|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 18:13 schreef ar het volgende:[..] Ik weet verders niet wat twente mag doen op dit moment..maar zijn zaakwaarnemer is meerdere malen gespot daar. Zou wel dom zijn van die jongen om die club de voorkeur te geven ten opzichte van ons mooie Feyenoord. Maarja, ieder maakt zo zijn keuze. Jammer is het natuurlijk wel. Aan de andere kant: als je niet echt wil, hoef je ook niet te komen. Maar ik zou niet weten waarom je naar Twente zou gaan als je ook naar Feyenoord kunt. Even los van onze clubvoorkeur staat Twente er financieel gezien niet echt beter voor, ze zijn derde geworden, Feyenoord tweede, dus voorronde CL vs voorronde EL. Trainer Jansen of trainer Rutten? Lijken me toch stuk voor stuk punten waarin Feyenoord het wint van Twente momenteel. Kan me ook niet echt voorstellen dat Twente zoveel meer salaris gaat betalen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Let op die Kongolo, ik heb er vertrouwen in dat hij meegaat naar het WK en dan zijn we hem kwijt, hopelijk niet maar zijn we hem kwijt dan wel voor veel geld maar ja ik denk dat je wel wat moet houden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente is toch categorie 1. Benieuwd wat er daar gaat gebeuren. Je zou zeggen dat bv een evt transfer van een Tadic gebruikt zou moeten worden om tekorten aan te vullen. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 18:23 schreef tomson het volgende:Twente is toch categorie 1. Benieuwd wat ef daar gaat gebeuren. Je zou zeggen dat bv een evt transfer van een Tadic gebruikt zou moeten worden om tekorten aan te vullen. . Dat zou je wel zeggen ja..hij moet gewoon naar ons toe vind ik:) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet dromen mannen die kunnen we niet kopen |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 18:23 schreef piet de paler het volgende:Let op die Kongolo, ik heb er vertrouwen in dat hij meegaat naar het WK en dan zijn we hem kwijt, hopelijk niet maar zijn we hem kwijt dan wel voor veel geld maar ja ik denk dat je wel wat moet houden Mwah, ligt er allemaal aan wat hijzelf wil. En dan nog zal hij alleen vertrekken voor een minimaal een paar miljoen. Feyenoord zal hem niet voor 1 mln verkopen. Maar ik moet nog zien dat hij dadelijk echt weg wil en of hij wel echt gaat spelen op het WK. Gezien de spelersgroep zou ik het op zich niet onlogisch vinden om achterin te gaan spelen met Janmaat, de Vrij, Vlaar, Martins Indi en Kongolo. Weliswaar een heel hoog Feyenoord gehalte, maar Vlaar lijkt me onomstreden, de Vrij is in vorm, Martins Indi een lieveling van Louis. Janmaat heeft het altijd goed gedaan en kent het systeem. En ik zou niet weten wie er anders linksback moet, want Daley Blind is op die plek ook niet om over naar huis te schrijven. Ik vraag me alleen sterk af of van Gaal wel Kongolo in de basis gaat zetten. Maar laten we met zijn allen echt hopen op een langer verblijf van Terence, want dat is momenteel ons grootste verdedigende talent die eigenlijk nu al tot de topverdedigers van de competitie hoort. Vind hem momenteel beter dan Martins Indi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al zou Kongolo willen, Feyenoord zal die transfer gaan blokken, schat ik in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan niet met zijn huidige contract. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja met n laag salaris. dus als n club n paar miljoen voor hem over heeft en Kongolo wil, dan ben je weg. n abitrage commissie zal m altijd in t gelijk stellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffff maar ff niet aan denken.. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Terence is nu al top van de selectie, dus moet hem een topcontract naar Feyenoordmaatstaf worden voorgelegd. Hij heeft al heel duidelijk aangegeven te willen bijtekenen. Zijn zaakwaarnemer weet heus wel wat er zoal bij Feyenoord betaald wordt, dus zolang hij niet bijtekent, mag je er m.i. vanuit gaan dat de aanbieding geen Feyenoord topcontract is. Ik vind dat het management kleur moet bekennen. De jeugdopleiding is de redding van de club gebleken. Tijd om die jeugd ook echt naar waarde te belonen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook weer riskant...Terence salariëren boven andere medespelers kan salarishuis behoorlijk omver gaan brengen: waarom ikke, ikke en ikke niet? |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Terence, Tonny en Jean Paul zijn topproducten uit de eigen school. Als je die van buitenaf zou moeten halen ben je qua salaris kansloos tegenover PSV en ajax. Ziyech vind ik een heel groot talent, maar die zou niet meer mogen verdienen dan genoemd trio. Ik begrijp jouw redenering FR-Henk, maar de talenten van Varkenoord moeten niet alleen meer uitzicht hebben op de droom om in die Kuip te spelen. Ze moeten ook het signaal krijgen dat je betaald wordt naar je status binnen de selectie. Eigen jeugd betalen conform de markt: dat zou m.i. de laatste stap zijn naar echte erkenning voor de jeugdopleiding. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 08:28 schreef FR-Henk het volgende:Ook weer riskant...Terence salariëren boven andere medespelers kan salarishuis behoorlijk omver gaan brengen: waarom ikke, ikke en ikke niet? Denk je dat dat nu niet zo is? Pellé zal vast erg goed verdienen. En wat denk je van Mathijsen? Die is echt niet voor een habbekrats naar Feyenoord gekomen, maar ik ben het er wel mee eens dat hij straks vertrokken is, als Van Geel niet over de brug komt...... In het meest gunstige geval houden we straks een ploeg over voor de middenmoot.... Dan kunnen we weer lekker helemaal van onder af aan beginnen.... Dat een BMI of De Vrij gaat, is een logische stap in hun carriére, maar bij een jochie die nog maar net komt kijken, maar wel laat zien dat hij een supertalent is, moet je direct je waardering uiten en zijn contract opwaarderen en indien je dat eruit kunt trekken voor een zeer lange periode.... Dan kun je er uiteindelijk ook nog wat aan verdienen.... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 09:16 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Denk je dat dat nu niet zo is? Pellé zal vast erg goed verdienen. En wat denk je van Mathijsen? Die is echt niet voor een habbekrats naar Feyenoord gekomen, maar ik ben het er wel mee eens dat hij straks vertrokken is, als Van Geel niet over de brug komt...... In het meest gunstige geval houden we straks een ploeg over voor de middenmoot.... Dan kunnen we weer lekker helemaal van onder af aan beginnen.... Dat een BMI of De Vrij gaat, is een logische stap in hun carriére, maar bij een jochie die nog maar net komt kijken, maar wel laat zien dat hij een supertalent is, moet je direct je waardering uiten en zijn contract opwaarderen en indien je dat eruit kunt trekken voor een zeer lange periode.... Dan kun je er uiteindelijk ook nog wat aan verdienen.... En van Geel heeft toch gezegd tot het uiterste te gaan voor Kongolo? Zullen we dan niet eerst gewoon afwachten. Die jongen zit ook in een voorbereiding op het WK. Kans blijft gewoon bestaan dat hij betekent. Niet direct gaan wanhopen. En middenmoot? Echt niet. Ook zonder Kongolo doen wij gewoon mee voor Europees voetbal. We kunnen alleen dan geen stap vooruit maken. Ik zeg ook, laten we vooral hopen dat hij betekent, maar we moeten nog niet gaan wanhopen, want de kans dat hij vertrekt is momenteel nog altijd kleiner dan dat hij bijtekent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Internationals hebben een bepaald level toch.
