BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2016 - 07:17   quote  deeplink  
Weet iemand ubérhaupt de reden waarom ze stoppen met Herrmann stoppen..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2016 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:16 schreef MightyAce het volgende:
Lestienne weg bij PSV. Zou ik wel bij ons willen zien
O nee wat een kwal..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 13 mei 2016 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O nee wat een kwal..
Wel een kwal met snelheid en acties ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2016 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:17 schreef RenatoBos het volgende:
Weet iemand ubérhaupt de reden waarom ze stoppen met Herrmann stoppen..(?)
Niet goed genoeg voor de selectie, wil wel op dat niveau spelen
tomson
 tomson - vrijdag 13 mei 2016 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:17 schreef RenatoBos het volgende:
Weet iemand ubérhaupt de reden waarom ze stoppen met Herrmann stoppen..(?)
Las het ook net ook weer een afvaller. Dacht dat die jongen zo'n toppert was ? Was toch op voorspraak van Henke gehaald ?
tomson
 tomson - vrijdag 13 mei 2016 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:26 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Wel een kwal met snelheid en acties ;)
Na die toestand met zijn familie wel n beetje op een dwaalspoor geraakt bij PSV. Ook vaak op t stratumsend te bewonderen geweest als ik t wel heb ..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 13 mei 2016 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 08:24 schreef tomson het volgende:

[..]

Na die toestand met zijn familie wel n beetje op een dwaalspoor geraakt bij PSV. Ook vaak op t stratumsend te bewonderen geweest als ik t wel heb ..
Denk dat begeleiding het grootste probleem zou vormen, Gio kan dit soort mannetjes niet de baas denk ik.
JanM
 JanM - vrijdag 13 mei 2016 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:16 schreef MightyAce het volgende:
Lestienne weg bij PSV. Zou ik wel bij ons willen zien
Ook bij andere clubs hebben ze gewoon missers hè ...
moa
 moa - vrijdag 13 mei 2016 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:16 schreef MightyAce het volgende:
Lestienne weg bij PSV. Zou ik wel bij ons willen zien
Die gaat weg omdat hij 10 miljoen moest kosten, dat is zijn afkoopsom in het huurcontract.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2016 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:26 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Wel een kwal met snelheid en acties ;)
Dat ben ik met je eens..
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 mei 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 03:23 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zat net deze speler te bekijken, Famara Diédhiou.
Marktwaarde van 1,75 miljoen. Lange centrumspits, balvast, sterk..speelt bij Clermont

[ filmpje ]
Een soort van Mike Obiku zeg maar, pinchhitter.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2016 - 14:06   quote  deeplink  
Mike..😃💪

Zou het een pinchhitter wezen is het niks. Die rol moet Michiel gaan vervullen..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 13 mei 2016 - 17:00   quote  deeplink  
Niemand weet niemand weet op Repelsteeltje na wat heeft Lex opgebracht
Is er nog insite information
G-child
 G-child - vrijdag 13 mei 2016 - 17:02   quote  deeplink  
Ben bang dat hij met een optie tot koop verhuurd is en daarin geen rekening gehouden is met zijn goede prestaties...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 13 mei 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 17:00 schreef piet de paler het volgende:
Niemand weet niemand weet op Repelsteeltje na wat heeft Lex opgebracht
Is er nog insite information
2.7 miljoen engelse ponden ...
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 18:42   quote  deeplink  
Mooi bedrag. Is vast een meevaller voor de begroting.
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 18:52   quote  deeplink  
Peukie Osvaldo is ook bijna transfervrij 🚬
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 mei 2016 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar waarom verhuren zo'n Mats Herrmans niet eerst..?
Blijkbaar voldoet ie niet. Je hebt spelers die goed genoeg zijn en spelers die niet goed genoeg zijn. En je heb twijfelgevallen. De conclusie is blijkbaar dat zijn ontwikkeling erg tegenvalt. En dat hij op het moment nog niet eens een twijfelgeval is. Met andere woorden, hij kan zich in de A-jeugd nog niet eens onderscheiden, dan is een verhuur ook niet echt aan de orde. Iets wat hij overigens zelf lijkt te onderschrijven.
moa
 moa - zaterdag 14 mei 2016 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 18:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

