BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 16:04   quote  deeplink  
Iemand dit bericht toevallig voorbij zien komen op twitter?

ᴹᴬᴿᴷ ᴱᴵᴷᴱᴹᴬ
‏@MarkEikema
Feyenoord neemt vleugelspeler Ola John (24) over van Benfica. Het afgelopen seizoen was hij verhuurd aan Reading FC. #transfernieuws

Als iemand naar een bron vraagt, blijft het stil. Is ook het enige wat ik over John en Feyenoord kan vinden als ik verder zoek. Lijkt een loos bericht wat er zomaar ingeslingerd wordt.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 16:08   quote  deeplink  
Geloof me, we kunnen geen betere spits dan Kramer halen. Misschien een die beter kan worden, maar die staat er dus niet meteen.

Het is zaak een sterk team te formeren dat de spits vaak via de vleugels weet te vinden. Hij is namelijk wél een prima afmaker.

Meer scorend vermogen op het gehele middenveld is in mijn optiek belangrijker dan een spits.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:04 schreef feyenoord!!! het volgende:
Iemand dit bericht toevallig voorbij zien komen op twitter?

ᴹᴬᴿᴷ ᴱᴵᴷᴱᴹᴬ
þ@MarkEikema
Feyenoord neemt vleugelspeler Ola John (24) over van Benfica. Het afgelopen seizoen was hij verhuurd aan Reading FC. #transfernieuws

Als iemand naar een bron vraagt, blijft het stil. Is ook het enige wat ik over John en Feyenoord kan vinden als ik verder zoek. Lijkt een loos bericht wat er zomaar ingeslingerd wordt.
Weet er niks van. Is wel een goede speler.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:08 schreef Barabas het volgende:
Geloof me, we kunnen geen betere spits dan Kramer halen. Misschien een die beter kan worden, maar die staat er dus niet meteen.

Het is zaak een sterk team te formeren dat de spits vaak via de vleugels weet te vinden. Hij is namelijk wél een prima afmaker.

Meer scorend vermogen op het gehele middenveld is in mijn optiek belangrijker dan een spits.
Dat vrees ik dus ook dat zoiets vrijwel onmogelijk is voor ons.

Klopt, je moet veel over de vleugels spelen en die moeten goede voorzetten geven. Daarbij zou ik dan Kuyt achter Kramer posteren, zodat je bij een voorzet twee gevaarlijke koppers in de zestien hebt staan. Maar je moet dan dus vleugelspelers hebben die hun man voorbij komen of in elk geval een degelijke voorzet kunnen afleveren op het hoofd van Kramer en/of Kuyt.

Tsja, normaal gesproken was dat Vejinovic geweest die ook zou gaan scoren. Als je het middenveld zou kunnen laten renderen terwijl je met El Ahmadi, Vejinovic en Kuyt speelt, zou je in principe genoeg scorend vermogen in je ploeg moeten hebben. Maar dan moet Vejinovic dus wel zijn oude niveau halen.

Wat ik overigens zo gek vind van Vejinovic is dat ik van oefenwedstrijden in de voorbereiding van verschillende mensen hoorde dat hij zo goed speelde. Maar in de competitie was het niks wat hij liet zien. Hoe kan dat dan hè... Maar goed, ik heb zelf de oefenwedstrijden voor dit seizoen niet gezien, dus ik kan verder weinig zeggen over zijn prestaties in de voorbereiding.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:08 schreef Barabas het volgende:

[..]