Ziyech weet overigens van niets. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 09:54 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] En van Geel heeft toch gezegd tot het uiterste te gaan voor Kongolo? Zullen we dan niet eerst gewoon afwachten. Die jongen zit ook in een voorbereiding op het WK. Kans blijft gewoon bestaan dat hij betekent. Niet direct gaan wanhopen. En middenmoot? Echt niet. Ook zonder Kongolo doen wij gewoon mee voor Europees voetbal. We kunnen alleen dan geen stap vooruit maken. Ik zeg ook, laten we vooral hopen dat hij betekent, maar we moeten nog niet gaan wanhopen, want de kans dat hij vertrekt is momenteel nog altijd kleiner dan dat hij bijtekent. Heb je ook wel gelijk in, maar ik hoop toch dat we komend jaar echt mee gaan doen en wie weet komen we die voorrondes door, waarom niet... Maar het kan ook heel anders gaan (leegloop)... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Terence zelf verklaart in n interview met vi deze week dat hij eigenlijk al rond was met Utrecht in de winterstop.(zegt al iets over de transferwaarde nu plus salaris) Door n blessure van Mathijssen kwam hij weer in beeld na n gesprek met Koeman, en daardoor besloot hij te blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan stond niet in t stuk wat ik las. als dat zo is dan is mijn bovenstaande quote niet van toepassing. dan rijst echter wel de vraag de een wilde hem verhuren de andere niet? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 14:04 schreef van geil het volgende:[..] Dan stond niet in t stuk wat ik las. als dat zo is dan is mijn bovenstaande quote niet van toepassing. dan rijst echter wel de vraag de een wilde hem verhuren de andere niet? Ging echt om verhuur. Koeman wilde hem eerst ook verhuren, omdat het voor zijn ontwikkeling belangrijk was om te gaan spelen. Door de blessure van Mathijsen had Koeman met Kongolo nog maar 1 speler achter de hand voor het geval wanneer Martins Indi of Nelom geblesseerd zouden raken of geschorst zouden worden. Zonder Kongolo had Koeman helemaal geen opties meer achter de hand. Daarom mocht hij niet weg toen Mathijsen geblesseerd raakte. Compleet logisch verhaal dus van Feyenoord-zijde. Trouwens ook wel van Kongolo, want die wilde gewoon gaan spelen. Nu is echter alles anders en zal hij gewoon in de basis staan komend seizoen normaal gesproken. Maar dan moet hij natuurlijk wel bijtekenen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 - 18:13 schreef ar het volgende:[..] Ik weet verders niet wat twente mag doen op dit moment..maar zijn zaakwaarnemer is meerdere malen gespot daar. Als de Tukkers iets willen kopen moeten ze eerst een speler verkopen voorbeeld: ze willen Ziyech kopen moeten ze eerst b.v. Tadic of Castaignos verkopen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
't Zal mij een rotzorg zijn wat ze daar in duitsland doen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij wou wel, maar hij mocht niet verhuurd worden. Zo is het destijds naar buiten gebracht toch? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 15:14 schreef Arie.Klooster het volgende:Hij wou wel, maar hij mocht niet verhuurd worden. Zo is het destijds naar buiten gebracht toch? Terence Kongolo hoeft niet te rekenen op medewerking van Feyenoord inzake een tijdelijk vertrek uit De Kuip. De negentienjarige verdediger liet intern weten dat hij uit was op een verhuur, maar technisch directeur Martin van Geel vertelde Kongolo maandag dat 'onder geen beding' op huurbasis mag vertrekken.
Van Geel vindt de centrale verdediger al te dicht bij het eerste elftal aan zitten. "Dat hebben we ook de speler en zijn zaakwaarnemer verteld", vertelt de sportbestuurder dinsdag in De Telegraf. "Hij is te belangrijk voor Feyenoord om nu te worden verhuurd. We willen hier aan zijn ontwikkeling werken." Kongolo komt in aanmerking voor een basisplaats bij Feyenoord als Bruno Martins Indi in de slotfase van de zomerse transfermarkt vertrekt. Als laatstgenoemde aanblijft, heeft de technische staf nog steeds plannen met Kongolo.
Dit las ik een tijdje geleden, ergens in de winter |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 14:46 schreef de bluffer het volgende:[..] Als de Tukkers iets willen kopen moeten ze eerst een speler verkopen voorbeeld: ze willen Ziyech kopen moeten ze eerst b.v. Tadic of Castaignos verkopen Ze zitten echt in groep 1, en staan dus onder curatele van de knvb. Voor iedere uitgave boven de E 50.000,- moeten ze toestemming krijgen van de bond. Twente is dus geen concurrent meer op de transfermarkt. Daar gaat ook geen zaakwaarnemer aan beginnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 14:10 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ging echt om verhuur. Koeman wilde hem eerst ook verhuren, omdat het voor zijn ontwikkeling belangrijk was om te gaan spelen. Door de blessure van Mathijsen had Koeman met Kongolo nog maar 1 speler achter de hand voor het geval wanneer Martins Indi of Nelom geblesseerd zouden raken of geschorst zouden worden. Zonder Kongolo had Koeman helemaal geen opties meer achter de hand. Daarom mocht hij niet weg toen Mathijsen geblesseerd raakte. Compleet logisch verhaal dus van Feyenoord-zijde. Trouwens ook wel van Kongolo, want die wilde gewoon gaan spelen. Nu is echter alles anders en zal hij gewoon in de basis staan komend seizoen normaal gesproken. Maar dan moet hij natuurlijk wel bijtekenen. Yep, heb inmiddels t hele stuk gevonden. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