2.7 miljoen engelse ponden ...
Bron?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 mei 2016 - 07:02   quote  deeplink  
Duim
tomson
 tomson - zaterdag 14 mei 2016 - 08:57   quote  deeplink  
👍
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 14 mei 2016 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2016 - 01:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Blijkbaar voldoet ie niet. Je hebt spelers die goed genoeg zijn en spelers die niet goed genoeg zijn. En je heb twijfelgevallen. De conclusie is blijkbaar dat zijn ontwikkeling erg tegenvalt. En dat hij op het moment nog niet eens een twijfelgeval is. Met andere woorden, hij kan zich in de A-jeugd nog niet eens onderscheiden, dan is een verhuur ook niet echt aan de orde. Iets wat hij overigens zelf lijkt te onderschrijven.
Bastos voldeed ook niet, Fred was net niet goed genoeg, Vincent Jansen ( niet mijn topper) voldeed niet tja hopelijk goede keuze
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 mei 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2016 - 09:39 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Bastos voldeed ook niet, Fred was net niet goed genoeg, Vincent Jansen ( niet mijn topper) voldeed niet tja hopelijk goede keuze
tja, er zijn ook honderden spelers weggestuurd die inderdaad niet goed genoeg bleken te zijn. Hadden die dan ook allemaal verhuurd moeten worden?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 mei 2016 - 19:41   quote  deeplink  
Vind het ook geen vergelijking ,maar ik denk dat veel jeugdspelers wel verhuurd kunnen worden ...Zeker aan eerste divisie clubs ...Redden ze het niet de eerste twee jaar, kunnen ze altijd nog afscheid nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2016 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 mei 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2016 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vind het ook geen vergelijking ,maar ik denk dat veel jeugdspelers wel verhuurd kunnen worden ...Zeker aan eerste divisie clubs ...Redden ze het niet de eerste twee jaar, kunnen ze altijd nog afscheid nemen.
tja, dat is ook een beetje het idee van je beloftenelftal in de Jupiler League laten spelen. Dan hebben ze meer weerstand en kan je beter inschatten hoe goed ze zijn en goed ze zullen worden. Daarom is het ook jammer dat de samenwerking met Excelsior niet meer bestaat èn dat Feyenoord geen elftal in de Jupiler League heeft. Maar goed, er schijnt een samenwerking met een aantal Brabantse clubs aan te komen (RKC en Den Bosch?), dus wellicht dat dat een goede oplossing kan zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 mei 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2016 - 19:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, dat is ook een beetje het idee van je beloftenelftal in de Jupiler League laten spelen. Dan hebben ze meer weerstand en kan je beter inschatten hoe goed ze zijn en goed ze zullen worden. Daarom is het ook jammer dat de samenwerking met Excelsior niet meer bestaat èn dat Feyenoord geen elftal in de Jupiler League heeft. Maar goed, er schijnt een samenwerking met een aantal Brabantse clubs aan te komen (RKC en Den Bosch?), dus wellicht dat dat een goede oplossing kan zijn.
Ja dat klopt maar dan begrijp ik alleen niet dat er afscheid genomen word van 3 talenten die de vlubs voor het uitzoeken hebben.
Twee er van werden als groot talent bestempeld .Nu hadden ze een minder seizoen gedraaid en hebben opeens geen waarde meer.Volgens mij werden ze zelfs alle drie als groot talent bestempeld
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 14 mei 2016 - 20:09   quote  deeplink  
Die gluiperds van Sparta gaan samen met psv of 020.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 mei 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Dat past bij ze.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 mei 2016 - 05:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2016 - 20:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat klopt maar dan begrijp ik alleen niet dat er afscheid genomen word van 3 talenten die de vlubs voor het uitzoeken hebben.
Twee er van werden als groot talent bestempeld .Nu hadden ze een minder seizoen gedraaid en hebben opeens geen waarde meer.Volgens mij werden ze zelfs alle drie als groot talent bestempeld
Dat is wat vreemd voor ons zo van buitenaf inderdaad. Maar goed, bij Feyenoord hebben ze er een aantal jaren tegenaan gekeken. Die zien ze wekelijks meerdere keren, dus we moeten maar hopen dat ze een weloverwogen oordeel hebben gemaakt. Ik vind het heel lastig om in dergelijke zaken de beslissing te bekritiseren, aangezien ik niet beschik over de informatie die zijn wel hebben. En achteraf is altijd makkelijk praten natuurlijk. Of iemand als Vincent Janssen destijds terecht is weggestuurd? Ik kan er geen zinnig woord over zeggen, want ik heb er nauwelijks idee van hoe hij zich staande hield bij Feyenoord. Althans, dat het blijkbaar niet veel was moge duidelijk zijn, maar details ontbreken.

