|
|
VVout
|
|
|
![Copy_of_Toren_van_Babel.jpg](http://users.skynet.be/Kolet.Janssen/Copy_of_Toren_van_Babel.jpg)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 - 10:38 schreef windoweyes het volgende:[..] Geen Russisch. De Duitsers kregen een verschrikkelijk pak slaag aan het oostfront en iedere militaire analist kon inzien dat het derde rijk binnen onafzienbare tijd onder de voet gelopen zou gaan worden door de communisten. De invasie van de geallieerden vond vooral plaats om dat tegen te gaan. Niet omdat ze ons zo aardig vonden. Als de slag om Engeland niet was gewonnen, hadden de duitsers de perfecte uitvalbasis gehad. En was Rusland geen prio geweest. Hitlers grootste fout was om niet door te drukken en de aandacht te verleggen naar het oostfront, want de Engelsen lagen op de slachtbank. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even dit het Duitse rijk werd men gedwongen tot meewerken de EG hebben wezelf voor gekozen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Christian Bravo (onbekende speler voor mij) is dat wel een speler voor Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 - 11:28 schreef piet de paler het volgende:Even dit het Duitse rijk werd men gedwongen tot meewerken de EG hebben wezelf voor gekozen Voor een hoop dingen heb ik toch echt niet gekozen en is me gewoon door de strot geduwd. EU is was OK, EG gaat er over en zit vol parasitaire aanhangsels. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mee eens maar de politieke partij waar je op stemt is de mening v het volk |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Bete Piet, wij hebben niet voor de EU gekozen. 62% van de Nederlanders was tegen, maar het o zo "democratische" Binnenhof heeft het ons do0or de strot gedrukt. Met vooral dank aan die Bak-ellende |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ok maar laten we weer teruggaan naar het topic |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord zou concurrentie hebben van de Spaanse promovendus Leganés en het Mexicaanse Puebla.
Tsja.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Politieke wil om te stemmen was bij mij voor het laats daar kort voor Pim Fortuyn is neer geknald. Daarna was het voor mij volledig om zeep geholpen. Ik zie het allemaal voor me als de dag van gisteren, man wat een dubbel gevoel daar op de coolsingel. Je pakt de cup en toch z'n verlies moeten pakken. At your service, zouden de andere ook eens moeten doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou, dat gezever aan horen over v. Geel moet oprotten is al niet veel beter. Om maar te zwijgen over sommige haakneuzen die men graag in de Kuip wil zien. Ik hoop dat er nog een verrassinkje komt aanwaaien en geen voorgekauwde shit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja inderdaad ik zie het ook nog zo voor m'n ogen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 - 11:23 schreef ar het volgende:[..] Als de slag om Engeland niet was gewonnen, hadden de duitsers de perfecte uitvalbasis gehad. En was Rusland geen prio geweest. Hitlers grootste fout was om niet door te drukken en de aandacht te verleggen naar het oostfront, want de Engelsen lagen op de slachtbank. Daarbij was het nog maar de vraag of de Russen hadden kunnen doordrukken als er geen tweede front was gekomen ,in de vorm van de invasie in Italië en Normandië. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Normandië, ideale tussenstop op doorreis naar het zuidwesten👍 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leonardo(33) naar Eindhoven .. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja gaan ze weinig plezier aan beleven ben ik bang :) Die Bravo lijkt wel een leuk spelertje, goede actie en voorzet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 - 20:50 schreef moa het volgende:Ja gaan ze weinig plezier aan beleven ben ik bang :) Die Bravo lijkt wel een leuk spelertje, goede actie en voorzet. Youtube? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 - 20:50 schreef moa het volgende:Ja gaan ze weinig plezier aan beleven ben ik bang :) Die Bravo lijkt wel een leuk spelertje, goede actie en voorzet. Van Granada naar Chili. Something's Fucky |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker ,niks mis mee Vin👍 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t filmpje ruk overigens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Aardige dingen, maar dit kunnen we van Bilal ook maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind het wel een aardig filmpje van de zoveelste speler die toch niet komt.😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Totaal ander type ,vooral in de dribbel en techniek. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja was al op zoek naar een betere, maar zijn meeste voorzetten hebben een goede curve, bij ons gaan ze meestal over de grond of de Kuip uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor ie bij ons kwam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 - 21:06 schreef moa het volgende:[..] Ja was al op zoek naar een betere, maar zijn meeste voorzetten hebben een goede curve, bij ons gaan ze meestal over de grond of de Kuip uit. Ok |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 3 jaar geleden .. Toen waren Idrissi en Slabbekoorn de grootste talenten in de opleiding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Matige speler die bravo als ik youtube mag geloven. Gaat veel voor eigen geluk en knalt net als el ahmadi alles huizehoog over. Speelt op bedenkelijk niveau dus hoop dat hier niet veel van waar is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Bronckhorst bevestigt dat Feyenoord zich deze transferperiode nog wil versterken met een vleugelaanvaller. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dan zal het wel bijna beklonken zijn.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 10:14 schreef G-child het volgende:Matige speler die bravo als ik youtube mag geloven. Gaat veel voor eigen geluk en knalt net als el ahmadi alles huizehoog over. Speelt op bedenkelijk niveau dus hoop dat hier niet veel van waar is. Ik kan ook weinig goeds vinden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Feyenoord zou concurrentie hebben van de Spaanse promovendus Leganés en het Mexicaanse Puebla.
Zegt ook genoeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 11:17 schreef MMM het volgende:Van Bronckhorst bevestigt dat Feyenoord zich deze transferperiode nog wil versterken met een vleugelaanvaller. Hopelijk een verrassing met potentie in de toekomst. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wendbaar ventje. Verder niet veel van te zeggen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 11:39 schreef MMM het volgende:[..] Feyenoord zou concurrentie hebben van de Spaanse promovendus Leganés en het Mexicaanse Puebla. Zegt ook genoeg. Mooi zo, hopen dat we die slag dik verliezen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik zie het ook niet zo in deze jongen. Laat maar lekker elders naartoe gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik ben niet echt overtuigd, maar ik laat het maar aan de scouting over. Als die het zien zitten, kun je het proberen. Op basis van zo'n kort filmpje kan je ook geen goede conclusie trekken. Behalve dat ik persoonlijk het filmpje al niet heel overtuigend vind. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet duur en hij zal niet zomaar gevolgd worden. |
|
|
|