkele talenten meer kosten omdat ze het heel goed gedaan hebben tijdens dit wk dan ervoor... Stel dat De Vrij nu al bij Schalke tekent.... Schalke zal nu eieren voor zijn geld kiezen en 7 mln. willen betalen, maar als De Vrij nou een schitterend toernooi speelt, waardoor er kapers op de kust zijn voor Schalke, zal hij alleen maar meer kosten. Er zullen zeker clubs zijn die graag betalen wat nu gevraagd wordt, omdat ze dan zeker zijn dat zo'n speler bij hun tekent, ongeacht de eventuele toenemende interesse van andere clubs.... Misschien moet Van Geel gewoon wachten met toehappen, tenzij er een prijs komt waar hij geen nee tegen zeggen kan... Ik zou 7 mln. voor De Vrij een heel mooi bedrag vinden.... hoewel dit na een wk toch gerust hoger zou kunnen zijn..., maar aan de andere kant is 7 mln. op dit moment heel reëel.. Minder deed ik sowieso niet, maar ik ben Van Geel niet... Tsja, het is altijd maar afwachten hoe een WK aanpakt. Het zou ook kunnen dat de Vrij slecht speelt en zijn waarde daalt. Zo weet je ook niet of er bij Janmaat nog wat gaat gebeuren aan zijn waarde. Maar deze twee spelers zullen wel gaan vertrekken van de zomer. Pellè waarschijnlijk ook en eerlijk gezegd denk ik dat Immers ook nog wel een speler is die zomaar zou kunnen vertrekken. Maar we zullen het gaan zien. Dit is de tijd van afwachten voor ons als supporters. In de tussentijd kunnen we ons vermaken met de play-offs, Duitse beker finale Bayern-Dortmund, CL finale en het WK. Daarna nog de Tour en dan gaan we ons richten op de voorronde CL. Genoeg dingen om de competitieloze periode te vullen denk ik zo. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gespeculeer ... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dat sowieso. Dat hoort er altijd bij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Sowieso, maar misschien voor Lex zijn topic bedoeld? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aight.. (Hoe die hier komt snap ik geen reet van) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Intresse mag altijd, maar komen is tweede |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Feyenoord moet voor alle spelers waar belangstelling voor is meer dan 8 miljoen voor vragen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga eens kijken of er geen functie als penningmeester voor je is bij de club bode.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 14:32 schreef RenatoBos het volgende:Ga eens kijken of er geen functie als penningmeester voor je is bij de club bode.. Ben je er niet mee eens KENNER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ben veel te druk |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: niet weg doen veel te weinig |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 10:33 schreef MMM het volgende:Rond van la Parra en Ziyech blijft het stil vind ik. Havenaar absoluut NIET halen. Ziyech gaat naar de Tukkers als Tadic of Promes verkocht worden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Volgens mij gaat de Transfermarkt pas op 1 Juni open |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Integendeel, 8 miljoen, ik vind het prima.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geruchten | 'Martins Indi in beeld als opvolger Ferdinand'
GERUCHTEN: 'Martins Indi in beeld als opvolger Ferdinand' Bruno Martins Indi is in beeld om Rio Ferdinand op te volgen bij Manchester United. De Engelse verdediger kondigde gisteren zijn vertrek bij de Engelse topclub aan. Naast Martins Indi is ook Mats Hummels in beeld om aankomende transferperiode naar Engeland te vertrekken. Martins Indi is waarschijnlijk in beeld bij de topclub uit Engeland omdat Louis van Gaal waarschijnlijk binnenkort aangesteld word als nieuwe trainer van de club. (Manchester Evening News)
'Ziyech lijkt toch naar FC Twente te gaan' FC Twente lijkt aan het langste eind te trekken in de strijd om Hakim Ziyech. De middenvelder van sc Heerenveen trok de afgelopen tijd de belangstelling van onder andere Feyenoord, Ajaks en PSV. Twente lijkt echter de nieuwe werkgever te worden van de jongeling. (VZ)
Rajiv van La Parra heeft nog even tijd nodig Rajiv van La Parra gaat wellicht toch in op een aanbod dat sc Heerenveen hem gedaan heeft. Lange tijd leek de aanvaller transfervrij te vertrekken uit Friesland, maar de clubleiding heeft toch besloten de buitenspeler contractverlenging aan te bieden. De aanvaller, die ook in de belangstelling staat van onder andere Feyenoord, gaat wellicht in op het aanbod. "Er is nog een kansje, misschien is het de beste optie. Je moet nooit te snel deuren dichtgooien", vertelde Van La Parra aan de Leeuwarder Courant. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als bepaalde spelers uitgeschakeld zijn en van vakantie terugkomen zal de carrousel ergens moeten beginnen draaien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ziyech waarschijnlijk naar fc duitsland? Zou mooi klote zijn... |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Moeten ze wel toestemming voor krijgen van de KNJB, toch? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik weet verders niet wat twente mag doen op dit moment..maar zijn zaakwaarnemer is meerdere malen gespot daar. |
|
|
|