BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - woensdag 08 juni 2016 - 19:18   quote  deeplink  
Feyenoord spelers staan toch altijd in de etalage?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2016 - 19:22   quote  deeplink  
Nee hoor, Vermeer is er net weggehaald.
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 18:54 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is die Gronsveld echt zo blessuregevoelig? Mooi naadje als dat zo is. Man van glas kunnen we niet echt gebruiken.

Overigens ben ik van mening dat die St. Juste er wel degelijk meteen zal staan. Veel voetballend vermogen en een uitstekende inspeelpass. Ik zou zeggen: Doen!
Hij is er het hele jaar uit geweest met een hamstringblessure. Als je zo lang sukkelt met je hamstring, word je dan ooit nog 100%? Geen verstand van verder maar poeh, hamstringblessures zijn sowieso al waardeloos en er dan ook zo lang uit

En hij is al 20 (0 ervaring op het hoogste niveau), contract loopt af eind van komend seizoen. Als Feyenoord zijnde krab je toch 2 keer achter de oren lijkt me.

Wel sneu voor zo'n jongen.

St. Juste hoor ik ook heel veel goede verhalen van, maar iedere keer als ik op 'm ging letten ging hij de fout in haha. Maar pas 19 en laat zien over kwaliteit te beschikken. Benieuwd wat ie kost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2016 door MMM --
Barabas
 Barabas - woensdag 08 juni 2016 - 19:40   quote  deeplink  
Zou zeker jammer zijn voor Gronsved ja... nog één seizoen om zich te bewijzen dus.
Barabas
 Barabas - woensdag 08 juni 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 19:22 schreef FR-Henk het volgende:
Nee hoor, Vermeer is er net weggehaald.
Hangt er niet gewoon een veel hoger prijskaartje aan?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 19:41 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hangt er niet gewoon een veel hoger prijskaartje aan?
Natuurlijk alles is te koop, maar nu minder expliciet.
En Vermeer wil zelf ook niet in de uitverkoop.
R()b
 R()b - woensdag 08 juni 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Bijtekenen of verkopen.
JanM
 JanM - woensdag 08 juni 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 18:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Twee polen bekijken, voor een lagere uitgave, is aannemelijker.
Zouden het tegenpolen zijn?
JanM
 JanM - woensdag 08 juni 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 19:41 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hangt er niet gewoon een veel hoger prijskaartje aan?
Precies, nu is 'ie voor 10 miljoen te verkopen. Ik zeg DOEN! Liever nog dan Kongolo verkopen, al moet die dan wel tot 2020 bijtekenen!
moa
 moa - woensdag 08 juni 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 20:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Precies, nu is 'ie voor 10 miljoen te verkopen. Ik zeg DOEN! Liever nog dan Kongolo verkopen, al moet die dan wel tot 2020 bijtekenen!
Ben vooral benieuwd wat er met Hahn gaat gebeuren en de andere jonge keepers, zolang Vermeer onder de lat staat zullen die niet snel een kans krijgen terwijl Hahn toch al best wel leuke dingen heeft laten zien.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 juni 2016 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 19:18 schreef Barabas het volgende:
Feyenoord spelers staan toch altijd in de etalage?
Niet met het vertoonde spel van de afgelopen seizoenen ....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 14:06 schreef feyenoord!!! het volgende:
Voor het geval Kongolo vertrekt, wordt nu st. Juste genoemd als mogelijke opvolger..heb hem eigenlijk niet goed genoeg in de gaten gehouden afgelopen jaar om een oordeel over hem te vormen, maar is nog wel jong en volgens mij een talent.
Volgens mij is dat wel degelijk een talent. Ik vond hem afgelopen jaar niet slecht. En komt nog maar net kijken hè... Speelt al behoorlijk volwassen. Ik had nooit meer aan hem gedacht, maar ik zou het zeer toejuichen. Dat zou een goede aankoop zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 15:43 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Als Kongolo weggaat, zullen deze sowieso moeten blijven. Feyenoord zal wel gek zijn om zoveel verdedigers te verkopen. Verwacht dat deze twee gewoon blijven. Kongolo heeft ook nog maar tweejarig contract en is moeilijker te behouden.
verlengen. niet laten gaan. daarvoor is hij te goed! Een jaartje erbij en volgend jaar vertrekt hij terwijl hij dan dus een contract van nog twee jaar heeft. Kan Van Geel (of zijn opvolger) zijn handjes ophouden voor al die miljoenen die dan binnenkomen. Die houden we nog slechts één jaartje.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 16:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar 10 miljoen is heel veel geld en als je die St Juste er dan bijhaalt heb je alle posities dubbel bezet:

Karsdorp (Nieuwkoop) - Van Beek (St. Juste) - Botteghin (V/d Heijden) - Woudenberg (Nelom), waabij St. Juste natuurlijk ook de stand in van Botteghin kan zijn i.p.v. V/d Heijden.

Hou je 8 miljoen over voor een spits, transfervrije middenvelder (die Portugees?) en dan bijvoorbeeld Berghuis huren, al ben ik geen voorstander van huren ...
Je kunt St.Juste ook op rechtsback zetten en Karsdorp naar voren halen. Zou Karsdorp als controleur kunnen? Of is dat zonde van zijn loopvermogen?
Barabas
 Barabas - donderdag 09 juni 2016 - 09:47   quote  deeplink  
Ja
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 16:43 schreef CobusIII het volgende:
Koeman...geldwolf...
Hoezo dat dan? Jij wil toch ook krijgen wat je verdient en als het mee zit wil je ook gerust nog meer betaald krijgen? Er zijn meerdere mooie clubs, nou dan komt er, indien je het goed doet vanzelf een langs waar je goed kunt verdienen... prima toch?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 19:09 schreef ar het volgende:
Van Beek maakt ook wel eens enorme fouten.
Maar is wel samen met Terence de beste verdediger.
Terence is beter; Van Beek is daarentegen wel een echte Feyenoordverdediger die door gewoon keihard te werken er wat uit haalt. Karakter is ook een kwaliteit hè... Terence kan europese top worden. Ik denk dat hij voetballend misschien te kort komt, maar verdedigend is hij zo sterk... En hij is nog piep, dus spiermassa is nog niet eens op zijn top. Hij is snel, kopsterk en heeft karakter. Ik zou er niet raar van opkijken dat hij ooit naar een europese subtopper zal gaan. Ik denk dat hij eerst naar Everton gaat. Koeman weet wat hij kan en heeft hem ongetwijfeld in de gaten gehouden. Dan heeft hij gezien dat Terence stappen heeft gemaakt en dat hij er nu klaar voor is.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 09 juni 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 09:48 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Jij wil toch ook krijgen wat je verdient en als het mee zit wil je ook gerust nog meer betaald krijgen? Er zijn meerdere mooie clubs, nou dan komt er, indien je het goed doet vanzelf een langs waar je goed kunt verdienen... prima toch?
Vergeet niet dat je bij Everton wel veel meer doorgroeimogelijkheden met de club hebt. Veel meer geld beschikbaar, ook voor transfers en is van nature al een subtopper in Engeland. Southampton was dat zeker niet. Dus Koeman kan met Everton in principe meer bereiken dan met Southampton. Zeker ook op sportief gebied.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 09 juni 2016 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 09:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Je kunt St.Juste ook op rechtsback zetten en Karsdorp naar voren halen. Zou Karsdorp als controleur kunnen? Of is dat zonde van zijn loopvermogen?
Dat lijkt me wel. Met zijn loopvermogen en snelheid zou ik hem altijd een plek geven waar hij ook aanvallend van waarde kan zijn. Bovendien moet de controleur verdedigend echt sterk zijn, iets wat Karsdorp soms juist mist.

Buiten dat, kan St. Juste ook rechtsback spelen?
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Als je St. Juste haalt, haal je hem natuurlijk niet als rechtsback..
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2016 - 10:39   quote  deeplink  
opstelling3.jpg

Hier word ik wel heel verdrietig van trouwens..
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2016 - 10:45   quote  deeplink  
Dammers kan echt niet, van der Heijden en Nelom vind ik waardeloos, Gronsveld een jaar eruit gelegen.

Middenveld, zoals het er nu staat qua basisklanten, er zit geen geur of smaak aan.

Voorhoede te weinig keus en ik blijf Kramer geen eerste spits vinden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 10:36 schreef MMM het volgende:
Als je St. Juste haalt, haal je hem natuurlijk niet als rechtsback..
Waarom niet? Als je spelers hebt die multifunctioneel zijn, is toch alleen maar handig? Neem Kongolo. Die kan centraal, maar ook als back. Een back erbij en een centrale en je zou het met die drie moeten kunnen doen. Dan zit er maar één op de bank. In geval van blessures schuif je een jongere speler naar voren als reserve.
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 10:50 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je spelers hebt die multifunctioneel zijn, is toch alleen maar handig? Neem Kongolo. Die kan centraal, maar ook als back. Een back erbij en een centrale en je zou het met die drie moeten kunnen doen. Dan zit er maar één op de bank. In geval van blessures schuif je een jongere speler naar voren als reserve.
Multifunctionele spelers vind ik niks en alleen nodig bij nood, ik heb liever een speler die heel erg goed is op 1 positie. Kongolo als uitzondering, ook puur uit nood. Die jongen hoort gewoon naast van Beek te staan met een normale linksback naast zich, maar helaas wij hebben Nelom..

Bovendien heeft St. Juste nog nooit rechtsback gespeeld. Dus wij gaan dan miljoenen uitgeven aan een centrale verdediger/verdedigende middenvelder om hem rechtsback te zetten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2016 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 10:34 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel. Met zijn loopvermogen en snelheid zou ik hem altijd een plek geven waar hij ook aanvallend van waarde kan zijn. Bovendien moet de controleur verdedigend echt sterk zijn, iets wat Karsdorp soms juist mist.

Buiten dat, kan St. Juste ook rechtsback spelen?
Volgens mij wel hoor. Hij is snel, sterk, kan een bal inspelen en kan nog koppen ook. Best wel compleet voor een verdediger. Ik zou hem eerst een tijdje op de back zetten, om wanneer hij zich ontwikkelt op den duur door te schuiven naar het centrum. Eigenlijk best vergelijkbaar met hoe Kongolo de weg bewandeld heeft tot nu toe en ja, het is ook maar net hoe alles zich natuurlijk afspeelt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 10:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Multifunctionele spelers vind ik niks en alleen nodig bij nood, ik heb liever een speler die heel erg goed is op 1 positie. Kongolo als uitzondering, ook puur uit nood. Die jongen hoort gewoon naast van Beek te staan met een normale linksback naast zich, maar helaas wij hebben Nelom..

Bovendien heeft St. Juste nog nooit rechtsback gespeeld. Dus wij gaan dan miljoenen uitgeven aan een centrale verdediger/verdedigende middenvelder om hem rechtsback te zetten..
Godsamme wat een zuurpruim ben jij. Karsdorp heeft ook nog nooit back gestaan en toch werd hij daar neergezet. St. Juste kun je daar toch gerust eerst opstellen zodat hij zich verder kan ontwikkelen. Bij De Haan stond hij ook meestal op het middenveld, terwijl hij van origine inderdaad een centrale verdediger is. Hij viel mij afgelopen jaar een paar keer op vanwege zijn snelheid.

Het is toch juist fijn dat spelers ook op andere posities uit de voeten kunnen. Neem Kongolo maar als voorbeeld. Als hij alleen maar in het centrum had gekund, had hij zich niet zo goed kunnen ontwikkelen als nu. Dan was hij misschien niet eens verder gekomen dan de bank. En met multifunctionele spelers heb je toch veel meer mogelijkheden? Daarnaast hoeven niet alle spelers multifunctioneel te zijn, maar juist bij backs en centrale verdedigers is dat zeer handig...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2016 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - donderdag 09 juni 2016 - 11:25   quote  deeplink  
Je logica is spetterend.....
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 11:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Godsamme wat een zuurpruim ben jij. Karsdorp heeft ook nog nooit back gestaan en toch werd hij daar neergezet. St. Juste kun je daar toch gerust eerst opstellen zodat hij zich verder kan ontwikkelen. Bij De Haan stond hij ook meestal op het middenveld, terwijl hij van origine inderdaad een centrale verdediger is. Hij viel mij afgelopen jaar een paar keer op vanwege zijn snelheid.

Het is toch juist fijn dat spelers ook op andere posities uit de voeten kunnen. Neem Kongolo maar als voorbeeld. Als hij alleen maar in het centrum had gekund, had hij zich niet zo goed kunnen ontwikkelen als nu. Dan was hij misschien niet eens verder gekomen dan de bank. En met multifunctionele spelers heb je toch veel meer mogelijkheden? Daarnaast hoeven niet alle spelers multifunctioneel te zijn, maar juist bij backs en centrale verdedigers is dat zeer handig...
Denk jij dat als van Gobbel of Emerton nog bij ons speelde toen Fred Rutten coach was, dat Karsdorp rechtsback was geworden? Tuurlijk niet, dat is allemaal geboren uit pure nood omdat er geen betere voorhanden zijn. Die jongen ontwikkelt zich nu prima, verdedigend moet het beter.

Voor St. Juste zul je miljoenen moeten betalen, is Feyenoord in de positie om een jongen die altijd als centrale verdediger/verdedigende middenvelder dan opeens maar rechtsback te zetten?

Jij wilt St. Juste maar gewoon rechtsback zetten en dan maar kijken of hij zich ontwikkelt, daar koop je een speler die miljoenen kost toch niet voor? Je koopt St. Juste omdat je onder de indruk ben op de posities waar hij het afgelopen jaar gespeeld heeft en omdat daar zijn kracht ligt.

Kongolo niet verder dan de bank? Als er een normale linksback was geweest had die jongen gewoon centraal gestaan. Of schat jij Botteghin of van der Heijden hoger in??
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 11:44   quote  deeplink  
Ik heb het er niet over hoe ze het doen, maar dat het HANDIG is, voor het geval je dat nog niet door had. Kongolo heeft toch laten zien op beide posities goed uit de voeten te kunnen? Kongolo op linksback en Van der Heide, waarvan we in het begin nog een hoge pet op hadden, centraal of Kongolo in het centrum en Nelom back. Dan gaat de keuze niet eens om Kongolo, maar om die andere twee. Maakt verder ook niet uit. Ik zeg alleen maar dat die St.Juste ook wel op de back kan, waarop je Karsdorp kunt laten doorschuiven.
VVout
 VVout - donderdag 09 juni 2016 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 10:39 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]

Hier word ik wel heel verdrietig van trouwens..
Een zeer zwakke linkerkant en bezet door rechtspoten, geen spits als backup of betere als kramer. Gelukkig noch tijd tot het begin van het nieuwe seizoen.
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 11:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik heb het er niet over hoe ze het doen, maar dat het HANDIG is, voor het geval je dat nog niet door had. Kongolo heeft toch laten zien op beide posities goed uit de voeten te kunnen? Kongolo op linksback en Van der Heide, waarvan we in het begin nog een hoge pet op hadden, centraal of Kongolo in het centrum en Nelom back. Dan gaat de keuze niet eens om Kongolo, maar om die andere twee. Maakt verder ook niet uit. Ik zeg alleen maar dat die St.Juste ook wel op de back kan, waarop je Karsdorp kunt laten doorschuiven.
Ik heb nooit een hoge pet op gehad van van der Heijden..

Je weet niet of St. Juste op back kan, heeft hij nog nooit gespeeld.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 09 juni 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 11:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Een zeer zwakke linkerkant en bezet door rechtspoten, geen spits als backup of betere als kramer. Gelukkig noch tijd tot het begin van het nieuwe seizoen.
Daarom zal van Geel ook nog wel een linksbenige middenvelder, een flankspeler en een spits willen halen. Dan klopt je selectie een stuk beter.
VVout
 VVout - donderdag 09 juni 2016 - 12:00   quote  deeplink  
Als we het allemaal zo zien gaat het helemaal goed komen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 11:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik heb nooit een hoge pet op gehad van van der Heijden..

Je weet niet of St. Juste op back kan, heeft hij nog nooit gespeeld.
Ik zeg je dan dat hij dat kan. Zo schat ik het in... zo beter?
Barabas
 Barabas - donderdag 09 juni 2016 - 12:02   quote  deeplink  
Krijg je ervan met die onnavolgbare logica.
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 12:01 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik zeg je dan dat hij dat kan. Zo schat ik het in... zo beter?
Hahaha ook goed.

Ik hoop niet dat Feyenoord zo redeneert. Ik vind dat voor een CV of een back andere kwaliteiten nodig zijn. Zeker als iemand daar nog nooit gespeeld heeft.

