|
|
Gerard_FR
|
|
|
Weggegooid geld, veels te klein. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
heb het al gezien absoluut niet doen dit is geld weggooien en aangezien we op de centjes moetten letten niet aanbeginnen!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ach..waarom niet. Hou wel van zuid-Amerikaanse spelers. Qua inzet ist er wel altijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Filmpje duurt 3.20, eerste 30 sec. nietszeggende beelden, diverse acties gerekt middels 2 a 3 herhalingen, kortom rond 1.45min netto Bravo in acties. De promo is dus niet overtuigend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, vind ik ook, en vaak is dat t beste van n speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De lat moet omhoog, dus ik vertrouw maar op de scouting. Grote kans dat bluffer hierachter zit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 18:42 schreef ar het volgende:De lat moet omhoog, dus ik vertrouw maar op de scouting. Grote kans dat bluffer hierachter zit ik zit veel in Denemarken Zweden en Noorwegen maar dan voor de jeugdspelers |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Maar als Kuyt beweerd dat het gat met 020 & de Gloeilampen kleine moet, dan moet er wel wat versterking bij komen |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Aan de beelden te zien is het iig geen blind paard. Een echte rechtsbuiten die niet altijd een man hoeft te passeren om een goede voorzet te geven. Verdedigend toont Bravo ook over een werklust te beschikken dat bij een echte winnaar past. Als extra wapen toont hij aan makkelijk te scoren. Dit is een speler die wij als Feyenoord missen. Ik hoop dat het lukt en dat de beelden niet liegen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 23:41 schreef de bluffer het volgende:Maar als Kuyt beweerd dat het gat met 020 & de Gloeilampen kleine moet, dan moet er wel wat versterking bij komen Ja of gewoon geen zeven wedstrijden op rij verliezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat wasp het smetje afgelopen seizoen. Het had zo mooi kunnen worden dan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja en dan toch nog derde en de beker gewonnen en hoe was het gisteren bij de eerste training ik was helaas dit jaar niet was het weekend weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: smetje.... SMETJE... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wou het niet echt erger maken dan het is..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2016 - 08:20 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja en dan toch nog derde en de beker gewonnen en hoe was het gisteren bij de eerste training ik was helaas dit jaar niet was het weekend weg Ik ook niet was aan het werk.
Goed weekend gehad Bluf..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo werkt de journalistiek.
Met zijn belangrijkste aankoop Jørgensen vanaf dag één reeds in de gelederen constateerde Giovanni van Bronckhorst tevreden dat de spelersgroep van de Rotterdammers al bijna rond is.
Grote aankopen hoeven de fans voorlopig dan ook niet te verwachten. ,,De selectie is vrij compleet nu, aldus Van Bronckhorst in het Algemeen Dagblad, die eigenlijk alleen nog wel een buitenspeler kan gebruiken. ,,Het liefst voor beide kanten. Maar daar hebben we tot augustus de tijd voor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Utrecht gaat voor Assaidi? Die kunnen we anders best gebruiken... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij in zijn Heerenveen vorm is zeker. Maar is hij dat nog? Jaren niet op niveau gespeeld. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wanneer is ie ook weer bij Stoke vertrokken? Buitenbeentje, maar een uitstekende voetballer. Als je het met Elia aandurft... vind ik Assaidi minder risico met zich meebrengen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tja, twee goede seizoen bij Heerenveen, daarna weinig potten kunnen breken, was toen natuurlijk een versterking maar weet niet of al dat bankzitten en een jaartje in Dubai hem een betere voetballer heeft gemaakt.
Sam Larsson vind ik wel een leuke als buitenspeler, of de al tig keer genoemde Berghuis mits we die eerst een jaar kunnen huren met een optie tot koop. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij speelde toch met enige regelmaat bij Stoke? Maar goed. Hij is vast goedkoper dan Larsson, die ik ook graag zie komen, of Berghuis. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Liever Berghuis. Wil zelf ook graag om zich in de kijker bij die blinde te spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De enige kijker bij Blind zit achter een rits. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2016 - 11:08 schreef Barabas het volgende:Wanneer is ie ook weer bij Stoke vertrokken? Buitenbeentje, maar een uitstekende voetballer. Als je het met Elia aandurft... vind ik Assaidi minder risico met zich meebrengen. Seizoen 2011-2012 27 wedstrijden gespeeld bij Heerenveen, daarna meeste wedstrijden bij Stoke in 2013-2014 (19 wedstrijden). Ook niet heel veel
In 4 jaar tijd maar 1 seizoen op een redelijk niveau wat wedstrijdjes gespeeld. Twijfel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hoeveel had Elia ook weer gespeeld voor ie kwam? En hoeveel wedstrijden heeft Berghuis nu helemaal gespeeld?
Maar goed, we zullen zien welk konijn Martin nu nog uit de hoed tovert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis. Gewoon Berghuis. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij gaat dat niet meer lukken. Gut feeling. Te duur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Links mid vleugel, is eigenlijk niet verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Ik vraag me dat af. Opbrengsten : minimaal 6,5 mln voor Europees voetbal, circa 2,5 mln voor verkochte spelers, geld wat we nog hadden, Vilhena die gratis (?) binnengehaald is. We hebben alleen geld uitgegeven aan een spits, op zich zou er nog ruimte moeten zijn voor nog 1 grote aankoop.
Gio heeft ook gezegd dat we grote aankopen voorlopig nog niet hoeven te verwachten, omdat we daar TOT augustus de tijd voor hebben. Ergo : er is nog ruimte voor een grote aankoop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2016 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En zijn salaris is niet te hoog om te huren? Ook daarover heb ik twijfels... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Timo Letschert zou dat geen aanwinst zijn voor Feyenoord en dan v d Heyden gaan verkopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2016 - 11:44 schreef Barabas het volgende:Hoeveel had Elia ook weer gespeeld voor ie kwam? En hoeveel wedstrijden heeft Berghuis nu helemaal gespeeld? Maar goed, we zullen zien welk konijn Martin nu nog uit de hoed tovert. Elia zou ik even op moeten zoeken, weet ik niet.
Berghuis is er 'maar' een jaartje uit geweest op dat gebied
Maar afwachten inderdaad. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja lekker samen weg geweest kan nu nog met z'n beiden straks niet meer dan met z'n drieen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kindje op komst Bluffert? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: kun je dan niet goed lezen ja mijn Deense vriendin krijgt een baby
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kun je het herhalen, ik kan het nog steeds niet goed lezen.
Nee hoor...Hartstikke leuk man. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ben jij dan ook de vader? 😉
Gefeliciteerd mijnheer De Bluffert
Bluffertje onderweg. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deense vriendin...Toch niet mw. Jörgensen..........? Nee...Of....Neeeee..... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Sinds wanneer is DK Deens ?????
Zou Douzen weten van zijn vreemdgaan? Hopelijk wordt het een meisje, want een jongen zonder verstand van voetbal zou jammer zijn ;-P |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout