|
|
van geil
|
|
|
In het spaarvarken, met nabije boeterente. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 21:31 schreef Nicotti het volgende:[..] Hij doet me toch wel een beetje denken aan Guidetti, zijn loopje, sleuren en het schieten uit alle hoeken en standen. Alleen dat aanjagen heb ik nog niet gezien, maar is nog vroeg :) Heb die twee nog niet vergeleken maar nu je het zo stelt heb je wel gelijk. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Zit wat in, of hij is toch niet zo goed als vele denken, we gaan het komend seizoen zien. Mourinho is trouwens een bezem door zijn selectie aan het halen, misschien zit er wel wat voor ons tussen... Zie trouwens 3 namen voorbij komen, als opvolger van Milik: - Traore - Dost - Haller
Tja, als je geld hebt en een van de drie zou het doen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen van drieën.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik gun ze vier trainers in één seizoen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 21:41 schreef Nicotti het volgende:[..] Zit wat in, of hij is toch niet zo goed als vele denken, we gaan het komend seizoen zien. Mourinho is trouwens een bezem door zijn selectie aan het halen, misschien zit er wel wat voor ons tussen... Zie trouwens 3 namen voorbij komen, als opvolger van Milik: - Traore - Dost - Haller Tja, als je geld hebt en een van de drie zou het doen... Traoré.... in hun dromen.... typisch gevalletje misplaatste arrogantie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wie moet er dan komen..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Batistuta zou leuk wezen hehehehe....niemand....een spits van naam wil toch niet in de eredivisie spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is de kunst namen te maken in de eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kluivert Huntelaar v Persie Kuyt Nistelrooij etc etc etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Praat je over jaren terug.....hoeveel spitsen verkassen er nu nog....ken er maar 1 Janssen. Heb het over Nederlandse spitsen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Batistuta zou leuk wezen hehehehe....niemand....een spits van naam wil toch niet in de eredivisie spelen Die is bijna 50 maat.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Praat je over jaren terug.....hoeveel spitsen verkassen er nu nog....ken er maar 1 Janssen. Heb het over Nederlandse spitsen Precies. Die tijd is ff dood. Voetbal in Nederland moet radicaal veranderen. Wat de opleidingen meestens afleveren is halfwas en rete arrogant |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Praat je over jaren terug.....hoeveel spitsen verkassen er nu nog....ken er maar 1 Janssen. Heb het over Nederlandse spitsen Dus daar maar eens aan werken |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Praat je over jaren terug.....hoeveel spitsen verkassen er nu nog....ken er maar 1 Janssen. Heb het over Nederlandse spitsen Ze vertrekken wel maar dan op 16jarige leeftijd. Donyell Malen bij jullie bv naar Arsenal. Echt een talent, maar ja geen "plan" hè.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het Nederlandse voetbal zit even in n dip, niet gek voor zo'n klein landje. Niet voor het eerst begin jaren 80 idem , daarna EK winst 88. Het is dus gewoon zaak open ogen te houden voor jeugd en dat ook dusdanig te belonen. Er komen best goede lichtingen aan , ook bij ons. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 22:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Precies. Die tijd is ff dood. Voetbal in Nederland moet radicaal veranderen. Wat de opleidingen meestens afleveren is halfwas en rete arrogant Komt nooit meer terug.....als ze al 120 miljoen voor zo'n matig dravertje als Pogba gaan neer leggen houd het voor ons op. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 22:52 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ze vertrekken wel maar dan op 16jarige leeftijd. Donyell Malen bij jullie bv naar Arsenal. Echt een talent, maar ja geen "plan" hè.. Tsja dat "plan" is de nieuwe mode woord....net als je solliciteert....."u past niet in ons profiel" Dan bedoel ik vanuit de voetballer/zaakwaarnemer gezien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Komt nooit meer terug.....als ze al 120 miljoen voor zo'n matig dravertje als Pogba gaan neer leggen houd het voor ons op. Precies en de groeibriljanten bij ons halen ze al voor ze se baard in de keel hebben.. Wat er nog overblijft wordt daarna voor een paar miljoen opgepikt, we kunnen voor die jodenfooi zelf niets terugkopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 22:52 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Ze vertrekken wel maar dan op 16jarige leeftijd. Donyell Malen bij jullie bv naar Arsenal. Echt een talent, maar ja geen "plan" hè.. Is nota bene een speler die hier bij mijn club begonnen is |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 22:55 schreef van geil het volgende:Het Nederlandse voetbal zit even in n dip, niet gek voor zo'n klein landje. Niet voor het eerst begin jaren 80 idem , daarna EK winst 88. Het is dus gewoon zaak open ogen te houden voor jeugd en dat ook dusdanig te belonen. Er komen best goede lichtingen aan , ook bij ons. Ja klopt en een half goed seizoen en ze spelen bij de Heereveen's van Engeland en Duitsland |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het probleem ligt meer bij het belonen. Voorbeeld , velen gaan in de ankers over n loonverhoging voor n jeugdspeler met 5 ton. Maar n Tapia halen voor 3 miljoen is n koopje. Rara politiepet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 23:00 schreef Stylzz het volgende:[..] Precies en de groeibriljanten bij ons halen ze al voor ze se baard in de keel hebben.. Wat er nog overblijft wordt daarna voor een paar miljoen opgepikt, we kunnen voor die jodenfooi zelf niets terugkopen Daarom moet je investeren in je scouting....die gaan het verschil maken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 23:04 schreef van geil het volgende:Het probleem ligt meer bij het belonen. Voorbeeld , velen gaan in de ankers over n loonverhoging voor n jeugdspeler met 5 ton. Maar n Tapia halen voor 3 miljoen is n koopje. Rara politiepet. ...en contracten |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Leuke jongen vind ik. M'n zoon heeft nog contact met hem. Speelden samen bij Hollandia en eerlijk gezegd vond ik de mijne beter. Maar ja, die is meer van de gezelligheid (de lul). Had ook wel willen grasmaaien in Londen ;-)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk t niet, je moet niet meer verder dan je eigen land kijken en incidenteel succes in Europa. Dan bedoel ik overwinteren.
We zijn t nieuwe België. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 23:10 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Leuke jongen vind ik. M'n zoon heeft nog contact met hem. Speelden samen bij Hollandia en eerlijk gezegd vond ik de mijne beter. Maar ja, die is meer van de gezelligheid (de lul). Had ook wel willen grasmaaien in Londen ;-)) Afgelopen voetbal kamp was ie d'r nog, ff op de foto gezet met mijn dochter |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 23:11 schreef Stylzz het volgende:[..] Denk t niet, je moet niet meer verder dan je eigen land kijken en incidenteel succes in Europa. Dan bedoel ik overwinteren. We zijn t nieuwe België. Meer Luxemburg... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Geinig hoor. Denk dat hij het wel gaat redden. Goed bezig daar. @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2016 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Goede kop op ook. Goede familie ook |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Pa is een hele goede vent. Ma bemoeit/bemoeide zich er wel behoorlijk mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hehe ja ik ken d'r, een haaibaai. Uit een beetje tokkie familie, maar wel van t goede soort |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Marlon Slabbekorn ook ,Daryl Maatsen en Darren Maatsen Joey van der Velden ook.. Allemaal een goede familie,kijk waar ze nu zijn . Ik zeg ga maar lekker naar het buitenland als ze komen en trek je niks aan van je club. Je blijf die kansen niet krijgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
En toch zou Berghuis de betere optie zijn voor de rechtsbuiten positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2016 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De Telegraaf weet dat de formatie uit Arnhem ongeveer 650.000 euro heeft betaald voor de 27-jarige spits. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat denk ik ook,alleen het is weer voor een jaartje huren en je bent hem weer kwijt. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 - 09:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat denk ik ook,alleen het is weer voor een jaartje huren en je bent hem weer kwijt. Misschien duurt het zo lang omdat MvG een optie tot koop wil. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou mooi zijn Johan.. Wat een goeie achternaam heb jij eigenlijk.. Is een heel stadion naar vernoemd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zou eigenlijk 5-3-2 / 3-5-2 prefereren en dus geen buitenspeler maar een spits er bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 - 12:53 schreef van geil het volgende:[..] Ik zou eigenlijk 5-3-2 3-5-2 prefereren en dus geen buitenspeler maar een spits er bij. Je stelt er al 20 op, en dan moet er nog 1 bij? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er komt weer een peruaan aan he dat rijmt |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 - 12:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat zou mooi zijn Johan.. Wat een goeie achternaam heb jij eigenlijk.. Is een heel stadion naar vernoemd Geen familie helaas..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nein wir schaffen es nicht. |
|
|
|