En dat hij het nu goed doet is geen bewijs dat de beslissing hem weg te sturen een verkeerde was. Ik vind dit altijd wel een mooie quote:

A good decision cannot guarantee a good outcome. All real decisions are made under uncertainty. A decision is therefore a bet, and evaluating it as good or not must depend on the stakes and the odds, not on the outcome. - Ward Edwards

Vergelijk het maar met de loterij. Je weet dat je er gemiddeld gezien geld op verliest. Dus je zou niet mee moeten doen. Als je toch meespeelt en je wint, dan doet dat niets af aan de geldigheid van de oorspronkelijke beslissing. Elke keer dat je voor de keuze staat of je dat lot koopt of niet, zou je eigenlijk nee moeten zeggen.
tomson
 tomson - zondag 15 mei 2016 - 08:22   quote  deeplink  
Owwww dan kan ik ook TD worden 😏
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 mei 2016 - 11:17   quote  deeplink  
Tuurlijk..😜
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Thé Dansant?
2-letterige ISO 3166-1 afkorting van het land Tsjaad?
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2016 - 12:37   quote  deeplink  
Even terug on topic, ik denk dat Feyenoord moet gaan zoeken naar rancuneuze voetballers.
Die Landgenoot van mij PSV lijkt mij iemand die na zijn prive problemen de moeite aard.
Stond in Frankrijk als twijfel geval als talent,maar de Franse competitie is sterker dan de Nederlandse
Het priveren waard.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Ik zit naar die Idrissi te kijken, daar missen wij niets an.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2016 - 12:57   quote  deeplink  
I ❤ Idrissi
Barabas
 Barabas - zondag 15 mei 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2016 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:
Ik zit naar die Idrissi te kijken, daar missen wij niets an.
Precies. Een ex-Feyenoorder die elders een keer een bal goed raakt is geen enkele aanleiding om steeds het functioneren van de professionals in dienst van onze club in twijfel te trekken. Dat doen ze in 020 al voor ons...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2016 - 15:24   quote  deeplink  
Is met deze td een thema.
Zo werkt dat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Ach zolang een aankoop niet aantoond specifiek beter te zijn dan een eigen jeugdspeler zeg ik KUT beleid.
Barabas
 Barabas - zondag 15 mei 2016 - 19:52   quote  deeplink  
Dan zijn er een hoop slechte technische directeurs bij een hoop clubs...
edjoe
 edjoe - zondag 15 mei 2016 - 20:03   quote  deeplink  
Vindt dat Feyenoord vol voor Haller moet gaan. Zal wel een aardige duit moeten kosten, maar wat speelde hij vanmiddag weer goed!! Balvast, keihard werken en wint bijna al zijn duels.
Barabas
 Barabas - zondag 15 mei 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Nee bedankt. Alle spitsen die niet véél beter zijn dan wat we al hebben zijn wat mij betreft niet nodig.
ar
 ar - zondag 15 mei 2016 - 20:08   quote  deeplink  
Haller is precies voldoende voor de FC.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2016 - 19:52 schreef Barabas het volgende:
Dan zijn er een hoop slechte technische directeurs bij een hoop clubs...
Er is nergens in Nederland zo grote doorstroming van talenten zoals bij Feyenoord.
Dus wat jij schrijft klopt niet
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 mei 2016 - 00:05   quote  deeplink  
Club Brugge kampioen. En nu Vormer halen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 mei 2016 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2016 - 00:05 schreef FR-Henk het volgende:
Club Brugge kampioen. En nu Vormer halen?
Je had Vormer kunnen houden en Toonstra bij Utrecht kunnen laten bv
Al heb ik persoonlijk meer met Toornstra dan Vormer.
moa
 moa - dinsdag 17 mei 2016 - 08:59   quote  deeplink  
Dirk Kuyt kan zijn carrière niet alleen bij Feyenoord afsluiten. De aanvoerder van de Rotterdammers staat in de belangstelling van een grote club uit de Amerikaanse Major League Soccer. De 35-jarige Kuyt kan in de laatste fase van zijn spelersloopbaan dus nog voor het grote geld kiezen.

Dat meldt De Telegraaf dinsdagochtend. Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigt dat Kuyt flink wat keuzes heeft. "Er is overal nog belangstelling in het buitenland voor Dirk", aldus Jansen tegen de ochtendkrant. Amerika is dus niet het enige land waar Kuyt het komend seizoen kan voetballen.

Het is de vraag waar de 35-jarige Katwijker voor kiest. Naar verluidt kan de spits zijn contract bij Feyenoord verlengen, maar wellicht haalt een avontuur in Amerika alle plannen wel overhoop en neemt hij zijn vrouw en kinderen mee naar een nieuwe bestemming. De Amerikaanse competitie zit in de lift. Veel sterren maken steeds vaker de overstap naar de Major League Soccer, mede omdat de financiën daar goed zijn.
moa
 moa - dinsdag 17 mei 2016 - 09:00   quote  deeplink  
lol
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 mei 2016 - 10:24   quote  deeplink  
Ik zou t doen als ik Dirk was, volgend seizoen wordt alleen maar minder.
Nibke
 Nibke - dinsdag 17 mei 2016 - 10:40   quote  deeplink  
Dirk gaat een contract voor onbepaalde tijd voor Feyenoord tekenen!
Eerst nog als speler daarna nog in te vullen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2016 door Nibke --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 mei 2016 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2016 - 09:00 schreef moa het volgende:
lol
Inderdaad..😂

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3078200