|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mazzelpikken... Ik mag de keuken niet in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja joh is dat zo besmettelijk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lachen in de keuken ís besmettelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Is ze zich aan het voorbereiden Henk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen idee, de grap van Piet werkte in ieder geval niet. Integendeel. Straks in de slaapkamer nog eens laten lezen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T ek maakt de slechtste humor in mensen los |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 - 09:03 schreef Dread het volgende:[..] Duidelijk geen verstand van voetbal is een jongen die hard aan de weg timmert en al aardig wat leuke dingen heeft laten zien, kunnen we nog veel plezier aan hebben. Goeie drive naar voren passie een een goeie voorzet. Snap niet wat je hier nog doet sneaky snavel Is gewoon een speler van niks! Een blinde die alleen kan rennen ... En daar ben jij blijkbaar tevreden mee |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij snapt het niet he.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Twee? Oh ja een spits en een middenvelder hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 - 17:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is gewoon een speler van niks! Een blinde die alleen kan rennen ... En daar ben jij blijkbaar tevreden mee Is knap hoor, rennen als je blind bent. Is ie soms half mens en half vleermuis? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Half slang half paard... L. dan he... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ooit al eens een paardenlul tegengekomen die wel iets snapt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De fantast
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou nog eentje dan hopelijk gaat Feyenoord voor plus Polen en niet voor _ Polen. En zeker niet voor tegen Polen. Even dit lees deze scherts en probeer niet te lachen, vertel hem dan in de keuken minimaal 1 lach Het is komkommertijd dus je moet wat dat doet v Geel ook |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou wat van geel aan het doen weet ik niet maar je hoort of ziet helemaal niets ben er niet gerust op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
06 sexlijnen aan het beluisteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe meer je hoort, hoe minder t waar is |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fred Friday onderweg naar de eredivisie. Hij verlaat het Noorse Lilleström voor een club in Nederland. Welke club het word is onbekend maar ik vind het prima scoutings werk! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wordt zeker vlak voor het weekend gepresenteerd.... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ha ha ha op vrijdag hilarisch joh. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zal wel Groningen/Heerenveen zijn. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 13:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Fred Friday onderweg naar de eredivisie. Hij verlaat het Noorse Lilleström voor een club in Nederland. Welke club het word is onbekend maar ik vind het prima scoutings werk! Zijn statistieken zijn goed, dus wat dat betreft zou het zeker geen verkeerde scouting zijn. Ik weet verder niet hoe goed hij echt is, maar met onze scouting is de kans dat hij naar ons komt sowieso erg klein. Wij scouten vrijwel nooit iets goeds (als deze jongen goed is). Maar leeftijd, statistieken en marktwaarde zijn in orde. 600.000 euro volgens transfermarkt.nl. Dus dat moet te doen zijn. Sowieso een leuke aankoop voor de eredivisie. Zal wel de nieuwe spits van Heerenveen zijn, die hebben een neusje voor goede spelers uit Scandinavië. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t nogal voorbarig, weinig goeds uit de Noorse competitie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 13:31 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Zijn statistieken zijn goed, dus wat dat betreft zou het zeker geen verkeerde scouting zijn. Ik weet verder niet hoe goed hij echt is, maar met onze scouting is de kans dat hij naar ons komt sowieso erg klein. Wij scouten vrijwel nooit iets goeds (als deze jongen goed is). Maar leeftijd, statistieken en marktwaarde zijn in orde. 600.000 euro volgens transfermarkt.nl. Dus dat moet te doen zijn. Sowieso een leuke aankoop voor de eredivisie. Zal wel de nieuwe spits van Heerenveen zijn, die hebben een neusje voor goede spelers uit Scandinavië. Ik heb een filmpje bekeken maar hij bezit over een fluwelen techniek zag ik zojuist in een filmpje Deze Nigeriaan is ook nog eens groot jong en sterk. Voor 6 ton kunnen ze die "gok" wel wagen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je bedoelt net als met Singh en als t dan niet lukt van Geel weer bestempelen van wanbeleid? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Neeeeeeeee niet voor middenmoot og zelfs lager |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
feyenoord red twente van faillissement na aankoop van 3 spelers..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk dat zou ik nu wel eens willen zien, Maar tja Twente is gebouwd op leugens en bedrog ook wel competitie vervalsing genoemd met hulp van de gemeente |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 14:37 schreef piet de paler het volgende:Kijk dat zou ik nu wel eens willen zien, Maar tja Twente is gebouwd op leugens en bedrog ook wel competitie vervalsing genoemd met hulp van de gemeente Daar kunnen ze in Eindhoven anders ook wat van.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:Je bedoelt net als met Singh en als t dan niet lukt van Geel weer bestempelen van wanbeleid? Duidelijk |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Ik lees net dat er twee middenvelders zijn gelinkt aan Feyenoord...Johan en Anita 😊 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee de gebroeders. A en p nus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:Je bedoelt net als met Singh en als t dan niet lukt van Geel weer bestempelen van wanbeleid? Daarom zie ik het liefst een echte TD met een visie idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus we moeten deze speler niet halen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voor een mooi prijsje doen. Zullen het moeten doen met Kramer en een goedkope (bij voorkeur positieve) verrassing. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gerenommeerde spits aub. Geen koopjes voorin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor 6 ton zeg ik doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gerenommeerde spits komt echt niet hoor |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nee zeker niet dus je scouting moet op orde zijn en die is niet op orde dus ..... dan moet je gewoon kijken naar dit soort spelers. |
|
|
|