Weet er niks van. Is wel een goede speler.
Klopt. Als hij ook een goede voorzet in huis heeft, is hij welkom ;)
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:13 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Wat ik overigens zo gek vind van Vejinovic is dat ik van oefenwedstrijden in de voorbereiding van verschillende mensen hoorde dat hij zo goed speelde. Maar in de competitie was het niks wat hij liet zien. Hoe kan dat dan hè... Maar goed, ik heb zelf de oefenwedstrijden voor dit seizoen niet gezien, dus ik kan verder weinig zeggen over zijn prestaties in de voorbereiding.
Ik heb al een paar keer gepost dat deze jongen naar een sportpsycholoog moet. Gaat hem vast helpen. Ik meen aan zijn houding te kunnen zien dat het niet goed zit tussen de oren. Maar ik ben geen professional natuurlijk....
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:08 schreef Barabas het volgende:
Geloof me, we kunnen geen betere spits dan Kramer halen. Misschien een die beter kan worden, maar die staat er dus niet meteen.

Het is zaak een sterk team te formeren dat de spits vaak via de vleugels weet te vinden. Hij is namelijk wél een prima afmaker.

Meer scorend vermogen op het gehele middenveld is in mijn optiek belangrijker dan een spits.
Geen betere spits kunnen halen dan Kramer? Ongeveer de helft van de ere-divisieclubs hebben een betere spits...Dat zou toch echt treurig zijn.
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:16 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Geen betere spits kunnen halen dan Kramer? Ongeveer de helft van de ere-divisieclubs hebben een betere spits...Dat zou toch echt treurig zijn.
040, 020, AZ, Utrecht, OK, maar welke nog meer dan? En wie had Feyenoord dan moteen en vooral kunnen halen i.p.v. Kramer volgens jou?
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:16 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Geen betere spits kunnen halen dan Kramer? Ongeveer de helft van de ere-divisieclubs hebben een betere spits...Dat zou toch echt treurig zijn.
Ach... Laat ook maar zitten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door Barabas --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 17:43   quote  deeplink  
psv, ajaks, az, utrecht, nec, groningen, excelsior, pec, heracles....
Spits in nederland halen is niet relevant op Janssen na dan...Ik zou eens kijken naar internationale jeugdtalenten, zoals Alberto Cerri..Geen idee wat precies de kostprijs is en ik begrijp dat je met jeugdtalenten risico loopt ivm ontwikkeling...Ik zou in ieder geval daar wat meer risico in nemen
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:37 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ach... Laat ook maar zitten...
Je kan het laten zitten, maar kijk maar eens naar de statistieken van de aanvallers in de eredivisie...Doelpogingen...Kramer komt niet voor bij de eerste 10....Assists...Kramer komt niet voor bij de eerste 10....doelpunten....Kramer komt op een gedeelde 9e plek...Daarnaast is zijn veldspel opbouwend en verdedigend zeer matig...
Maar ieder zijn smaak he....
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik heb al een paar keer gepost dat deze jongen naar een sportpsycholoog moet. Gaat hem vast helpen. Ik meen aan zijn houding te kunnen zien dat het niet goed zit tussen de oren. Maar ik ben geen professional natuurlijk....
Kan geen kwaad, denk ik. Supporters die bij je binnen staan, gaat je natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten. Terwijl hij echt zoveel meer kan laten zien dan hij nu gedaan heeft.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:43 schreef CobusIII het volgende:
psv, ajaks, az, utrecht, nec, groningen, excelsior, pec, heracles....
Spits in nederland halen is niet relevant op Janssen na dan...Ik zou eens kijken naar internationale jeugdtalenten, zoals Alberto Cerri..Geen idee wat precies de kostprijs is en ik begrijp dat je met jeugdtalenten risico loopt ivm ontwikkeling...Ik zou in ieder geval daar wat meer risico in nemen
Oh, ben ADO vergeten...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:43 schreef CobusIII het volgende:
psv, ajaks, az, utrecht, nec, groningen, excelsior, pec, heracles....
Spits in nederland halen is niet relevant op Janssen na dan...Ik zou eens kijken naar internationale jeugdtalenten, zoals Alberto Cerri..Geen idee wat precies de kostprijs is en ik begrijp dat je met jeugdtalenten risico loopt ivm ontwikkeling...Ik zou in ieder geval daar wat meer risico in nemen
Met alle respect, maar ik vind een Santos, de Leeuw, van Weert, Veldwijk en Weghorst echt niet beter dan Kramer. Santos scoorde ook nog flink wat strafschoppen hè, terwijl Kramer die nooit mocht nemen (en terecht). Ik vind geen van die spelers toppers. Bovendien, Kramer maakte er 17 bij Ado vorig jaar. Volgens mij heeft geen van de door jouw genoemde clubs een speler in de selectie met beduidend meer goals.

