|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, wapperende schaamlippen hoor je ook niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dirk gaat voor het kampioenschap |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En toch heb ik het gevoel dat ze Ziyech weer gaan benaderen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hij had/heeft een paar wensen:
- El Ahmadi moet blijven CHECK!
- Vilhena moet weg CHECK!
- Elia moet blijven WORKING ON IT!
- Vermeer moet verkocht worden WORKING ON IT!
Zodra verlenging Elia rond is tekent hij voor nog een jaar! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Okee, ar, omdat jij het ook zo graag wil. Je zit er nu al maanden om te zeuren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 23:39 schreef JanM het volgende:Hij had/heeft een paar wensen: - El Ahmadi moet blijven CHECK! - Vilhena moet weg CHECK! - Elia moet blijven WORKING ON IT! - Vermeer moet verkocht worden WORKING ON IT! Zodra verlenging Elia rond is tekent hij voor nog een jaar! Zit Dirkie een stel lakens uit te delen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja joh sterven je rugharen af..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krijg nou de hik!
Calvin Verdonk verhuurd aan PEC!
Die volg ik nie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Want..(?)
Toch genoeg opties voor de positie. Die kwam never aan spelen toe aankomend seizoen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vond Verdonk een aardige vervanger, toen Karsdorp geblesseerd was. Bovendien hoopte ik dat Karsdorp naar het midden zou gaan opschuiven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bedoeld denk ik Nieuwkoop.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ach fuck. You're right. Verdonk natuurlijk. Okee, kan ik me wat meer bij voorstellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja toch voor zowel hem als Feyenoord is dit gunstig. En PEC is daarvoor een mooie club.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 00:09 schreef RenatoBos het volgende:Ja toch voor zowel hem als Feyenoord is dit gunstig. En PEC is daarvoor een mooie club.. Met een goeie trainer. Sympathieke gast ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 00:09 schreef RenatoBos het volgende:Ja toch voor zowel hem als Feyenoord is dit gunstig. En PEC is daarvoor een mooie club.. Verdonk zagen we toen tegen DOSKO toch ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wisselspeler van Ajax, levert vijf miljoen op.
Even als voorbeeld. We hebben nog veel stappen te maken. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Ziyech of Fischer (mislukte jood, maar wel een fijne voetballer) |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Nou, Ziyech is nog over. Alle pijlen op Hakim |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Ook liever Ziyech.. is 10 klasse beter dan Fischer imo |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fischer...die heeft z, n oogkleppen nog nooit afgehad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar leverd meer op dan wie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 00:09 schreef RenatoBos het volgende:Ja toch voor zowel hem als Feyenoord is dit gunstig. En PEC is daarvoor een mooie club.. En een zeer aardige en goeie trainer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Waar was je al die tijd bluf..aan het scouten? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:Wisselspeler van Ajax, levert vijf miljoen op. Even als voorbeeld. We hebben nog veel stappen te maken. Is slechts een gerucht he, hij ontkent het zelf, daarbij is hij natuurlijk wel international (8x) voor een land dat het wel aardig doet speelde hij afgelopen seizoen 28 van de 34 wedstrijden dus in hoeverre kan je van een bankzitter spreken? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 18:37 schreef ar het volgende:[..] Waar was je al die tijd bluf..aan het scouten? [/quote ook dat en veel administratie rond maken voor nieuwe jeugd contracten |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heb je daar wel je spellingcontrole aan staan? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
WAAROM is het zo stil op de transfermarkt, wachten we op koopjes? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Laatste week Augustus pas ;) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Nee, Dirk wil eerder zekerheid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ze zijn de laatste plooien in het contract voor Ziyech aan het gladstrijken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2016 door JanM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Breaking nieuws .......de gebroeder a. Nus en P Nus zijn vastgelegd van het Noorse FC Aarskruis |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 20:13 schreef piet de paler het volgende:Breaking nieuws .......de gebroeder a. Nus en P Nus zijn vastgelegd van het Noorse FC Aarskruis Is het boek van jou te pre-orderen piet? Zal ook vol met deze humor staan denk ik? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is toch typisch Feyenoord! Overal naast grijpen ... |
|
|
|