|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Waar ik wel hoop uitput is het artikel waarin staat dat Feyenoord 12 miljoen zou vragen voor de Vrij. Eindelijk weer eens een keer gewoon de absolute hoofdprijs vragen. Ik weet ook wel dat het iets lager zal worden, maar als je al begint bij 8 miljoen, ga je nooit meer dan 6 krijgen. Nu kunnen we in elk geval hoger uitkomen. Chapeau voor Martin van Geel, die wederom bewijst het spel hard te kunnen spelen en geen uitverkoop te houden bij onze mooie club. Het zou nog weleens een hele mooie transferzomer kunnen worden... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slim is tevens dat hij vroegtijdig de toon zet: ook de anderen zijn niet voor appel en ei verkrijgbaar. van Geel stelt een daad die breder ligt dan alleen de Vrij.
Nu alleen waarde versterken met het WK. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar als zij alle drie vertrekken én Janmaat vertrekt, moet het ook een keer stoppen. Anders spelen we volgend jaar, gezond en wel, nacompetitie..... en dan heb ik het niet over europees voetbal... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 15:12 schreef Arie.Klooster het volgende:Maar als zij alle drie vertrekken én Janmaat vertrekt, moet het ook een keer stoppen. Anders spelen we volgend jaar, gezond en wel, nacompetitie..... en dan heb ik het niet over europees voetbal... Welnee, je moet het niet zo somber inzien. Vergeet niet dat we, gezond en wel, ook weer eea kunnen investeren. We zullen wellicht geen 2e worden, maar om europees voetbal zullen we echt wel spelen. De vrij is op te vangen met van Beek. Martins Indi met Kongolo/Nelom en Clasie is op te vangen met Vormer. Dan blijft alleen janmaat over. Dat is slechts één speler. Oké, en Pellè, maar die kan met een goede aankoop ook vervangen worden, al wordt dat lastig. Houdt vertrouwen, het kan echt een mooie zomer worden.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 14:32 schreef FR-Henk het volgende:Slim is tevens dat hij vroegtijdig de toon zet: ook de anderen zijn niet voor appel en ei verkrijgbaar. van Geel stelt een daad die breder ligt dan alleen de Vrij. Nu alleen waarde versterken met het WK. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou van Gaal is officieel bij United. We zullen zien of dat ons windeieren legt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lowie heeft 50 miljoen te besteden. 4 verdedigers, een middenvelder en linksbuiten van Feyenoord. Aardig scenario. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 15:46 schreef FR-Henk het volgende:Lowie heeft 50 miljoen te besteden. 4 verdedigers, een middenvelder en linksbuiten van Feyenoord. Aardig scenario. 3 spelers van Feyenoord halen zou al veel zijn, haalt hij er 6 heeft 'ie meteen een vet probleem (anders pas na 3 wedstrijden dus misschien maakt het ook niet heel veel uit). Laat ManU maar flink gaan bieden! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 15:23 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Welnee, je moet het niet zo somber inzien. Vergeet niet dat we, gezond en wel, ook weer eea kunnen investeren. We zullen wellicht geen 2e worden, maar om europees voetbal zullen we echt wel spelen. De vrij is op te vangen met van Beek. Martins Indi met Kongolo/Nelom en Clasie is op te vangen met Vormer. Dan blijft alleen janmaat over. Dat is slechts één speler. Oké, en Pellè, maar die kan met een goede aankoop ook vervangen worden, al wordt dat lastig. Houdt vertrouwen, het kan echt een mooie zomer worden.. Het verschil zit 'm in de hoogte van de lat... Ik leg de lat hoger, want ik wil kampioen worden. Minder is niet goed.... We moeten minimaal meedoen en ik vind dat we, afhankelijk van wat we houden, mee moeten doen.... Ik ben er dan ook geen voorstander van het complete team te verkopen. Nadeel hierin is wel dat je er niet aan ontkomt, omdat je de jongens niet houden kunt.... Maar voor BMI is het misschien wel beter nog een jaar, misschein wel twee te blijven en te spelen. Dan kan hij over een tijdje echt overal tekenen..., maar als hij op de bank komt te zitten... tja.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die 6 zullen ook niet gehaald worden, maar de totaalprijs zal niet ver van de realiteit zitten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik denk dat Rutten en van Geel wel een lijstje hebben met de namen die misschien verkocht gaan worden, en een lijstje met namen die zullen gaan komen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Clasie & Boëtius hebben samen heeft al gezegd dat ze nog een jaar blijven bij FEYENOORD |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 15:51 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Het verschil zit 'm in de hoogte van de lat... Ik leg de lat hoger, want ik wil kampioen worden. Minder is niet goed.... We moeten minimaal meedoen en ik vind dat we, afhankelijk van wat we houden, mee moeten doen.... Ik ben er dan ook geen voorstander van het complete team te verkopen. Nadeel hierin is wel dat je er niet aan ontkomt, omdat je de jongens niet houden kunt.... Maar voor BMI is het misschien wel beter nog een jaar, misschein wel twee te blijven en te spelen. Dan kan hij over een tijdje echt overal tekenen..., maar als hij op de bank komt te zitten... tja.... Ik bedoel ook absoluut niet dat we voor plek 2 moeten gaan, maar ik vergeleek even met afgelopen jaar. Jouw sombere scenario zal het niet gaan worden. Die tijden zijn gelukkig voorbij. Tsja, alle spelers bij elkaar houden en we spelen gegarandeerd om de titel. Maarja, dat gaat helaas niet lukken. Bovendien moeten we af en toe wel iets verkopen om toch wat van de resterende schuld weg te werken. Dat wil niet zeggen dat we uitverkoop moeten houden, maar op het moment dat Janmaat en de Vrij, met een 1-jarig contract, niet weg willen, kan je ze moeilijk tegenhouden. Anders loop je toch echt een aantal miljoenen mis. Martins Indi zou ik eerlijk gezegd verkopen. Als linksback is hij toch niet echt optimaal en centraal lijkt hij de strijd te verliezen van Mathijsen en/of Kongolo. Verkopen en geld verdienen is wat hem betreft het beste devies, denk ik. Clasie zal misschien nog blijven en Pellè is nog even afwachten of er echt een serieus bod op hem komt. De Vrij en Janmaat zijn volgens mij gewoon niet te behouden als er een serieuze club voor hen komt. Vergeet niet dat we een goede jeugd hebben en met het geld kan er wel wat versterkt worden. Meedoen om de titel zou ik zeker nog niet opgeven. Misschien staat er volgend seizoen wel gewoon een goede selectie. Ik heb in elk geval vertrouwen in van Geel. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 18:00 schreef de bluffer het volgende:Ik denk dat Rutten en van Geel wel een lijstje hebben met de namen die misschien verkocht gaan worden, en een lijstje met namen die zullen gaan komen Dat is algemeen bekend, dat van Geel met schaduwlijstjes werkt, zodat hij voor elke speler al precies weet wie hij wil halen, mocht deze speler verkocht worden. Dus daar hoeven we ons voorlopig echt nog geen zorgen om te maken. En een speler als Pellè of Clasie zal echt alleen voor de hoofdprijs vertrekken. En Janmaat en de Vrij zullen ook niet voor elk bedrag weggaan, zoals al is gebleken... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees dit met alle aandacht, maar Pelle was in het verleden niet zo goed als nu, we hebben geen vergelijkingsmateriaal dus deze meningen zij dus gebaseerd op tja waarop. Laten we eerst maar eens kijken en dan oordelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mijn verwachtingen zijn wel zo. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 18:06 schreef de bluffer het volgende:Clasie & Boëtius hebben samen heeft al gezegd dat ze nog een jaar blijven bij FEYENOORD Dat wil HELEMAAL niks zeggen in de voetballerij ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:Nou van Gaal is officieel bij United. We zullen zien of dat ons windeieren legt. Geloof je het zelf, Ik zou niet weten wie dat niveau aan kan ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik weet niet of ik me nou aan de aanwezigheid van lijdensweg moet 'ergeren', of bij vrijwel elke opmerking deze onzin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: huh? echt? serieus? meen je dat nou?! Hou eens op! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 19:35 schreef Bosifyable het volgende:Ik weet niet of ik me nou aan de aanwezigheid van lijdensweg moet 'ergeren', of bij vrijwel elke opmerking deze onzin. huh? echt? serieus? meen je dat nou?! Hou eens op!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
De Vrij naar Lazio voor 9 mil. Janmaat en Indi samen voor 16 mil naar United.
Kassa$$$
Voor minder hoeven ze niet weg. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Jaja, jij bent ook grappig. Rustig maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 15:46 schreef FR-Henk het volgende:Lowie heeft 50 miljoen te besteden. 4 verdedigers, een middenvelder en linksbuiten van Feyenoord. Aardig scenario. 120 miljoen te besteden. Daarvoor mag hij ze alle 7 meenemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 20:20 schreef dennie het volgende:De Vrij naar Lazio voor 9 mil. Janmaat en Indi samen voor 16 mil naar United. Kassa$$$ Voor minder hoeven ze niet weg. Vind je Janmaat en Indi samen voor 16 niet wat weinig..?
En van Gaal is ook gecharmeerd van Clasie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep en van Persie ruilen voor Graziano..! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blijf lekker dromen !!! Lijkt mij sterk dat ie ook maar 1 Feyenoorder naar Old Trafford gaat halen ... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Als we Kongolo, Clasie, Vilhena en Boetius in de Kuip houden, dan hebben we een ijzersterk geraamte voor volgend seizoen. De Vrij, BMI en Janmaat lijken mij niet te houden, maar met 12 miljoen voor De Vrij is de toon wel gezet, en die toon klinkt mij als muziek in de oren. Pelle is een verhaal apart, maar ik zou de rest van het elftal en vervolgens de selectie door selecteren. Schaken heeft ons veel gebracht, maar het allerbeste lijkt mij eraf. Immers is van grote waarde geweest, maar ik zie in Tonny een nog betere nummer 10. Op Vormer na, mogen alle bankzitters w.m.b. afvloeien. Als verbreding van de selectie (en wie weet meer) zou ik de linksbuiten van Sparta halen, en de rechtsbuiten van Excelsior. Aangevuld met eigen talenten begint het er dan al op te lijken, en hebben we voldoende geld om te handelen mocht Pelle voor de hoofdprijs vertrekken. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het echt waar is dat er misschien 2 verdedigers overstappen naar Lazio dan moeten ze samen 15 miljoen opbrengen minder niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De geruchtenmachine komt lekker op gang. Vier clubs voor de Vrij. Heel Engeland wil Clasie. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 06:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Blijf lekker dromen !!! Lijkt mij sterk dat ie ook maar 1 Feyenoorder naar Old Trafford gaat halen ... Godver, wat ben jij een negatieveling zeg..... Ga even in de zon zitten. Misschien dat je dan wat minder depri wordt?
Ik zou er wel geld op durven te zetten dat hij BMI wel zou willen meenemen, want hij vindt BMI een geweldig joch en wil wel graag op clubniveau met hem aan het werk... Let maar op: tenzij BMI zelf wat anders wil, denk ik dat Man.U. zich gaat mengen in de strijd om BMI.... (en wie weet ook om Clasie en/of Janmaat) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 09:49 schreef de bluffer het volgende:Als het echt waar is dat er misschien 2 verdedigers overstappen naar Lazio dan moeten ze samen 15 miljoen opbrengen minder niet Van de verdedigers die in trek zijn? Als ik de ontwikkelingen zie, is vijftien voor twee veel te weinig! Dan denk ik eerder aan vijfentwintig of meer.... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Over belangstelling is niet te klagen, zo lijkt het. Laat de centen maar aan Martin over. Dat gaat helemaal goed komen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:De geruchtenmachine komt lekker op gang. Vier clubs voor de Vrij. Heel Engeland wil Clasie. Maar Clasie heeft gezegd nog een jaar te willen blijven bij FEYENOORD |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 00:13 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vind je Janmaat en Indi samen voor 16 niet wat weinig..? En van Gaal is ook gecharmeerd van Clasie.. En dan Pellè misschien ook nog weg maar ook die niet voor 10 miljoen ik krijg medelijden met de hele Technischestaf van FEYENOORD |
|
|
|
|
Romeo1977
|
|
|
Botaka en veldwijk halen!! Gaan bruikbare spelers worden en misschien wel meer!! Te vrede verhuren aan Excelsior |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 14:01 schreef de bluffer het volgende:[..] Maar Clasie heeft gezegd nog een jaar te willen blijven bij FEYENOORD Niet helemaal waar bode, hier heb je een quote van Jordy: 'Ik weet zeker dat ik bij Feyenoord ook nog wel een stap kan zetten. Ik heb gezegd dat ik niet weg hóéf, niet dat ik voor honderd procent zeker blijf', nuanceert hij de berichtgevingen van eerdere media. ' Feyenoord heeft ook wat te willen. Stel dat er een club komt die een paar miljoen voor me overheeft. Dan kan ik me goed voorstellen dat Feyenoord zegt: Oké, ga maar dan.' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 14:01 schreef de bluffer het volgende:[..] Maar Clasie heeft gezegd nog een jaar te willen blijven bij FEYENOORD Ja ik heb dat tegen mijn ex ook wel eens gezegd. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat heeft dat met voetbal te maken |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, toch niets mis mee? Hij heeft de intentie te willen blijven, maar dat wil niet zeggen dat dat dan ook gebeurd... Wie weet komt er zo'n grote club, waar hij geen nee tegen kan zeggen. Ik kan hem geen ongelijk geven hoor... Hij laat in elk geval merken positief te staan tegenover een langer verblijf bij Feyenoord... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 14:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Niet helemaal waar bode, hier heb je een quote van Jordy: 'Ik weet zeker dat ik bij Feyenoord ook nog wel een stap kan zetten. Ik heb gezegd dat ik niet weg hóéf, niet dat ik voor honderd procent zeker blijf', nuanceert hij de berichtgevingen van eerdere media. ' Feyenoord heeft ook wat te willen. Stel dat er een club komt die een paar miljoen voor me overheeft. Dan kan ik me goed voorstellen dat Feyenoord zegt: Oké, ga maar dan.' In het verslag Premier Leaque gaan clubs strijden om komst Clasie staat onder meer, hij liet echter weten dat hij nog gewoon bij de Rotterdammers zal spelenvolgend seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 15:29 schreef de bluffer het volgende:[..] In het verslag Premier Leaque gaan clubs strijden om komst Clasie staat onder meer, hij liet echter weten dat hij nog gewoon bij de Rotterdammers zal spelenvolgend seizoen lees het zoals je wilt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 - 10:56 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Godver, wat ben jij een negatieveling zeg..... Ga even in de zon zitten. Misschien dat je dan wat minder depri wordt? Ik zou er wel geld op durven te zetten dat hij BMI wel zou willen meenemen, want hij vindt BMI een geweldig joch en wil wel graag op clubniveau met hem aan het werk... Let maar op: tenzij BMI zelf wat anders wil, denk ik dat Man.U. zich gaat mengen in de strijd om BMI.... (en wie weet ook om Clasie en/of Janmaat) We zullen zien ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|