Slechts de Jong, Milik, Janssen en Haller zijn beter. Met de rest waren we allesbehalve beter af geweest.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:53 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Oh, ben ADO vergeten...
Havenaar kon bij Vitesse de grootste kansen missen. Die wilde je absoluut niet naar de Kuip halen. Doet het nu leuk bij Ado, maar is niet goed genoeg voor Feyenoord.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 18:03   quote  deeplink  
Kramer heeft het bij Feyenoord mogen laten zien, de andere spitsen niet, die moeten bij mindere teams presteren...Kramer heeft een belabberde trackrecord qua statistieken en dat wordt ondersteund wat ik hem op het veld zie doen.
Maar ik geef ook aan dat je helemaal niet in nederland moet zoeken naar een spits...
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:58 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Havenaar kon bij Vitesse de grootste kansen missen. Die wilde je absoluut niet naar de Kuip halen. Doet het nu leuk bij Ado, maar is niet goed genoeg voor Feyenoord.
Heeft er wel meer in liggen dan Kramer en hij speelde bij ADO....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 mei 2016 - 18:05   quote  deeplink  
Er is veel te vinden die meer inbreng kan hebben dan Kramer. Al erg genoeg dat je een spits hebt die nauwelijks vooruit te branden is.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 26 mei 2016 - 18:06   quote  deeplink  
Feyenoord is afhankelijk van goodwill bij gearriveerde spelers.
Zonder goodwill blijft het bij middelmaat of onontwikkeld talent.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:03 schreef CobusIII het volgende:
Kramer heeft het bij Feyenoord mogen laten zien, de andere spitsen niet, die moeten bij mindere teams presteren...Kramer heeft een belabberde trackrecord qua statistieken en dat wordt ondersteund wat ik hem op het veld zie doen.
Maar ik geef ook aan dat je helemaal niet in nederland moet zoeken naar een spits...
Ging mij in deze even om je stelling dat zo\'n beetje de helft van de eredivisie een betere spits heeft. Daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Tsja, we kunnen moeilijk iedereen de kans gaan geven om te kijken welke er eventueel zou kunnen slagen. Kramer staat wel vaak op de goede plek. Ondanks dat er beslist betere spitsen zijn ben ik er van overtuigd dat Kramer met een goede aanvoer er met gemak 20+ inschiet/kopt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:04 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Heeft er wel meer in liggen dan Kramer en hij speelde bij ADO....
Maar Havenaar kon het in de subtop al niet bolwerken bij Vitesse. Hoef je dus zeker geen kans te geven bij ons.
ar
 ar - donderdag 26 mei 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Er zijn 2 spitsen weg.
Alleen Kramer kan natuurlijk niet, 2 aanvallers waaronder 1 nummer 9 zullen erbij moeten komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door ar --
Nibke
 Nibke - donderdag 26 mei 2016 - 18:17   quote  deeplink  
Ik hoor net dat R. van Persie terug wil naar Nederland.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:52 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Je kan het laten zitten, maar kijk maar eens naar de statistieken van de aanvallers in de eredivisie...Doelpogingen...Kramer komt niet voor bij de eerste 10....Assists...Kramer komt niet voor bij de eerste 10....doelpunten....Kramer komt op een gedeelde 9e plek...Daarnaast is zijn veldspel opbouwend en verdedigend zeer matig...
Maar ieder zijn smaak he....
Die spitsen zouden het bij Feyenoord stuk voor stuk minder doen dan Michiel. Wat ze doen bij Heruklles Fietstas of Billem II is geen vergelijk...
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ging mij in deze even om je stelling dat zo\\\'n beetje de helft van de eredivisie een betere spits heeft. Daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Tsja, we kunnen moeilijk iedereen de kans gaan geven om te kijken welke er eventueel zou kunnen slagen. Kramer staat wel vaak op de goede plek. Ondanks dat er beslist betere spitsen zijn ben ik er van overtuigd dat Kramer met een goede aanvoer er met gemak 20+ inschiet/kopt.
De goede plek voor Kramer is op de bank/tribune (dat is een cynisch grapje)..Ik zie nu al vaker de opmerking dat als Kramer goede aanvoer krijgt van de zijkanten hij meer gaat scoren. Dat kan zijn, maar er zijn niet veel teams meer die zo spelen (zelfs ajax niet). Zijkanten draaien tegenwoordig allemaal naar binnen. Ik vind het ook een drogredenering deze if...then vergelijking. Hij moet gewoon zich aanpassen...
Ik sluit overigens niet uit dat hij er volgend seizoen 20 in schiet....maar zelfs dat zou me niet verblijden. Ik vind het gewoon akelig om hem te zien spelen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 16:03 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Maar een soort Clasie duikel je helaas niet zomaar even ergens op voor een leuk prijsje. En de topspits, tsja, wat mij betreft zou dat Janssen zijn, maar die lijkt ook al onhaalbaar.
Janssen wil toch helemaal niet...!
Tenminste hij is van mening dat het zich neter kan ontwikkelen bij AZ dan bij de top 3
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 17:56 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik vind een Santos, de Leeuw, van Weert, Veldwijk en Weghorst echt niet beter dan Kramer. Santos scoorde ook nog flink wat strafschoppen hè, terwijl Kramer die nooit mocht nemen (en terecht). Ik vind geen van die spelers toppers. Bovendien, Kramer maakte er 17 bij Ado vorig jaar. Volgens mij heeft geen van de door jouw genoemde clubs een speler in de selectie met beduidend meer goals.