St. Juste kan een prima verdediger worden, ik ben benieuwd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 12:10   quote  deeplink  
Nou, ik snap jouw beredenering niet. Waarom heeft hij er de kwaliteiten niet voor? Hij is snel, behendig, weet wat duelleren is, is kopsterk en kan een bal inspelen. Hij heeft alles wat een back moet hebben, dus waarom is hij ongeschikt?

Natuurlijk zet je hem centraal als hij daar de beste is, maar dat kan ook op langere termijn. Er zijn wel meer goede, zo niet geweldige centrumverdedigers die eerst een tijdje op de back werden gezet, alvorens ze naar hun uiteindelijke sterkste positie werden doorgeschoven. De Vrij, Van Beek, Kongolo hebben allemaal een tijd back gespeeld voor ze centraal werden gezet. Daar heb je toch wel wat ervaring voor nodig.
Barabas
 Barabas - donderdag 09 juni 2016 - 12:15   quote  deeplink  
Ik zou hem in de spits zetten om te kijken of ie daar beter is dan Michiel. Dan kan Michiel tenminste naar linksback en Nelom op goal.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 12:04 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahaha ook goed.

Ik hoop niet dat Feyenoord zo redeneert. Ik vind dat voor een CV of een back andere kwaliteiten nodig zijn. Zeker als iemand daar nog nooit gespeeld heeft.

St. Juste kan een prima verdediger worden, ik ben benieuwd.
Hoezo "ik hoop niet dat Feyenoord zo redeneert"? Je haalt een speler toch omdat je inschat dat hij op bepaalde posities uit de voeten kan? Nou, zo beoordeel ik hem dus ook: omdat ik inschat dat hij zowel in het centrum, als op back, als overal op het middenveld (wel verdedigend) uit de voeten kan. Op den duur heb je dan wel de wens dat hij, wanneer hij wat meer ervaring heeft, in het centrum komt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 12:15 schreef Barabas het volgende:
Ik zou hem in de spits zetten om te kijken of ie daar beter is dan Michiel. Dan kan Michiel tenminste naar linksback en Nelom op goal.
Als ik jou was zou ik naar Amsterdom verhuizen, want je begint raar te praten...
Barabas
 Barabas - donderdag 09 juni 2016 - 12:19   quote  deeplink  
Ik snap jouw beredenering niet...
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 12:10 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, ik snap jouw beredenering niet. Waarom heeft hij er de kwaliteiten niet voor? Hij is snel, behendig, weet wat duelleren is, is kopsterk en kan een bal inspelen. Hij heeft alles wat een back moet hebben, dus waarom is hij ongeschikt?

Natuurlijk zet je hem centraal als hij daar de beste is, maar dat kan ook op langere termijn. Er zijn wel meer goede, zo niet geweldige centrumverdedigers die eerst een tijdje op de back werden gezet, alvorens ze naar hun uiteindelijke sterkste positie werden doorgeschoven. De Vrij, Van Beek, Kongolo hebben allemaal een tijd back gespeeld voor ze centraal werden gezet. Daar heb je toch wel wat ervaring voor nodig.
Wat ik niet begrijp is dat jij miljoenen wilt uitgeven aan een speler die nog nooit rechtsback heeft gespeeld en misschien staat hij er niet eens voor open. Dan zou ik investeren in een rechtsback die al jaren op die positie speelt, al denk ik dat een rechtsback halen sowieso geen prioriteit heeft.

Zo breed zitten we ook niet in de goede centrale verdedigers, er van uitgaande dat Kongolo vertrekt.

van Beek heeft maar 13 wedstrijden (vaak invaller) als rechtsback gespeeld en dat was steeds omdat Janmaat dan geblesseerd was. En de Vrij heeft maar 2 keer als back gespeeld.

http://www.transfermarkt.nl/stefan-de-vrij/leistungsdatendetails/spieler/111196/plus/0?saison=&verein=234&liga=&wettbewerb=&pos=5&trainer_id=
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 12:19 schreef Barabas het volgende:
Ik snap jouw beredenering niet...
Kun jij ook niets aan doen...
ar
 ar - donderdag 09 juni 2016 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 12:02 schreef Barabas het volgende:
Krijg je ervan met die onnavolgbare logica.
Nou.
Gelukkig is jouw logica de juiste.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 12:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is dat jij miljoenen wilt uitgeven aan een speler die nog nooit rechtsback heeft gespeeld en misschien staat hij er niet eens voor open. Dan zou ik investeren in een rechtsback die al jaren op die positie speelt, al denk ik dat een rechtsback halen sowieso geen prioriteit heeft.

