|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dus gewoon Kramer in de spits en een jeugdspeler als reserv flanken goed bezetten met een goede aankoop Misschien in de verdediging ik denk dat je dan geen slecht team jebt. En niet kijken meer naar matige spitsen uit nog matiger competities. |
|
|
|
|
bjorn9
|
|
|
gewoon maher oppikken bij psv was bij az super en bij psv speelt men niet echt met een 10 gewoon doen |
|
|
|
|
bjorn9
|
|
|
maar v Geel is altijd te laat ook vorig seizoen je moet je elftal ong rond hebben bij start competitie niet na 4 wedstrijden zie kramer boteghin etc etc ook Berghuis had al vast moeten liggen nu bij oranje en zullen vast andere clubs hem pakken dus weer te laat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En als t dan niks blijkt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan was hij 1.8 miljoen goedkoper dan Tapia |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Grap dus,of nee een afscheid voor zijn vriend Chong. Staat eronder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
We weten allemaal hoe goed of slecht Tapia is. Terwijl we amper wat gezien hebben. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Lulmenie blijft toch wel bij 020. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oordelen over Tapia? Heeft bij Feyenoord nog niets laten zien. Is international.
Na 4 maanden al als miskoop bestempelen is wel erg ongeduldig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 21:51 schreef FR-Henk het volgende:Oordelen over Tapia? Heeft bij Feyenoord nog niets laten zien. Is international. Na 4 maanden al als miskoop bestempelen is wel erg ongeduldig. Tuurlijk. Is gehaald voor de toekomst, net als Simon. Langdurige contracten.Ik verwacht wel wat van ze dadelijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik nu al.... Net als Vejinovic.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:Je bedoelt net als met Singh en als t dan niet lukt van Geel weer bestempelen van wanbeleid? . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: . Waarom schrijf jij 2x wanbeleid als ik schrijf dat ze bij een club ergens in Nederland prima scoutingswerk hebben verricht? Misschien komt hij wel naar Feyenoord.? (Ik mag het hopen zelfs) Ik vergelijk appels niet met peren ,maar jij wel. Wat wil je van me maat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 21:51 schreef FR-Henk het volgende:Oordelen over Tapia? Heeft bij Feyenoord nog niets laten zien. Is international. Na 4 maanden al als miskoop bestempelen is wel erg ongeduldig. Ben ik helemaal met jou eens maar wie schrijf dat dan? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou driekwart van het forum iig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen geruchtje..niets.. Dat kan alleen maar een top aankoop betekenen:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik vind het ook een wanbeleid maar ik had het daar niet over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je vergelijkt een speler van 6 ton met Tapia, die zelf international is. Zeg je nou echt dat goedkoper altijd minder risico is? Ik snap je nl. niet echt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je vergelijkt een speler van 6 ton met Tapia, die zelf international is. Zeg je nou echt dat goedkoper altijd minder risico is? Ik snap je nl. niet echt. Ik kan Tapia niet beoordelen omdat ik niks van hem gezien heb.. Als je een speler haald van 2,4 miljoen voor de toekomst ,dan kan je ook een "risicootje" nemen met een boom van een spits van 21 jaar die je 6 ton kost . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 23:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kan Tapia niet beoordelen omdat ik niks van hem gezien heb.. Als je een speler haald van 2,4 miljoen voor de toekomst ,dan kan je ook een "risicootje" nemen met een boom van een spits van 21 jaar die je 6 ton kost . Helder kerel. Maar niet teveel risico, moet er wel goed op gescout zijn. 1 Kazim was al weer genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 22:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] . Waarom schrijf jij 2x wanbeleid als ik schrijf dat ze bij een club ergens in Nederland prima scoutingswerk hebben verricht? Misschien komt hij wel naar Feyenoord.? (Ik mag het hopen zelfs) Ik vergelijk appels niet met peren ,maar jij wel. Wat wil je van me maat? Omdat andere aankopen, zoals Singh, die later niet renderen nu bestempeld worden als wanbeleid. Daarom. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet serieus las ik ergens. Wel een heel groot talent trouwens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 23:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Helder kerel. Maar niet teveel risico, moet er wel goed op gescout zijn. 1 Kazim was al weer genoeg. Kazim was wanbeleid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 07:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Omdat andere aankopen, zoals Singh, die later niet renderen nu bestempeld worden als wanbeleid. Daarom. Singh vond ik een gokje die je kan maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat kan. Ik noem het een grove fout. Wanbeleid is voor mij structureler van aard. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als je niks hebt dan moet je creatief zijn. Geen fout of wanbeleid als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim halen was niet eens een fout, nee. En was gratizzzz... Dus kun je dat risico nemen.