Slechts de Jong, Milik, Janssen en Haller zijn beter. Met de rest waren we allesbehalve beter af geweest.
En of Haller daadwerkelijk beter is valt ook nog te bezien.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:22 schreef CobusIII het volgende:

[..]

De goede plek voor Kramer is op de bank/tribune (dat is een cynisch grapje)..Ik zie nu al vaker de opmerking dat als Kramer goede aanvoer krijgt van de zijkanten hij meer gaat scoren. Dat kan zijn, maar er zijn niet veel teams meer die zo spelen (zelfs ajax niet). Zijkanten draaien tegenwoordig allemaal naar binnen. Ik vind het ook een drogredenering deze if...then vergelijking. Hij moet gewoon zich aanpassen...
Ik sluit overigens niet uit dat hij er volgend seizoen 20 in schiet....maar zelfs dat zou me niet verblijden. Ik vind het gewoon akelig om hem te zien spelen...
Zeg dàt dan in plaats van die flauwekul dat bijna iedere club een betere spits heeft. De manier van redeneren daarbij raakt kant noch wal.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Maar Havenaar kon het in de subtop al niet bolwerken bij Vitesse. Hoef je dus zeker geen kans te geven bij ons.
Als je mijn posts leest, zie je ook dat ik dat niet beweer. Havelaar is van het zelfde laken en pak als Kramer, wellicht een tandje beter...maar zeker geen optie voor Feyenoord
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:17 schreef Nibke het volgende:
Ik hoor net dat R. van Persie terug wil naar Nederland.
Zou de beste oplossing zijn, maar zal wen nooit meer gebeuren dat hij naar ons komt, vrees ik.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:22 schreef CobusIII het volgende:

[..]

