|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kwestie van tijd toch Stylzz..??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 15:41 schreef RenatoBos het volgende: 'Fiorentina gaat weer een poging wagen voor Clasie'Volgens La Repubblica gaat La Viola op korte termijn opnieuw een poging wagen in De Kuip. Volgens de Italiaanse krant overweegt Fiorentina een bod tussen de zeven en negen miljoen uit te brengen op Clasie, die nog een tweejarig contract bezit bij Feyenoord. (La Repubblica) Kenner: ik vind dat te weinig |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Gaat Lopes Cabral komend jaar naar de selectie? Ja toch? Of blijft hij nog in de jeugd? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook.. Martin zal hier niet op in gaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 15:55 schreef Arie.Klooster het volgende:Gaat Lopes Cabral komend jaar naar de selectie? Ja toch? Of blijft hij nog in de jeugd? Zou geen verkeerde vervanger zijn voor Janmaat, tijd om die stap maar eens te maken ja.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 15:55 schreef Arie.Klooster het volgende:Gaat Lopes Cabral komend jaar naar de selectie? Ja toch? Of blijft hij nog in de jeugd? Ik denk wel dat hij mee doet in de voorbereiding |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 15:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zou geen verkeerde vervanger zijn voor Janmaat, tijd om die stap maar eens te maken ja.. Ben ik 100% mee eens zeer goeie opvolger als Janmaat verkocht wordt Fred weet er van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 15:01 schreef Arie.Klooster het volgende:Van Beek heeft afgelopen jaar een paar keer op back gestaan en deed het erg goed. Ik zou niet weten waarom hij niet op back zou kunnen staan. De Vrij is op die plek toch ook gebracht? En voor Kongolo zou hetzelfde kunnen gelden, maar die zie ik daarentegen wel in het centrum komen... misschien wel met Mathijsen... Helaas wel twee linkspoten naast elkaar, maar dat hoeft op zich geen dilemma te zijn, hoewel centraal rechts een rechtspoot de voorkeur heeft... Omdat dat niet zijn echte positie is, die jongen moet gewoon de plek van de Vrij overnemen. Benieuwd wie van Geel haalt als vervanger van Janmaat. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Of als vervanger voor De Vrij. Dan heb je Van Beek, Lopes Cabral en die nieuwe voor de rechtsbackpositie dan wel het centrum achterin. Op lange termijn is Van Beek zeker centrumverdediger, maar hij doet het ook prima als back. Laat hem eerst daar maar een jaartje ervaring opdoen. Trouwens Kongolo en Van Beek kan niet samen in het centrum. Daar hoort ervaring te staan, minimaal op één van de plekken.... Maar Van Beek's tijd komt nog wel... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Rekik huren van Man. City, hij heeft al met de meeste jongens gespeeld en zal dus nauwelijks aanpassings problemen kennen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: En.. we hebben al Mathijssen Nelom en Kongolo als linksbenige verdedigers? We hebben een rechtsbenige nodig niet rekik.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Er gaan opk nog wel linksbenige vededigers weg! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 28 mei 2014 - 15:55 schreef Arie.Klooster het volgende:Gaat Lopes Cabral komend jaar naar de selectie? Ja toch? Of blijft hij nog in de jeugd? Is al wel genoemd als nieuwe speler voor de A selectie volgend seizoen, ik denk dat als Janmaat vertrekt dat we dan gewoon van Beek op rechts krijgen en Cabral op de bank. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Gaan de Vrij en Janmaat weg dan heb je volgens mij gewoon:
Links: Nelom, Woudenberg Rechts: van Beek, Lopes Cabral Centraal: Mathijsen, Martins Indi, Kongolo
Met als kanttekening dat Kongolo, Indi, Nelom en van Beek op verschillende posities uit de voeten kunnen. Sowieso is het verstandig om er 1 extra CV bij te halen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maaaaaaaaar wie in de Frits spits |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat mij betreft Mulder, zolang Kuyt maar niet komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: NOU, ze vliegen er wel in bij hem, geen gek idee misschien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wie zegt dat Pellè echt weggaat? Ik zie geruchten over iedereen, behalve over Pellè |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, maar t is nog niet eens fokking juni en wij hyperen over elk klein berichtje, eind juli heeft de helft hier een hartaanval. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker rustig in augustus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wel een gek idee.. shh.. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Affelay mag transfervrij weg, is dat een idee? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou helemaal geen gek idee zijn, maar of hij zelf terug naar NL wil ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hangt van zijn aanbiedingen af denk ik. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Collega's op het werk hadden het al over een terugkeer bij PSV. Weet niet of dat überhaupt ter sprake is gekomen binnen die club, of dat ze het (nog) niet willen.
Mocht hij zelf geïnteresseerd zijn, gewoon doen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Affelay is 100% versterking, als het kan direct doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja tja en de combinatie appelvlaai, en trutten is misschien een goede combinatie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ligt aan zijn motivatie. En hoe goed is hij na een tijd van stilstand? En vooral ook hoe goed vind ie zichzelf? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar is het realistisch dat hij komt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaan we nu opeens die kant op, nee natuurlijk niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sorry hoor maar waar rook is is soms vuur |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Affelay gaat nooit voor een "schijtloontje" in nederland voetballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dortmund wil de Vrij ook. maar wat wil de Vrij? ik zou voor de zon gaan |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou voor mijn portemonnee gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
allemaal goede argumenten |
|
|
|
|
moa
|
|
|
3,5 jaar al in Spanje, amper een wedstrijd gespeeld, 28 jaar, als hij nog iets wil moet hij een flinke stap terug doen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
de Vrij gaat bij Dortmund beter tot zn recht komen dan bij Lazio, mits hij de basis haalt, dat is bij Lazio makkelijker. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
virgil v dijk halen als die wil en anders die braziliaan van groningen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ gaat die Hupperts ophalen. Ik vind dat toch een gemiste kans. Ventje heeft wel potentie en is beter dan wat we op dit moment op rechts hebben lopen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 - 08:29 schreef Stylzz het volgende:AZ gaat die Hupperts ophalen. Ik vind dat toch een gemiste kans. Ventje heeft wel potentie en is beter dan wat we op dit moment op rechts hebben lopen. Tja , met een lege portemonnee is het moeilijk zaken doen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is niet helemaal leeg he, je kan ook een principe akkoord bereiken. Als je dan verkoopt... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik twijfel aan hem, het oogt frivool maar er komt dan duk op dan weet je het niet dan liever 2 spelers 1 uit eigen jeugd en een zoals fc Dordt het doet kijken wat potentie heeft en niet te veel kost,want volgens mij als we het systeem gaan voetballen met opkomende backs heb je Hupperts dan nodig? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb geen idee welk systeem Rutten van plan is. |
|
|
|