Maarrrr...van Geel had al veel eerder moeten handelen die zomer om een echte spits te halen.
De grove fout zat 'm in het salaris van Kazim. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als je niks hebt... en als hij geen fatsoenlijk salaris had geboden dan was hij niet gekomen.
Dus een grove fout was dat imo ook niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 11:48 schreef Barabas het volgende:Als je niks hebt... en als hij geen fatsoenlijk salaris had geboden dan was hij niet gekomen. Dus een grove fout was dat imo ook niet. Kazim wilde weg, cv was niet indrukwekkend, integendeel. Contractverlenging erbovenop is nog ernstiger. Kazim aantrekken had niet nodig geweest. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat laatste ben ik wel met je eens, maar ik ken de ins en outs niet dus vindt het lastig MvG hiervoor de Zwarte Piet toe te spelen. Hij heeft in ieder geval juist gehandeld door hem vakkundig via de achterdeur te laten vertrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb toch mensen Singh onder t kopje miskopen wanbeleid zien schalen. Dat is wat ik er mee probeer te zeggen. Singh kostte 3 ton.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Achteraf is het makkelijk lullen, Pelle werd op voorhand al bestempeld als miskoop. Dat liep ook heel anders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 11:40 schreef FR-Henk het volgende:Kazim halen was niet eens een fout, nee. En was gratizzzz... Dus kun je dat risico nemen. Maarrrr...van Geel had al veel eerder moeten handelen die zomer om een echte spits te halen. De grove fout zat 'm in het salaris van Kazim. Hihihihi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 13:12 schreef Gerard_FR het volgende:Achteraf is het makkelijk lullen, Pelle werd op voorhand al bestempeld als miskoop. Dat liep ook heel anders. hihihihi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 11:48 schreef Barabas het volgende:Als je niks hebt... en als hij geen fatsoenlijk salaris had geboden dan was hij niet gekomen. Dus een grove fout was dat imo ook niet. Whaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 12:12 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb toch mensen Singh onder t kopje miskopen wanbeleid zien schalen. Dat is wat ik er mee probeer te zeggen. Singh kostte 3 ton.. Dat is jammer,zulke gokjes moet je altijd maken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bedankt voor je geweldige inhoudelijke bijdrage Leon. Beetje van het niveau van een grietje van 8. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Naar ik begrepen heb past dat niveau wel bij zijn lengte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 13:17 schreef Barabas het volgende:Bedankt voor je geweldige inhoudelijke bijdrage Leon. Beetje van het niveau van een grietje van 8. Leon komt straks met een goede argumentatie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Leon heeft altijd prima argumentatie, ook als t niet zo is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 11:40 schreef FR-Henk het volgende:Kazim halen was niet eens een fout, nee. En was gratizzzz... Dus kun je dat risico nemen. Maarrrr...van Geel had al veel eerder moeten handelen die zomer om een echte spits te halen. De grove fout zat 'm in het salaris van Kazim. Ok ,was het nou geen fout of een grote fout? Ik kom er even niet uit Henk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 11:48 schreef Barabas het volgende:Als je niks hebt... en als hij geen fatsoenlijk salaris had geboden dan was hij niet gekomen. Dus een grove fout was dat imo ook niet. Deze reactie is echt beneden alle peil... Is bijna geestelijke mishandeling ,sorry Barabassie |
|
|
|