De goede plek voor Kramer is op de bank/tribune (dat is een cynisch grapje)..Ik zie nu al vaker de opmerking dat als Kramer goede aanvoer krijgt van de zijkanten hij meer gaat scoren. Dat kan zijn, maar er zijn niet veel teams meer die zo spelen (zelfs ajax niet). Zijkanten draaien tegenwoordig allemaal naar binnen. Ik vind het ook een drogredenering deze if...then vergelijking. Hij moet gewoon zich aanpassen...
Ik sluit overigens niet uit dat hij er volgend seizoen 20 in schiet....maar zelfs dat zou me niet verblijden. Ik vind het gewoon akelig om hem te zien spelen...
Tsja, zelfs Pellè had aanvoer nodig. Maar toen werd er veel meer voorgegeven dan nu. Het is maar net hoe je speelt. Op dit moment is het spel ook niet geweldig, dus waarom dan niet ietsjes meer aanpassen aan Kramer. Je weet als je hem haalt wat voor type hij is en dat hij aanvoer nodig heeft. Dan moet je daar ook wel voor zorgen. Als je nu gaat zeggen dat hij zich moet aanpassen, tsja, dat wist je van tevoren dat hij zo was.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Janssen wil toch helemaal niet...!
Tenminste hij is van mening dat het zich neter kan ontwikkelen bij AZ dan bij de top 3
Dan is hij dommer dan ik dacht.

Maar kan zijn dat hij niet wil, ik acht hem toch al onhaalbaar helaas. Een terugkeer heeft er denk ik nooit ingezeten. In de winter wilde AZ niet verkopen, nu is hij te duur en/of wil hij niet.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

En of Haller daadwerkelijk beter is valt ook nog te bezien.
Ben ik eigenlijk met je eens. Zie je ook delen van de wedstrijd niet, dus je weet het nooit.
ar
 ar - donderdag 26 mei 2016 - 18:35   quote  deeplink  
Het scheelde weinig of Duvan Zapata speelde voor Feyenoord 2 jaar geleden he.
Benitez stak er op het allerlaatst een stokje voor, en de speler wilde wel.
Ik bedoel alleen dat er heus wel buitenlandse spelers voor onze club willen spelen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:24 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zeg dàt dan in plaats van die flauwekul dat bijna iedere club een betere spits heeft. De manier van redeneren daarbij raakt kant noch wal.
barabas, jij verdraait mijn woorden en je licht er stukjes tekst uit om een punt te maken...Ik zei de helft van de clubs en daarnaast gaf ik argumentatie op basis van statistieken en last but not least gaf ik mijn gevoel over Kramer. Blijkbaar zit ik in je allergiezone wat Kramer betreft en vind jij het een acceptabele spits.Dat mag, maar ik bespeur bij jou geen onderbouwing Een ander saillant detail is dat wanneer Kramer een goede spits zou zijn er toch wel clubs geinteresseerd in hem moeten zijn tijdens de komende transfer periode (dan heb ik het over clubs die een verbetering voor hem betekenen)..
ar
 ar - donderdag 26 mei 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:34 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ben ik eigenlijk met je eens. Zie je ook delen van de wedstrijd niet, dus je weet het nooit.
Geheel niet geschikt voor de top 3 vindt ik
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 18:37   quote  deeplink  
We moeten gewoon helemaal geen peperdure spits willen.

Investeer op andere posities om meer scorend vermogen op het middenveld te krijgen alsook de aanvoer naar Kramer te verbeteren en we maken een goede kans.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:35 schreef CobusIII het volgende:

[..]

barabas, jij verdraait mijn woorden en je licht er stukjes tekst uit om een punt te maken...Ik zei de helft van de clubs en daarnaast gaf ik argumentatie op basis van statistieken en last but not least gaf ik mijn gevoel over Kramer. Blijkbaar zit ik in je allergiezone wat Kramer betreft en vind jij het een acceptabele spits.Dat mag, maar ik bespeur bij jou geen onderbouwing Een ander saillant detail is dat wanneer Kramer een goede spits zou zijn er toch wel clubs geinteresseerd in hem moeten zijn tijdens de komende transfer periode (dan heb ik het over clubs die een verbetering voor hem betekenen)..
Wat heb je aan statistieken als je spelen voor Groningen en Heerenveen met Feyenoord vergelijkt?