Zo breed zitten we ook niet in de goede centrale verdedigers, er van uitgaande dat Kongolo vertrekt.

van Beek heeft maar 13 wedstrijden (vaak invaller) als rechtsback gespeeld en dat was steeds omdat Janmaat dan geblesseerd was. En de Vrij heeft maar 2 keer als back gespeeld.

http://www.transfermarkt.nl/stefan-de-vrij/leistungsdatendetails/spieler/111196/plus/0?saison=&verein=234&liga=&wettbewerb=&pos=5&trainer_id=
Jij snapt het niet omdat ik hem niet voor de rechtsback haal, maar daar kun je hem best opstellen. Op langere termijn, misschien zelfs wel korte, zal hij moeten doorschuiven naar het centrum. Dat is maar net hoe hij zich ontwikkelt. Voordeel is dat je Karsdorp op bijvoorbeeld rechtshalf kunt zetten, indien hij op de back kan. Back is altijd nog beter dan bank...

De Vrij heef vaker dan twee keer back gespeeld, maar daar gaat het ook niet direct om. Je gaat nooit een speler die nog onervaren is, zomaar ineens, centraal neerzetten. Zo'n jongen moet er eerst in groeien. En als hij inderdaad supergoed is, kan Gio hem er sneller neerzetten. Misschien raalt hij wel zo onder de indruk van deze knul dat hij hem er na één wedstrijd al durft neer te zetten. DAt weet je natuurlijk niet van te voren. Maar je maakt een denkfout. Ik zou hem niet als back halen, maar als centrumverdediger, die ik langzaam zou brengen. En als dat dan prima kan, wat ik dus denk, zou ik dat geleidelijk aan via de backpositie doen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2016 - 12:40   quote  deeplink  
Stel je eens voor dat je elke speler maar voor 1 positie kunt gebruiken...?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2016 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - donderdag 09 juni 2016 - 12:55   quote  deeplink  
Zienert
Barabas
 Barabas - donderdag 09 juni 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 12:35 schreef ar het volgende:

[..]

Nou.
Gelukkig is jouw logica de juiste.
Ja he... Eindelijk nóg iemand die het volgt 😉
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 12:39 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Jij snapt het niet omdat ik hem niet voor de rechtsback haal, maar daar kun je hem best opstellen. Op langere termijn, misschien zelfs wel korte, zal hij moeten doorschuiven naar het centrum. Dat is maar net hoe hij zich ontwikkelt. Voordeel is dat je Karsdorp op bijvoorbeeld rechtshalf kunt zetten, indien hij op de back kan. Back is altijd nog beter dan bank...

De Vrij heef vaker dan twee keer back gespeeld, maar daar gaat het ook niet direct om. Je gaat nooit een speler die nog onervaren is, zomaar ineens, centraal neerzetten. Zo'n jongen moet er eerst in groeien. En als hij inderdaad supergoed is, kan Gio hem er sneller neerzetten. Misschien raalt hij wel zo onder de indruk van deze knul dat hij hem er na één wedstrijd al durft neer te zetten. DAt weet je natuurlijk niet van te voren. Maar je maakt een denkfout. Ik zou hem niet als back halen, maar als centrumverdediger, die ik langzaam zou brengen. En als dat dan prima kan, wat ik dus denk, zou ik dat geleidelijk aan via de backpositie doen.
He? Waarom op de lange of eventueel korte termijn pas opstellen als centrale verdediger? Die jongen speelt daar al sinds de jeugd?

Je bent goed genoeg of niet voor een positie dus daar speelt hij. Als de TS twijfels heeft of hij wel/niet centraal kan, koop je hem niet. Vind het maat rare fratsen om hem dan maar back te zetten.

Daarbij zou ik Karsdorp gewoon als back laten staan. Dammers en van der Heijden lozen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2016 door MMM --
PieterBos
 PieterBos - donderdag 09 juni 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2016 - 10:39 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]

Hier word ik wel heel verdrietig van trouwens..
Kuyt geen rechtsbuiten meer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3187921