nou, als ik forum van manchester lees dan zeggen supporters dat ze indi wel willen hebben voor 10 a 12 miljoen pond.. ik zeg strik er omheen en een vliegtuig bestellen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haha, nou Indi kan in Engeland wel een beul van een verdediger worden hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geregeld ferfan vliegtuig staat klaar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 18:35 schreef ferfan het volgende:nou, als ik forum van manchester lees dan zeggen supporters dat ze indi wel willen hebben voor 10 a 12 miljoen pond.. ik zeg strik er omheen en een vliegtuig bestellen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja sorry hoor, een jet zat er niet in, ik had maar 25€ te besteden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 18:35 schreef ferfan het volgende:nou, als ik forum van manchester lees dan zeggen supporters dat ze indi wel willen hebben voor 10 a 12 miljoen pond.. ik zeg strik er omheen en een vliegtuig bestellen.. Is dat genoeg? Ik vraag het me af of je dan niet te vroeg aftikt..... Misschien moet Van Geel juist nu durven en meer vragen. Helemaal als die jongen een goed wk speelt (als hij speelt, is nu natuurlijk nog erg onzeker; voor hetzelfde geld speelt hij helemaal niet...). Dat is natuurlijk ondernemen hè. Durven wachten kan betekenen dat we een klapper van jewelste maken. Denk aan Gullit destijds... Die ging, achteraf gezien, ook voor een habbekrats weg en pisvee incasseerde even later goed.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
10 a 12 miljoen pond is enorm veel geld voor een verdediger. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die Truus ... ze kon er niet voor zorgen dat Van Gaal trainer werd van Feyenoord, maar weet Louis blijkbaar wel te bewegen om 7 man van ons mee te nemen naar Brazilië en één of meer spelers voor veel geld te kopen! Ik zeg: "Truus BEDANKT!". |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker veel geld, heeft toch nog een 2 jarig contract? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als hij een goed wk draait, is hij dat bedrag minstens waard. In Engeland betalen ze wel vaker veel geld, ook voor verdedigers, dus ik zeg: wachten.... (durf te ondernemen!) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Voor een zeer goeie niet |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik wordt een beetje ziek van die pleuris joden , willen ze weer 2 jeugdspelers pakken , wat een enge figuren daar zeg kunnen ze zelf niks opleiden en over het gentleman akkoord maar te zwijgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of de twee jochies zijn geen echte Feyenoorder en als ze we willen dag pseudo j..d,jes |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2014 - 17:50 schreef piet de paler het volgende:Of de twee jochies zijn geen echte Feyenoorder en als ze we willen dag pseudo j..d,jes daar gaat het mij niet zo om , eigenlijk weer zo'n joden streek om weer spelers uit onze jeugd te lokken zoals ze dat ook bij psv enz hebben gedaan , hier was een gentleman akkoord over om dat niet te doen , ik meen dat hier afspraken over zijn gemaakt tussen psv twente ajax en feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die afspraken waren al een tijd geleden vervaagd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 09:03 schreef Nick4F het volgende:Terence, Tonny en Jean Paul zijn topproducten uit de eigen school. Als je die van buitenaf zou moeten halen ben je qua salaris kansloos tegenover PSV en ajax. Ziyech vind ik een heel groot talent, maar die zou niet meer mogen verdienen dan genoemd trio. Ik begrijp jouw redenering FR-Henk, maar de talenten van Varkenoord moeten niet alleen meer uitzicht hebben op de droom om in die Kuip te spelen. Ze moeten ook het signaal krijgen dat je betaald wordt naar je status binnen de selectie. Eigen jeugd betalen conform de markt: dat zou m.i. de laatste stap zijn naar echte erkenning voor de jeugdopleiding. zo is het in mijn ogen ja. en kost op termijn veel misgelopen miljoenen en deed dat al. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Waarom shopt 020 in onze jeugd-opleiding? en waarom laten wij dit toe???! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Reken t om naar euro en laat me zien voor welke verdediger dat betaald is. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oké, niet de minste, maar Thiago Silva is voor 42 mln eurootjes naar PSG gegaan (naar verluid), dus moet 20 voor BMI best mogelijk zijn. Waarom niet.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oké, niet de minste, maar Thiago Silva is voor 42 mln eurootjes naar PSG gegaan (naar verluid), dus moet 20 voor BMI best mogelijk zijn. Waarom niet.. |
|
|
|