En dat onderbouwen hen ik nou al 7 keer gedaan, deze keer sla ik ff over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door Barabas --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:26 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Als je mijn posts leest, zie je ook dat ik dat niet beweer. Havelaar is van het zelfde laken en pak als Kramer, wellicht een tandje beter...maar zeker geen optie voor Feyenoord
Ik lees dat jij stelt dat Feyenoord best een betere spits had kunnen halen, want de helft van de eredivisie heeft al een betere spits. Wel, deze spitsen vind ik niet goed genoeg, zijn namelijk zeker niet beter. Havenaar ook niet, naar mijn idee ook geen tandje beter, alleen speelt ADO meer in zijn dienst dan Feyenoord bij Kramer doet. Fijn dat jij deze spelers toch ook geen optie voor Feyenoord vindt, maar dan ontgaat me even waarom je met een statement kwam dan de helft van de eredvisie een betere spits heeft als die toch niet voldoen. Het punt lijkt me juist eerder dat het heel moeilijk was om een echte topspits te halen, want die willen vaak niet naar ons komen (vanwege salaris, gebrek aan europees voetbal vorig jaar, competitie etc). En we hebben nu eenmaal niet de miljoenen van psv en ajax om een Luuk de Jong ofzo te kunnen halen.
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 18:39   quote  deeplink  
Van Persie zou echt geweldig zijn. Zou Dirk meer weten?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 18:40   quote  deeplink  
Dat zou ik ook geweldig vinden want dan wil ik kosten wat t kost weer een seizoenskaart!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 18:40   quote  deeplink  
Annuleer ik gewoon de vakantie haha
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:39 schreef JanM het volgende:
Van Persie zou echt geweldig zijn. Zou Dirk meer weten?
Vrees dat Robin het momenteel te goed doet in Turkije. Zie hem helaas niet terugkeren. Maar zou wel geweldig zijn om hem in de spits te hebben. Direct de beste spits van de competitie. En nog de best voetballende spits ook.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat zou ik ook geweldig vinden want dan wil ik kosten wat t kost weer een seizoenskaart!
Ben je niet de enige..
ar
 ar - donderdag 26 mei 2016 - 18:42   quote  deeplink  
Hahaha
ar
 ar - donderdag 26 mei 2016 - 18:43   quote  deeplink  
Persie is ook alweer 32 toch?
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:17 schreef Nibke het volgende:
Ik hoor net dat R. van Persie terug wil naar Nederland.
Waar staat dat? Kan het (nog) nergens vinden.

Zou ik niet zo snel terughalen overigens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door MMM --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:43 schreef ar het volgende:
Persie is ook alweer 32 toch?
Ach, wat kan het schelen. Met zulke kwaliteiten kan hij nog makkelijk 3 jaar door in de eredivisie. Met zijn balcontrole en balgevoel. Die scoort er zeker nog 20+ bij ons. Met gemak. Maarja, zal wel bij dromen blijven.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 18:46   quote  deeplink  
Nogmaals, ik zal juichen bij elk doelpunt dat hij maakt en ik hoop dat ik er totaal geen kijk op heb en hij ons volgend seizoen ons naar het kampioenschap schiet, de bekerfinale beslist en topscorer wordt in de Europa-league...Maar ik heb er een hard hoofd in...en ik zet een lasbril op zodat ik niet naar hem hoef te kijken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door CobusIII --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:43 schreef ar het volgende:
Persie is ook alweer 32 toch?
CjZReiRXIAEyDpF.jpg

Opaaa

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3150210