BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 juni 2016 - 22:14   quote  deeplink  
Doet er niet toe Stylzz. Is gewoon reteslecht van Martin... je weet toch
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2016 - 22:16   quote  deeplink  
Je moet gewoon met miljoenen wapperen!
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 juni 2016 - 22:17   quote  deeplink  
En Martin er uit gooien want hij faalt altijd... en hij heeft geen plan... of netwerk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juni 2016 - 22:30   quote  deeplink  
Ga sterretje snuifelen man
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 juni 2016 - 00:02   quote  deeplink  
Daarbij denk ik dat we het dan vooral in overbodige spelers moeten zoeken. Dat wordt pas eind juli echte dadendrang kunnen uitoefenen.
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 15 juni 2016 - 00:17   quote  deeplink  
Tijdje terug noemde iemand de naam Alberto Cerri 1.94 lang, 20 jaar. Als je die jonge een Pelle traject kan voorspiegelen komt die misschien wel. Is pas 20 dus daar kan je nog wel wat aan sleutelen lijkt mij. Umar Sadiq Nigeriaan 1.92 lang 19 jaar lijkt mij ook wel wat... Die jonge gasten kan je nog leren met de rug naar de goal toe te spelen, kaatsen etc etc . Aan Kramer valt niet zo veel meer te sleutelen heb ik het idee..
G-child
 G-child - woensdag 15 juni 2016 - 00:21   quote  deeplink  
Zal enigszins vreemd opkijken als V Geel straks met een paar EK gangers aan komt. Zoveel transfervrije spelers spelen er namelijk niet... We moesten toch eerst verkopen om te kunnen kopen. Schuurman Willem II, lekker signaal richting wederom een speler die een kans verdiend op basis van zijn optreden in het tweede elftal. Wel Mo vertellen dat een debuut snel kan komen. Voor Jari duurde die 4 minuten en dat was em dan...
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 15 juni 2016 - 00:28   quote  deeplink  
Verder kunnen we Rasmus Elm (net 28jr) gratis ophalen bij Kalmar FF. Die jonge heeft super veel ervaring, veel prijzen gewonnen, dus winnaars mentaliteit en kan ook als soort mentor dienen voor Gustafson en is goeie stand in voor Marko Vejinović als die het in zijn 2e seizoen weer niet laat zien... Zijn corners en vrije trappen zijn ook top, misschien kan die wat jongens corners leren trappen want het is al jaren heel triest wat corners betreft...
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 15 juni 2016 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 00:21 schreef G-child het volgende:
Zal enigszins vreemd opkijken als V Geel straks met een paar EK gangers aan komt. Zoveel transfervrije spelers spelen er namelijk niet... We moesten toch eerst verkopen om te kunnen kopen. Schuurman Willem II, lekker signaal richting wederom een speler die een kans verdiend op basis van zijn optreden in het tweede elftal. Wel Mo vertellen dat een debuut snel kan komen. Voor Jari duurde die 4 minuten en dat was em dan...
Ja inderdaad triest, een heel jaar in selectie en dan alleen de laatste 4 min meedoen. Terwijl het aantrekken van Gustafson ook niet een signaal van vertouwen was naar hem toe
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 15 juni 2016 - 00:39   quote  deeplink  
Btw kan Gio Gustafson niet omturnen tot linker middenvelder, hij is immers linksbenig en is toch wel kracht voetballer Dan kuyt op 10 en El Ahmadi controlerend. Anders is Gustafson ook weer weggegooid geld...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2016 - 07:13   quote  deeplink  
Nou dat was weer een minuut van mijn leven die ik nooit meer terug krijg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2016 - 07:15   quote  deeplink  
Prima stap voor Schuurman natuurlijk met een contract tot 2020.

En dat we moeten verkopen om te kopen is VI geneuzel
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 juni 2016 - 07:53   quote  deeplink  
Andere grotere clubs in de Eredivisie zijn ook in de rustmodus. Verklaarbaar.
Benieuwd wat Kuijt voorgeschoteld kreeg aan selectie-perspectief waardoor hij verlengde.
Dat wekt concrete verwachtingen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2016 - 08:21   quote  deeplink  
Wanneer Elia ook bij zou tekenen, dan weet je dat er iets aan zit te komen.
Of t lukt is vraag 2.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 juni 2016 - 08:45   quote  deeplink  
Tis meer dat er tot dit moment eerst binnen de selectie mutaties plaatsvinden.
Niks raars derhalve. Geen oordeel op te vellen.
Schuurman's verhuur mag je redelijkerwijs uitleggen als eeen streven naar een sterker selectie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juni 2016 - 09:03   quote  deeplink  
Heeft Markus Henriksen van az al een andere club? Die is toch transfervrij? Prima middenvelder...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juni 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 07:15 schreef Stylzz het volgende:
Prima stap voor Schuurman natuurlijk met een contract tot 2020.

En dat we moeten verkopen om te kopen is VI geneuzel
Dat laatste kan ik niet inschatten, maar dat eerste is zeer goed voor Schuurman. Ik vind dat zo'n groot talent dat ik hoop dat Van Geel hem ook een contractverlenging voorlegt. Gewoon twee jaar erbij. Nu al. Niet wachten tot hij de sterren van de hemel speelt bij Willem II, want dan krijg je weer zo'n verhaal als Vilhena...

Tot wanneer loopt zijn contract? Gewoon vertrouwen geven, iets opwaarderen en vooral verlengen. Die jongen gaat het maken. Let maar op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2016 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2016 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2016 - 22:17 schreef Barabas het volgende:
En Martin er uit gooien want hij faalt altijd... en hij heeft geen plan... of netwerk.
Eens.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 15 juni 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 09:03 schreef Arie.Klooster het volgende:
Heeft Markus Henriksen van az al een andere club? Die is toch transfervrij? Prima middenvelder...
Contract bij AZ tot zomer 2017. Prima middenvelder inderdaad, maar geen middenvelder voor een kampioen naar mijn idee. Prima speler, maar meer subtop dan top, denk ik eigenlijk.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 15 juni 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 00:28 schreef Halal de Feyenoord M het volgende:
Verder kunnen we Rasmus Elm (net 28jr) gratis ophalen bij Kalmar FF. Die jonge heeft super veel ervaring, veel prijzen gewonnen, dus winnaars mentaliteit en kan ook als soort mentor dienen voor Gustafson en is goeie stand in voor Marko Vejinović als die het in zijn 2e seizoen weer niet laat zien... Zijn corners en vrije trappen zijn ook top, misschien kan die wat jongens corners leren trappen want het is al jaren heel triest wat corners betreft...
Die Elm was toch gediagnosticeerd met een of andere aandoening? Waardoor ie eigenlijk geen topsport meer kon beoefenen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juni 2016 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 10:49 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Contract bij AZ tot zomer 2017. Prima middenvelder inderdaad, maar geen middenvelder voor een kampioen naar mijn idee. Prima speler, maar meer subtop dan top, denk ik eigenlijk.
We kunnen wel een fysiek sterke middenvelder gebruiken. Iemand die de strijd aangaat en die ook nog eens kan voetballen... Hij heeft dat wel. Natuurlijk is het nog een vraag of hij goed genoeg zal zijn. Ik denk het wel. En hij is idd. transfervrij hè. Juist daarom een buitenkansje. Of zijn zulke spelers niet te halen omdat je dan met salaris over de brug moet komen, wat weer niet kan omdat wij een plafond hebben?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2016 - 11:49   quote  deeplink  
Ja laten we eens geen voetballende middenvelder halen, oh wacht.
Barabas
 Barabas - woensdag 15 juni 2016 - 11:56   quote  deeplink  
Ja... dat werkt behoorlijk op de sarcasme-spier....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2016 door Barabas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juni 2016 - 12:04   quote  deeplink  
Wat dat betreft is Stylzz één grote bonk spieren...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2016 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 12:04 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wat dat betreft is Stylzz één grote bonk spieren...
Ja de sarcasme en cynisme spieren zijn goed ontwikkeld :)
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 15 juni 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja de sarcasme en cynisme spieren zijn goed ontwikkeld :)
Sarcasme?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 15 juni 2016 - 12:45   quote  deeplink  
Wanneer komt de nieuwe scorende spits eigenlijk
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juni 2016 - 12:49   quote  deeplink  
j8igp0.jpg
Barabas
 Barabas - woensdag 15 juni 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 12:45 schreef de bluffer het volgende:
Wanneer komt de nieuwe scorende spits eigenlijk
Die is er al....
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 juni 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 09:03 schreef Arie.Klooster het volgende:
Heeft Markus Henriksen van az al een andere club? Die is toch transfervrij? Prima middenvelder...
Die zou ik graag bij Feyenoord zien samen met Ziyech. Kunnen we afscheid
nemen van Toornstra en El Dramadi
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 juni 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 07:53 schreef FR-Henk het volgende:
Andere grotere clubs in de Eredivisie zijn ook in de rustmodus. Verklaarbaar.
Benieuwd wat Kuijt voorgeschoteld kreeg aan selectie-perspectief waardoor hij verlengde.
Dat wekt concrete verwachtingen.
Loze beloftes
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 juni 2016 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 13:01 schreef Barabas het volgende:

[..]

Die is er al....
Wie dan?
JanM
 JanM - woensdag 15 juni 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Kun jij niet ff naar Frankrijk gaan en die Russische hooligans tot de orde roepen?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 15 juni 2016 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 11:00 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

We kunnen wel een fysiek sterke middenvelder gebruiken. Iemand die de strijd aangaat en die ook nog eens kan voetballen... Hij heeft dat wel. Natuurlijk is het nog een vraag of hij goed genoeg zal zijn. Ik denk het wel. En hij is idd. transfervrij hè. Juist daarom een buitenkansje. Of zijn zulke spelers niet te halen omdat je dan met salaris over de brug moet komen, wat weer niet kan omdat wij een plafond hebben?
Hij is niet transfervrij. Hij heeft nog een contract voor een jaar, tot de zomer van 2017. Dus helemaal geen buitenkansje. Na even gebruik te hebben gemaakt van google, vind ik zelfs dit: http://www.azfanpage.nl/elftal-technisch/az-raakt-henriksen-kwijt-aan-torino/
Transfersom van 4 miljoen wordt genoemd en dat hij dus bij Torino zal gaan tekenen vermoedelijk. Dat geld moet je niet aan een dergelijke speler uitgeven, vind ik hem niet goed genoeg voor.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 15 juni 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 13:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die zou ik graag bij Feyenoord zien samen met Ziyech. Kunnen we afscheid
nemen van Toornstra en El Dramadi
El Ahmadi is beter dan Henriksen. Scoort weliswaar weinig, maar voetballend en technischer beter dan Henriksen.
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 15 juni 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 10:52 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Die Elm was toch gediagnosticeerd met een of andere aandoening? Waardoor ie eigenlijk geen topsport meer kon beoefenen?
Hij heeft vorig jaar weer paar wedstrijden gespeeld en dit jaar bijna alles, 6 beker en 5 competitie... Had vreemde maag klachten dacht ik.
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 15 juni 2016 - 15:55   quote  deeplink  
Van Geel: ''Plan uitgestippeld voor Hammouti'', maar niet voor Chong.., tjonge jonge...!!!
JanM
 JanM - woensdag 15 juni 2016 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 15:55 schreef Halal de Feyenoord M het volgende:
Van Geel: ''Plan uitgestippeld voor Hammouti'', maar niet voor Chong.., tjonge jonge...!!!
Te laat, zegt Chong. Tja ... kan ook gewoon een lekker makkelijk 'argument' zijn om zijn vertrek 'goed te praten'. Klinkt voor hem toch lekkerder dan zeggen: "ik ga voor het geld". En "Ik mis waardering" was al door Vilhena gebruikt hè ;-P
Barabas
 Barabas - woensdag 15 juni 2016 - 16:20   quote  deeplink  
Gewoon alles geloven wat je leest....
ar
 ar - woensdag 15 juni 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Deze jongen kiest voor zijn carrière.
ar
 ar - woensdag 15 juni 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Of het wat wordt moet blijken.
Maar goed.
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 15 juni 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 16:20 schreef Barabas het volgende:
Gewoon alles geloven wat je leest....
Ik geloof alles wat ik lees en vooral op dit Forum... ;-)))
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 juni 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 18:13 schreef Halal de Feyenoord M het volgende:

[..]

Ik geloof alles wat ik lees en vooral op dit Forum... ;-)))
De aarde is plat.
Sex is slecht voor je
Kazim was een slechte spits
Halal de Feyenoord M
 Halal de Feyenoord M - woensdag 15 juni 2016 - 18:26   quote  deeplink  
Ik baal wel dat Rodney Kongolo en Chong weg zijn, dat waren wel de beste talenten van de afgelopen jaren... Maar goed De la Parra en Ebecilio hebben het ook niet gered... Daarin tegen hebben Bruma en Rekik het wel goed gedaan, maar als je die had gehouden hadden De vrij en Indi zich minder ontwikkeld. O`ja en Ake is ook heel goed bezig. Toch zou ik persoonlijk liever zien dat jongens als Ake, Kongolo en Chong blijven desnoods met te vet contract in plaatst al die middenmoot aankopen PUNT
de bluffer
 de bluffer - woensdag 15 juni 2016 - 18:29   quote  deeplink  
Dat is zeer belangrijk Medische staf versterken, ik heb lieve dat we met een scorende sterker spits versterken
ar
 ar - woensdag 15 juni 2016 - 18:36   quote  deeplink  
:))
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 juni 2016 - 18:45   quote  deeplink  
Feyenoord heeft Stefan van Meenen toegevoegd aan de medische staf van de eerste selectie. Hij gaat aan de slag als fysiotherapeut en manueel therapeut, meldt de Rotterdamse club.

Van Meenen (41) is de opvolger van Marijn van Ewijk, die vertrekt bij Feyenoord. Van Meenen was sinds 2005 al werkzaam op Varkenoord, waarvan de laatste zeven seizoenen specifiek bij Feyenoord onder 19. Tevens was hij sinds 2011 betrokken bij het Voetbal Revalidatie Centrum, waar amateurvoetballers na een blessure kunnen revalideren als een prof.

De overstap van Van Meenen naar de eerste selectie van coach Giovanni van Bronckhorst past in het streven van Feyenoord om ook stafleden binnen de club op te leiden. "Voor mij is werken bij de eerste selectie van Feyenoord een droom die uitkomt", zegt de fysiotherapeut op de clubsite. "Ik ben een geboren Rotterdammer en mijn leven lang al supporter van Feyenoord."

"Het is een geweldige uitdaging om nu vanuit mijn eigen vakgebied een bijdrage te kunnen gaan leveren aan de prestaties van het eerste elftal", besluit Van Meenen.
het kale mannetje
 het kale mannetje - woensdag 15 juni 2016 - 18:48   quote  deeplink  
Heeft hij ook scorend vermogen:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 juni 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Geen idee maar hoop dat hij er 25 in leg per seizoen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 juni 2016 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 13:27 schreef JanM het volgende:
Kun jij niet ff naar Frankrijk gaan en die Russische hooligans tot de orde roepen?
Gewoon neerschieten! Opgelost.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.3211500